Logo
0 800 30 07 00
Іконка PC
Раніше вже робила КТ в лютому. Зараз щоб зробити КТ (26.07.25)з контрастом то треба здавати аналіз на креатінин за сутки хоча б , тобто окремо їхати для цього в лікарню (24.07.25). В лютому я робила: з ранку - креатин, чекала результат і того ж дня КТ робили. Було зручно. Що мені дуже не сподобалось, так це те що змінилися медсестри і якось не дуже було ...коли для того що б взяти кров, на аналіз з креатінину, в тебе в трьох місцях роблять отвори. А через два дні тобі ще треба ставити котетор для контрасту на КТ . І тут знов обидві руки в проколах. Добре що дівчинка молодша прийшла переставила на іншу руку котетор що б зробити діагностику як слід. Я не знаю що чи хто там змінився але в лютому взагалі таких питань не було. Сьогодні 03.08.25 - восьмий день після діагностики, на обидвох руках кровоподтьоки не пройшли , літо..це не дуже ..якщо чесно ..ще й на тильній стороні долоні .. Медсестри які роблять забір крові чи встановлюють котетор - це жах ..за власні кошти 5500 . До доктору Білої Н.С . та її помічниці - питань не має , вони на свому місці, дякую Вам за працю.
Ткаченко Надія
Дніпро, 03.08.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Надіє. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Перепрошуємо за дискомфорт під час звернення до клініки. Зазначаємо, що технічні моменти по венепункції в медичній практиці трапляються не рідко, на жаль. Венозний доступ залежить від маси індивідуальних фізіологічних факторів на день забору, є різна його складність. Нам шкода, що склалась така ситуація. Будемо раді вітати на профілактичних візитах у клініці та завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
25.07.2025 приблизно об 11:15 реєстратор, заповнюючи дані для проходження мною КТ органів черевної порожнини, давала коментарі стосовно призначення мого лікаря: сказала "Что это за врач странный" з насмішкою, питала чи робила я УЗД і подробиці (я робила УЗД в онклінік у лютому цього року), ніби я на прийомі у лікаря. Тобто, людина, з невідомою мені освітою, не володіюча необхідними навичками комунікації стверджувала, що проходження мною КТ не є необхідним. В приміщенні, де виконується процедура реєстратор спитала, чи є в мене з собою результати УЗД, я сказала, що зателефоную і мені відправлять фото, нахилившись до мене реєстратор з насмішкою і скепсисом спитала, де приймає цей лікар, де знаходиться лікарня, сказала не ходити більше до цього лікаря. За 2700 грн я йшла і за сервісом в тому числі, замість заздалегідь спитати на стійці про УЗД, можливо ця інформація зберігається в лікарні - не стверджую, мене рознервували. Я йшла дізнатись причину багаторічного періодичного болю і мене влаштовувало, що дана лікар запропонувала цю процедуру. Я зателефонувала близькій людині з проханням надіслати результати УЗД, в цей час прийшла лікар, яка виконує процедуру КТ, майже одразу я поклала слухавку. Лікар спитала " Пили водичку", кажу "ні", думала питається про час безпосередньо перед процедурою, лікар питає:" Чому? Треба пити водичку. Встаєм, п'єм". Я рознервована сприйняла детективну вказівку грубою і сказала, що не треба зі мною так розмовляти. Лікар відповіла, що нормально розмовляє. Я з підвищенним тоном повторила її фразу, сказала, що плачу гроші не за таке відношення. Сама процедура пройшла задовільно, шкода, що без нормальної розмови з лікарем з уточнюючими питаннями. Після процедури, я сказала лікарю, що не хотіла її ображати, але мені не сподобалось, як зі мною розмовляли, вона сказала, що їй теж не сподобалось, що "зайшла доросла жінка, а я розмовляю по телефону". Я сказала, що питала результати УЗД, лікар сказала, що ми порозумілися. Лікаря ображати не хотіла, мені незрозуміло, чому така реакція, ніби це акт неповаги до неї. Я говорила очікуючи, ми не в школі, а дорослі люди. Після процедури, я підійшла до реєстратора і сказала, що не треба обезцінюючи коментувати мого лікаря, на що вона відповіла, що треба почути іншу думку, я відповіла, що треба коректно її висловлювати. Дуже неочікуваний неприємний досвід.
Ольга Перепаденко
Дніпро, 26.07.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалося неприємне враження та Ви відчули дискомфорт під час візиту до нашого медичного центру й спілкування з нашими співробітниками. Персонал клініки постійно працює над покращенням якості сервісу та забезпеченням комфорту для наших пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Прагнемо відновити Вашу довіру та сподіваємось на продовження співробітництва. Будемо раді вітати у клініці на профілактичних візитах та завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Приватний персонал і вирішення питання на місці
Наталія
Дніпро, 13.05.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за вибір нашої клініки та відгук. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Аркадій
Дніпро, 31.03.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
06.02.2025 Дякуємо лікарю Білій Наталії Сергіївні за професіоналізм, доброзичливість і повагу до пацієнта. Робили КТ з контрастом грудного відділу та органів малого тазу. Все пройшло супер! Дякуємо також медсестричці Анастасії за уважність до нас!
Салова Наталія
Дніпро, 08.02.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу наших фахівців. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашої клініки та лікаря Білої Наталії Сергіївни. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, пришлось звернутися в цю клініку з підозрою на діагноз фейхіоцитома наднирника, всі симптоми та лабораторні дослідження вказують на це, один із самих яскравих симптомів це дуже високий артеріальний тиск, який не корегується жодними препаратами та психологічна нестабільність (мій організм постійно перебуває в стресовій реакції). Я шукала клініку, де роблять КТ саме наднирників прицільно з контрастом, в мене ще одна велика проблема, що через мій діагноз в мене ще й велика вага, а саме 130 кг (дуже мало центрів беруть з вагою понад 100 кг). ОН клінік згодились мене взяти, записали на 12.01.25, але їм було потрібно ще й креатинін, при тому, що в мене був готовий, але 2-тижневої давності (він був у повній нормі), воеи сказали, що треба свіжий, не більше 7 днів. Пришлось тратитись ще й на це, добре, зробила, він теж в повній нормі. Приходжу на свій час, а мені говорять, що лікаря в клініці не маж, є тільки лаборант, вона міряє мені тиск і говорить, що в мене АТ 200/110 і не готова брати на себе таку відповідальність, бо вони роблять КТ з контрастом тільки до 180/90, бо контраст піднімає тиск. Я це розумію, але я вже раніше робила МРТ головного мозку з контрастом, і було все добре, я добре це переношю. Але, лаборантка сказала, що не готова брати на себе таку відповідальність, і сказала, що краще перенести, на інший день, я дуже не охоче, але погодилась, бо я розумію, що тиск не зміниться, не буде він в мене меньше 180/90. І найближчій запис був аж на 17.01.25! Але вже буде 8 днів, аналізам, але мене заспокоїли, що вони будуть дійсна. Я погодилась, але мені прийшлось відпроситись з роботи. Запис був на 9:00 я пришла, знову тиск високий 190/110, при тому, що я вже прийняла безліч препаратів, щоб хоч якось знизити тиск. І знову лікаря немає, лаборант одна! Це як розуміти? Сказали, що лікар прийде через годину, і люди, які були після мене, почали проходити, я очікували так півтори години, мені дали 3 каплі фармадіпіна, хоча я попередила, що він не діє на мене. Так і сталось, через те що мені вже в друге відмовляють я занервувала, і тиск став 195/120, мені адміністратор сказала "не нервуйте" я їм пояснюю, що я не можу контролювати свій есоційний стан, через можливу хворобу. І так вже прошло майже 2 години, нарешті лікар соізволила зі мною поспілкуватись. Я пояснила сетуацію, надала висновок від ендокринолога, та терапевта, а також аналізи, де вказано, що метанефрини вище в 2 рази від норми, це є основним показанням до КТ наднирників з контрастом. На що лікарка-рентгенодог сказала, що ті лікарі, у яких я спостерігаюсь не компетентні, і що я маю ще купу супутніх захворювань, такі як зоб щотоподібної залози, та грижу в крижовому відділі. Я пояснила, що здавала всі анализи, для діагностики щитоподібної залози, і вона видає нормальні гормони, йоду достатньо, і проблема не в ній. І тим паче, метанефрини виробляються наднирниками, бо це кінцевий продукт розпаду катехоламігів, які в свою чергу виробляються тільки наднирниками. Тому я і звернулась на КТ наднирників з контрастом! Я не сама захотіли і прийшла, щоб витратити 4000 грн на "непотрібне" дослідження. Мені ця лікарка запропонувала зробити КТ наднирників без контрасту, звісно за ті самі кошти. Я сама працюю в сфері медицини і я розумію, що навіть з контрастом не завжди видно наднирники, бо в середньому вони в діаметрі 2-3 см. Що вона збиралась побачити без контрасту? Говорить, дослівно "подивлюсь, чи є вузли" люба лікарка, якщо ти це будеш читати то Феохромоцитома — пухлина клітин мозкової речовини наднирників, що призводить до надлишкової секреції катехоламінів — адреналіну та норадреналіну. КЛІТИН! Які ще вузли? Це що по вашому якась пухлина розміром з нирку? Я витратила даремно свій час, свої грощі, свої нерви! Якщо у когось будуть схожі симптоми, то ОН клінік в Дніпрі на Яворницького НЕ РЕКОМЕНДУЮ Можливо вона і на краще, що я не витратила ще більше коштів, бо ваші лікарі вважають, що вони найрозумніші, а по факту, навіть не знають про діагноз з яким звернувся пацієнт. Оцінка 1 із 5, і то ця 1 лише за те що адміністратори доволі чемні та приємні. А от лікарі спіймали зірку, і не розуміють ні чого. Сподіваюсь більше до вас звертатись не буду. Дякую за втрачений час, та безглузді надії.
Вікторія
Дніпро, 17.01.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості і висловлену думку. Нами перевірена інформація і зазначаємо, що тактика лікаря в даному випадку оптимальна і грунтується на підставі об'єктивних клінічних даних. Кожне діагностичне дослідження має певні покази і протипокази до виконання. Рішення по можливому або неможливому проведенню приймає безпосередньо лікар, який його виконує, бо клініка і лікар несуть відповідальність за збереження життя і здоров'я пацієнта. Тож в кожній ситуації оцінюються всі фактори ризику і лікарі діють в першу чергу в інтересах збереження здоров'я пацієнта і упередження можливих ускладнень. В деяких випадках потребується проведення дослідження в умовах стаціонару. Більш докладну інформацію Ви отримали в клініці. Завжди готові допомогти в рамках спеціалізації клініки, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на КТ 06.012024р. Медперсонал дуже добродушний, ввічливий. Сподобалася швидкість процедури, акуратність і профіанолізм персоналу. Приходжу вдруге і не помилилася у виборі клініки. Так тримати!!!!
Омельченко Світлана Іванівна
Дніпро, 06.01.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашої команди фахівців. Нам приємно, що Ви публічно поділилися досвідом звернення до нашої клініки. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все дуже добре , але чому в сучасному світі де вже давно майже ні де не має- СD приводів видають результати КТ на диску, і не надають силки для завантаження
Олександр
Дніпро, 26.12.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олександре. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Окрім видачі результатів на диску, є можливість отримати всі результати на мейл за запитом пацієнта. Завжди готові допомогти, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не професійна регістратура, ніхто заздалегідь не повідомив, що апарат мрт зламався,коли запитали, чи можна порекомендувавати іншу клініку і що далі робити, відповідали дуже грубо, ніхто нічого не знає, витрачені кошти і нерви ніхто не поверне
Ольга
Дніпро, 23.07.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нами перевірена інформація і факт непередбачуваної технічної ситуації підтверджуємо та приносимо вибачення за дискомфорт. При цьому, всі записані на послугу пацієнти були своєчасно поінформовані, в тому числі і Вам було здійснено такий дзвінок. Зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Таня
Дніпро, 23.07.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все класно
Вікторія
Дніпро, 02.07.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за позитивний відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Обслуговування було на належному рівні і ціна на порядок нижче ніж у інших діагностичних центрах. Рекомендуватиму своїм знайомим і залишимось клієнтами ОН Клінік.
Валентина
Дніпро, 31.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валентино. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Щиро вдячні за рекомендації. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Послуги рентгенолога в Дніпрі

Консультація лікарів в «ОН Клінік Дніпро»

Адреса: Дніпро, пр. Д. Яворницького, 107а

ОН Клінік Дніпро
Приймаємо: Пн - Сб: 8:00 - 20:00, Нд: 9:00 - 17:00
Запис по телефону: 0 800 30 17 30 Цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.