Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про відділення лабораторними аналізами у ОН Клінік

Ввічливий персонал, в клініці чисто та затишно, рекомендую
Юлія
Чернігів, 17.09.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Завжди раді вітати та готові допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна за обслуговування. Звертаюсь до "ОН Клінік" не вперше. Задоволена, дівчатка дуже ввічливі, уважні. Оцінюю роботу на 5+!
Ніна
Харків, 10.09.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ніно. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Нам приємна Ваша висока оцінка професіоналізму наших фахівців. Завжди раді вітати. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вдячна за теплий клімат, створений в пункті забору крові на вул. 23 Серпня. Уважне і шанобливе ставлення до пацієнтів. Медична сестра - справжній професіонал! Дякую за роботу.
Олена
Харків, 10.09.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Щиро дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати та готові допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все дуже сподобалося. Було не боляче. Олена Олександрівна - справжній майстер своєї справи. Дуже ввічлива. Дякую.
Наталія
Харків, 05.09.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого фахівця. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати за приємний сервіс та чарівну посмішку Громової Марини (і не тільки). Дуже акуратно бере кров, уважна та привітна. Неофіційно - бусінка:)))
Ольга
Харків, 03.09.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого фахівця. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здавала аналізи в ОН Клінік на вул. 23 Серпня. Медсестра Олена Олександрівна взяла кров - я навіть і не відчула, дуже сподобалося. Буду надалі користуватися лабораторією ОН Клінік. Дякую за роботу!
Олена
Харків, 03.09.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення та особливо відзначили високий рівень професіоналізму нашого фахівця. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Що робити з проблемою - не знає! Виписала вітаміни і сказала прийти за тиждень (?!), а що пити сьогодні, коли почнеться напад, забула сказати (!) Рівень Гугла приблизно.
В'ячеслав
Харків, 31.08.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, В'ячеславе. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожний відгук від наших пацієнтів. Ми завжди готові допомогти розібратися у ситуації. Зазначаємо, якщо у пацієнта виникають будь-які питання щодо призначень та рекомендацій лікаря можна звертатися до операторів контактного центру. Більш детальну інформацію Ви отримали у телефонному режимі. Зичимо Вам здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу залишити ДУЖЕ ПОЗИТИВНИЙ відгук про Оксану Сергіївну (медсестра), яка ЗАВЖДИ професійно робить інʼєкції, швидко та безболісно бере будь-які аналізи. Якщо Ви або Ваша дитина боїтесь/ не любите здавати кров - вам до неї! А керівництво прошу це відмітити та винагородити цього співробітника, це варто уваги! Дякуємо!
Альона
Ужгород, 30.08.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Альоно. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки. Нам приємно, що Ви особливо відзначили високий рівень професіоналізму нашого фахівця та публічно поділилися своїм досвідом звернення. Завжди раді вітати та готові допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Подяка молодшій медичній сестрі Курант Галині Борисівні за чистоту, посмішку, допомогу, за те що допомагає, чуйна, культурна і дуже хороша людина. Прошу дирекцію зауважити і щоб у вашій лікарні було побільше таких гарних і чуйних співробітників як Галина Борисівна.
Тетяна Сергіївна
Кропивницький, 12.08.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно Сергіївно. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого співробітника. Завжди раді вітати у клініці. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Прийшла здати кров, спостерігаюся у лікаря іншої клініки, але оскільки ця ближче до дому... аналізи вирішила здати тут. Без запису вранці здати аналізи перед роботою нереально, прийшла о 8-й ранку - згадали про мене о 9-й, поки не здали аналізи всі, хто записувався... Чому немає чергової медсестри, яка займалася б збором аналізів, як в інших клініках?! У підсумку результат аналізу чекаю 3 днів і оператор сказав, що термін виконання ще 4 дні, хоча раніше такий вид аналізу завжди результат приходив на наступний день! А якщо людині терміново потрібно було? померти можна поки дочекаєшся ... І перездати в іншій клініці не можу сходити, так як здаються в певний день циклу Раніше такого не було в цій клініці
Ксенія
Харків, 09.08.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ксеніє. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалось таке враження. Зазначаємо, що всі процеси в нашій клініці проходять згідно з встановленими стандартами обслуговування. Ми надаємо медичні послуги за попереднім записом для комфорту та економії часу наших пацієнтів. Усі лабораторні дослідження мають певні терміни готовності залежно від графіка постановок лабораторії та технологічних процесів. У даному випадку регламентні строки виконання дослідження не було порушено. Пропонуємо Вам відвідати медичний центр за попереднім записом. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здавала кров, медсестри нахамили, так як я боюся здавати кров, одна намагалась взяти, поштрикала вену не вийшло, псіханула зі словами «Я не буду цього побити». Підійшла інша на другу руку брати і розказувати мені, як я збираюсь рожати якщо не можу крові здати. Одним словом, я в шоці, такого відношення даже в державній не бачила, йшла в часну бо знаю що стає погано і потрібно все обережно робити, а тут повились по хамскі, щей намагались взяти кров з двох рук, хотя в сінево завжди нормально з однієї брали. Здавала тут бо почала лікуватись в цій клініці, тепер бажання немає
Анастасія
Черкаси, 06.08.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Ми розуміємо, що діагностичні процедури та маніпуляції з певних причин є малоприємними й стресовими ситуаціями для пацієнтів. Суб'єктивні реакції на їх проведення є природними та індивідуальними. Зазначаємо, що у медичній практиці можуть не рідко виникати технічні моменти по венепункції, венозний доступ залежить від маси фізіологічних факторів на день забору. Нам шкода, що склалася така ситуація. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт. Зичимо міцного здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже дякую за якісну та професійну роботу персоналу клініки!!!
Сергій
Миколаїв, 03.08.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Сергію. Щиро дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.