0 800 30 11 77

Відгуки про лікарів-педіатрів ОН Клінік

На жаль, лікар-педіатр Овчаренко Н.С. не компетентно поставилась до прийому дитини. Клініка чудова, всією сім’єю перевіряємось тільки у вас, але, коли довелось змінити педіатра, то не думала, що все настільки жахливо. Прошу перевірити лікаря і те, як він веде прийом, адже за 5 хвилин подивитись на дитину, з яких 3 хвилини на повчання стосовно ведення медичної книжки. При тому не міряючи зріс і вагу дитину, лише коли я самостійно сказала, що може ви це зробите, лікар погодилась
Людмила
Миколаїв, 23.09.2023
Оцінка:
Велика подяка педіатру Санжаревській Тетяні Олегівні за високий професіоналізм, турботливе ставлення до дитини, що особливо важливо у час війни.
Алла
Харків, 01.09.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Алло. Щиро дякуємо за відгук. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашого лікаря Санжаревської Тетяни Олегівни. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідували сьогодні з дитиною педіатра Чвертка О.О. ,залишилися дуже задоволені професіоналізмом лікаря та порадами! Дякуємо будемо звертатися ще!
Вікторія
Полтава, 13.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Чвертки Ольги Олександрівни. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Прокололи доньці вушка кілька днів тому, все супер, стерильно, сережки відмінні, дуже здивувало заморожування вушка, дитина і не зрозуміла нічого, безболісно! Загалом задоволені на всі 💯, рекомендую!!!
Катерина
Харків, 14.07.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Катерино. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашої клініки. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хотіли записатися на прийом, дзвонили разів 5-6 ніхто трубку не знімав І найцікавіше ніхто навіть не зволив передзвонити, супер підхід до своїх пацієнтів/клієнтів!
Дар'я
Миколаїв, 21.06.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Дар'є. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожен пацієнт. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки. Перепрошуємо за ситуацію. Детальна інформація була Вам повідомлена телефоном. Дякуємо за розуміння. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
05.05.2023 була на прийомі з дитиною у лікаря-педіатра Баранчук Яни Володимирівни. Хочу залишити позитивний відгук та велику вдячність лікарю. Дуже висока якість обслуговування, високий рівень професіоналізму, уважність до кожної деталі, чуйне ставлення до дитини. Лікар з ВЕЛИКОЇ букви! Той випадок, коли професія лікар - це за покликанням! Задоволена, вдячна!
Олена
Миколаїв, 05.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Щиро дякуємо за відгук і теплі слова. Цінуємо Вашу думку. Для нас важливо знати, що Ви маєте позитивні враження та залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Баранчук Яни Володимирівни. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були на прийомі у педіатра Овчаренко Наталії! Я таких жахливих педіатрів у житті не зустрічала!!! Людина яка навіть не хотіла знайти контакт з дитиною (дитина від дівчини на ресепшен більше уваги отримала). Дали лікарю всі відомості про щеплення, попередні огляди, узд, навіть не глянула, ставила питання одні й ті самі по кілька разів, тобто, не запам'ятовує взагалі нічого, вуха елементарно дитині не перевірила. Я завжди була клієнтом ОН Клінік, але кого ви берете собі в педіатри, людина взагалі не зацікавлена в контакті з дитиною!!!!
Карина
Миколаїв, 29.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Карино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка і перепрошуємо за дискомфорт. Нами перевірена інформація по медичній амбулаторній картці — результати прийому зафіксовані коректно. Якщо не відбувся контакт лікар-пацієнт, то можемо запропонувати змінити лікаря. Завжди готові допомогти, здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дитині 7 місяців. Були на прийомі у Овчаренко Н.С. Рекомендації педіатра з прикорму не сподобались. Більше звертатись на консультацію бажання немає. За словами Овчаренко, сучасна рекомендація «мета прикорму – ознайомити дитину з продуктом, а не нагодувати» є неправильною.
Любов
Миколаїв, 18.12.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Любове. Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Як правило, пацієнти звертаються до лікаря щоб отримати його професійну думку. Право пацієнта погоджуватись або ні з рекомендаціями лікаря на свій розсуд. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже не сподобалась дитячий педіатр Кирильчук! Вже з перших хвилин перебування в кабінеті лікар показала своє зверхнє ставлення. Під час огляду на дитину аж покрикувала (дитині 4 роки), мовляв, ти чого так кричиш. А яка дитина буде мовчати коли їй пальпують горло і живіт! Що це взагалі таке? Потім взагалі "кидала" мені аналізи, які ми робили на дизбактеріоз, мовляв, вони нічого не показують. Хамське, зверхнє, жахливе відношення.
Олена
Миколаїв, 22.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості та вибір нашої клініки. Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Ми перевірили інформацію по медичній документації та зазначаємо, що обсяг первинного прийому виконаний в повному об'ємі. Ми розуміємо, що по ряду причин навіть загальний огляд лікаря є малоприємною та стресовою ситуацією, особливо для маленьких пацієнтів, і суб'єктивні реакції цілком природні. Безумовно, комфорт у спілкуванні та довірливі відносини між лікарем та пацієнтом є важливими. Наразі немає підстав недовіряти професійній думці лікаря, але в будь-якому випадку приносимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт. Очікуємо маленького пацієнта на повторному прийомі згідно попереднього запису. Гарного дня!
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу сказати велике спасибі докторові Литвиновій Мар'яні Володимирівні. Протягом року зверталися до неї не один раз. Дуже уважно проводить огляд і легко ладнає з дитиною. Лікування завжди ефективне. Ми дуже задоволені, а наша дитина здорова!!
Олена
Харків, 10.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олено. Вдячні Вам за відгук. Дуже раді, що Ви обрали саме наш медичний центр та залишилися задоволені роботою лікаря. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити подяку та залишити рекомендацію Мега професійному педіатру Аліні Миколаївні Боресюк! Дівчата якщо йдете в Він клінік то тільки до неї! Реальні діагнози, все по справі, дуже душевна та чуйна! Супер дитячий лікар!
Христина
Харків, 29.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Христино. Дякуємо Вам позитивний відгук та теплі слова. Для нас дуже цінна Ваша думка про нашого лікаря. Будемо раді допомогти всім, хто звернувся за Вашими рекомендаціями. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня! Хочу подякувати Он Клінік за гарний продуманий сервіс і кваліфікований ввічливий персонал. Особлива подяка Литвиновій Мар'яні Володимирівні. Завдяки ній походи до дитячого лікаря проходять легко і без істерик. Вона завжди на зв'язку і готова відповісти на всі запитання.
Зоряна
Харків, 23.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Зоряно. Дякуємо за відгук та високу оцінку професіоналізму нашого лікаря Литвинової М.В. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до медичного центру, атмосферою прийому та якістю медичного обслуговування. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.