...
Сергій
Харків, 30.03.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже сподобалась лікар Олена Євгенівна. З нею почуваєш себе дуже комфортно, навіть на такій незручній та інтимній процедурі, як вагінальне УЗД, Лікар приємна, все пояснює по ходу процедури, показує на екрані. Видно, що лікар не просто відпрацьовує свою роботу, а дійсно турбується про пацієнтів, проявляє уважність та професіоналізм на кожному етапі консультації. Тепер на процедуру УЗД тільки до неї.
Надія
Харків, 18.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Надіє. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Першиної Олени Євгеніївни. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Запізнився на 2 хвилини через чергу на ресепшені, а тепер сиджу вже 55 хвилин чекаю коли покличуть, маячня
Марк
Харків, 14.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Марк. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам прикро, що сталась така ситуація, перепрошуємо за дискомфорт. Ми завжди просимо наших пацієнтів не запізнюватись на прийоми. Зі свого боку робимо теж все можливе щоб мінімізувати дискомфорт для всіх наших пацієнтів при виникненні подібних ситуацій. Будемо раді продовжити співпрацю, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякуємо Ярмаку Євгену за проведену операцію в лютому 2025р. з видалення жовчного міхура чоловікові та зворотній звʼязок в післяопераційний період.
Вдячні за професіоналізм та чуйність.
Світлана
Харків, 10.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Ярмака Євгена Івановича. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати лікарю-урологу Урлапову Миколі Анатолійовичу. Молодий, але дуже грамотний і вдумливий фахівець. Дотримуючись його рекомендацій, я вирішив усі свої проблеми. На перший прийом потрапив до нього випадково і вважаю, що мені дуже пощастило. Дякую Вам, Миколо Анатолійовичу.
Євген
Харків, 04.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Євгене. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки. Ми цінуємо Вашу думку. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїм досвідом звернення до нашого лікаря Урлапова Миколи Анатолійовича. Завжди раді вітати та готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати лікарю-урологу Урлапову Миколі Анатолійовичу. Молодий, але дуже грамотний і вдумливий фахівець. Дотримуючись його рекомендацій, я вирішив усі свої проблеми. На перший прийом потрапив до нього випадково і вважаю, що мені дуже пощастило. Дякую Вам, Миколо Анатолійовичу.
Євген. Харків 28.02.2025
Євген
Харків, 28.02.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Євгене. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїм досвідом звернення до нашого лікаря Урлапова Миколи Анатолійовича. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
test
тест
Харків, 07.02.2025
Дуже гарне обслуговування. Медичний персонал привітний та доброзичливий до пацієнтів. Велика подяка лікареві Урлапову Миколі Анатолійовичу за його професіоналізм та гарний підхід до хворого.
Олег
Харків, 29.01.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Олегу. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашої команди фахівців. Нам приємно, що Ви особливо відзначили високий рівень професіоналізму нашого лікаря Урлапова Миколи Анатолійовича та виказали щиру подяку. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ромакина Світлана
Харків, 26.01.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ангеліна
Харків, 22.01.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Олександр
Харків, 09.12.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
поліна
Харків, 01.12.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік