Мій лікар - Олександр Вікторович Островський. І як лікар - відмінний фахівець, знаючий, хороший діагност, і як людина - чуйна, завбачлива, чемна і чесна. Рекомендую звертатись до нього і головне вчасно. Дякую йому сердечно!
Лариса Миколаївна
Черкаси, 09.01.2025
Дякую лікарю Климовицький Ф.В. за допомогу і лікування. Звернулася з проблемою (артрит плечового суставу). Призначив лікування і дав поради стосовно подальшої роботи і лікування . На прийомі завжди усміхнений і доброзичливий ( в інших країнах не розмовляють з пацієнтами, а лише рецепт на руки протягують). На наступний рік повернусь знову. На ресепшині дівчата всі привітливі. Дякую.
Ніна Георгіївна
Кропивницький, 27.12.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Ніно Георгіївно. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Климовицького Федора Володимировича. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Писатиму скрізь, де це можна. З таким халатним ставленням ще не стикався.
Уже місяць не можу домогтися вирішення проблеми з роботою особистого кабінету. Все годують обіцянками. Раніше все працювало чудово. Подивився за банківськими платежами - за місяць витратив близько 30К грн. і збирався ще відвідувати клініку, АЛЕ... зникла можливість користуватися функцією «Запис на прийом» - «Продовжити лікування» - «Аналізи». При виборі дати прийому немає вільних дат, хоча до цього була можливість. Усі скріни звернень і листування є, але результату «нуль»
Ще мало не вбився на стільці на прийомі, увага, у ТРАВМАТОЛОГА. Зламався і я впав. Вибачення від лікаря отримав - на ресепшені нуль реакції.
Я, так розумію, легше змінити клініку, ніж чекати розв'язання питання, Таке ставлення до хворих можна і в держклініці отримувати, але тільки безкоштовно.
Ах так... ще й написати в техпідтримку - це цілий квест. Так і не вийшло. То капчу не показує, то відео не можна докласти)) тільки фото з обмеженням в 0.5 Мб))
Андрій
Харків, 18.12.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Андрію. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Ми піклуємося про комфорт для пацієнтів на всіх етапах звернення в наші медичні центри. З цією метою постійно впроваждуються та вдосконалюються нові програмні продукти, які розширюють технічні можливості для комунікацій з пацієнтом. Ми завжди намагаємось оперативно вирішити нові запити та потреби пацієнтів. Якщо звернення до клініки було дискомфортним для Вас — приносимо вибачення. Дякуємо за підтвердження, що наразі у Вас додаткових питань вже немає і ситуація вичерпана. Завжди готові допомогти, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрый день . Хочу поблагодарить Орлова Станислава Юрьевича ( врач ортопед-травматолог)за внимательный приём , ничего лишнего не выписывал , дал дельные советы .
Юлія
Дніпро, 04.12.2024
...
Поліна
Харків, 01.12.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні перший раз була у вашій клініці. Була записана на рентген до Базаєвой Інни Дмитрівни. Гарний спеціаліст, все зрозуміло і доступно пояснила. А потім після результатів рентгену, вирішила записатися до травматолога. На жаль, вільний був лише Ніживенко Дмитро Сергійович. Я ніколи не думала, що в приватній клініці, за власні кошти мені доведеться зіштовхнутися з таким хамським відношенням. Все в ньому, від погляду до слів, говорило що ти ніхто і за людину тебе не рахують. Як я прочитала з коментарів інших людей, це не перший раз, коли пацієнтам доводиться з таким мати справу. Будь-ласка, адміністрація розберіться з цим, а не просто перенаправляйте до іншого лікара клініки. Це не перша скарга. Професія лікара передбачає роботу з людьми, тому раджу цьому лікару пройти курси соціалізації або змінити професію.
Анастасія
Харків, 20.11.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам прикро, що у Вас склалась така думка і перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви відчули його при візиті до клініки. У нас працюють кваліфіковані спеціалісти і ми слідкуємо, щоб нашим пацієнтам було комфортно відвідувати клініку. Якщо не сподобався лікар як людина, або не підходить за психотипом — в клініці завжди є можливість змінити лікаря, кожне відділення представлене кількома спеціалістами. Сподіваємось на продовження співпраці, міцного здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідання травматолога Тетяни Сергіївни Ринденко залишило приємне враження, дякую за якісні консультацію та маніпуляцію з суглобом, дієву допомогу.
Роман
Харків, 02.11.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Романе. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Ринденко Тетяни Сергіївни. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Від щирого серця хочу висловити слова подяки лікарю-травматологу Островському Олександру Вікторовичу. Переступивши поріг його кабінету, я відчула як від лікаря віє тепло його доброї, щирої душі. І я зрозуміла, що тут мені нададуть дійсно професійну лікарську допомогу. Це лікар від Бога. Я коли подивилась в очі Олександру Вікторовичу, то впевнено на сто відсотків зрозуміла, що лікар ніколи не зрадить свого пацієнта. Це лікар і людина, які нажаль рідко трапляються в нашому житті, він професіонал своєї справи. Дякую Вам велике за чуйне ставлення, за особливу увагу, за якісну допомогу в лікуванні, за величезний талант. Бути лікарем - це Ваше справжнє покликання. Хай Господь Бог Вас оберігає!
Світлана Григорівна
Черкаси, 31.10.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Світлано Григорівно. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки. Нам приємно знати, що Вам сподобалося спілкування з нашим лікарем Островським Олександром Вікторовичем та Ви залишилися задоволені результатом звернення до фахівця. Завжди готові надати якісну медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулася в ОН Клінік до лікаря травматолога Носова Сергія Олександровича щодо питання шпор на ногах. Мені було призначено процедуру ударно-хвильова терапія. Пройшла вже 3 процедури, в результаті стала краще себе почувати. Дуже вдячна лікарю за ставлення, а також дівчатам на рецепшині. Усі уважні, чуйні, доброзичливі, доброзичливі. Лікарю Носову С.А. бажаю здоров'я і удачі, а клініці процвітання!
Тетяна Костянтинівна
Біла Церква, 23.10.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Тетяно Костянтинівно. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Носова Сергія Олександровича. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую Орлову С.Ю. За його підхід та професіоналізм. Спеціаліст супер!
Тетяна
Дніпро, 22.10.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Орлова Станіслава Юрійовича. Цінуємо Вашу думку. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити свою подяку всьому медичному персоналу за професійне ставлення до пацієнта та за швидкість обслуговування.
Особлива подяка лікарю-ортопеду Орлову С.Ю. за вдало проведену операцію та його медсестрі за чуйність та увагу. Результатом задоволена
Ілона
Дніпро, 20.09.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Ілоно. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук на адресу наших фахівців. Ми цінуємо Вашу думку. Нам приємно, що Ви публічно висловили щиру подяку нашим спеціалістам та особливо відзначили професіоналізм й чуйне ставлення до пацієнта. Будемо раді вітати на профілактичних візитах. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Оля
Біла Церква, 12.09.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік