Відгуки про лікарів-урологів ОН Клінік

Усі найкращі побажання. Відмінний прийом, обслуговування, ввічливість. Залишився дуже задоволений відвідування. Відчуваєш, що про тебе дбають. Велике, спасибі, професору Авраму Б. В.
Григорій
Оцінка:
Добрий день, Григорію. Вдячні, що Ви поділилися своїми враженнями про нашого спеціаліста. Для нас дуже цінним є те, що ви залишилися повністю задоволені візитом. Завжди раді допомогти та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня! Хочу подякувати дуже чудовому лікарю Руфановій Ганні Анатоліївні за її професіоналізм. Дуже задоволений результатом лікування, чудове відношення до пацієнта. Високий рівень кваліфікації. Висловлюю велику подяку всьому персоналу OnKlinic за надання сучасного лікування, та окремо Руфановій Ганні Анатоліївні за професіоналізм та позитивний підхид у важливій справі. Вадим, номер картки 752761
Вадім
Дніпро, 15.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
<p>Добрий день, Вадиме. Дякуємо за позитивний відгук та добрі слова. Великий клінічний досвід лікаря у поєднанні із сучасним обладнанням, яке використовують у наших медичних центрах, сприяє якісному та ефективному вирішенню делікатних проблем. Рекомендуємо не забувати про профілактичні огляди. Бажаємо міцного здоров'я.</p>
Служба контролю якості ОН Клінік
Не буду довго описувати який хороший лікар, напишу тільки, що після прийому у Трубеко С Н. хочеться просто потиснути йому руку і по-товариському ляснути по плечу! Жаль, що етика не дозволяє це зробити! Також немає бажання забувати про Репринцева У Л. Ідеш до мужиків і знаєш, вони допоможуть!
Володимир
Харків, 15.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Володимире. Дякуємо за відгук. Згодні з Вами, у нас працюють лише кваліфіковані фахівці, які знаходять індивідуальне рішення для кожного пацієнта. Хочемо відзначити, що важливою складовою якісної діагностики є високотехнологічне обладнання наших медцентрів. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Євгеній
Одеса, 14.01.2022
Оцінка:
Я не можу побачити результати своїх аналізів в особистому кабінеті. В електронній пошті вказано що їх можна переглянути тут.
Микола
Харків, 13.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Миколо. Повний доступ до медичної інформації пацієнта в Особистому кабінеті можливий лише після підтвердження Вашої особистості. Ви можете це зробити під час наступного візиту до медичного центру, звернувшись до адміністратора реєстратури. А наразі Ваші результати доступні Вам у листі в прикріпленому файлі. Бажаємо всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Безумовно хороші лікарі, але є великий мінус, організація дуже погана, призначають час, допустимо на 14-00, але з 5 разів коли я там був, постійно хвилин на 15 затримують, в який час ти не прийшов би, за 15 хвилин до прийому або пізніше, щоразу доводиться чекати від 15 хвилин і довше. Є знайомі які мені і порекомендували цю клініку, і у них теж таке часто буває, доводиться чекати вічно.
