Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про педіатрів ОН Клінік

Були на прийомі з дитиною у лікаря Санжаревська. Дуже позитивні емоції від прийому. Відповіла на всі хвилюючі питання, оглянула дитину так, як належить.
Анна
Харків, 09.04.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно поділилися досвідом звернення до нашого лікаря Санжаревської Тетяни Олегівни. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були з дитиною на прийомі у педіатра Гасюк Н. І. Прийомом задоволені! Лікарка уважна, привітна, оглянула дитину, вислухала скарги, дала рекомендації. Дуже дякую пані Наталії за професіоналізм.
Марія
Полтава, 13.03.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Маріє. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємні Ваші щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Гасюк Наталії Іванівни. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Гасюк Наталія Іванівна - чудовий лікар, дуже чуйна та приємна. Хороший спеціаліст, яка неодноразово нам допомагала. Дякую
Злата
Полтава, 20.01.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Добрый день, Злата. Спасибо за положительный отзыв в адрес нашего врача Гасюк Натальи Ивановны. Всегда рады помочь. Желаем добра и здоровья.
Служба контролю якості ОН Клінік
Зауваженнь нема, все добре
Олексій
Харків, 07.01.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олексію. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Виношу подяку педіатру Мерчанській Л.В. за відповідальний підхід до роботи. Уважно оглянула мою дитину, кваліфіковано пояснила нашу проблему і зі знанням справи призначила здачу аналізів. Побільше таких фахівців.
Олександра
Оцінка:
Доброго дня, Олександро. Дякуємо за позитивний відгук та слова подяки на адресу нашого лікаря Мерчанської Лілії Валеріївни. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже гарно і лікарі добрі
Саша
Харків, 01.08.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за позитивний відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Прекрасний, тямущий лікар! Людина на своєму місці! Грамотний підхід і призначення! Тепер тільки до неї!
Колосарь Аліна
Харків, 13.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Аліно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємна Ваша висока оцінка професіоналізму нашого фахівця. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були на прийомі у лікаря педіатра Гасюк Н. І. Залишилася дуже задоволена.Особлива вдячність за її професіоналізм.Хочу висловити безмежну вдячність лікарю.В мене вже опустилися руки. Побільше б таких ЛІКАРІВ, які і справді допомагають та лікують дітей.
Тетяна
Полтава, 24.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Гасюк Наталії Іванівни. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Антоніна
Харків, 16.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доктор Касюга О.В. квалифицированный специалист, очень хорошо провела прием. Остались довольны. Все понятно рассказывала и объясняла.
Олександр
Оцінка:
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за відгук. Ми раді, що Вам сподобалося спілкування з нашим фахівцем та Ви маєте позитивні враження від звернення до лікаря Касюги Олени Валентинівни. Завжди готові допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Це був перший та останній похід в цю клініку. Маю дуже велику претензію до педіатра, Овчаренко Наталії Сергіівни. Два дні тому звернулися до неї з висипом на шкірі та температурою у дитини. Не оглянувши так як потрібно, педіатр швидко поставила діагноз кропивниця і сказала дитині , що потрібно менше на «ничку» їсти шоколад. Виписав ліки сказала звернутися до неї через 7 днів, якщо не стане краще. Пройшло всього 2 дні і дитині стало ще гірше. Температура 40 і висипи на тілі збільшилися. Ми вирішили поїхати до педіатра в дитячу обласну поліклініку , де прекрасні педіатри взялися за свою роботу, назначили аналіз: крові та сечі. І виявилася зовсім інша хвороба. Огляд моєї дитини там зайняв години три а не 5 хвилин, як у Овчаренко Наталії. І як її після цього можна назвати педіатром. Ганьба їй і позор. Скільки років працює і нічого не вміє, ні лікувати , ні спілкуватися с пацієнтами.
Олена
Миколаїв, 12.02.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Фахівець рекомендує пацієнту варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Кожен пацієнт, так само як і випадок захворювання, індивідуальні. Під час розвитку хвороби не виключено можливість зміни симптоматичних проявів та об'єктивного стану пацієнта, що потребує динамічного нагляду лікаря та корекції терапії за необхідності. Більш детальна інформація Вам була надана у телефонному режимі. Зичимо міцного здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Жахливе ставлення. Приїхали на прийом із дитиною до педіатра, запис був на 11:30. У дитини температура, слабкість, сил немає, очі сльозяться, болить сильно живіт. Ми приїхали за 10 хвилин до прийому об 11:20, у підсумку просиділи ми до 12:00, підійшла на ресепшен, кажу дитині погано, у неї температура, чому ми сидимо вже півгодини, якщо запис на 11:30, на що вони просто принесли свої вибачення і ми далі сиділи чекали. Тому що люди перед нами запізнилися, і тепер ми маємо чекати невідомо скільки 🤷🏻‍♀️. З горем навпіл ми потрапили до лікаря, дитині виміряли температуру температуру 37,2, хоча за станом дитини очевидно була більшою, ми здали аналізи і я попросила перемирити температуру, як виявилось в нього 38,6. Вони ледве знайшли йому нурофен, лікар бачить що дитині погано, але при цьому ледве рухається. Після чого ми вийшли з кабінету дитину вирвало, до нас підбігла медсестра і каже обирайте ШВИДКІВШЕ УКОЛ ДИТИНІ АБО ЗНОВО НУРОФЕН, а то В ЛІКАРЯ ВЖЕ ПІД'ЇХАЛО ТАКСІ. Питання просто як так, моїй дитині погано, ми тільки вийшли з кабінету, а місце того, щоб доктор надала допомогу, їде на таксі. Загалом якщо хочете гарне ставлення і правильний діагноз своєму малюкові, то вам точно не в цю клініку.
Анна
Харків, 02.02.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Дякуємо за вибір клініки і висловлену думку. На жаль, нам не вдалось поспілкуватись з Вами особисто - абонент не відповідає на дзвінки. Службою контролю якості було проведено предметний розбір по ситуації. Перепрошуємо, якщо візит був дискомфортним для Вас. Для отримання більш розгорнутого зворотнього зв'язку за Вашим зверненням можна телефонувати за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Зичимо добра і здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.