Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про отоларингологів ОН Клінік

Сьогодні я відвідала медичний центр “On-Clinic”. Я записалася на прийом до лікаря Воробйової Л.Е. Дуже задоволена обслуговуванням - чуйно, коректно, професійно, з теплотою, з увагою до думки клієнта. Незаперечна перевага - Жіночність Лариси Еткарівни (це теж важливо і сприяє контакту). Спілкування з такими людьми це неабияка винагорода.
Валентина
Миколаїв, 14.02.2025
Оцінка:
Я була на прийомі у лікаря Воробйової Лариси Еткарівни, мені дуже сподобався її прийом і те, як вона дослухалася до моїх скарг. Дуже доступно донесла проблему і як її вирішити. Дала пораду з прийому ліків. Дякую за увагу.
Лариса
Миколаїв, 14.02.2025
Оцінка:
Можливо, це саме мені так пощастило, але в мене склалося враження про Юлію Олександрівну як про некомпетентного та незацікавленого в лікуванні своїх пацієнтів лікаря, який лише відпрацьовує свій час у приватній клініці. Прийом коштував чималих грошей, а саме 800 грн. Я вагітна. Звернулася з гострим болем у горлі, який не проходив уже 20 днів. Огляду як такого не було. Мені навіть не мацали гланди. Я на секунду відкрила і закрила рот. І все. Навмання прописали ліки (частиною яких я і так уже користувалася, і вони не допомагали, і про це було лікарю відомо) і сказали, якщо не допоможе, то приходьте знову через 2 дні. Тобто знову запишіться і заплатите за прийом. Плюс, мені було рекомендовано зробити бакпосів горла, що, як пізніше підтвердилося, було абсолютно зайвим. Хоча призначені ліки викликали сумніви, в аптеку я пішла, оскільки стан був уже нестерпний. На секунду, ліки також коштували в районі 700-800 грн. У підсумку, полоскалка і синька пересушили мені горло, так що я осипла. Через день я звернулася до лора у звичайній поліклініці. Він мене уважно оглянув. Максимально повно зібрав анамнез. Відкинув усі можливі хибні гіпотези походження болю, докопався до причини і призначив правильне лікування. А причиною виявилася печія, яка виникає у вагітних, що не давало гортані до кінця відновитися. Ситуація покращилася буквально через день. Мені дуже шкода, що пацієнтам доводиться стикатися з байдужістю лікарів у приватних клініках. Подумайте 100 разів, перш ніж записатися до Юлії Олександрівни. Для мене це все обернулося викинутими грошима і часом. А також тим, що після призначених нею ліків стан горла тільки погіршився. Слава Богу, що є лікарі, які реально лікують і допомагають, а не тільки заповнюють форми для звітності. P.S.: звернувшись до керівництва клініки, зіткнулася із суто формальним ставленням у стилі «ваше звернення дуже важливе для нас» і рішенням, що лікар Дідіченко діяла за протоколом. А більшого ж від неї тут і не потрібно. )))
Яна
Оцінка:
Доброго дня, Яно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що у своїй професійній діяльності лікар керується відповідними вимогами чинного законодавства, нормативними документами МОЗ України, протоколами та стандартами надання лікувально-діагностичної допомоги. Ми керуємося принципами доказової медицини, тому кожний встановлений діагноз має бути аргументованим та підтвердженим об'єктивними клінічними даними з урахуванням результатів додаткових досліджень. Рекомендовані додаткові лабораторні дослідження мають свою діагностичну цінність як такі, що використовуються з метою диференційної діагностики та підтвердження або виключення певних змін у стані здоров'я пацієнта. Кожен лікар має право на свою професійну думку та надає рекомендації пацієнту щодо лікувально-діагностичної тактики в рамках своєї компетенції. Бажаємо Вам добра і міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу виразити велику подяку лікарю-отоларингологу Лізогуб Юліяні Костянтинівні за її чуйність, ввічливість, профессіоналізм. У мене старенька мати 85 років, яка з трудом пересувається по квартирі із-за захворювань суглобів. З часом в неїї знизився слух за рахунок сірчаних пробок. Лікар вчасно приїхала на виклик та акуратно безболяче видалила пробки, та надала рекомендації по догляду за вушними проходами. Також хочу виразити подяку менеджеру Катерині за чуйність, ввічливість, увагу. Катерина прийняла виклик додому до пацієнтки, та супроводжувала виклик до його повного виконання. Андрій. Харків. 29.01.25
Андрій
Харків, 29.01.2025
Оцінка:
Хочу щиро подякувати Юлії Олександрівні, чудовому лікарю-отоларингологу, за професіоналізм і турботу. Завдяки її грамотному підходу я змогла позбутися «залежності» від крапель для носа, з якою боролася роками. Лікування було ефективним, комфортним і дійсно допомогло. Щиро рекомендую!
Альона
Одеса, 28.01.2025
Оцінка:
Потрапила на прийом до лікаря Капленко і зрозуміла, що помилилася з вибором клініки. Був набряк гортані, пропав голос. Призначив лікування антибіотиками і протигрибковими препаратами. Але найцікавіше призначення це проктолог. Лікування ні до чого не привело. Знайшла іншого фахівця. Не раджу цю клініку.
Олена
Харків, 27.01.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Після консультації та об'єктивного огляду пацієнт отримує консультативний висновок фахівця з рекомендаціями щодо тактики обстеження та лікування відповідно до стану здоров'я на момент звернення. Зазначаємо, якщо пацієнт не повідомляє лікаря про відсутність змін у самопочутті, то фахівець не має можливості оцінити ефективність призначеної терапії та надати відповідні рекомендації. На жаль, Ви відмовилися від продовження розбору ситуації, у такому разі ми не маємо можливості для подальших дій. Зичимо здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Кощавка В.Ю., отоларинголог. Допоміг з лікуванням риніту та відповів на питання стосовно проблеми. Візитом дуже задоволений.
Артем
Черкаси, 25.01.2025
Оцінка:
Був у лікаря-лора Павлено Тетяни Сергіївни. Лікар мені дуже сподобалася, до мене була чуйна та уважна. Дякую!
Володимир
Харків, 15.01.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Володимире. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Павленко Тетяни Сергіївни. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Щиро дякую Колесник Ганні Анатоліївні за швидкий і правильно поставлений діагноз та ефективне лікування
Катерина
Харків, 13.01.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Колісник Анни Анатоліївни. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити подяку лікарці Павленко Т.С. за професіоналізм, турботу та увагу. Спасибі велике за допомогу. Рекомендую!!!
Олена
Харків, 07.01.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємні Ваші щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Павленко Тетяни Сергіївни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я хочу виразити Андрію Віталійовичу подяку і низький уклін!!! Цей лікар за один прийом знайшов причину мого кашлю і вилікував ! Я три місяці їздила по лікарях ,здавала всі аналізи,жодний з них не поставив діагноз ! Андрій Віталійович , бажаю Вам здоров’я !!! Велике дякую !!!
Наталія
Харків, 30.12.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за відгук та щирі слова. Нам приємно знати, що наш лікар Капленко Андрій Віталійович допоміг Вам вирішити проблему зі здоров'ям і Ви залишилися задоволені позитивним результатом лікування. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Коротко: зрозуміле пояснення - ефективне лікування. Кращі🫶🏻
Тимченко Богдан
Полтава, 23.12.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Богдане. Дякуємо за позитивний відгук. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.