Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 157

Хочу подякувати лікарю-хірургу Кочеровському Олександру Ігоревичу ,за його професіоналізм та безболісне видалення атероми голови, великого розміру.Лікар дуже уважний ,приємний, видалення і перев'язки зроблені на високому рівні.Лікар від Бога.
Катерина
Харків, 31.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Катерино. Щиро дякуємо за відгук та теплі слова на адресу нашого лікаря Кочеровського Олександра Ігоровича. Нам приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до лікаря та задоволені результатом лікування. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Бабак професіонал супер рекомендую всім в кого виникнуть аналогічні проблеми зі здоров´ям
Харено Ігор
Біла Церква, 31.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ігорю. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Приємно знати, що наш лікар Бабак Микола Володимирович допоміг Вам вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Завжди гарне обслуговування, чистенько , привітний персонал, кваліфіковані лікарі) рекомендую
Олена
Миколаїв, 30.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Щиро дякуємо за відгук та рекомендації. Нам приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашої клініки. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Обслуговування було на найвищому рівні.Лікар Томинець Оксана Василівна,кваліфікований спеціаліст, якби я не був жаміжнім я б запропонував руку і серце, легко вирішила проблему, дякую дуже!!! Був дуже задоволений увагою адміністратора Людмилою Василівною
Ярослав
Ужгород, 30.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ярославе. Щиро дякуємо за відгук. Нам приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашого лікаря Томінець Оксани Василівни та задоволені результатом лікування. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Перед записом до лікаря я пояснила, що у моєї бабусі проблеми з кишечником є ​​підозра на геморой. пояснила представнику кол-центру, що вестиму бабусю до лікарні з села (це 2 години їзди) і нам потрібне повне обстеження, у тому числі й кишечника. у день прийому проктолог Пастушок В. подивився за 5 хв бабусю і сказав, що геморою немає, треба дивитися кишечник, а він цим не займається, сказав, що у бабусі все ок! коли нам роздрукували на адміністрації заводчанин від лікаря, там було вказано діагноз, про який лікар навіть не розповів!! і він рекомендував записатися наступного разу на калоскопію. адміністратор Віта хотіла вже записати на слід день, на мої слова "я не хочу знову прокататися з бабусею 78років просто так" їй все одно було, аби записати!!!!. а потім з'ясовується, що до цієї процедури треба готується 3 дні, що людині похилого віку в такому віці не можна робити цю процедуру в приватній клініці, тільки в стаціонарі. і адміністратор бачила скільки років бабусі. Жахливо те, що в цій клініці лікарі дійсно зацікавлені тільки в грошах. Інтересу до своєї роботи нема, людяності також.
Анастасія
Черкаси, 30.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалася така думка. Нам важливий зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів. На жаль, ми не маємо можливості особисто поспілкуватися з пацієнтом. Зазначаємо, що в кожній конкретній ситуації лікар враховує усі об'єктивні дані на момент звернення. Під час первинного прийому фахівець проводить профільний огляд, на підставі об'єктивних клінічних даних встановлює попередній діагноз та визначає подальшу тактику, в тому числі обсяг додаткових обстежень за необхідності. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Зазвичай, для проведення певних діагностичних маніпуляцій пацієнту необхідно пройти додаткову підготовку. Можливість проведення процедури амбулаторно або в стаціонарних умовах визначається індивідуально, враховуючи усі об'єктивні дані. Завжди готові до продовження предметного діалогу у разі наявності у пацієнта альтернативних медичних документів з іншою думкою фахівця. Будемо раді поспілкуватися особисто з пацієнтом за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). На все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар дерматолог Нерубащенко Світлана Вікторівна поставила абсолютно неправильний діагноз. З порога без аналізів було встановлено діагноз і призначено лікування+здати купу (як потім виявилося непотрібних) аналізів. 1 з них здавати тільки у них у клініці. Мазь(не дешеву) я звичайно відразу купила, щоб почати лікування швидше, але діагноз без аналізів викликав сумніви. Звернулась до лікаря в іншій поліклініці, здала перший необхідний аналіз (зішкріб) Світлана Вікторівна його не призначала здати. Цей аналіз показав абсолютно інший діагноз, далі було призначено лікування – вже є позитивним результатом. Висновок: некваліфікований лікар дерматолог в клинки і суцільна викачування грошей.
Віолетта
Оцінка:
Доброго дня, Віолетто. Хочемо зазначити, що під час первинного прийому лікар проводить профільний огляд, на підставі об'єктивних клінічних даних встановлює попередній діагноз та визначає подальшу тактику, в тому числі обсяг додактових обстежень та за необхідності симптоматичну терапію. Для отримання зворонього зв'язку за Вашим зверненням просимо вийти на зв'язок зі Службою контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сервіс клініки просто жахливий! Абсолютно незручний запис, кошмарний сайт. Постійно помилки при записі, плутають онлайн чи оффлайн консультація. Внесення оплати теж вкрай незручно. На пацієнта відводиться дуже мало часу, і лікар вимушений спішити, неможливо спокійно задати всі питання. Лікар Басараб Надія Антонівна дуже професійна, вдячна їй. Але сама клініка та сервіс дуже-дуже поганий! Сподіваюсь клієнтоорієнтованість у вас колись зміниться, бо це дуже сильно відштовхує і вбиває бажання йти в вашу клініку!
Анна
Дніпро, 29.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. Ми завжди реагуємо на звернення наших реальних пацієнтів та постійно працюємо над вдосконаленням якості сервісу. За Вашим зверненням нами було проведено позачергове тестування роботи сайту, всі опції працюють коректно. Перепрошуємо за дискомфорт. У разі виникнення будь-яких технічних питань, пов'язаних з роботою сайту, завжди можна звернутися до операторів цілодобового контактного центру. Ми намагаємося йти назустріч нашим пацієнтам та оперативно допомагати у вирішенні кожної конкретної ситуації. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Скакун допомогла досягнути очікуваної мрії! Нарешті моє обличчя ідеальне і це все завдяки їй!
Тимофій
Біла Церква, 29.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тимофію. Дякуємо за позитивний відгук. Нам важливо знати, що лікар Скакун Тетяна Миколаївна допомогла Вам вирішити проблему і Ви задоволені результатом лікування. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Проходив лікування у Рожкової Наталії Вікторівни. Дуже задоволений результатом і підходом лікаря до мого випадку.
Сергій
Оцінка:
Доброго дня, Сергію. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам важливо знати, що лікар Рожкова Наталія Вікторівна допомогла Вам вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Artem
Миколаїв, 28.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати лікарю Рожковій Наталії Вікторівні. Мої відвідування лікарів не давали результату і тільки візит до Наталії Вікторівні вирішив мою проблему. Вона уважний та компетентний лікар, знає свою справу. Не просто поставила галочку, а дійсно допомогає. Діагностика, операція, лікування та післяопераційний період все з увагою, детально поясняє і головне вилікувала. Дякую їй. Якби всі лікарі були такими.
Людмила
Оцінка:
Доброго дня, Людмило. Щиро дякуємо за відгук. Приємно, що Ви публічно поділилися своїм позитивним досвідом звернення до нашої клініки та лікаря. Нам важливо знати, що лікар Рожкова Наталія Вікторівна допомогла Вам вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала тривалий час. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здавала у вас аналіз на хгч. Попередньо побачивши на сайті що результат має прийти на наступний день. На наступний день почекавши вирішила зателефонувати і уточнити коли мають бути результати, на що мені відповіли що попередня дата готовності стоїть через 5 днів. Чому мене про це не попередили завчасно. Я б тоді не витрачала свій час та кошти і здала б у іншому місці. А так прийшлось переплачувати і здавати ще раз в іншій клініці.
Софія
Полтава, 27.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Софіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що терміни виконання лабораторних досліджень на нашому офіційному сайті вказано коректно. Лабораторне дослідження виконано в зазначений регламентний термін, результат відправлено на пошту пацієнта в автоматичному режимі. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Завжди готові допомогти, зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.