Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 193

Хочу висловити вдячність Дігтяр Геннадію Івановичу та його медсестрі! Така неприємна процедура як гастроскопія пройшла дуже обережно, з поясненнями та максимально комфортно.
Коваленко Тетяна
Полтава, 25.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Ми раді, що звернення до лікаря було комфортним та інформативним для Вас. Завжди раді допомогти, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу сказати велике дякую лікарю — гінекологу Ліліані Вікторівні! За її професіоналізм, за підхід і відношення до пацієнтів. Маючи такого лікаря забуваєш про всі тривоги і на всі питання отримуєш чітку відповідь. Попри те, що Ліліана Вікторівна знайде до вас підхід, вона звичайно ж за потребою призначе правильне і щадливе лікування! До такого лікаря звертатися не страшно і не соромно! На своєму ж досвіді знаю, що не всі лікарі мають таке тепле і чутливе відношення до пацієнтів! Тому, ще раз велике дякую!!!
Яна
Оцінка:
Доброго дня, Яно. Щиро дякуємо за відгук та теплі слова. Цінуємо Вашу високу оцінку професійних та особистих якостей лікаря. Для нас важливо знати, що Ви маєте приємні враження та позитивний результат від звернення. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую за чуйне і професійне ставлення. Лікар трихлог Скакун Т.М. Професійна і чуйна людина. Результатом лікування дуже задоволена. Велике дякую.
Дудинець Олена
Біла Церква, 25.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за щирі слова та високу оцінку професіоналізму нашого лікаря. Приємно дізнатися, що Ви задоволені якістю лікування. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на трьох консультаціях у Світлани Георгіївни Соболь і стабільно надзвичайно задоволена! Мені подобається, що лікар доброзичливий, ввічливий і позитивний, це дуже важливо для мене. В кабінеті завжди добра атмосфера і грає спокійна музика. Найважливіше і найголовніше, я бачу, що Світлана Георгіївна професіонал, вона завжди дивиться ВСІ мої аналізи та роз'яснює результати. Зрозуміло пояснює, що треба робити, вкінці прийому видає роздрукований лист, де чітко написано (ІДЕАЛЬНО ЗРОЗУМІЛО), що робити і в мене жодного разу не було проблем після. (Бо часто буває, що лікар так пояснює, що нічого не зрозуміло, а потім видає роздруківку і там курлимурли, сидиш потім і в голові купа питань, це мене так обурює!) Та слава богу, я знайшла Світлану Георгіївну, і цієї проблеми з нею немає і я не нервую. І ще мені подобається, що лікар мене пам'ятає (нема такого, що прихожу і наче як в перший раз, і треба знову нагадувати хто я, це так бісе). А тут все інакше, лікар знає як мене звуть, мою історію, і є відчуття, що й не було місця, коли ми не бачились. Це нереально круто. І ще, я бачу, що лікар не марнує мій час та гроші! Це така рідкість і радість, я дуже за це вдячна. Нічого зайвого. Вона не назначає більше прийомів, ліків чи аналізів, ніж треба. (Я холерик, і непрофесіоналізм, грубість, марнування часу та грошей мене настільки бісять, що це жах. Я злюся і палаю, коли стикаючись з цим). Та я ЖОДНОГО РАЗУ не злилася НА чи ПІСЛЯ прийому у Світлани Георгіївни, я дуже за це вдячна. Бажаю щоб в нашій країні було більше таких лікарів.
Альона
Харків, 25.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Альоно. Дякуємо, що публічно висловили подяку лікарю Соболь Світлані Георгіївні. Нам приємно отримати щирий та змістовний відгук. Згодні з Вами, візит до лікаря складається з багатьох моментів. Для кожного пацієнта важливо знайти свого лікаря. Ми зворушені тим, що Ви особливо відзначили як Світлана Георгіївна максимально уважно ставиться до своїх пацієнтів. Цінуємо Вашу високу відзнаку професійних та особистих якостей нашого лікаря. Завжди раді бачити на профілактичних візитах та готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Видаляла в даній клініці бородавку на пальці, дуже сподобався сервіс, відношення до пацієнтів. Але сталася неприємна ситуація, а саме: після першого прийому мене записали на повторний прийом до лікаря для огляду рани, щоб перевірити як вона загоюється, перед самим прийомом за тиждень я зателефонувала на гарячу лінію, щоб запитати про вартість, мені в телефонному режимі повідомили, що так як це лише огляд, то це безкоштовно, входить в вартість попередніх оплачений послуг. І ось я прийшла на прийом, і після мені кажуть, що я повинна заплатити 300 грн, коли я відповіла, що мені сказали, що це безкоштовно, сказали що ні потрібно платити. Дуже неприємна ситуація, коли навіть не запропонували вирішити ситуацію, можливо прослухати розмову і хоча б вибачитися за надану невірну інформацію.
Наталья
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що вартість послуг визначається згідно встановленого прайсу з урахуванням визначених регламентних термінів. Більш детальна інформація Вам повідомлена телефоном. Будемо раді бачити в клініці на наступних візитах, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ольга
Біла Церква, 24.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Враження від клініки задовільні. Персонал привітний та професійний. Дякуємо за вирішення проблеми.
Олександр
Біла Церква, 24.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олександр. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Вашу проблему було вирішено за допомогою наших фахівців. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на УЗД у лікаря Матеко О.В. Справжній професіонал своєї справи, все дуже сподобалося! На прийомі не було ніякого поспіху, лікарка уважно оглянула, все детально пояснила і показала мені. Рекомендую всім клініку і цього лікаря!
Віолетта №383460
Харків, 23.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Віолетто. Щиро дякуємо за позитивний відгук, а також Ваші рекомендації. Для нас є важливим, що Ви залишилися задоволені візитом та високо оцінили професіоналізм лікаря. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже подобаються спеціалісти в цій клініці, відношення до пацієнтів, завжди прибрано та охайно! Лікуюсь в цій клініці на протязі 3/4 місяців але жодного разу не зайшла до лікаря вчасно, починаючи з затримки в годину, навіть півтори доводиться очікувати в черзі!! При виборі приватноі клініки, також пріоритетним питанням було саме « черга» адже по логіці речей, коли ти платиш за прийом 420 грн, то хочеш зайти вчасно і не сидіти в очікування прийому 30/40 хв
Вікторія
Черкаси, 23.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація і факт затримки прийому підтверджуємо. Комфорт пацієнтів при зверненні до нашої клініки — одна із пріоритетних задач, тому приносимо вибачення за дискомфорт. Сподіваємось на продовження співпраці, будемо раді бачити Вас у клініці на наступному візиті. Здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
лікар супер (уважна, професійна, коректна). Клініка дуже сучасна, персонал ввічливий та уважний.
Аліна
Ужгород, 23.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Аліно. Ми раді, що у Вас залишилося приємне враження після відвідування клініки та спілкування з лікарем. Щиро дякуємо за теплі слова. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити подяку Сербіній Ліліані Вікторівні. Спасибі Вам величезне за допомогу, за Ваш лікарський талант. Буду звертатися тільки до Вас!
Балашова Юлія
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Дякуємо Вам за добрі слова нашому лікарю Ліліані Вікторівні. Ми раді, що Вам підійшов лікар і консультація була корисною. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня! Давно хотів подякувати доктору Христофору Василю Олексійовичу за професійний прийом та детальний огляд і встановлення діагнозу і призначення лікування. Всі поради й ліки швидко допомогли. Головне, що він легко зумів мене заспокоїти стосовно виліковності моєї хвороби. Паралельно він звернув мою увагу і дав декілька порад, щодо того, що я маю робити, щоб покращити здоров'я в інших напрямках. Тепер раджу цього доктора своїм колегам і знайомим. Давно не зустрічав таких компетентних, людяних і таких, що вміють донести важливі речі простими словами лікарів. Всім рекомендую звертатись до Христофора Василя Олексійовича.
Олександр Дорофєєв
Полтава, 22.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за щирий та змістовний відгук про звернення до нашого лікаря, а також Ваші рекомендації. Ми раді, що спілкуванням з лікарем було комфортним, а головне — що Ви задоволені результатом лікування під наглядом Василя Олексійовича. Завжди готові допомогти всім людям за Вашими рекомендаціями, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.