Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про терапевтів ОН Клінік

Дякую медсестрі, яка ставила мені крапельниці та робила уколи. Завдяки їй я не боюсь їх робити. Вона мене підтримувала, так як це були мої перші рази. Дякую моєму терапевту, за те що з такою турботою відносилася до мого здоров'я :) Дякую 🤍
Дар'я
Полтава, 28.01.2025
Оцінка:
Катвицька Дар'я Іванівна. Уважний, професійний, приємний у спілкуванні лікар. Дуже обережно ставиться до антібіотіків призначає тільки за підтвердженої необхідності. Комплексний підхід. Всі призначення спрацювали. Зверталися декілька разів. Рекомендую.
Дмитро
Харків, 16.01.2025
Оцінка:
Лікувалась у терапевта Кузьмич К.М. і Лор лікаря Закладного В.В. Клініка високого рівня. Дуже професійні спеціалісти, індивідуальний підхід, чуйність. Доромогли вирішити проблеми зі здоров'ям. Я рекомендую звертатись до клініки " On clinic"
Лілія
Кропивницький, 27.12.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ліліє. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати та готові надати якісну медичну допомогу у разі необхідності. Щиро вдячні за рекомендації. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу залишити подяку та найкращий відгук лікарю від бога Павловій Наталії Вікторівна. Вона справжній професіонал своєї справи, чуйна та уважна до пацієнта. Її призначення швидко дало результат у боротьбі з хворобою. Прекрасна людина. Дякую за таких чудових фахівців!
Оксана
Харків, 17.12.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Оксано. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Павлової Наталії Вікторівни. Завжди готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все сподобалось
ТЕТЯНА
Харків, 05.12.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за позитивний відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, хочу залишити свій відгук про лікаря терапевта Катвицьку Дарію Іванівну дуже привітна та приємна лікарка, уважно вислухала мої жалоби , дала рекомендації що до майбутнього лікування, дуже ввічлива та приємна у спілкуванні , мені все дуже сподобалось . Після прийому ліків почуваюсь дуже добре, дякую за таких гарних лікарів, рекомендую👌
Катерина
Харків, 02.12.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Катерино. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися позитивним досвідом звернення до нашого лікаря Катвицької Дар'ї Іванівни. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити щиру подяку моїй терапевтці Дякенко Маріні Олександрівні за професіоналізм, уважність і тепле ставлення на кожному прийомі. Вона завжди знаходить час детально вислухати, пояснити всі нюанси лікування та підібрати найкращий підхід до вирішення проблеми. Її турботливе ставлення та спокійна атмосфера дають впевненість у тому, що я в надійних руках. Велике дякую за вашу працю, підтримку та людяність!
Єлізавета Федорченко
Біла Церква, 02.12.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Єлізавето. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно висловили щиру подяку та поділилися позитивним досвідом звернення до нашого лікаря Дяченко Маріни Олександрівни. Цінуємо Вашу думку. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я дуже задоволена, що свої проблеми зі здоров'ям можу довірити чудовому лікареві Нікуліній Юлії Миколаївні, хочу подякувати за професіоналізм та вміння дарувати віру та надію. Дякую вам!
Світлана
Харків, 29.11.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємна Ваша висока оцінка рівня професіоналізму нашого лікаря Нікуліної Юлії Миколаївни. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна лікарю Дяченко Марині Олександрівні за кваліфіковану допомогу, за розуміння та підтримку. Лікар дуже відповідальна,добра,привітна,завжди була на звʼязку. Не призначає нічого зайвого,все суто по процедурі. В моєму випадку ввійшла в мою ситуацію і дуже допомогла! Щиро дякую! Якщо Вам також потрібна буде допомога,дуже раджу звернутися до Марини Олександрівни☺️
Аліна
Біла Церква, 22.11.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Аліно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Ми вдячні, що Ви публічно поділилися позитивним досвідом звернення до нашого лікаря Дяченко Марини Олександрівни. Нам приємно, що Ви відзначили високий рівень професіоналізму фахівця, чуйне ставлення та увагу до пацієнта. Цінуємо Вашу думку. Завжди раді допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день!!!Хотіла б залишити відгук про лікаря Катвицьку Д. І., в якої я сьогодні була на прийомі!!!Лікарка високого рівня, уважна, чуйна, призначила мені грамотне лікування!!!Також хочу додати про ввічливе ставлення до пацієнтів, що в наш час не менш важливо!!!Спасибі Вам величезне за вашу роботу і професіоналізм! Також окремо хочу подякувати медсестрі Наташі, у якої я здавала кров з вени (боюся панічно), але мене заспокоїли і розташували до даної процедури, що для мене пройшло гладко і не страшно ))))! Прекрасна клініка, прекрасний і професійний підхід! Ще раз спасибі!!!!!
Інна
Харків, 09.11.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Інно. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємні Ваші щирі слова подяки на адресу наших фахівців. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Катвицької Дар'ї Іванівни. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Жахлива, хамовита лікарка❗ Ніколи раніше не була у цій мережі клінік, зазвичай звертаюся до ін. Потрібен був ренген, бажано якнайшвидше і сьогодні. Записалася о 10:10 (07.11.2024). Менеджер одразу зателефонувала, відповіда на всі питання, записала✅ На прийомі все пройшло добре, гарна приємна у спілкуванні, спокійна, доброзичлива жіночка зробила мені знімок. У клініці було охайно, чисто, нормальный дизайн. Я вирішила одразу звернутися до терапевта. І це було найбільшою помилкою. Лікар: Катвицька Дар'я Іванівна. Діагноз та деякі рекомендації доречні. Але!  СПІЛКУВАННЯ ЖАХЛИВЕ! Вона спілкувалася нахабно, зверхньо, неприємно, перебивала. Не слухала те, що я їй говорю, хоча я була налаштована не вороже. Вона в рекомендації написала мені гінеколога(я звернулася з кашлем), я просто хотіла сказати, що в мене була операція і вже більше року я відвідую його майже кожен місяць, в мене є виписки, з цим все добре.  Я незмогла цього договорити, вона почала нахабно та різко перебивати, гучно та з "пренебрежением" говорити що вона це всім пише, це потрібно робити регулярно. "-Бачите я вам флюрографію не написала, а чого? Та тому що в вас є уже ренген і це потрібно." Чому неможна було просто спокійно відповісти: "Це стандартні поради, які потрібні бути в рекомендаціях, нам так потрібно", або хочаб нормально дослухати, що це в мене є. Максимально нахальне спілкування було протягом всього прийому! Те що я молода і виглядаю стомлено(бо багато працюю та до того ж захворіла), не означає, що зі мною можно так розмовляти. Одразу після прийому, я запитала книгу скарг та пропозицій, вони запропонували мені цей Qr код, тому пишу сюди. Сподіваюся, мені більше не доведеться до вас звертатися! Якщо у вас є такі сильні проблеми у спілкуванні з клієнтами, то зробіть хочаб якийсь тренінг з маркетологом, психологом як спілкуватися з людьми, щоб залишилися приємні враження та захотіли звернутися ще. А надалі про професійне вигорання, про подолання емоцій, доречність інтонації. Або хочаб просто запровадьте систему таємного клієнта, щоб вони хочаб трішки звертали увагу на своє спілкування.
Юлія
Харків, 07.11.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам шкода, що Вам не сподобався прийом лікаря і перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви його відчули під час візиту. Хочемо зазначити, що всі процеси в клініці стандартизовані на підставі вимог нормативної документації МОЗ і чинного законодавства. Нами перевірено інформацію по візиту і зазначаємо, що об'єм лікувально-діагностичної тактики обгрунтований і повністю відповідає вимогам та об'єктивним клінічним даним на день огляду. Кожен лікар має право на свою професійну думку, кожен пацієнт має право погоджуватись або ні з професійною думкою лікаря стосовно плану лікувально-діагностичної тактики. Всі призначення носять рекомендований характер, в тому числі і профілактичні. Якщо не сподобався лікар і не підійшов за психотипом — в клініці завжди можна змінити лікаря, кожне відділення представлено кількома спеціалістами. При виникненні додаткових питань — можна звертатись до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Пройшла «medium check-up» в «ОН Клінік», дуже задоволена якістю послуг, що надаються. Анітрохи не пошкодувала, що обрала саме цю клініку. Усі лікарі висококваліфіковані й допоможуть розібратися з будь-якою проблемою.
Віолетта
Оцінка:
Доброго дня, Віолетто. Дякуємо за позитивний відгук. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашої клініки та фахівців. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.