«ДокторПРО» стал частью Международной сети «ОН Клиник»

«ДокторПРО» став частиною Міжнародної мережі «ОН Клінік»

Що це означає для пацієнтів? Дізнатися подробиці

Відгуки про лікарів-лабораторних аналізах ОН Клінік

Гарне обслуговування - Хаітова Є.Т. і Перелигіна А.Д. Дуже швидко, дівчатка уважні, професіонали. Велике спасибі.
Ольга
Харків, 24.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Комфорт на кожному етапі відвідування медичного центру - один з основних принципів роботи нашої Мережі. Дякуємо за відгук і будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Спасибі! Дуже приємно обслужили Олександра і Вікторія :) Дуже швидко і тест антиген Вікторія робить акуратно. Дуже швидкий результат
Надіка
Харків, 23.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Надіко. Ми піклуємося, щоб всі наші пацієнти почувалися комфортно, і пропонуємо якісний медичний сервіс і індивідуальний підхід. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здавала аналіз 18.09 о 9:15 ранку "Скринінг першого триместру". Після чого просиділа в холі, в очікуванні ціни за цей аналіз, так як, лікар (у якого я є помітний у цій же клініці) призначив мені аналіз в лабораторії з якою вони співпрацювали раніше, а тепер у них новий договір, з іншого лабораторією, яка ще не підтягла ціни і вони в базі не бачать такого аналізу і не знають скільки він коштує! Відмінно, чи не так) Після скандалу мені нарешті то видали суму до оплати. У понеділок я отримую свій результат і що ви думаєте) Це "Скринінг другого триместру" Дуже цікаво отримати такий результат перебуваючи на 13 тижні вагітності! Я подзвонила на гарячу лінію, вони взяли мою заявку, але через добу, результатів нуль! Хочу так само уточнити, що на гарячу лінію я зателефонувала раніше, до отримання результату, так як зайшла в особистий кабінет подивитися, а не прийшов чи результат, тоді то я і зрозуміла що гроші, та й саму кров, взяли не зрозуміло на що! Після звернення на гарячу лінію (о 12:45) мені передзвонили з ОН Клінік де то о 19:20 і почали уточнювати дані, необхідні для даного аналізу! Ви серйозно? Кров я здавала 18.09 о 9:15, ви телефонуєте мені 20.09 (після отримання не ту аналізу) і уточнюєте дані? Я вже мовчу про те, що у мене вже брали помилково цей аналіз, але тільки на 7-8 тижні вагітності! Класно працюють професіонали. Не зрозуміло взагалі навіщо вам карта пацієнта, в якій лікарем прописано призначення і дата аналізу, якщо ви все одно робите все навпаки? Так само було ще з одним аналізом, який я оплатила 1500, а через 15 хвилин мені сказали, що у мене борг за нього поверніться, а за фактом, та ж історія, його просто не виявилося в базі, і коштує він на порядок дешевше! Добре що в тому випадку гроші на депозит повернули. Ну власне, я більш ніж яскраво змалювала професіоналізм даного закладу!
Катя
Харків, 21.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Катерино. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка і зворотний зв'язок від наших пацієнтів, завдяки чому ми можемо покращувати якість обслуговування. Персонал клініки прагне максимально оперативно реагувати на будь-які нестандартні ситуації, забезпечуючи якісне надання послуг в комфортних умовах. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців, але на жаль, іноді мають місце бути непередбачені обставини і вплив людського фактора. Ми завжди йдемо назустріч нашим пацієнтам і готові допомогти у вирішенні питань, пов'язаних з обслуговуванням у нашій клініці. У будь-якому випадку клініка готова нести відповідальність за всі недоліки в роботі, якщо такі є. Просимо свої вибачення. Більш детальна інформація була Вам надана в телефонному режимі. Ми раді, що інформація і вибачення були Вами прийняті. Завжди готові допомогти в разі потреби. Сподіваємося на подальшу співпрацю, бажаємо здоров'я і всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік
Усе чудово
Андрій
Харків, 13.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Андрію. Раді, що звернення в наш медцентр було комфортним. Завжди готові допомогти і будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відмінне сучасне відділення, заходив, оскільки потрібно було зробити експрес-тест. Адміністратор Єлизавета допомогла швидко оформити заявку, тест зайняв 2 хвилини, результати були вже через 10 хвилин. Відділення працює відмінно, лікарі ввічливі та професіонали.
Олександр
Харків, 11.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня Олександре. Спасибі, що поділилися своєю історією звернення в наш медичний центр. Комфорт і сучасний підхід до лікування - наші основні принципи для надання допомоги пацієнтам. Завжди готові допомогти в разі потреби і бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Будьте уважні! Некомпетентність! Медлабароторія! Адреса: Харків, проспект Гагаріна 177 Дізнавайтеся всі нюанси. Тут некомпетентні співробітники. Виявляйте потребу, будьте на своєму місці і не обманюйте. Дуже сумно - заплатили 840 грн, гроші легко приймають. Через помилки персоналу - гроші не повертаються. Здавали тест 6.09., на питання: мені потрібно в результатах бачити 1) знати є Ковід чи ні і 2) чи є антитіла (чи перехворіла раніше). Співробітниця на прийомі говорить - так, здаєте ПЛР для госпіталізації, в результатах все буде: і результат, і антитіла. Результат ввечері: просто "негативний". На питання: ви ж говорили, що буде і показники антитіл при отриманні результату, відповідь: ми такого аналізу не робимо. Жахливий осад... Почуття і розуміння безвідповідальності. Керівництво та служба підтримки, звертайте увагу на навчання і компетентність персоналу.
Катя
Харків, 08.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Катерино. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливе кожне звернення пацієнтів. Нашим пріоритетом є надання якісних медичних послуг. Хочемо зазначити, що в клініці офіційно надаються платні медичні послуги відповідно до затвердженого прайсу, оплата проводиться в добровільному порядку. Всі процеси в клініці проходять відповідно до встановлених стандартів. Пацієнти отримують всю інформацію стосовно послуг, що надаються, і вартості, і приймають рішення на свій розсуд. Оптимальним варіантом для отримання необхідного діагностичного дослідження є звернення до медичного закладу за направленням лікаря. Вільний вибір медичного закладу з урахуванням прийнятної якості і обсягу послуг, що надаються - право кожного пацієнта. Приносимо свої вибачення, якщо візит в клініку доставив Вам дискомфорт. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я і всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік
Спасибі персоналу лабораторії, яка знаходиться на Олексіївці, за професійну та оперативну послугу. Зокрема, медсестрі Ірині і адміністратору Вікторії.
Еліна
Харків, 07.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за позитивний зворотний зв'язок. Раді, що звернення в медичний центр було для Вас комфортним і результативним. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулася в забірний пункт ТОВ "ОН Лаб" на вул. Валентинівській, залишилася під враженням після здачі крові. Адміністратор Юлія Анатоліївна дуже привітна, а медсестра акуратно зробила забір крові. Загалом персонал дуже сподобався, в подальшому буду звертатися в дану лабораторію.
Аліна
Харків, 07.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Дякуємо за добрі слова на адресу нашого медцентру і персоналу. Нам важливо знати, що Ви задоволені рівнем сервісу і медичного обслуговування. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Анкудінова Н.В. дуже приємна і компетентна медсестра
Карина
Харків, 07.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Карино. Дякуємо за відгук. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені якістю медичного обслуговування. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здавав ПЛР-тест як турист. Гарне обслуговування, ввічливий персонал, все на вищому рівні. Буду радити друзям і родичам. Спасибі.
Віктор Буревський
Харків, 02.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за Вашу довіру і вибір нашого медичного центру. Будемо раді допомогти всім, хто звернувся за Вашими рекомендаціями. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
ON Clinic, дякую за чудову роботу, привітний колектив, швидку і організовану роботу. Результати аналізів приходять блискавично швидко. Дякую.
Олена
Харків, 01.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Раді, що у Вас залишилися тільки позитивні враження від візиту в наш медичний центр. Нам дуже приємно отримувати зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Дякуємо за відгук. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Мені дуже подобається обслуговування в клініці. Лікарі та персонал завжди привітні і готові допомогти. Все суворо за розкладом, а для мене це важливо. Спасибі вам велике.
Лана
Харків, 30.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Ми раді, що у Вас залишилися тільки приємні враження після відвідування нашого медцентру. Згідні з Вами, у нас працюють тільки кваліфіковані фахівці. Дякуємо за відгук і бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік