Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 209

Сьогодні мама Любов Сергіївна (68років) була на прийомі у Крутька Д.І. після узд. Враження огидні. Ми що прийшли розповісти йому як хворіли раніше, щоб він заповнив у себе в комп'ютері, або почути про перебіг хвороби зараз, почути розшифровку узд. Все, що він сказав корисного, пийте те, що ви п'єте (він не робив призначення), здавайте аналізи і приходьте. Я так і в просту поліклініку могла сходити безкоштовно. Огидний прийом. Лікар узд і то виявилася хоч описала картину.
Інна
Харків, 10.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Інно. Шкодуємо, що у Вас склалось таке враження. Служба контролю якості проводить предметний розгляд ситуації особисто з пацієнтом, яким Ви наразі не є. Ми зв'язались особисто з пацієнткою, наявність претензій до прийому лікаря не підтверджує. Нами перевірена інформація що прийому пацієнта лікарем та зазначаємо, що прийом та відповідна документація виконана коректно на підставі вимог чинного законодавства. Більш детальна інформація надана пацієнтці телефоном особисто. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже незадоволений роботою відділення. Я розумію, що зараз тяжкий час і є складності с постачанням електроенергії, але це не може бути аргументом того, щоб не попередити клієнта о неможливості лікування тим чи іншим приладом. Звичайно при процедурах лікування потрібно світло (струм в розетці), але якщо ви приймаєте пацієнтів і берете за це гроші, надайте необхідний сервіc, або зачиняйтесь. А то схема дуже непогана - до вас їде пацієнт в надії на лікування та витрачає свій час та гроші на бензин (поїздка здалеку) , а ваші працівники його відшивають аргументуючи тим що нема світла. Так навіщо ви записуєте на прийом? Чим ви займаєтесь? Озвучте всі можливості поліклініки завчасно, щоб не витрачати часу на відвідування поліклініки. У вас є для цього адміністратори, щоб розмовляти с клієнтами і надавати їм інформацію у ПОВНОМУ обсязі - телефону працюють навіть коли вимикають світло. По підсумку - витрачено пів дня на те щоб доїхати, приблизно 800 грн на витрати на бензин та відвідуванню лікаря - 350 грн, а результата ніякого нема, тому що світла нема, ще й прилетіло в мій адрес, що "чого я взагалі хочу, зараз війна і літають бомби" - дуже крутий аргумент замість вирішування питань компетенції вашої лікарні. Невже так складно розмовляти с клієнтами та попереджувати їх за можливі форсмажори?! І головне питання, чому у вас в лікарні всі думають за себе, а на пацієнта та на його витрати начхати?
Степан
Біла Церква, 08.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Степан. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми ведемо предметний розбір ситуації тільки особисто з пацієнтом клініки, наразі яким Ви не є. Якщо у реального пацієнта є конкретні претензії до клініки або лікарів - можна особисто звертатись до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми залюбки допоможемо у вирішенні будь-яких питань, пов'язаних з обслуговуванням у наших клініках. Зичимо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Рожкова Юлія Володимирівна, консультація проведена дуже гарно, діагноз роз’яснено просто і доступно.
Євген
Харків, 08.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Євгене. Ми раді, що Вам сподобалась консультація лікаря. Дякуємо за відгук та зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Юлія
Полтава, 06.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Юлія
Полтава, 06.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити величезну подяку своєму лікареві Руфановій Анні Анатоліївні, величезне спасибі за добре виконану операцію і чуйне ставлення.
Світлана
Дніпро, 06.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Світлано. Нам приємно бачити відгуки від задоволених результатом лікування пацієнтів клініки. Дякуємо за відгук та бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую долі за зустріч із лікарем Ліліаною Вікторівною! Вона стала для мене більше ніж просто лікар-гінеколог. Її професіоналізм і підхід до проблем просто на вищому рівні!!! Прийшла в клініку «пальцем у небо», а знайшла найкращого лікаря-гінеколога!!! Я була у трьох лікарів у місті, але з моїми проблемами допомогла тільки Ліліана Вікторівна! Хочу сказати слова подяки, за професіоналізм, підтримку і віру в себе) завжди на зв'язку, запитає, вислухає, втішить, підбадьорить (дуже рада, що ми знайшли спільну мову), завжди дуже уважна, пояснить, розповість, призначить лікування. З Ліліаною Вікторівною навіть моя самооцінка піднялася! Вона дуже досвідчений, кваліфікований фахівець, яких зараз мало! По цій людині реально можна сказати що не просто виконує свою роботу, а вкладається на повну!!! Це дуже цінно! Я і далі буду лікуватися тільки у неї! Спасибі клініці, що є такий лікар!!!
Ірина
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Вдячні Вам за щирий та розгорнутий відгук про відвідування нашої клініки. Ми раді знати, що звернення до Ліліани Вікторівни допомогло Вам у вирішенні питання зі здоров'ям. Безперечно, важливою складовою є також довіра до лікаря та готовність пацієнта відповідально виконувати рекомендації лікаря для досягнення бажаного результату. Сподіваємось на продовження співпраці, будемо раді Вас бачити в клініці на планових оглядах.
Служба контролю якості ОН Клінік
Записала маму в клініку до хірурга, Руденко Володимира Трохимовича Від візиту сказати що я в шоці - нічого не сказати. По-перше відношення лікаря до пацієнта жахливе. На запитання пацієнта - лікар відповідає запитаннями (типу: а я тут чого? чого ви в мене таке питаєте? - цікаво, а в кого питати, якщо я звернулася до вас), що свідчить про некомпетентність останнього. Маю надію що інші лікарі відповідають своїй справі, але більше не маю бажання туди звертатись.
Христина
Чернігів, 05.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Кристино. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Службою контролю якості проводиться предметний розбір ситуації особисто з пацієтом клініки, яким Ви не є в даному випадку. Ми уточнили безпосередньо думку пацієнта та було повідомлено інформацію стосовно розбору ситуації особисто пацієнту. Зичимо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати лікарці Руфановій Анні Анатоліївні за вдале лікування, чуйність, професіоналізм. Спасибі вам величезне. У вас золоті руки і серце. Бажаю вам здоров'я, благополуччя та успіхів у вашій благородній справі.
Валентина
Дніпро, 05.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валентино. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом проведеного лікування під наглядом Анни Анатоліївни. Дякуємо за відгук та теплі слова лікарю. Зичимо добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у Ступар Н. М. з приводу білого болю у горлі та білого нальоту. Вона була дуже не уважна, не зібрана, не могла договорити речення і пояснити нормально, що робити. Майже не оглянула горло, сказала, що нічого не бачить, але то навіть неозброєним оком можна було розгледіти. Виписала люголь та хлорофіліпт. Запізнилася на півгодини, тож мені треба ще було чекати. Посеред візиту до неї заходив чоловік на декілька хвилин, але ж я і так чекала, і то просто гаяння мого часу, невже не можна було робити свої приватні справи після пацієнту? Я таку консультацію могла і у гуглі отримати, а не за ті гроші, що я заплатила. Ніколи такого не було у лікарні, а я ходила до різних лікарів.
Валерія
Полтава, 05.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валеріє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, якщо у Вас був дискомфорт під час візиту та перепрошуємо за незручність. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що на первинному прийомі лікар встановлює попередній діагноз на підставі об'єктивних клінічних даних. Призначає подальшу лікувально-діагностичну тактику згідно рекомендацій за маршрутом пацієнта. За результатами додаткових обстежень встановлюється кінцевий діагноз та лікування з урахуванням виявлених чинників. Більш детальна інформація Вам повідомлена телефоном. Будемо очікувати Вас у клініці на повторному прийомі згідно попереднього запису. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на УЗО у лікаря Сас А.М. , дуже уважний, приємний у спілкуванні лікар. Як побажання для покращення і пришвидшення обслуговування пацієнтів, необхідно надати лікарю асистента, який би відразу фіксував всі дані в комп'ютері, щоб лікар потім не витрачав на це свій час.
Ольга
Черкаси, 05.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за вибір нашої клініки та публічно висловлену думку про обслуговування. Нам важливо знати зворотній зв'язок від наших пацієнтів. Завжди готові допомогти у разі необхідності, бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Тут працюють приємні, професійні дівчата, кров взяли швидко і безболісно, без синяків, дуже задоволена
Ольга
Черкаси, 05.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за вибір нашої клініки та публічно висловлену думку про обслуговування. Нам важливо знати зворотній зв'язок від наших пацієнтів. Завжди готові допомогти у разі необхідності, бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.