0 800 30 11 77

Відгуки про відділення лабораторних аналізів у ОН Клінік

Я, здавала аналізи, а результати самі не надсилають, потрібно телефонувати і нагадувати, це незручно, дуже прикро
Наталія
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Результати аналізів надіслано Вам на пошту. Перепрошуємо за ситуацію та вдячні за розуміння. Сподіваємося на подальшу співпрацю. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я шалено незадоволений термінами видачі результатів аналізів. Кал на хелікобактер-5 днів заявлено на сайті. За фактом термін отримання — 9 днів. Я два рази переніс запис до гастроентеролога. Я не розумію, що в мене було в голові, коли я йшов у вашу лабораторію. Ви залишили дуже неприємне враження. Але нічого поганого не можу сказати за клініку, лікарів, з якими зустрічався, — усі дуже приємні та професійні.
Тимур
Харків, 18.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тимуре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Приносимо вибачення за ситуацію. Шкодуємо, що у Вас склалося неприємне враження. Вдячні за розуміння. Приємно, що Ви також маєте позитивний досвід звернення до нашої клініки та лікарів. Бажаємо міцного здоров'я та сподіваємося на подальшу співпрацю.
Служба контролю якості ОН Клінік
Рівень виконання лаб.досліджень зовсім не відповідає ні статусу клініки, ні цінам, які встановлені на ці дослідження. Адже час виконання досліджень не відповідає часу, який вказаний на сайті клініки. Із заявлених 5 днів, аналіз очікую вже більше 2-х тижнів. Раніше такого не було, а зараз така ситуація повторюється вдруге. На питання, чому так довго, мені відповіли, що дізнаються в лабораторії чому і на цьому все. Навіщо ставити в опису дослідження час виконання, який не дотримуються. Дуже розчарована.
Світлана
Харків, 11.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок від реальних пацієнтів, завдяки цьому ми маємо змогу покращувати якість надання послуг. Нам приємно, що Ви прийняли вибачення та з розумінням поставилися до ситуації. Результати аналізів було відправлено на електронну пошту. Сподіваємося на подальшу співпрацю. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Привіт. Мені не надійшли ще одні результати аналізу на посів , які я здавав 24 чи 25 лютого. Дякую.
Станіслав
Черкаси, 08.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Станіславе. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Перепрошуємо за ситуацію та щиро вдячні за розуміння. Сподіваємося на подальшу співпрацю. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Анна
Харків, 06.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хотілося щоб аналізи все таки відправляли одразу коли вони готові! Вже не перший раз мені не відправляють результати . Приходиться телефонувати в колцентр і просити прислати результати, де мені підтвердили що мої аналізи були готові ще 1 березня, а сьогодні 6 березня і ніхто нічого не прислав. А від цього залежить подальший прийом у лікаря та те як швидко буде призначене лікування. Тому якщо вам не прийшли аналізи в назначений день телефонуйте їм, вони просто могли забути їх відправити!
Станіслав
Харків, 06.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Станіславе. Дякуємо за відгук та діалог зі Службою контролю якості. Нам важливо отримувати зворотний зв'язок від реальних пацієнтів. Ми завжди йдемо назустріч та намагаємося оперативно розібратися у кожній ситуації, що пов'язана з обслуговуванням у наших клініках. Нам приємно, що Ви прийняли наші вибачення за недолік у роботі. Сподіваємося на подальшу співпрацю. Будемо раді бачити Вас на профілактичних візитах. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня. Велика вдячність операторам за чудове роз'яснення і швидкий запис на консультацію. Дякую. Рекомендую
Олександр
Оцінка:
Доброго дня, Олександре. Щиро дякуємо за відгук. Приємно знати, що Ви маєте позитивне враження від звернення та спілкування. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую, що відреагували дуже оперативно на відгук, аналізи відправили, але на майбутнє велике прохання надсилати їх вчасно, я розумію що нас, чекаючих клієнтів, багато, а персоналу можливо не вистачає, але це здоров'я, потрібно усе робити завчасно. Ще раз дякую!
Анна
Харків, 03.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Для нас важливий зворотній зв'язок від пацієнтів. Так ми маємо змогу покращити якість нашої роботи. Завжди намагаємося оперативно реагувати та йти назустріч нашим пацієнтам. Щиро вдячні за розуміння. Приносимо вибачення за ситуацію. Сподіваємося на подальшу співпрацю. Будемо раді допомогти у разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже довго чекаю свої аналізи, це вже вдруге, у визначений вказаний термін не вкладаєтесь, краще тоді взагалі не пишіть коли очікувати на результати. Іноді аналізи потрібні якомога швидше. У перший раз так і недочекавшись прийшлось йти до лікаря, а результати прийшли аж через 5 дні після візиту. Я розумію що це бак посів і йому потрібно вирости, але якщо там нічого не росте — можна чекати вічність.
Анна
Харків, 03.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Для нас важливий зворотній зв'язок від пацієнтів. Так ми маємо змогу покращити якість нашої роботи. Завжди намагаємося оперативно реагувати та йти назустріч нашим пацієнтам. Щиро вдячні за розуміння. Приносимо вибачення за ситуацію. Сподіваємося на подальшу співпрацю. Будемо раді допомогти у разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здав аналізи 2.02 сьогодні вже 7.02. Результатів досі немає.
Анатолій
Харків, 07.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анатолій. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що всі аналізи мають свої строки готовності згідно графіка лабораторії. Результат виданий згідно заявленого регламенту. Завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже хороша клініка, дівчатка на рецепції дуже допомагали і консультували. Спасибі, Катюша, ви мене як іногородню врятували, зробила всі аналізи і пройшла всіх лікарів за один день!!! Дівчатка як бджілка
Марина
Харків, 02.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Марино. Дякуємо за Вашу думку та теплі слова на адресу нашого персоналу. Нам дуже приємно, що Ви задоволені якістю обслуговування в нашій клініці. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здавала аналізи. Усе пройшло чудово! Спасибі велике. Ви супер!!!
Нія
Харків, 28.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Нія. Дякуємо за Ваш відгук та висловлену думку. Ми раді, що Ви задоволені якістю обслуговування. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.