Logo
0 800 30 11 77
Хороший Узист Гурченкова Г.І., спокійна, добра, приємна дівчина, не поспішала, все пояснила і цікавилася, чи робили колись УЗД, чи знаю, що потрібно.
Єлізавета
Оцінка:
Доброго дня, Єлизавето. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені візитом до нашого лікаря Гурченкової Галини Ігорівни. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Висловлюю велику подяку лікарю Толмачовій Н.А. за уважний прийом, щиросердечну зустріч хворих і правильні слова в нужний момент.
Наталія
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Щиро дякуємо за позитивний відгук та слова подяки на адресу нашого лікаря Толмачової Наталії Анатоліївни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Щира вдячність лікарю УЗД Янішевській Наталії Володимирівній. Прийом та сам процес діагностики проведено професійно та зрозуміло для самого пацієнта. Відношення до клієнта ввічливе, привітне.
Наталія
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашого лікаря Янішевської Наталі Володимирівни та високо цінуєте професіоналізм фахівця. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні була на УЗД у Гурченко Г. І я просто вражена високим професійним рівнем і якістю роботи лікаря . Дуже уважне і чутливе ставлення до пацієнтів . Відверто рекомендую лікаря 🥹
Оля
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємна Ваша висока оцінка рівня професіоналізму нашого лікаря Гурченкової Галини Ігорівни. Вдячні за рекомендації. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не рекомендую Тетяну Іванівну як фахівця. Дочці потрібно було терміново зробити УЗД молочних залоз, бо був мастит. Я швидко вибрала вільного фахівця і терміново поїхали в клініку. Під час узд лікарка запитала чому ми ось в такий час приїхали, коли вона хотіла подивитися онлайн навчання?!?! На хвилину, ми приїхали в її робочий час! Відразу після УЗД вона підганяла мою доньку, щоб та швидко одягалася, і ми покинули кабінет. Я просто в шоці від такого спілкування в платній клініці!!!! При чому ми давно в он клінік і з таким зіткнулися вперше. Я навіть безкоштовно не пішла б до неї на прийом. З урахуванням того, що у дитини була важка ситуація, я не стала нічого говорити і лаятися, у мене був у той момент просто шок
Олена
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалася така думка. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт під час звернення. Безумовно, у спілкуванні між лікарем та пацієнтом важливими є взаєморозуміння та комфорт. Якщо у пацієнта не виникло контакту та порозуміння з лікарем, то завжди є можливість звернутися до іншого фахівця цього профілю, оскільки усі напрямки у клініці представлені кількома спеціалістами. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Ми раді, що інформація для Вас прийнятна. Завжди готові допомогти, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже рекомендую Катерину Миколаївну як відмінного фахівця. Дуже легко знаходить спільну мову з пацієнтами. Уважна. Усе розкладає по поличках. Висловлюю величезну подяку
Олена
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємно, що Ви публічно висловили щиру подяку та відзначили нашого лікаря Когутову Катерину Миколаївну. Завжди раді допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на обстеженні у Галини. В мене дуже важко викликати емоції, щоб написати відгук, але хочу зауважити, що Галина професіонал своєї справи. Вона настільки відповідально підходить до своєї справи, настільки все ретельно перевіряє, та ще й під час обстеження задає дотичні питання щодо скарг або самопочуття. Я іпохондрик, завжди дуже сильно переживаю, але Галина своєю подачею та професіоналізмом мене дуже заспокоїла. Таких спеціалістів дуже мало, і таких спеціалістів треба берегти. Дуже дякую!)
Дарʼя Завальнюк
Оцінка:
Доброго дня, Дарʼє. Щиро вдячні за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Вам сподобалося спілкування з лікарем і Ви задоволені результатом звернення до Гурченкової Галини Ігорівни. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Після сьогоднішнього приймому, склалось відчуття, що основна задача клініки, це заробити більше грошей, а не лікувати людей. В загалі не зрозуміла узі сечового міхуру, яке тривало ровно 3 секунди, знімку не було. За це я мала заплатити 300грн. Т.я. раніше робила таке узі, то мене це здивувало і я вирішила, що узі сечового міхуру мені не робили, а дивились тільки нирки (знімок яких був). А ні, клініка захотіла ще заробити і після моїх зауважень, що узі сечового міхуру не було і навіть знімку немає, мене відправили ще раз в кабінет узі зробити знімок на пустий сечовий міхур та з сумнівними висновками. І вже після того, як пройшла консультацію уролога..
Лілія
Оцінка:
Доброго дня, Ліліє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалася така думка. Клініка офіційно надає платні медичні послуги згідно з встановленим прайсом. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Лікарі завжди намагаються йти назустріч нашим пацієнтам. Зазначаємо, що деякі види дослідження потребують додаткової підготовки до їх проведення. У даному випадку фахівець провів дослідження з урахуванням всіх об'єктивних факторів, за його висновками пацієнт отримав заключення. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Висловлюю подяку Толмачовій Наталії Анатоліївні за делікатне обстеження органів малого таза і нижніх кінцівок. Уважна, тактовна, вміє вислухати і чітко, професійно відповісти на всі питання, що цікавлять. Не лікар, а СОНЕЧКО!!! Дай Бог їй здоров'я і процвітання!
Вікторія
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. Щиро дякуємо за позитивний відгук та теплі слова. Нам приємно що Ви публічно висловили подяку нашому лікарю Толмачовій Наталії Анатоліївні. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на УЗД у Когутової Катерини Миколаївни, залишилася дуже задоволена якістю обслуговування, все акуратно зробила і зрозуміло пояснила. Із задоволенням рекомендую і буду повертатися ще. Спасибі за такого хорошого фахівця!
Зарина
Оцінка:
Доброго дня, Зарино. Нам важливо знати думку наших пацієнтів про відвідування клініки та спеціалістів. Дякуємо за Ваш відгук та завжди готові допомогти у разі необхідності, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була сьогодні на УЗД у Гурченкової Галини Ігорівни, залишилася задоволена обслуговуванням, всі свої дії коментувала, все детально пояснила, дуже приємна в спілкуванні, відкрита, усміхнена, дуже уважна. Спасибі велике Вам за вашу роботу
Анжеліка
Оцінка:
Доброго дня, Анжеліко. Дякуємо, що знайшли можливість публічно поділитись своєю думкою про звернення до нашої клініки та лікаря Галини Ігорівни. Завжди готові допомогти у разі потреби, будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Супер, фахівець якого можна і навіть потрібно рекомендувати друзям та близьким)
Віктор
Оцінка:
Доброго дня, Віктор. Дякуємо за позитивний відгук та високу оцінку професіоналізму нашого фахівця. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Одеса, вул. Мала Арнаутська, 56

ОН Клінік Одеса
Приймаємо: Пн - Пт: 8:30 - 19:30, Сб: 9:00 - 17:00, Нд: 9:00 - 14:00
Запис по телефону: 0 800 30 17 30 Цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.