Дмитро
Харків, 12.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Дмитре. Жаль, але нам не вдалося з Вами зв'язатися в телефонному режимі, абонент не відповідає на дзвінки. Для нас дуже важливим є кожне звернення від наших пацієнтів. За Вашим зверненням ми перевірили інформацію — факт незначної затримки прийому був присутній двічі, просимо вибачення за дискомфорт. Ми прагнемо надати нашим пацієнтам якісне медичне обслуговування в максимально комфортних умовах, але на жаль, виключити непередбачені ситуації неможливо. Ми завжди готові допомогти нашим пацієнтам у вирішенні будь-яких питань. Для отримання більш детальної інформації, будь ласка, зв'яжіться з нами за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Бажаємо здоров'я, гарного дня.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велика черга, бахіли надягають на колінах у маленькому тамбурі. Пацієнти у загальній черзі на аналіз Covid. Незрозумілий прийом до лікаря з байдужістю. Під час прийому лікар Репринцев вирішував якесь питання про зависання комп'ютера, кудись поспішав і розмовляв з годинником на гучному зв'язку. Призначення на УЗД довелося просити самому. Замість первинних знеболювальних запропонував подрочить через 5 днів для спермограми, яку не підтверджує навіть СК. Жінка з лабораторії, поруч у кабінеті, при записі на спермограму постійно принижувала в тому, що мені не зрозуміло, як це робиться, як готуватися. 100% скривджена державною медициною. Далі на стійці рецепції 2й поверх, співробітник не міг зрозуміти куди і до якого лікаря записуватися, на які аналізи ... Рекомендації про підготовку до УЗД і який саме вид УЗД призначив лікар не отримав, Рекомендації до підготовки на прийом до проктолога очікував тривалий час, далі отримав незрозумілих 2 аркуші тексту .... У черговий раз розумію, що на гугл відгуках 80% правди. Надії на адекватне, комфортне лікування вже немає після першого прийому.
Олександр
Харків, 12.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олександр. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Просимо вибачення, якщо при зверненні до клініки Ви отримали дискомфорт. Хочемо зазначити, що це процеси у клініці відбуваються відповідно до затвердженим стандартам. Комфорт наших пацієнтів на всіх етапах звернення до клініки – одне з наших пріоритетних завдань. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар не прийняв пацієнта з гострим болем.
Таісія
Харків, 11.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Таїсія. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми завжди прагнемо знайти індивідуальний підхід до кожного пацієнта. На жаль, не завжди є можливість провести повноцінний прийом, якщо пацієнт затримується. Завжди готові допомогти у разі потреби. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікарі - професіонали та сервіс відмінний
Роман
Харків, 10.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Романе. Комфорт на кожному етапі відвідування медичного центру – один із основних принципів роботи нашої Мережі. Дякуємо за відгук, будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я залишилася вкрай незадоволена... Записалася в телефонному режимі до жіночого уролога, пояснила причину, з якої мені необхідний огляд. При вході до клініки одразу попросили зробити оплату у розмірі 350 грн. Але в кабінеті лікаря мені сказали, що з такою проблемою не до них ... Мене навіть не подивилися. У мене питання, а гроші за що?????? Я можу назвати це – шахрайство.
Світлана
Харків, 06.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Світлано. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка кожного нашого пацієнта та вдячні за зворотний зв'язок. Дійсно, всі послуги в нашій клініці надаються за попереднім записом та оператори намагаються виявити потребу та правильно визначити профіль спеціаліста. Жаль, що дана ситуація мала місце, приносимо свої вибачення. Докладнішу інформацію ми надали Вам у телефонному режимі. Раді, що Ви вирішили продовжити співпрацю з нашою клінікою, будемо раді допомогти у разі потреби.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був на прийомі у Орленка Дмитра Борисовича. Чудовий лікар. Не ллє воду, а каже все у справі. Буду й надалі у нього спостерігатись і консультуватися.
Артем
Харків, 02.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Артеме. Дякую за відгук. Раді знати, що візит до нашого фахівця був для Вас результативним. Завжди раді допомогти в рамках нашої спеціалізації, будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Єрошенко розводить на гроші. Поставив мені діагноз простатит. Перевірився у іншого фахівця все гаразд. Причина у гормональному збої. Його ціль поставити діагноз простатит і збити гроші за лікування!
Сергій
Полтава, 02.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Сергію. Хочемо зазначити, що першочерговим завданням кожного лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Об'єктивно оцінити ситуацію після довгого періоду часу неможливо. У разі виникнення будь-яких питань, пов'язаних з обслуговуванням у нашій клініці, необхідно негайно звертатися до Служби контролю якості за телефоном 0800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00). Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу та готові допомогти. Бажаємо здоров'я та всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік