Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 73

Уже не вперше хочу потрапити на аналізи, але немає вільного часу на ранок (за запису на наступний день). Запис - це, звісно, супер, але тоді треба більше кабінетів. Знову йду в іншу клініку. Добре, що можна в особистому кабінеті прикріплювати файли аналізів з інших лабораторій.
Ольга
Харків, 17.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Команда фахівців клініки постійно працює над покращенням якості сервісу та забезпеченням комфорту для наших пацієнтів. Будемо раді вітати у клініці. Завжди готові допомогти. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Гарний сервіс, чуйні та уважні лікарі. Все розказали, висоухали, пояснили що й як приймати. Дівчата на рецепції швидко підібрали час прийому, навіть коли треба було поміняти час прийому добре й трошки змінити графік все зробили й пішли нам на зустріч. Велике вам дякую за таке обсуговування. Були з дитиною у вас раніше, теж все дуже сподобалось. Також були раніше у травматолога, ендокринолога і залишились задоволені на 100%. Приємно здивував хірург коли не став брехати і одразу сказав, що подагра не його профіль, повернув кошти і не став дурити. В гос клініці просто би взяли кошти, а не дали б консультації якої потребували б. Велике дякую вам всім
Олексій
Миколаїв, 17.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олексію. Щиро дякуємо за вибір нашої клініки та змістовний відгук. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку. Для нас важливо знати, що Ви маєте позитивні враження та задоволені результатом звернення до нашої клініки та фахівців. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все сподобалось, приємний персонал та лікарі. Всі дбайливо ставляться до пацієнтів.
Анна
Біла Церква, 17.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Жахливий лікар. Невірно поставила діагноз. Ледве лишився живий.
Євген
Харків, 17.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Євгене. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація і зазначаємо, що лікар визначає обсяг діагностично-лікувальної тактики на підставі наявних на день прийому об'єктивних клінічних даних. У складних випадках необхідна диференційна діагностика і подальше лікування в умовах стаціонару, що і було рекомендовано лікарем. Більш детальна інформація Вам повідомлена телефоном, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сподобалося обслуговування, детальне обстеження, компетентність дитячого ЛОРа
Світлана
Миколаїв, 17.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашої клініки та лікаря. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу поділитися враженням від відвідування прийому лікаря-ендоскопіста Яковця Олега Петровича. Не секрет, що важливою складовою ефективного лікування є ставлення лікаря до пацієнта. Особисто мені дуже сподобалося його вміння слухати та розуміти пацієнта, налаштовувати на проведення певних процедур, часом не дуже приємних. Окрему подяку я хотіла би висловити тим, хто також брав участь в проведенні обстеження — анестезіологу Андрію Васильовичу та медсестрі Оксані, які виявили неабияку чуйність та уважність. Все це відображає дух записаного в Біблії «золотого правила»: «Усе, що хочете, аби робили вам люди, робіть їм і ви» (Матвія 7:12). Хочеться побажати Вам лише успіху та сил у Вашій важливій праці!
Ольга
Ужгород, 17.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Щиро дякуємо за змістовний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно, що Ви публічно висловили подяку нашим спеціалістам та поділилися своїм позитивним досвідом звернення до клініки. Особливо зворушені тим, як Ви відзначили не тільки професіоналізм фахівців, а також чуйне та дбайливе ставлення до пацієнта. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Записувала доньку до офтальмолога Литвинової Лілії Володимирівни. Дуже сподобалося. Кваліфікована лікарка, дуже добре ладнає з дітьми, пояснює доступно, я і дитина дуже задоволені відвідуванням лікаря.
Надя
Харків, 17.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Надіє. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Літвінової Лілії Володимирівни. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулася до лікаря дерматолога Скакун Тетяни Миколаївна зі своєю проблемою, результатом лікування задоволена. Лікар професіонал своєі справи. Персонал дуже уважний та чуйний.Рекомендую клініку Он Клінік Біла Церква.
Рокицька Наталія
Біла Церква, 17.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Скакун Тетяни Миколаївни. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велика подяка хірургу Кочеровському Олександру Ігоровичу, дуже хороший фахівець! Провів операцію на вищому рівні! Рекомендую!
Сергій
Харків, 17.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Сергію. Щиро вдячні за відгук та рекомендації. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашого лікаря Кочеровського Олександра Ігоровича. Завжди готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не сподобалось обслуговування на фіз процедурах. Для приватної клініки це ужас . Лікар назначив процедури , на ресепшені в мене вияснили на який час мені зручно , все начебто ок . Але сюрприз мене чекав далі коли я без вибачень був поставлений перед тим фактом ,що з 8-00 години, в яку раніше за день я домовився , ніякі процедури ніхто не робить, а роблять з 13-00. Все це відбувається в присутності інших пацієнтів ,без вибачень до мене .....
Олексій
Кропивницький, 17.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олексій. Зі сторони Служби контролю якості, на жаль, ми не змогли поспілкуватись з Вами особисто, абонент не відповідає на дзвінки. Нам дуже прикро, що сталось непорозуміння і перепрошуємо за ситуацію. Для отримання більш детальної інформації, просимо Вас вийти на зв'язок зі Службою контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Сподіваємось на продовженя співпраці з Вами.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доктор Бесараб. Відчуття спілкування з професіоналом у своїй галузі. Кваліфікований підхід. Доступно і зрозуміло для пацієнта.
Валерій
Дніпро, 16.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валерію. Дякуємо за позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Нам приємна Ваша висока оцінка професіоналізму нашого лікаря Басараб Надії Антонівни. Завжди готові допомогти. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Бажаю висловити подяку лікарю мамологу Турко Ользі Владиславівні за надану мені якісну кваліфіковану допомогу, відповідальний підхід до роботи, доброзичливе ставлення до пацієнта. Приємна обстановка в клініці, дбайливий та ввічливий персонал.
Ольга
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно виказали щиру подяку та відзначили високий рівень професіоналізму нашого лікаря Турко Ольги Владиславівни. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.