Відгуки про лікарів-терапевтів ОН Клінік

Дуже вдячна Обухівській С.А. за уважність, професіоналізм. Точні рекомендації послужили швидкому одужанню. Дуже рекомендую.
Ірина
Харків, 26.05.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за довіру та добрі слова на адресу нашого лікаря. Нам приємно, що рекомендації лікаря були корисними для Вас та настало швидке одужання. Гарного Вам здоров'я та миру.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був на прийомі у терапевта Корецька Олена Вікторівна, мені лікар дуже сподобався своїм професіоналізмом, чуйністю, доброзичливістю!
Віталій
Оцінка:
Доброго дня. Віталій. Дякуємо, що змогли поділитись своїм враженням від консультації нашого лікаря терапевта, тому що для нас важливо знати думку кожного нашого пацієнта. Здоров'я Вам та миру.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря терапевта Ясинського В. В. Прийомом залишилась дуже задоволена, лікар дуже уважний, відповідає на всі запитання, все детально пояснює. Велике дякую!
Наталія
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо, що знайшли можливість поділитись своїми враження від прийому лікаря. Радіємо, що консультація була комфортною та інформативною для Вас. Гарного Вам здоров'я, за необхідності - звертайтесь, ми готові допомогти.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я була на прийомі у лікаря терапевта Ясинського Віталія В’ячеславовича. Мені дуже сподобалася консультація лікаря-терапевта. Лікар дуже уважний, все доступно об’яснив.
Лариса
Оцінка:
Доброго дня, Ларисо. Нам приємно, що консультація лікаря Вам сподобалась та була інформативною. За необхідності ми завжди будемо готові надати кваліфіковану медичну допомогу. Гарного Вам здоров'я та миру всім людям.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на консультації у професора Корецької Є.В. все сподобалося, призначили лікування, всім задоволена.
Наталія
Оцінка:
Вітаємо, Наталіє. Вдячні Вам, що знайшли можливість поділитись своєю думкою про візит до лікаря. Доброго Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря-терапевта Михайлова Маряна Іванівна, залишилась повністю НЕзадоволена,почнемо з того, що лікарь кудись поспішала, запитала мої симптоми, температура 37,7, горло дуже боліло та вухо! Лікарь сказав полошіть хлорофіліптом, я повідомила , що цей засіб не допомагає меня, після чого, лікарь Михайлова запропонувала просто воду з сіллю або ромашку, дякую, але за сіль я і так знаю, для цього не потрібно ідти у клініку та віддавати 300 грн за прийом, за вухо вона взагалі забула, що потрібно якийсь препарат призначити! На рецепції дівчина повідомила, що лікарь мене послушає , виміряє тиск та температуру! Але лікарь не збирався цього робити , пока я не попрохала, вона послушала, після чого ,я попросила сатурацію поміряти і все, дякую, але більше до вас не прийду!! Враження погані, хоча і від одного лікаря
Марина
Ужгород, 26.04.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Марино. Дякуємо за Вашу думку та діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що візит до лікаря був дискомфортний для Вас. Нами перевірена інформація та встановлено, що призначена лікувально-діагностична тактика відповідає об'єктивним клінічним даним та діагнозу. Приносимо вибачення за дискомфорт під час спілкування з лікарем. Дякуємо за розуміння та завжди будемо раді бачити в клініці на профілактичних оглядах.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякуємо за консультацію та лікування Нікуліній Юлії Миколаївні. Професіонал своєї справи! Коректне ставлення пацієнтів. Добре сплановане лікування.
Світлана
Харків, 18.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Світлано. Дуже дякуємо за відгук. Приємно дізнатися, що Ви так високо оцінюєте професійні якості спеціаліста медцентру. Завжди готові допомогти у разі потреби та бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже задоволений обслуговуванням. Сподобалася доброзичливість та увага. Дякуємо адміністратору Ірині та лікарю Обуховській С.А.
Володимир
Харків, 16.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Володимире. Дякуємо, що вибрали наш медцентр. Раді, що Ви задоволені якістю медичної допомоги. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике дякую Оксані Вікторівні Ревва, що поставила вірний діагноз і змогла впевнено розібратися в тому, чого не бачили інші лікарі, тим самим врятувала життя моїй тітці. Оксана Вікторівна справжній професіонал своєї справи, грамотний спеціаліст, упевнена у своїх знаннях, їй можна довірити своє життя та життя близьких людей.
Людмила
Харків, 15.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Людмило. Дуже дякуємо за позитивний відгук та теплі слова. Приємно дізнатися, що Ви так високо оцінюєте професійні якості спеціаліста медцентру. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже хороший доктор Атаманенко Олена Валеріївна, рекомендую
Людмила
Харків, 31.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Людмило. Дякуємо за високу оцінку роботи нашого спеціаліста. Будемо раді допомогти всім, хто звернувся за Вашими рекомендаціями. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякуємо за уважне ставлення до літньої людини. Приємно відвідувати чистий кабінет, розуміти, що тебе дійсно бажають вилікувати.
Тетяна
Харків, 31.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Тетяно. Щиро дякуємо за позитивний відгук про роботу нашого медичного центру. Ми раді, що Ви високо оцінили наш сервіс. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Категорично не рекомендую! Будучи у відрядженні в Кропивницькому, захворів на ковід і відповідно не зміг повернутися додому. На 7 день коли пройшли майже всі симптоми (але залишився кашель) і я вже почав себе почувати більш-менш добре, за рекомендацією лікаря, який знаходиться в іншій області, записався на прийом до лікаря терапевта Туровського для того, щоб той послухав подих і легені , мало щоб було якихось хрипів тощо. Але не тут було! Не думав я, що в приватній клініці, де був наперед оплачений прийом, мені в хамській формі скажуть, що оглядати мене не будуть, оскільки я повинен 10 днів на самоізоляції сидіти, а не дослівно "шастати тут". Не лікар, а хамло, що охрініло! Я ж блін не на базар прийшов і не додому до нього, а в клініку до лікаря! При цьому хочу зазначити, що при записі на прийом ніхто навіть не запитав з приводу ковіда!
Олексій
Кропивницький, 28.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олексію. На жаль, ми не змогли зв'язатися з Вами в телефонному режимі. Для отримання інформації щодо Вашого звернення можна зв'язатися зі Службою контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Дякую за розуміння. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік