Я дуже задоволена консультацією Басенка Валентина Валентиновича. Проблема, яка в мене була і є, турбує мене час від часу багато років. Він призначив аналізи, які ніколи не призначали раніше. Я дякую йому за ввічливість, увагу і небайдужість.
Пришел с конкретным перечнем анализов. Врач предложил сдать более широкий спектр. Также во время общения с врачом обсуждали режим питания. Врач посоветовал получать больше белка из яиц куриных, а именно есть по 5-6 шт в день. После следования совету врача 1 неделю, сорвал поджелудочную железу. Также врач предложил дорогое лечение по урологии не дав гарантий.
Рекомендации по конкретному врачу: быть предельно осторожным и получать альтернативное мнение
Роботою лікаря задоволена, а роботою працівників рецепції мене розчарувала тому, що разом з лікарем підійшли до рецепції де лікар попросив записати на конкретну дату, в чому було проігноровано, а потім коли я подзвонила запитати про цю дату , сказали що не записали.
Доброго дня, Яно. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, що у Вас склалася така думка та Ви відчули дискомфорт. Зазначаємо, що всі процеси в нашій клініці проходять відповідно до встановлених стандартів обслуговування пацієнтів. Більш детальний зворотний зв'язок Ви отримали у телефонному режимі. Ми раді, що інформація для Вас прийнятна. Чекаємо на черговому візиті до клініки згідно з записом. Завжди готові допомогти, зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар нічого не пояснив, зробив «послугу» переглянувши на МОЄ прохання виписки з лікарні та від інших фахівців
Витрачений час і гроші, нікому не рекомендую цього лікаря
Доброго дня, Софіє. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Хочемо зазначити, що лікар визначає об'єм лікувально-діагностичної тактики на підставі об'єктивних клінічних даних і встановленого діагнозу на день прийому. Як правило, пацієнти звертаються до лікаря, щоб отримати його професійну думку. Кожен пацієнт має право погоджуватись або ні з думкою лікаря, яка зафіксована у консультативному заключенні, яке пацієнт отримує на руки. Завжди готові допомогти, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую Денису Андрійовичу,професіонал своєї справи,швидко знайшов причину та призначив лікування
Доброго дня, Дмитре. Дякуємо за відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Грейліха Дениса Андрійовича. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Якісне обслуговування.
Приємні враження від доктора.
Доброго дня, Ігорю. Щиро дякуємо за відгук. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була у лікаря Басенко В.В., дісно кваліфікований спеціаліст, все чітко та зрозуміло. Буду обстежуватись надалі тільки в нього. Дякую за якість обслуговування.
Доброго дня, Юліє Ігорівно. Дякуємо за позитивний відгук. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Басенка Валентина Валентиновича. Завжди раді допомогти. Бажаємо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, Юноно. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, Інно. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую за гарний підхід до пацієнтів!
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар з великої букви, справжній професіонал, велика і чуйна людина, для якої присяга Гіппократа не пустий звук, велике дякую вам за вашу професійну працю
Доброго дня, Вікторе. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку та виказали щиру подяку. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік