Доброго дня, Кириле. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернувся до лікаря за рекомендацією знайомих. Все прекрасно від моменту заходу в кабінет.
Спілкування 5+
Операція і реабілітація 5+ ( все круто, не очікував такої легкої реабіліції. Через високу кваліфікацію і методи проведення операції дискомфорту після операції не було абсолютно. )
Короче кажучи довго боявся йти на операцію, а тепер не розумію чому😅
Доброго дня, Дмитре. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів. Для нас важливо знати, що наш лікар допоміг Вам у вирішенні проблеми зі здоров'ям, яка турбувала, та Ви залишилися задоволені результатом лікування. Будемо раді вітати у клініці на профілактичних візитах. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був сьогодні на здачі аналізів. Чому на ресепшені замість питання "Яке прізвище?", "Яке ваше прізвище?" або просто "Прізвище?". Я почув " Прізвище Є"? Це адміністрація клініки так сказала говорити або хамське спілкування їх ініціатива.
Добрий день, Андрію. Дякуємо за вибір клініки і діалог зі Службою контролю якості. Перепрошуємо, якщо візит був не комфортним для Вас. Нами перевірено інформацію по обслуговуванню на реєстратурі - подібний формат спілкування не підтверджується. Завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хотів би висловити вдячність лікарю Трубеко Сергію Миколайовичу за високоякісне діагностування та лікування! З першого візиту лікар визначив точний, правильний діагноз та назначив комплексне лікування. Приємно вразила висока обізнаність, та компетентність у своїй справі. Дуже доброзичливий, ввічливий та коректний під час спілкування. Вельми задоволений якістю наданих послуг!
Рекомендую!
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємні Ваші щирі слова подяки на адресу нашого фахівця. Вдячні за рекомендації. Для нас важливо знати, що наш лікар Трубеко Сергій Миколайович допоміг Вам у вирішенні проблеми зі здоров'ям та Ви залишилися задоволені результатом лікування. Завжди раді вітати у клініці та готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу сказати багато хороших слів про Владислава Леонідовича Репринцева, уролога. Лікар від Бога. Він також хороший психолог. Вміє вислухати пацієнта, призначає лише необхідні обстеження, за потреби радить додатково звернутися до фахівців. До лікування підходить комплексно. Результати лікування позитивні. Буду й надалі у нього спостерігатися. Рекомендую як прекрасного спеціаліста.
Доброго дня, Володимире. Дякуємо за позитивні відгуки та рекомендації. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку. Для нас важливо знати, що Ви цінуєте високий професійний рівень нашого лікаря Репринцева Владислава Леонідовича та залишилися задоволені результатом звернення до фахівця. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Бажаємо Вам доброго та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік