Дуже тактовна, комфортна в спілкуванні. Назначила лікування, яке допомагає. Плюс дає рекомендації на всі можливі випадки, коли буде необхідно допомогти собі прийти до тями.
Анастасія
Харків, 02.09.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря. Для нас важливий зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були на прийомі у Ямпільської Олени Володимирівни, гірше фахівця знайти неможливо, не професійно. Не раджу, тому що ще більшу травму можна отримати від цього лікаря психіатра.
Ірина
Харків, 04.07.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Ірино. Ми завжди йдемо назустріч нашим пацієнтам і готові допомогти у вирішенні будь-яких питань щодо обслуговування в наших клініках. Зазначаємо, що в даному випадку Ви не є пацієнтом клініки. Зворотний зв'язок по ситуації пацієнт отримав особисто в телефонному режимі. Зичимо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Євгенія
Біла Церква, 23.06.2025
Ямпольська Олена Володимирівна
Були на прийомі. Огляд дитини і поставнка діагнозу - 5 хв. На всі мої питання лікар відповіла. Але в перевірка психічного стан не було на мою думку, хоча і отримали довідку.
Не раджу, тільки потрачений час і гроші.
Марина
Харків, 13.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Марино. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нами перевірена інформація по візиту до лікаря - тактика обгрунтована на підставі вимог нормативної документації по нозології. Хочемо зазначити, що лікар під час прийому пацієнта проводить необхідний огляд і робить відповідний опис зважаючи на фахову специфіку. Як правило, пацієнти звертаються до лікаря, щоб отримати його професійну думку, яка зафіксована у консультативному заключенні. Завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Проходжу лікування депресії вже певний час в психіатра Яворської Н.В. і дуже вдячна! Лікарка створює приємну і спокійну атмосферу, яка дозволяє говорити більше і уважна до самопочуття і реакцій на медикаменти. Консультації відчуваються безпечно і добре, мені лікування допомагає, тож я дуже вдячна.
І було б круто, якби лікарня могла дозволити психіатру окремий свій кабінет замість переселень, але то такє :)
Катерина
Одеса, 02.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Катерино. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно поділилися досвідом звернення до нашого лікаря Яворської Наталії Володимирівни. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого фахівця Вам вдалося досягнути позитивних результатів у лікуванні. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Роман
Миколаїв, 01.05.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу залишити відгук про лікаря-психіатра Яворську Наталію Володимирівну. Мені, як і багатьом, було непросто звернутися по допомогу до психіатра і визнати, що я сама не справляюся. Але 1,5 року тому пішла дуже близька і кохана мною людина, і коли ні час, ні робота з психологом не дали бажаного полегшення, я дізналася про Наталю Володимирівну і вирішила звернутися до неї. Мене мучило нав'язливе почуття провини, негативні спогади, відчуття розгубленості, відсутність бажань і розуміння, як жити далі, емоційна вразливість і виснаженість. Особисто я оцінила в Наталії Володимирівні її спокій, емпатію і чесність. Вона уважно слухає і, як мені здається, щиро співчуває, але водночас не витрачає час на нудотно-притворні розради і піддакування. Вона називає речі своїми іменами, каже все як є і не обіцяє неможливого. При цьому я відчула щиру зацікавленість у поліпшенні свого стану і що в цій боротьбі я тепер не одна. Я працюю з Наталією Володимирівною 2 місяці. Не буду брехати, що почуття провини і негативні думки повністю зникли, але за допомогою наших консультацій і медикаментозної підтримки моя реакція на них стала набагато менш гострою, я стала здатна більш тверезо оцінювати їх, у мене вперше з'явилася надія, що я зможу впоратися з тим, що сталося. Якщо вам, як і мені, потрібна допомога грамотного чесного фахівця, об'єктивний погляд з боку, то раджу звертатися до Наталії Володимирівни. Бережіть себе і будьте до себе уважні
Марія
Одеса, 01.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Маріє. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів. Нам приємні Ваші щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Яворської Наталії Володимирівни. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого фахівця Вам вдалося досягнути позитивних результатів у вирішенні проблеми зі здоров'ям, котра турбувала. Ми раді, що Вам подобається спілкування з нашим спеціалістом. Безумовно, взаєморозуміння, комфорт та довіра між лікарем і пацієнтом є важливими для досягнення успіху у лікуванні. Вдячні за рекомендації. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Наталя Володимирівна Яворська дуже крутий спеціаліст, уважна і чуйна людина. Професійно підібране лікування приносить гарні результати
Олеся
Одеса, 28.04.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Олесю. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Яворської Наталії Володимирівни. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Яворська НВ, можна виправдати, що я не лікар і не мені судити. Але настільки дискомфортно і настільки непотрібною я себе не почувала не те, що у психотерапевта, загалом за все своє життя. Пішла з відчуттям, що мені просто наговорили води. Жодного розуміння й інтересу до мене, як до пацієнта, просто 0. Прийшла з тривогою, пішла з тихим жахом.
Катя
Одеса, 04.04.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Кожен лікар має право на свою професійну думку та рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Безумовно, для досягнення успіху у лікуванні, має виникнути довіра до лікаря. Право пацієнта погоджуватися або ні з рекомендаціями фахівця та вільно обирати лікаря. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт при спілкуванні зі спеціалістом. Зичимо Вам здоров'я та на все добре
Служба контролю якості ОН Клінік
Был на трех приемах у данного "специалиста", итог: минус 100$ + подрыв язв(ну НАВЕРНОЕ было много препаратов - как она мне отписала на имейл) + усугубление, а не решение психологической проблемы которая и так в моменте была воспалена.
Пишу отзыв спустя три года, забыть и отпустить пережитое не получилось при очень большом желании, так плохо мне еще никогда не делали, причем сразу во всех смыслах(
Отдельное спасибо Элине Юрьевне за внеплановое расширение рабочих часов что бы принять мои сорванные язвы, иначе бы пришлось оперироваться неизвестно где и неизвестно кем в экстренном порядке.
Если вы ищете психолога для простых бесед или легкую терапию от выгорания или плохого настроение, этот психотерапевт вам поможет, если у вас действительно серьезные психологические расстройства, а уж тем более запущенные, рекомендую поискать кого то более серьезного чем данный специалист.
Сергій
Харків, 15.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Сергію. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Ми завжди акцентуємо увагу пацієнтам — при виникненні будь-яких питань щодо обслуговування в наших клініках необхідно негайно звертатись до Служби контролю якості. З плином великого проміжку часу подекуди складно відновити хід подій на прийомі. В будь-якому випадку, якщо Ви відчули дискомфорт під час візиту — перепрошуємо за незручність. За необхідності при хронічних психічних розладах можна звертатись до профільного спеціаліста — психіатра. Завжди готові допомогти, будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Задоволена візитом до лікаря Яворської Н.В. Гарний фахівець і уважна. Буду ходити до неї, задоволена її поведінкою і спокоєм.
Анастасія
Одеса, 04.02.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за позитивний відгук. Ми раді знати, що Ви залишилися задоволені візитом до нашого лікаря Яворської Наталії Володимирівни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Анонім
Харків, 22.12.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік