Персонал дуже привітний та професійний, все пояснили доступно та зрозуміло. Аналізи взяли швидко і безболісно, дотримуючись усіх необхідних норм та стандартів. Я дуже задоволена сервісом і точно буду рекомендувати цю лабораторію іншим. Дякую за вашу роботу та увагу до кожного пацієнта!
Анастасія
Харків, 13.01.2025
Мені майже все сподобалось. Є тільки одне питання- лікар відмітила в призначеннях саме ті аналізи , які потрібно здати першочергово. Але при взятті аналізів допустили помилку і замість тиреоїдного пакету, взяли аналіз на феритин. В понеділок повинні були бути всі результати і можна було б записатися на повторний огляд. Але тепер це скоріш за все неможливо. Як тепер бути в такій ситуації?
Юлія
Суми, 27.12.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості і висловлену думку. Нами перевірена інформація і зазначаємо, що в переліку зданих аналізів всі тести є в призначених лікарем. Тільки після забору матеріалу пацієнтом сплачуються обрані лабораторні дослідження. Більш детальну інформацію Вам надано телефоном. Завди готові допомогти у разі необхідності, будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була записана на аналізи на 9:15, зайшла в кабінет після 9:35. Адміністраторка на рецепції пояснювала затримку тим, що в пацієнта переді мною було багато аналізів. Чому це не було враховано під час запису, мені не зрозуміло. Так довго я ще не чекала на прийом.
Олександра
Харків, 26.12.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Олександро. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація і підтверджуємо факт затримки прийому. Нам прикро, що сталась така ситуація, перепрошуємо за дискомфорт. Зі свого боку робимо теж все можливе щоб мінімізувати дискомфорт для всіх наших пацієнтів при виникненні подібних ситуацій. Будемо раді продовжити співпрацю, бажаємо здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все добре ,дякую.
Алла
Миколаїв, 26.12.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Алло. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чистота, кваліфіковане спілкування, професійний підхід. Рівень медзакладу відповідає високому рівню!
Руслан
Харків, 18.12.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Руслане. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати у клініці та готові надати якісну медичну допомогу. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікарі всі привітні і уважні.
Але при забору аналізів, саме крові з вени, сталась не приємна ситуація
Медсестра не змогла з однієї руки взяти кров, було дуже боляче , позвала колегу і порадившись почали брати з іншої руки. Хоча маю виражені вени і при заборі крові,в інших лабораторіях, не виникало проблем.
В результаті синець на пів руки. Видно сліди від проколу і вони зовсім не в вену. Пройшло вже 9 днів а рука боліти не перестала. Дуже не задоволена.
Інна
Біла Церква, 06.12.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Інно. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що венозний доступ залежить від маси фізіологічних факторів на момент забору і є різна його складність. На жаль, технічні моменти по венепункції в медичній практиці трапляються не рідко. Нам шкода, що склалася така ситуація. Перепрошуємо за дискомфорт. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Ми раді, що інформація для Вас прийнятна. Чекаємо на черговому візиті до клініки. Завжди готові допомогти. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
поліна
Харків, 01.12.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую! Співробітникам закладу за уважність, чуйність, комунікабельність. Вони професіонали своєї справи. Дуже ввічливі та уважні до людей. Бажаю ім гарних відвідувачів та спокою в житті. Завжди буду рекомендувати цей заклад знайомим та друзям. Щиро дякую!
Марина
Харків, 25.11.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Марино. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна за швидке, якісне та ввічливе обслуговування. Дівчата в забірному пункті на 23 Серпня, особливо медсестра Людмила, дуже професйно здійснюють свою роботу. Дякую!
Ольга
Харків, 20.11.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Як завжди все на вищому рівні
Ірина
Кропивницький, 09.11.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике дякую медсестрі, яка робила забір крові в суботу 02 листопада 2024року. Все чітко, професійно, без болю, а також без синяків.
У Вас роблять справжні професіонали. Бажаю процвітання Вашій лікарні
Олена
Дніпро, 07.11.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Олено. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашої клініки та фахівця. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Бажаю й надалі розвиватися такому гарному медичному центру
Олександра
Полтава, 03.11.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Олександро. Щиро дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік