Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 10

Висловлюю свою подяку працівникам і медсестрі Забірного пункту "ОН Клінік" на проспекті Гагаріна, 26. Завжди зустрінуть з посмішкою і гарним настроєм. А про те, що це професіонали, і говорити не варто. Ще раз дякую! Так тримати! Удачі!
Ірина
Харків, 29.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємна Ваша висока оцінка професіоналізму наших фахівців. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не перший раз здаю аналізи у центрі "Он Клінік" на 23 Серпня. Дякую за професіоналізм. Дякую за увагу і чемність.
Ніна
Харків, 29.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ніно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви високо цінуєте професіоналізм наших фахівців. Завжди раді допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня. Вчора 28.03 в мене був прийом у лікаря-офтальмолога Літвінової Лілії Володимирівни. Звернулася зі скаргою, що протягом 2 років в мене з нез'ясованих причин падає гострота зору з -1,25/ -0,75 до -3,5/ -3,0. Останній раз півроку тому я змінила окуляри на -3,0/-2,75. Буквально місяць тому перевіряла зір у Польщі, тамтешній спеціаліст визначив, що в мене -3,5/-3, порадив мені не лише змінити окуляри, а й пройти більш ґрунтовне обстеження, щоб з'ясувати причини різкого падіння гостроти зору, тому я звернулася в ОН Клінік. Перше, що сказала лікарка, почувши мою скаргу, це було дратівлике: "А що ви хотіли при короткозорості. Зір і далі буде падати", аргументувавши, що це пов'язано з впливам екранів комп'ютера та смартфона. Я пояснила, що моя робота на постійній основі пов'язана з комп'ютером багато років, але упродовж понад 8 років гострота була стабільна, а упродовж останніх 2 років постійно погіршується. Далі, перевіривши зір механічно (за допомогою зміни лінз та приладу), лікарка сказала, що гострота мого зору, є така сама, як і в окулярах. Далі, щоб перевірити сітківку ока, вона мені закапала очі ліками, при цьому роздратовано супроводжувала це зауваженнями, що в мене нафарбовані очі (але ж ні на ресепшені мене не попередили, ані лікарка перед закапуванням не запропонувала змити косметику). І найцікавіше: результат гостроти зору, який визначала лікарка, становить -3,13/-2,25. І це при тому, що в мене окуляри -3/-2,75 і я прийшла після попередніх результатів -3,5/-3. Тому в мене виникають сумніви щодо достовірності результатів діагностики, і вважаю манеру спілкування лікаря неприйнятною. Я заплатила 570 грн, витратила свій час, але в результаті отримала зневажливе ставлення до себе від лікарки, сумнівні результати обстеження і тепер повинна шукати нового спеціаліста.
Наливайко Анастасія
Харків, 29.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що прийом офтальмолога в нашій клініці проходить згідно встановленого стандарту з профільним оглядом, в тому числі апаратому огляді на авторефрактометрі. За результатами прийому пацієнт отримує на руки консультативне заключення лікаря та роздруківку апаратного вимірювання, що було і в даному випадку. Пацієнт на свій розсуд може погоджуватись або ні з професійною думкою лікаря та наданими рекомендаціями. У разі, якщо Ви відчули дискомфорт на прийомі — перепрошуємо. Більш детальну інформацію Вам надано телефоном. Завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу відмітити високу якість роботи лікаря-дерматолога в Ужгородській клініці - Томинець Оксани Василівни. Це було видалення доброякісних невусів (декілька на обличчі). Видалення було проведено бездоганно та делікатно. Дуже швидко все зажило. Навіть закордоном лікарі-колеги підтвердили, що робота проведена дуже грамотно та якісно. Обовязково звернуся ще, якщо буде така необхідність. Можу рекомендувати! Дякую гарно!
Dariya
Ужгород, 29.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Даріє. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно висловили щиру подяку на адресу нашого лікаря Томінець Оксани Василівни. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого фахівця. Вдячні за рекомендації. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Лілія
Біла Церква, 29.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити велике дякую лікарю Кочеровському Олександру Ігоровичу та его помічниці за кваліфіковану допомогу, за чуйність, за якісне лікування, за професіоналізм у своїй справі. Після операції, яку провів Олександр Ігорович та его помічниця, було призначено ефективний курс реабілітації, постійний контроль за ходом реабілітації аж до отримання позитивного результату. Безумовно можу рекомендувати Вашу клініку і Кочеровського Олександра Ігоровичя!
Логвиненко Олександр Анатолійович
Харків, 28.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олександре Анатолійовичу. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу наших фахівців. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Кочеровського Олександра Ігоровича. Вдячні за рекомендації. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Наталія
Харків, 27.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу поділитися приємними враженнями від Он клінік у Харкові . Після сдачі аналізу на алергопроби у лабораторії до мене не байдуже віднеслись до мого занопокоєння. Велике дякую за таке турботливе ставлення до клієнтів
Богдана
Харків, 27.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Богдано. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Вдячні, що Ви публічно виказали свою думку. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике дякую за онлайн консультацію з гарним фахівцем. Алерголог Вікторія Володимирівна дуже доступно все пояснила і порадила як далі діяти . Я дуже задоволена бесідою, ввічливостю і уважністю лікаря
Богдана
Оцінка:
Доброго дня, Богдано. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Теміз Вікторії Володимирівни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Наталія
Харків, 26.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Довелось звернутися з приводу видалення вушної пробки, що викликала закладеність вуха на вихідних. Зателефонувала у неділю, записали на ранок понеділка, і вже через кілька хвилин наче нічого і не було) Дуже швидке і якісне обслуговування на всіх рівнях, процедура безболісна, з попереднім досвідом виконання такої ж у міській поліклініці не зрівняти. Від заходу до клініки до виходу минуло не більше 15 хвилин. Щиро дякую медичному та адміністративному персоналу за вашу старанну роботу!
Ксенія
Миколаїв, 26.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ксеніє. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашої клініки та фахівця. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Щира вдячність лікарю УЗД Янішевській Наталії Володимирівній. Прийом та сам процес діагностики проведено професійно та зрозуміло для самого пацієнта. Відношення до клієнта ввічливе, привітне.
Наталія
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашого лікаря Янішевської Наталі Володимирівни та високо цінуєте професіоналізм фахівця. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.