Відгуки про відділення лабораторних аналізів у ОН Клінік

Робила загальний аналіз крові. Дуже швидко! Безболісно і професіонально! Дуже дякую! А результати отримала в той же день !
Юлія
Харків, 19.06.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Вітаємо, Юліє. Дякуємо, що скористались нашими медичними послугами. Нам приємно знати, що Ви задоволені обслуговуванням у клініці. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати Міщенко Світлані Петрівні та лікарю-лаборанту Деркач Н. М. за уважне ставлення до пацієнтів, доброту та чуйність.
Олександра
Харків, 11.06.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Вітаємо, Олександро. Нам приємно знати, що Ви задоволені відвідуванням нашої клініки. Зичимо Вам доброго здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Зателефонував на гарячу лінію вранці в суботу для того щоб записатися на здачу лабораторнога аналіза кала на паразити дітей , на гарячій лінії відповіли що сьогодні лабораторія працюе, привозьте аналіз на Першотравневу 18. До 11:00 ранку ми ледве зібрали кал і привіз його в клініку. На рецепції почув в відповідь те що лабораторія працюе з понеділка, мало того, коли я запитав чому мені про це не повідомили по телефону, то в відповідь отримав «так задавайте це питання тому кому телефонували а не нам». Отакий сервіс в клініці. Тому останній раз ми тут обслуговувались. Я ще й пост викладу в соцмережі в дружині, а вона блогер. Думаю це крепко допоможе розвитку клініки.
Дмитро
Полтава, 30.04.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Дмитро. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що звернення до клініки було дискомфортним для Вас. Нами була перевірено факти та підтверджуємо, що надана Вам оператором інформація щодо можливості прийому матеріалу в клініці була коректною. В будь-якому випадку приносимо вибачення, якщо звернення до нашої клініки було дискомфортним для Вас. Сподіваємось на продовження співпраці, бажаємо здоров'я Вам та Вашим рідним.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все завжди чудово. Результати надходять вчасно. Персонал привітний. Зауважень немає :)
Анна
Харків, 23.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Щиро дякуємо за відгук. Всім зичимо миру, добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, в суботу, здавала аналізи в цьому лабораторному пункті, не зрозуміла з оплатою. У вас на сайті прописано про зниження ціни на 15 відсотків з 14.02 до 14.03 на аналізи, а мені зробили лише на 7 відсотків, мотивуючи інформацією, яку мені показав реєстратор на своєму мобільному телефоні. Прошу пояснити як таки працює ця акція. спасибі
Елена
Харків, 20.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Вдячні Вам, що знайшли можливість поспілкуватися зі Службою контролю якості. Ми перевірили інформацію, щодо акційної пропозиції на сайті. Інформація вказана на рекламному банері коректно, деталі можна дізнатися натиснувши на банер. Більш розгорнута інформація була Вам надана телефоном. Завжди раді бачити Вас в стінах клініки на профілактичних оглядах. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Спасибі велике робітницям! Все пройшло швидко та безболісно :)
Ян
Харків, 18.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Яне. Дякуємо за відгук. Щиро раді, що змогли Вам допомогти, і Ви залишилися задоволені роботою нашого медичного центру. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я здавала аналізи в "ОН Клінік" на Холодній Горі. Дуже кваліфікований та ввічливий медичний персонал. Лаборант робить забір крові якісно та безболісно. Спеціаліст рецепшену приємна та доброзичлива людина. Є знижки. Без черг. Претензій взагалі ніяких немає. Мені сподобалося. Залишайтеся завжди такими!
Любов
Харків, 18.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Любове. Дякуємо за такий приємний відгук. Нам дуже приємно, що Ви залишилися задоволені рівнем обслуговування в нашому медичному центрі. Ми намагатимемося і надалі виправдовувати ваші очікування та надавати медичні послуги лише найвищого рівня. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую молодим медсестрам за гарне ставлення до мене. Обслужили на найвищому рівні. Спокійно, без поспіху, з посмішкою. Мені навіть допомогли одягнути бахіли, посадили в крісло. Дуже душевні дівчата, особливо адміністратор Єлизавета. Спасибі!
Надія Іванівна
Харків, 18.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Надіє Іванівно. Дякуємо за зворотний зв'язок, ми дуже раді, що Ви залишилися задоволені зверненням до нашого медичного центру. Завжди готові допомогти у разі потреби та бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Неодноразово я відвідую лабораторію ON Clinic під час пандемії. Якість роботи дівчаток завжди на висоті, дуже приємне спілкування. А найголовніше – повна довіра, що робота була виконана якісно і я можу довіряти результатам. Спасибі.
Анастасія
Харків, 18.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за такий теплий відгук. Щиро вдячні, що вибрали наш медичний центр та задоволені роботою персоналу. Завжди раді допомогти. Здоров'я Вам та гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую працівникам забірного пункту Одеська за доброзичливе ставлення до пацієнта.
Анатолій Федорович
Харків, 17.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Анатолію Федоровичу. Дуже вдячні Вам за довіру. Будемо намагатися і надалі тримати наш високий рівень сервісу. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Оплату за аналізи беруть чудово. Результатів дочекатися неможливо. Оператор тупо починає розповідати, що не може знайти мене за номером телефону (нібито він вказаний як доповнить ельний, а не основний). Тільки результату аналізу немає ... (а це всього лише клінічний аналіз крові на цукор) Раніше мене знаходили чудово. Якщо ви хочете витратити гроші і час, плюс зіпсувати собі настрій- Вам Сюди.
Тетяна
Харків, 17.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Тетяно. Дякуємо за вибір нашої клініки та звернення до Служби контролю якості. Ми перевірили інформацію та підтверджуємо, що один аналіз виконано та відправлено в регламентний термін. Нам шкода, але інший показник за технічних причин виконати не вдалось, тож приносимо наші щирі вибачення. Більш детальну інформацію ми надали Вам телефоном. Сподіваємось, що Ви дозволите нам відновити довіру при наступних зверненнях, гарного дня.
Служба контролю якості ОН Клінік
12.02. 22 склала клінічний аналіз крові дитини на цукор. Сьогодні 16.02 результату аналізу ще немає. В чому проблема? Такий складний аналіз, що 5 днів мало? Чи про нього просто забули?
Тетяна
Харків, 16.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Тетяно. Дякуємо за вибір нашої клініки та звернення до Служби контролю якості. Ми перевірили інформацію та підтверджуємо, що один аналіз виконано та відправлено в регламентний термін. Нам шкода, але інший показник за технічних причин виконати не вдалось, тож приносимо наші щирі вибачення. Більш детальну інформацію ми надали Вам телефоном. Сподіваємось, що Ви дозволите нам відновити довіру при наступних зверненнях, гарного дня.
Служба контролю якості ОН Клінік