Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про лікарів-інфекціоністів ОН Клінік

Була на прийомі у лікаря-інфекціоніста Свердліної О.В. повторно. Отримала вичерпну консультацію відносно захворювання. Була дуже приємно вражена клієнтоорієнтованим підходом, чуйністю і зацікавленістю моїм здоров'ям.
Євгенія
Харків, 27.02.2024
Оцінка:
Задоволена візитом до лікаря інфекціоніста Курпас Тетяна. Вона прояснила хороший рівень професіоналізму. Вислухала мої скарги, спілкування з лікарем було комфортним та спокійним.
Людмила
Ужгород, 29.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Людмило. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви високо цінуєте рівень професіоналізму нашого лікаря Курпас Тетяни Леонідівни та залишилися задоволені результатом звернення. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у Березан Т.М. Дуже уважний лікар. Залишилась задоволеною від професійної консультації. Дякую.
Ольга
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Березан Тетяни Миколаївни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Мені Оксана Віталіївна дуже сподобалася. Все дуже грамотно і чітко розповіла, призначила потрібні аналізи. Дуже уважна і дає слушні поради. Тепер буду звертатися тільки до неї
Денис
Харків, 30.12.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Денисе. Щиро дякуємо Вам за позитивний відгук та теплі слова на адресу нашого лікаря Свердліної Оксани Віталіївни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я
Служба контролю якості ОН Клінік
Була у лікаря Свердліна Оксана Віталіївна на прийомі 30.09.2023р. Лікар призначила лікування одразу після прийому, не дочекавшись результатів аналізів Пропила увесь курс, проколола уколи, загалом курс лікування вийшов приблизно 5 тис.грн, та забор крові у клініці вийшов десь 1500грн. Не допомогло та після виявилося що лікували зовсім не те, з чим прийшла , бо по аналізам негативний результат , зверталася до інших спеціалістів та вони підтвердили що лікування було не від того, від чого лікували. Не рекомендую лікаря та загалом цю клініку.
Наталя
Харків, 25.10.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталя. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалась така думка. Нами перевірена інформація і зазначаємо, що лікувально-діагностична тактика обгрунтована на підставі об'єктивних клінічних даних. Мало місце лабораторне підтвердження клінічного діагнозу. Більш детальна інформація Вам надана у телефонному режимі. Зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Назначили препарат, котрий не можна купити в Україні. Який сенс у консультації з лікарем, якщо неможливо лікуватися по його схемі, бо ліків немає. Я двічі написала в чат, в якому спілкувалася зі спеціалістом з проханням назначити аналог. Відповіді так і не отримала
Христина
Харків, 22.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Христино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості та перепрошуємо за дискомфорт. Зазначаємо, що у разі виникнення будь-яких питань, пов'язаних із обслуговуванням в нащих клініках, можна звертатись до контактного центру, який працює цілодобово. Після завершення консультації технічно не передбачено можливість подальшого ведення діалогу з лікарем. Інформацію по питанню з лікування Вам повідомлено додатково. Завжди готові допомогти, зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Клієнт
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Таня
Харків, 01.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякуємо за прийом лікаря та всього персоналу дуже кваліфікаційний персонал
Валентина
Ужгород, 19.07.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валентино. Дякуємо за позитивний відгук. Нам важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашої клініки та лікаря. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике ДЯКУЮ Курпас Тетяні Леонідівні! Все досить доступно та зрозуміло пояснила.Допомогла мені з моїми проблемами. Щиро дякую вам. P.S. Вибачаюсь, за те ,що у мене зразу не виходило зайти на конференцію і я запанікувала і зателефонувала до лікарні. Ще раз вам дякую за допомогу.
Тетяна
Ужгород, 18.07.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Раді, що наш лікар допомогла Вам вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала. Нам важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до Курпас Тетяни Леонідівни. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую доктору Курпас Тетяні Леонидівні за детальну бесіду, увагу. Сподіваюся, що за результатами аналізів, які призначили, буде прописано правильне лікування, яке призведе до одужання.
Тетяна
Ужгород, 03.07.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Щиро дякуємо за відгук. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашого лікаря Курпас Тетяни Леонідівни. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! 18 травня о 10 ранку я звернувся до вашої клініки на Молочній 48. з проблемою видалення кліща з мого тіла. Дівчата на стійці сказали, що цим займається інфекціоніст і записали мене на прийом на 15.30. На прийомі у інфекціоніста (за який я заплатив 450грн), вона підтвердила, що у мене на тілі справді знаходиться кліщ, але його видаляє хірург. Порадила мені пройти обстеження у проктолога та виміряла тиск. На цьому її консультація закінчилась. Далі прочекавши 2 години хірурга та сплативши 665 грн, кліщ був видалений. Крім того, зі слів хірурга, що видалення кліщів це безпосередня робота інфекціоніста. Потім я сплатив ще 198грн за лабораторне дослідження кліща на предмет хвороби лайма. сьогодні вже 24 травня 2023 року я так і не отримав результатів аналізів. Хоча мені на стійки було сказано аналізи протягом 1-2 днів. Чеки про оплату у мене всі на руках. Поясніть мені цю ситуацію?????? Якщо відповіді особистої мені не буде, відгуків у соцмережах ніхто ще не скасовував Продовження. Результати аналізів мені надіслали наприкінці шостого дня. Мені просто цікаво, чи кліщ жив харчувався як шість днів? На мою думку, він для аналізу повинен бути живим. Результати аналізів теж здивували, мені довелося показати іншим фахівцям, щоб зрозуміти все-таки їх результат. Жодного значення, цифри в ньому не було. Одним словом вірус «ВИЯВЛЕНО». Тобто приходьте знову в ОНКЛІНІК платіть гроші і вам його розшифрують !!!!!! Я звернувся до лінії зворотного зв'язку. Мені зателефонувала дівчина, з обіцянкою розібратися і мені відшкодували, 198грн на депозитний рахунок, на наступне обслуговування, коли я до них знову звернуся!! Ви серйозно вважаєте що я ще раз звернуся до вашої «клініки»?????? Та й проконсультувавшись з іншими лікарями, безкоштовно, зараз діють зовсім інші протоколи, при укусі кліща, мені це повинні були пояснити при консультації у вашого інфекціоніста.
Володимир
Харків, 26.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Володимире. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. За Вашим зверненням було проведено предметний аналіз ситуації та медичної документації. Також Вам телефонували з метою надати зворотний зв'язок. Але, на жаль, ми не мали можливість повідомити Вам інформацію за результатами розбору ситуації, абонент не відповів на дзвінок. Нам шкода, що у Вас склалося таке враження від консультації лікарів та візиту до нашої клініки. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Зазначаємо, що в даному випадку лікар інфекціоніст надав рекомендації щодо найбільш доцільного варіанту лікувально-діагностичної тактики відповідно до усіх об'єктивних клінічних даних на момент звернення. У своїй професійній діяльності лікарі керуються відповідними вимогами чинного законодавства, нормативними документами МОЗ України, протоколами та стандартами надання лікувально-діагностичної допомоги. Також кожен аналіз має певні терміни виконання та вимоги до технологічно процесу виконання дослідження і результату. Підтверджуємо коректність проведеної діагностики та валідність результату дослідження, який було надіслано Вам на електронну адресу. Перепрошуємо за очікування. Кожен лікар має право на свою професійну думку та надає рекомендації пацієнту щодо лікувально-діагностичної тактики. На свій розсуд пацієнт може приймати рішення погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.