Проходжу лікування депресії вже певний час в психіатра Яворської Н.В. і дуже вдячна! Лікарка створює приємну і спокійну атмосферу, яка дозволяє говорити більше і уважна до самопочуття і реакцій на медикаменти. Консультації відчуваються безпечно і добре, мені лікування допомагає, тож я дуже вдячна.
І було б круто, якби лікарня могла дозволити психіатру окремий свій кабінет замість переселень, але то такє :)
Катерина
Одеса, 02.05.2025
...
Роман
Миколаїв, 01.05.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Яворська НВ, можна виправдати, що я не лікар і не мені судити. Але настільки дискомфортно і настільки непотрібною я себе не почувала не те, що у психотерапевта, загалом за все своє життя. Пішла з відчуттям, що мені просто наговорили води. Жодного розуміння й інтересу до мене, як до пацієнта, просто 0. Прийшла з тривогою, пішла з тихим жахом.
Катя
Одеса, 04.04.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Кожен лікар має право на свою професійну думку та рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Безумовно, для досягнення успіху у лікуванні, має виникнути довіра до лікаря. Право пацієнта погоджуватися або ні з рекомендаціями фахівця та вільно обирати лікаря. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт при спілкуванні зі спеціалістом. Зичимо Вам здоров'я та на все добре
Служба контролю якості ОН Клінік
Был на трех приемах у данного "специалиста", итог: минус 100$ + подрыв язв(ну НАВЕРНОЕ было много препаратов - как она мне отписала на имейл) + усугубление, а не решение психологической проблемы которая и так в моменте была воспалена.
Пишу отзыв спустя три года, забыть и отпустить пережитое не получилось при очень большом желании, так плохо мне еще никогда не делали, причем сразу во всех смыслах(
Отдельное спасибо Элине Юрьевне за внеплановое расширение рабочих часов что бы принять мои сорванные язвы, иначе бы пришлось оперироваться неизвестно где и неизвестно кем в экстренном порядке.
Если вы ищете психолога для простых бесед или легкую терапию от выгорания или плохого настроение, этот психотерапевт вам поможет, если у вас действительно серьезные психологические расстройства, а уж тем более запущенные, рекомендую поискать кого то более серьезного чем данный специалист.
Сергій
Харків, 15.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Сергію. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Ми завжди акцентуємо увагу пацієнтам — при виникненні будь-яких питань щодо обслуговування в наших клініках необхідно негайно звертатись до Служби контролю якості. З плином великого проміжку часу подекуди складно відновити хід подій на прийомі. В будь-якому випадку, якщо Ви відчули дискомфорт під час візиту — перепрошуємо за незручність. За необхідності при хронічних психічних розладах можна звертатись до профільного спеціаліста — психіатра. Завжди готові допомогти, будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Задоволена візитом до лікаря Яворської Н.В. Гарний фахівець і уважна. Буду ходити до неї, задоволена її поведінкою і спокоєм.
Анастасія
Одеса, 04.02.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за позитивний відгук. Ми раді знати, що Ви залишилися задоволені візитом до нашого лікаря Яворської Наталії Володимирівни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Анонім
Харків, 22.12.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую лікарю Назаровій І.В. за професійне вирішення питань щодо стану мого здоровʼя, дякую! Лікарю здоровʼя і успіху.
Галина
Миколаїв, 04.10.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Галино. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Назарової Інни Володимирівни. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу лишити відгук про психіатра Чимбер Д.С. Він був дуже уважний під час прийому та ставив багато питань для зʼясування мого стану.
Після початку лікування за його призначенням мій стан значно покращився. Щиро вдячна за його допомогу!
Наталя
Одеса, 03.09.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Наталю. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Чимбера Дмитра Сергійовича. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доктор Назарова И.В. отличный специалист, выслушала внимательно все жалобы, расспросила про симптомы. Разъяснила мою ситуацию простыми словами, а не медицинскими терминами, что очень важно для человека без мед. образования. При назначении препаратов прислушалась к моему мнению ( болею не первый год) и назначила более подходящие для меня медикаменты. Легка в общении, ноль осуждения с её стороны и никаких нетактичных вопросов. Однозначно рекомендую!
Анастасія
Миколаїв, 30.07.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Анастасіє. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Назарової Інни Володимирівни. Завжди раді допомогти у разі необхідності. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хотіла б подякувати та висловити свою подяку доктору Матковській Тетяні Миколаївні. Величезне спасибі за Ваш професіоналізм і Вашу увагу. Походи до інших фахівців були безрезультатними. Коли прийшли до Вас на консультацію вперше, були просто опущені руки.. Дякую Вам за те, що опинилися поряд у ті хвилини, про які я навіть не хочу і згадувати...
Миру, добра та всіх благ Вам!!!
Оксана
Харків, 16.05.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Оксано. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїм досвідом звернення до нашого лікаря Матковської Тетяни Миколаївни та відзначили високий рівень професіоналізму фахівця. Цінуємо Вашу думку. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Матковська Тетяна Миколаївна дуже уважний спеціаліст, вона допомогла мені у скрутний час
З задоволенням ходжу до неї на прийом, бо відчуваю що стає дійсно краще, як лікаря-психіатра рекомендую кожному!
Віталій
Харків, 02.05.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Віталію. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Матковської Тетяни Миколаївни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Матковська Т М. Дуже поганий лікар, який нічого не розуміє. Призначає ноотропи при депресії. Ставить ті ліки які зовсім не підходять для діагнозу пацієнта. Зовсім не розуміється на своїй професії. У клініку її ,туди де навчать. "Уму розуму...."😡
Діана Л.В.
Харків, 21.04.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Діано. Дякуємо за вибір нашої клініки. Зазначаємо, що лікарі можуть допомогти пацієнту тільки якщо пацієнт дійсно цього прагне і налаштований співпрацювати з лікарем у вирішенні проблемних питань зі здоров'ям. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік