Я здавала аналізи в "ОН Клінік" на Холодній Горі. Дуже кваліфікований та ввічливий медичний персонал. Лаборант робить забір крові якісно та безболісно. Спеціаліст рецепшену приємна та доброзичлива людина. Є знижки. Без черг. Претензій взагалі ніяких немає. Мені сподобалося. Залишайтеся завжди такими!
Любов
Харків, 18.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Любове. Дякуємо за такий приємний відгук. Нам дуже приємно, що Ви залишилися задоволені рівнем обслуговування в нашому медичному центрі. Ми намагатимемося і надалі виправдовувати ваші очікування та надавати медичні послуги лише найвищого рівня. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже дякую! Все добре, дуже приємний персонал. Все швидко та зручно!! +5!)
Антон
Харків, 16.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Антон. Дякуємо за відгук, ми дуже цінуємо Вашу увагу. Приємно, що Ви повністю задоволені якістю послуг та високо оцінили рівень медичного обслуговування. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякуємо за увагу і турботу. Велике дякую.
Сергій
Харків, 31.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Сергію. Приємно дізнатися, що Ви довіряєте своє здоров'я. Дуже дякую за відгук. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую все прекрасно. Адміністратор Ольга Володимирівна просто супер!
Інна
Харків, 31.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Інно. Пріоритети нашої команди – індивідуальний підхід до кожного пацієнта. Завжди готові допомогти та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякуємо за компетентність, приємне та шанобливе ставлення працівників паркану пункту ВІН Клінік. Компетентність співробітників на найвищому рівні, а також обслуговування. Ще раз дякую
Олена
Харків, 30.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олено. Дякуємо Вам за довіру та вибір «ОН Клінік Харків». Нам приємно, що Ви високо оцінили роботу наших працівників. Бажаємо Вам міцного здоров'я та гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я вже вкотре приходжу здавати аналізи і хочу подякувати за чуйність персоналу, високий клас обслуговування. Дякуємо великому всьому персоналу клініки, а також Катвицькій Д.І., вчора була на прийомі, залишилася задоволена увагою. З наступаючими святами весь колектив ОН Клінік. Всім міцного здоров'я!
Тетяна
Харків, 29.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за відгук та теплі слова. Нам важливо, що Ви залишилися повністю задоволені результатом звернення до "ОН Клінік Харків". Якісне медичне обслуговування у комфортних умовах – один із головних принципів роботи медичних центрів нашої Мережі. Будемо раді допомогти у разі потреби та бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здавав аналіз крові 16.12 у лабораторному пункті на Холодній Горі. Все було зроблено професійно та акуратно. Велике дякую!
Олександр
Харків, 17.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олександре. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб нашим пацієнтам було надано якісні медичні послуги. Дякуємо за відгук та будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Мені пообіцяли результати аналізів надіслати на пошту. Я чекала 5 днів, написала запит поштою і лише після цього надіслали результати. В інших лабораторіях таких непорозумінь немає.
Галина
Харків, 15.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Галино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт для пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг у нашій клініці – одне з пріоритетних завдань. Над забезпеченням покращення якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки, але на жаль, технічний момент мав місце. За цю ситуацію просимо вибачення. Більш детальну інформацію Ви отримали у телефонному режимі. Завжди готові допомогти у разі потреби та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я вкрай незадоволений якістю проведеного аналізу в лабораторії ОН Клінік (аналіз на D-димер) Звернувся до ОН Клінік з коронавірусом. Мені були призначені, крім основних препаратів, ще кроворозріджуючі. І, в ході лікування мені потрібно було здавати аналізи, щоб контролювати показник D-димер. Перша здача аналізу 17.09.21 у лабораторії Аналітика показник 1140ng/ml (вища за норму). Після призначених препаратів у міській поліклініці здавав ще 27.09.21 лабораторія invivo показник 1147 ng/ml (вище за норму). Зрозумівши, що лікування у міській поліклініці явно не дає результатів, вирішив звернутися до терапевта до ОН Клінік. Потрапив до тямущого Лікаря Ткаченка М.А., вона своєю чергою коректно підкоригувала курс лікування (за що особисто їй величезна людська подяка). Третя здача аналізів до призначеного прийому лабораторія вvivivo показник 09.10.21 - 220 нг/мл (нижче не значно норми). Але на цьому моменті курс лікування (який прописав терапевт) був не закінчений. Потім коли я закінчив прийом препаратів, які мені прописав терапевт, я знову прийшов на прийом до лікаря. Виходячи з аналізів, вона сказала, що після того, як він увійшов до норми, він там і буде. Але я все ж таки вирішив для самоконтролю здати ще раз аналіз на D-димер у лабораторії ОН Клінік. Прийшли результати з лабораторії ОН Клінік 24.10.21 з показником 772.9 нг/мл (вище за норму). Згадуючи слова терапевта, (про те що якщо рівень Д-димера увійшов у норму то він там і буде) я здивувався від результату, і вирішив перевірити ще раз і здав аналіз ще раз тільки в лабораторії Синєво і отримав результати 28.10.21 - 0.44 мкгFEU/мл (Нижче норми). Отже крім того що аналіз в лабораторії ОН Клінік робиться майже третю добу, так ще й неправильний. Тепер виникає запитання, за що я заплатив гроші лабораторії ОН Клінік (які мені навряд чи повернуть) і витратив свій час на перездачу аналізів. А як наслідок неправильного аналізу, мені потрібно було б записатися на прийом до лікаря, який теж не безкоштовний (до речі, при записі до лікаря ніхто не попереджав, що вартість прийому до лікаря зросла (370 - 420 грн). А лікар, на підставі неправильних результатів, призначив б лікування, яке явно недешеве, тому, виходячи з цієї історії, я не довіряв би лабораторії ОН Клінік.
Євген
Харків, 30.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Євгене. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що лабораторні дослідження виконуються згідно з графіком постановок лабораторії з дотриманням усіх вимог преаналітичної та аналітичної частини. Інтерпретацію результатів лабораторних досліджень проводить лише лікар, котрому достатньо інформації в описовій частині результатів. Ми розуміємо, що пацієнтам часто складно аналізувати медичну інформацію, звідси виникають моменти непорозуміння. Більш детальну інформацію Ви отримали у телефонному режимі. Ми раді, що у Вас більше не залишилося питань, і всі моменти зрозумілі. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити подяку за швидке і якісне обслуговування. У подібні заклади є бажання повертатися!! Дякую за вашу працю! З повагою, Алла.
Алла
Харків, 19.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Алло. Дякуємо за відгук. Комфорт і сучасний підхід до лікування - наші основні принципи для надання медичної допомоги пацієнтам. Завжди готові допомогти в разі потреби і бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
06.10.21 здавала тест антиген на коронавірус для зняття з обсервації. Враження від сервісу і якості послуг найприємніші. У клініці провела мінімум часу, результат отримали через 15 хв на руки. В Дію внесли через кількагодин. Так як у мене термін закінчувався ось-ось, це було супер важливо. ОН Клінік мені в цьому допомогли. Дякую!
Марина
Харків, 06.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Марино. Дякуємо за довіру і вибір нашого медичного центру. Нам приємно, що Ваш візит був результативним і комфортним. Завжди готові надати якісну медичну допомогу в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Наша сім'я постійно користується послугами "ОН Клінік". У цій клініці приємний і ввічливий персонал. Працюють справжні фахівці, уважні до своїх пацієнтів. Аналізи крові дитині, якій 9 років, робимо тільки тут, вона ніколи не боїться і не відчуває болю. Я повністю довіряю медперсоналу цієї клініки.
Тетяна
Харків, 06.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Тетяно. Дякуємо за відгук. Дотримання високих стандартів якості медичних послуг - першочергове завдання медцентрів нашої Мережі, тому у нас працюють тільки кваліфіковані фахівці. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким. Завжди готові допомогти в разі потреби.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Харків, вул. Полтавский Шлях, 153

Лабораторний пункт ОН Клінік Харків Холодна Гора
Приймаємо: Пн - Сб: 9:00 - 12:00
Запис по телефону: 0 800 30 11 77 цiлодобово.
  • По мапі