Logo
0 800 30 11 77
Іконка PC

Відгуки про урологів ОН Клінік

Була у лікаря Басенко В.В., дісно кваліфікований спеціаліст, все чітко та зрозуміло. Буду обстежуватись надалі тільки в нього. Дякую за якість обслуговування.
Юлія Ігорівна
Кропивницький, 06.10.2025
Оцінка:
Очень грамотный специалист. Комфортно проходить у неё обследование. Дай бог здоровья. Если обследовать УЗИ ( различных видов)то только у нее.
Наталья
Одеса, 24.09.2025
Оцінка:
Лікар з великої букви, справжній професіонал, велика і чуйна людина, для якої присяга Гіппократа не пустий звук, велике дякую вам за вашу професійну працю
Віктор
Черкаси, 22.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторе. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку та виказали щиру подяку. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую лікарю Єрошенко Ігорю Олександровичу за чуйне відношення до пацієнта. Проблему вирішено завдяки височайшому профессіоналізму лікаря.
Михайло
Полтава, 22.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Михайле. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Єрошенка Ігоря Олександровича. Вдячні, що Ви публічно відзначили високий професійний рівень нашого фахівця. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чудово супер
Кирило
Харків, 22.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Кириле. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікування допомогло, алергії на призачені препарати немає, все чудово!
Ярослав
Дніпро, 20.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ярославе. Дякуємо за позитивний відгук. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря, дуже сподобався підхід, професійність.На всі питання знайшли відповідь.Рекомендую
Валерія
Чернігів, 14.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валеріє. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Ми раді знати, що візит до нашого лікаря виправдав Ваші очікування. Завжди раді вітати та готові допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ірина
Харків, 07.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернувся до лікаря за рекомендацією знайомих. Все прекрасно від моменту заходу в кабінет. Спілкування 5+ Операція і реабілітація 5+ ( все круто, не очікував такої легкої реабіліції. Через високу кваліфікацію і методи проведення операції дискомфорту після операції не було абсолютно. ) Короче кажучи довго боявся йти на операцію, а тепер не розумію чому😅
Дмитро
Харків, 05.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Дмитре. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів. Для нас важливо знати, що наш лікар допоміг Вам у вирішенні проблеми зі здоров'ям, яка турбувала, та Ви залишилися задоволені результатом лікування. Будемо раді вітати у клініці на профілактичних візитах. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все чудово
Людмила
Миколаїв, 05.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Людмило. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Супер дякую
Вікторія
Харків, 31.08.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був сьогодні на здачі аналізів. Чому на ресепшені замість питання "Яке прізвище?", "Яке ваше прізвище?" або просто "Прізвище?". Я почув " Прізвище Є"? Це адміністрація клініки так сказала говорити або хамське спілкування їх ініціатива.
Андрій
Харків, 26.08.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Андрію. Дякуємо за вибір клініки і діалог зі Службою контролю якості. Перепрошуємо, якщо візит був не комфортним для Вас. Нами перевірено інформацію по обслуговуванню на реєстратурі - подібний формат спілкування не підтверджується. Завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.