Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 191

Хочу висловити свою величезну подяку, за якісне лікування, за професіоналізм у своїй справі, Руфановій Анні Анатоліївні! Лікар, компетентний у своїй справі, мені сподобалося ставлення до себе, як до пацієнта, карта 885500.
Аліна
Дніпро, 11.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Аліно. Вдячні Вам, що знайшли можливість публічно поділитись своєю думкою про лікування у нашій клініці під наглядом Анни Анатоліївни. Рекомендуємо не забувати про періодичні профілактичні огляди, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чудовий фахівець, уже багато років спостерігаюся тільки в Галини Ігорівни. Дуже уважна, відповідально підходить до дослідження. Найкращий фахівець. Спасибі велике за вашу роботу
Уляна
Оцінка:
Доброго дня, Уляно. Дякуємо за відгук та добрі слова нашому лікарю Галині Ігорівні. Вам зичимо міцного здоров'я та завжди готові допомогти у разі необхідності.
Служба контролю якості ОН Клінік
Якщо підприємство робить таку послугу як онлайн-консультування в особистому кабінеті, то ця послуга (як будь-яка послуга, за яку отримують кошти), повинна бути адаптована до нормального використання. Спочатку я не могла додати до особистого кабінету саме ту послугу, яка мені потрібна. Потім лікар не міг долучитися до відеодзвінку. Я шукала, як саме я можу цю послугу отримати, і зрештою лікар зв'язався зі мною по вайберу. Мені пообіцяли, що рецепт та висновки лікаря будуть в особистому кабінеті, але їх там теж не було. Кожний!! етап я повинна була контролювати сама і витратила купу часу на те, щоб по 10 разів дзвонити операторові та вирішувати ці всі питання. До операторів питань нема, все вирішувалось оперативно. Але клієнт, який заплатив за послугу, не повинен контролювати та виборювати кожен етап її отримання!!!
Юлія
Дніпро, 11.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Дякуємо а діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація і зазначаємо, що заявлений функціонал послуг клініки через особистий кабінет пацієнта працює коректно. Якщо були незручності або незрозумілі питання при використанні — ми завжди готові допомогти розібратись. Більш детальна інформація Вам надана телефоном. Сподіваємось на продовження співробітництва, бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Шканд Тетяні Віталіївні велике дякую за професіоналізм та чуйне ставлення, кваліфікована а ще й позитивна і уважна.... Відчуваю себе набагато краще завдяки вірному лікуванню...
Наталія
Харків, 11.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо, що публічно поділились своїм враженням про звернення до нашої клініки та лікаря Тетяни Віталіївни. Завжди готові допомогти, бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Соболь Светлана Георгіївна, дуже чуйний лікар. Завжди на зв’язку. Гарний спеціаліст у сфері гінекології, майстер свого діла, як кажуть. Одна із не багатьох лікарів, яка буде допомагати боротися до останнього. Своїм позитивом та натхненням не дає опускати руки, та знову допомагає стати мамою. Дякую Вам пані Светлана, що ви є у нашому житті!!
Малюкова Юлія
Харків, 11.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Вдячні Вам за щирий відгук про історію звернення до нашого лікаря. Нам приємно, що Ви задоволені якістю медичної допомоги, а спілкування з лікарем було комфортним для Вас. Зичимо Вам і Вашій родині міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у гінеколога через затримки, на узд виявили поліпи, та гінеколог підтвердив. Доктор сказав, що у клініці не видаляють поліпи. Але він працює в університеті паралельно, і там може їх видалити за 700$. Я довірилась, бо про доктора хороші відгуки. Але цієї суми в мене не було. Після цього я пішла до жіночої консультації, де зробивши узд доктор нічого не виявив. Я була розгублена, не розуміючи саму ситуацію, я поїхала до місцевого гінеколога, та зробила третє узд, на якому також не було виявлено поліпів. Висновок: що в лікарні не компетентні доктора, які просто витягають гроші за неправдиві діагнози.
Христина
Оцінка:
Доброго дня, Христино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що лікувально-діагностична тактика була визначена на підставі об'єктивних клінічних даних на день огляду та результатів додаткового інструментального обстеження. З плином часу динаміка може змінюватись. Більш детально Ви отримали інформацію телефоном. Завжди готові допомогти за необхідності, бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ставлення до клієнтів, у лікаря хірурга, жахливе, і це навіть я до нього не попав, дівчата з рецепції підходили до нього кілька разів, що пацієнт очікує і у вас скоро наступний, його відповідь, як я почув, нічого страшного я п'ю каву, і так декілька раз. Таких прошених лікарів за х... та в музей. Клініка начебто нормальна, узд зробили, все пояснили, направили до хірурга, але з ним не склалося.
Ярослав
Біла Церква, 09.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ярославе. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Хочемо зазначити, що в нашій клініці всі прийоми лікарів проводяться за попереднім записом. Наразі нами перевірена інформація та відмічаємо, що на день прийому порушення регламенту запису у лікаря не було. В будь якому випадку приносимо вибачення за дискомфорт, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Робив операцію 28-го грудня 22-го року з видалення кісти куприка. Операцію як і консультаційний прийом проводив Кочеровський Олександр Ігорович. Все було зрозуміло, пояснили, показали, розповіли. Після згоди на операцію лікар скоординував усі мої дії. Операція пройшла успішно, заснув і прокинувся) Відновлення було безболісним практично (знеболювальні я не приймав). Олександре Ігоровичу, Вам величезне спасибі)
Роман
Харків, 09.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Романе. Вдячні Вам за щирий відгук про історію звернення до нашої клініки та лікаря. Нам важливо знати, що Ви залишились задоволені якістю наданої медичної допомоги та результатом лікування під наглядом Олександра Ігоровича. Сподіваємось, Ваш відгук стане у нагоді людям з подібною проблемою. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сардак Ирина Сергеевна ведеться принцип с Азербайджанцами! Просьба обратить внимание на ее общение с людьми
Табріз
Дніпро, 09.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Табріз. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що Вам було дискомфортно звернення до клініки. Зазначаємо, що прийом пацієнтів у клініці проводиться згідно попереднього запису та встановленого регламенту. Більш детальна інформація Вам повідомлена телефоном. Завжди будемо раді бачити Вас у клініці, якщо буде потрібна наша допомога, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я проходжу лікування у лікаря-проктолога Руфанової Анни Анатоліївни хронічних тріщин заднього проходу, внутрішнього геморою третьої стадії, а також усунення хірургічних помилок іншої клініки. Завдяки високому рівню професіоналізму та інноваційним методам лікування — не став інвалідом. Висловлюю безмежну подяку Ганні Анатоліївні!
Віктор
Дніпро, 08.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторе. Дякуємо Вам, що публічно поділились своєю історією звернення до нашої клініки та лікаря. Нам важливо знати, що Ви задоволені якістю обслуговування та лікування під наглядом Анни Анатоліївни. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Висловлюю велику подяку моєму улюбленому лікарю і професіоналу своєї справи Соболь Світлані Георгіївні! Дякую, ви найкраща!!!
Ніна Сорокіна
Харків, 08.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ніно. Дякуємо за добрі слова на адресу нашого лікаря Світлани Георгіївни. Будемо раді бачити Вас у клініці на періодичних профілактичних оглядах, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже чуйні та кваліфіковані лікарі та персонал
Марія
Оцінка:
Доброго дня, Маріє. Вдячні Вам за відгук та добрі слова нашому персоналу. Завжди готові допомогти при необхідності, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.