Хочу залишити відгук про лікаря Попову Тетяну. Звернулась з підозрою на аденому наднирника, яку виявили на УЗІ. В ході прийому отримала направлення на купу аналізів, які не були пов'язані з конкретними проблемами з мого анамнезу (загальні аналізи крові/сечі, які прописані як рекомендація в рахунок не беру)
Ті, що стосувались наднирника - також половина не були потрібні. Вишенькою на торті стало направлення на КТ наднирників (яке дійсно потрібне в рамках лікування) і поруч з ним - направлення на узі органів черевної порожнини. В мене у висновку КТ розписано висновок по кожному органу черевної порожнини, бо через локалізацію наднирника вони теж потрапляють в зону сканування, навіщо направляти на узі, коли є вже рекомендація КТ - мені не ясно. І 2-м лікарям-хірургам ендокринологам, до яких звернулась після неї - теж.
Інші спеціалісти також цікавились, чому в мене стоїть діагноз ожиріння, який було розраховано просто на основі зросту і ваги, без урахування особливостей тілобудови, визначення співвідношення кісткової та м'язової маси, без урахування критичних параметрів тіла, яких було досягнуто через анорексію кілька років тому, без банального огляду.
Хоч вона і направила далі до іншого спеціаліста, але виконавши її рекомендації в повному обсязі - я б витратила б купу ресурсу, щоб починати все з початку, бо то не мало сенсу (крім КТ наднирників)
Не написала цей відгук зразу, щоб не бути голослівною і не спиратись на власні відчуття і твердження, оскільки я не маю медичної освіти, але маючи відгуки двох інших ендокринологів стосовно консультативного висновку пані Попової, і майже однакові рекомендації по моєму лікуванню надалі - спокійно ділюсь тепер.
Не рекомендую цього лікаря)
Сніжана
Харків, 20.11.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Сніжано. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. В клініках нашої мережі всі процеси проходять згідно вимог чинного законодавства. Зазвичай, пацієнти звертаються на прийом, щоб отримати професійну думку лікаря, з якою можуть погоджуватись або ні. Нами перевірено інформацію і підтверджуємо коректність визначеної спеціалістом лікувально-діагностичної тактики на підставі вимог протоколів МОЗ та об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Більш детальну інформацію Вам надано телефоном. Завжди готові допомогти, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати Дунаєву Інну Павлівну . Дуже задоволена лікуванням , після якого краще стала почувати себе .Відповідає на всі запитання .Приємна в спілкуванні . Раджу .
Наталія
Харків, 20.02.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Наталіє. Щиро дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого лікаря Дунаєвої Інни Павлівни Вам вдалося досягти позитивних результатів у лікуванні. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Консультувалася у Дунаєвої Інни Павлівни. Консультацією дуже задоволена. Лікар дуже грамотний. На всі запитання надала кваліфіковані відповіді. Також дуже добре проконсультувала на рахунок схеми лікування. Все було зрозуміло. Дякую такому висококваліфікованому спеціалісту. Бажаю всім мирного неба та процвітання.
Інна Григорівна
Харків, 01.09.2023
Показати відповідь
Консультувалася у Дунаєвої Інни Павлівни. Консультацією дуже задоволена. Лікар дуже грамотний. На всі запитання надала кваліфіковані відповіді. Також дуже добре проконсультувала на рахунок схеми лікування. Все було зрозуміло. Дякую такому висококваліфікованому спеціалісту. Бажаю всім мирного неба та процвітання.
Служба контролю якості ОН Клінік
В Державі введено правило рецептурних ліків в аптеках. Ваша клініка не видавала рецептів на ліка в Січні місяці, крім бланка Консультації спеціаліста. Тепер мені пропонують заплатити 450 гривень за рецепт на ліки від діабету другого типу з он лайн консультацією, бо я переміщена особа і пенсіонер і не можу звернутись до клініки особисто.
Мені здавалось що клініка повинна видавати рецепти на ліки після кожного прийому лікаря, особисто на рецептурні препарати.
Чекаю можливості отримати рецепт на ліки, яка потрібно приймати пожиттєво, бо кошти були заплачено, та переслати його на електронну скриньку.
З повагою до вашої клініки.
Коцюба С.А.
Харків, 31.03.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Сергій. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, якщо з моменту попереднього візиту до лікаря минув час та вже завершено курс прийому ліків за призначенням, то пацієнту бажано звернутися за черговою консультацією. Лікуючий лікар проводить динамічне спостереження за станом здоров'я пацієнта. На плановому візиті вчасно можна виявити зміни у стані здоров'я, якщо такі відбулися. За підсумком консультації лікар може продовжити курс призначеної терапії, або внести зміни по вибору препаратів чи їх дозування і в разі необхідності виписати рецепт. Наша клініка офіційно надає платні медичні послуги згідно із затвердженим прайсом. Вибір медичного закладу залишається за пацієнтом. Бажаємо міцного здоров'я, завжди готові допомогти.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже приємна та професійна молодий лікар! І усипила, і розбудила бездоганно! Гарні відчуття після спілкування та прийому!
Дмитро
Харків, 14.02.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Дмитре. Дякуємо за надану довіру нашому спеціалісту Самойленко К.Е. Ми раді, що Ви задоволені якістю надання медичної допомоги. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже сподобався лікар Удовіхіна Олена Іванівна! І як людина, і як професіонал! Також на висоті її медсестра та анастезіолог Самойленко Карина Едуардівна.Делікатну процедуру зробили на високому рівні, все доступно розтлумачили. Як заходив дуже переживав, а вийшов у гарному настрої. Побільше таких лікарів!
Дмитро
Харків, 14.02.2022
Показати відповідь
Добрий день, Дмитре. Дякуємо за те, що поділилися своїм враженням про роботу наших спеціалістів. Раді знати, що діагностична процедура пройшла для Вас у комфортній атмосфері та Ви задоволені результатом. Бажаємо здоров'я та гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике дякую лікарю-ендоскопісту Удовіхіній Олені Іванівні за чудово проведену гастроскопію, під медикаментозним сном це фантастично. Також дякую анестезіологу Самойленко Карині Едуардівні, яка дуже вдало впоралася з моїми жахливими венами. Більше можна не хвилюватися перед цією процедурою. Буду рекомендувати своїм знайомим.
Наталія
Харків, 04.02.2022
Показати відповідь
Добрий день, Наталіє. Дуже дякуємо за такий теплий відгук та добрі слова на адресу наших спеціалістів. Щиро раді, що змогли Вам допомогти та Ви залишилися задоволені результатом проведення діагностичної процедури. Бажаємо міцного здоров'я та гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар-ендоскопіст Яворська В.М. сподобалась, на мій погляд, дуже спокійна та ввічлива. Прийом пройшов добре, лікар мене дуже підтримала.
Ганна
Харків, 25.01.2022
Показати відповідь
Добрий день. Вдячні, що ви приділили час та поділилися своїми враженнями про нашого спеціаліста. Раді, що наш лікар Яворська В.М. змогла виправдати Ваші очікування. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Яворська Валерія Миколаївна зробила дуже швидко та професійно свою роботу з обстеження мого шлунку, дякую їй та в цілому вашій клініці.
Гліб
Харків, 25.01.2022
Показати відповідь
Добрий день, Гліб. Лікар Яворська В.М. кваліфікований спеціаліст, яка до діагностики та лікування пацієнта підходить комплексно, враховуючи індивідуальні особливості кожного. Дякуємо за відгук та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все добре, персонал привітливий. Фахівці подобаються, а головне допомагають. Дякую Яворській Валерії Миколаївні, дякую ОН Клінік.
Юлія
Харків, 25.01.2022
Показати відповідь
Добрий день, Юліє. Дякуємо, що Ви зупинили вибір на нашому медичному центрі. Дуже приємно, що Ви повністю задоволені якістю послуг та високо оцінили рівень обслуговування. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у ендокринолога Веселової. Дуже сподобалася її консультація і рекомендації. Рекомендую всім Веселову, хто шукає ендокринолога.
Наталія
Харків, 25.04.2021
Показати відповідь
Добрий день, Наталіє. Комфорт і сучасний підхід до лікування - наші основні принципи для надання медичної допомоги пацієнтам. Дякуємо за відгук і добрі слова про нашого лікаря Веселову Г.М. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ольга Сергіївна, я була у вас на прийомі 2 жовтня 2020. Ви призначили мені лікування: крапельниці - актовегін і тіактоцід по 10 шт. і таблетки -мільгамму (пити відразу), актовегін і тіактоцід пити після закінчення крапельниць., потім здати аналізи. Справа в тому, що з початку лікування мені з кожним днем ставало гірше, паморочилося в голові і нудило. Я бігала в туалет 24 години на добу кожні півгодини. На 8-й крапельниці мене стало рвати. Я подзвонила вам і запитала, що мені робити. На що ви мені відповіли, що призначили все правильно, порадили зробити кардіограму і поклали трубку. Ольга Сергіївна, якби я не звернулася за допомогою до свого сімейного лікаря, навряд чи зараз я писала б вам. Ви не тільки не врахували мій стан, хронічні захворювання, ви навіть не захотіли мені допомогти, коли я вам зателефонувала. Я це розцінюю як лікарську байдужість.
А байдужим лікар не повинен бути. Я ніколи більше не звернуся до вас за допомогою і рекомендувати вас як нормального лікаря не буду ніколи.!
Кононенко Марина Андріївна
Харків, 18.11.2020
Показати відповідь
Добрий день, Марина Андріївна. Дякую за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що лікувально-діагностичні процеси в клініці проводяться згідно з документацією МОЗ України. В ході будь-якого процесу лікування можуть виникнути зміни в стані пацієнта і індивідуальні реакції. Тому завжди звертаємо увагу пацієнтам - процедури і маніпуляції оптимально і безпечно отримувати в стінах клініки, де завжди є лікарський персонал. У будь-якому випадку, якщо у пацієнта виникли питання або індивідуальні реакції - можна зв'язатися до лікаря через цілодобовий контактний центр. Думка лікаря по ситуації і коригуванню лікування була надана. Погоджуватися чи ні з думкою лікаря і вибір щодо виконання рекомендацій - на розсуд пацієнта. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу. Бажаємо здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»
Адреса: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 30а
ОН Клінік Харків Ярослава Мудрого
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 18:00, Сб: 9:00 - 16:00, Нд: 9:00 - 13:00
Запис по телефону:
0 800 30 11 77
Цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама