Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 161

Дуже рідко залишаю відгуки. Але емоції просто переповнюють. У вашу клініку зверталась вже другий раз і це була моя найбільша помилка, оскільки кваліфіковану допомогу я не отримала. Каюсь ! Обслуговування на нулі , на рецепції всім чхати на клієнтів, таке відчуття , що прийшла не в приватний заклад, а в радянський медичний заклад, а я за прийом плачу немалі гроші! Ну , а від вашого «спеціаліста»Скакун Тетяни Миколаївни , враження залишились на все життя! Абсолютно не компетентна, не тактовна і часом здавалось неадекватна! При результатах аналізів в межах норми , хоронила мене заживо! Добре , що вистачило мені розуму проконсультуватися з іншими лікарями. Однозначно не рекомендую ні заклад , ні лікаря! Сподіваюсь мій відгук комусь допоможе та збереже не тільки гроші, а й нервові клітини!
Юлія
Біла Церква, 18.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам прикро, що у Вас склалось таке враження і перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт при зверненні до клініки. Під час прийому пацієнт отримує консультативне заключення з рекомендаціями лікаря відповідно до стану здоров'я на момент звернення. У своїй роботі лікарі керуються вимогами чинних протоколів МОЗУ, всі призначення носять рекомендований характер. Зазначаємо, що Скакун Тетяна Миколаївна лікар з багаторічним клінічним досвідом. Кожен пацієнт самостійно приймає рішення чи погоджуватися з рекомендаціями лікаря. Ми завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам міцного здоров'я та миру.
Служба контролю якості ОН Клінік
Повністю задоволена
Тетяна
Черкаси, 17.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Це просто шарашкіна контора Додам у продовження до мого відгуку про цю богодільню. Загалом після залишеного відгуку зі мною зв'язалися і спробували мене переконати, що вони відповідальні та чесні люди, і що так і належить. Нагадаю: я прийшов за записом до хірурга (діагноз я знаю і знав до приходу до лікаря) з мене відразу взяли 400 грн і попросили почекати, коли лікар мене покличе, коли звільниться (прийом на 9:00 - я перший), на що я запитав - а що там хтось є? - і який тоді сенс записуватися? Прийшов на прийом до хірурга, той одразу каже, що треба УЗД - це ще 300 грн і треба почекати близько години (за фактом до 14:30), а потім знову на прийом ще за 400 грн. Висновок: там лікарям насрати що з вами і які у вас проблеми - важливо лише скільки грошей можна з вас виманити.!!!!!! Суть у тому, що вони беруть гроші до надання послуг - послуги не виконують і розповідають, що так і має бути. У підсумку за 400 грн я почув, що мені треба зробити УЗД за 300 і потім ще раз прийти на прийом за 400 і там буде, можливо, ухвалено рішення, що робити далі, або не ухвалено, а попросять ще раз прийти за 400 грн + ще щось приліплять. Я пішов у просту поліклініку де за 15 хвилин отримав електронне направлення і поїхав на операцію - все Будьте здорові і не витрачайте свій час, здоров'я і гроші на цих упирів
Сергій
Харків, 17.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Сергію. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Хочемо зазначити, що всі послуги в клініці платні та надаються згідно встановленого прайсу, оплата проводиться в добровільному порядку. Діагностичні дослідження проводяться за попереднім записом. Тож Вам було запропоновано найближчий можливий час для запису. Сподіваємось на продовження співробітництва, будемо раді бачити Вас у клініці на повторному візиті згідно попереднього запису, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Руфанова Анна Анатоліївна - одна з найкарщих, найпрофесіональних докторів, з якими я мав контакт. Майстер високого класу
Олесь
Дніпро, 17.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олесю. Дякуємо за позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Руфанової Анни Анатоліївни. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
17.04 я звернувся до вашого центру для проходження УЗД. У напрямку було призначено УЗД ОЧП, нирок та сечового міхура. Сплативши близько 700 грн я отримав направлення до лікаря Гніденко Юрія Петровича (доцент, КМН, хірург вищої категорії!) Після тривалого огляду лікар Гніденко відлучився з кабінету в деякій розгубленості, сказавши, що треба поговорити з колегою. Потім він повторно провів УЗД і видав мені на руки висновок, за яким у мене жовчний міхур має тканинне утворення розмірами 1/2 об'єму і ознаками інвазії в паренхему печінки. Я показав цей висновок своєму лікарю і отримав від нього направлення на КТ з контрастом + додаткове УЗД у стаціонарі, куди я був визначений для подальшого лікування. За результатами КТ та УЗД жодних ознак пухлинних процесів, інвазії та іншого не виявлено! Діагноз: класична ЖКХ з конкрементом у холедоку. Минув час, мені провели оперативне лікування та проблема пішла. Я поважаю працю лікарів. Але, можливо, товаришу Гніденко Ю.П. час задуматися про заслужений відпочинок? За фактом він поставив абсолютно невірний діагноз, що могло призвести до серйозних наслідків при неправильному подальшому лікуванні. Крім того, людина з розхитаною психікою побачивши цей діагноз-вирок могла зробити необдумані вчинки… Хотілося б отримати від вас, як від адміністрації медичного центру, якісь пояснення щодо ситуації, що склалася. Всі виписки, висновки, чеки оплати ваших послуг є і я можу вам їх надати. Що ж до товариша Гніденко Юрія Петровича...при всіх його регаліях і багаторічній лікарській практиці... помилки лікаря-найдорожчі. Хотілося б отримати щось на зразок вибачень за доставлені їм не найкращі хвилини у своєму житті. ВИСНОВОК: Категорично не рекомендую. Некваліфіковане обстеження. Помилковий діагноз.
Володимир
Харків, 17.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Володимире. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Хочемо зазначити, що дослідження КТ з контрастом та УЗД мають різні діагностичні можливості, являються взаємодоповнюючими, а не взаємовиключаючими. При наявності поєднаної патології та нашарування різних клінічних проявів потрібна комплексна диференційна діагностика, яка включає різні види інструментальних та лабораторних додаткових обстежень. Під час виконання УЗД дослідження лікар проводить опис змін, які доступні до візуалізації в даний проміжок часу. Діагнози встановлює тільки лікуючий лікар на підставі об'єктивних клінічних даних, результатів всіх видів додаткових обстежень та визначає подальшу тактику по можливим варіантам лікування. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном, зичимо Вам міцного здоров'я та миру.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вдячні лікарю Капленку О.В. Передзвонив та проконсультував навіть серед ночі у неробочий час. Лікування допомогло.
Ліна
Харків, 17.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ліно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Капленка Андрія Віталійовича. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Аліна
Харків, 16.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Віра
Харків, 16.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна лікарю. Завжди вислухає та надасть найкращу допомогу.
Наталія
Кропивницький, 16.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
ОН Клінік - відстій
Біла Церква, 16.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Проходила профогляд у Розбірської О. Прийшла без скарг. Були зроблені призначення всього й одразу, я як сумлінний пацієнт дотримувалася всіх рекомендацій. На третій день отримала такі наслідки лікування: температура 39, біль у животі, та багато іншого, у тому числі і кровотеча. Лікар скасувала призначення, натякнувши, що я просто застудилася. Прийшла здорова, тепер розсмоктую в інших лікарів. Більше ноги моєї не буде у цього лікаря, і вам не раджу!
Дар'я
Миколаїв, 15.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Дар'є. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. За Вашим зверненням було проведено предметний аналіз ситуації. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Зазначаємо, що у своїй професійній діяльності лікар керується відповідними нормативними документами МОЗ України, протоколами та стандартами надання лікувально-діагностичної допомоги. На жаль, у кожному конкретному випадку не можливо повністю виключити індивідуальну реакцію на той чи інший медичний препарат. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Дякуємо, що інформація була Вами прийнята. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Висловлюю величезну подяку Орленку Дмитру Борисовичу. Більш ніж півроку була постійна проблема, сильне здуття живота, яке сильно заважало повсякденному життю і приносило жахливий дискомфорт. Інші лікарі проблему не те, що не вирішували, навіть поставити діагноз не могли. Після прописаного лікування від Дмитра Борисовича проблема справді пішла, знову можу добре почуватися. Крім цього, до цього лікаря також зверталася моя бабуся року 1,5 тому, яка теж мала постійну проблему (більше 3 років), з якою їй теж ніхто не допоміг. Вона не могла харчуватися нормально, а про застілля навіть мови не могло бути, тому що все закінчувалося сильними болями аж до виклику швидкої допомоги. Їй вистачило одного візиту до Дмитра Борисовича та здачі аналізів, щоб їй поставили точний діагноз та виписали лікування, яке позбавило багаторічної проблеми. Величезне спасибі від усієї нашої родини!
Дар`я
Харків, 15.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Дар'є. Щиро дякуємо за змістовний позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Завжди приємно отримувати зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Орленка Дмитра Борисовича. Раді, що наш фахівець допоміг вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала тривалий час. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.