Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були у лікаря Матенко О.П. зі скаргами у плечі, прийом тривав не більше трьох хвилин, одне пояснення лікаря тільки потрібно робити МРТ (хоча в тілі є уламки). Тільки після МРТ знову приходити на прийом і це 600 гривень
Добрий день, Юліє. Для нас цінна думка всіх реальних пацієнтів клініки, яким Ви не є в даному випадку. У нас працюють кваліфіковані спеціалісти і ми слідкуємо, щоб нашим пацієнтам було комфортно відвідувати клініку. Зазвичай, пацієнти свідомо обирають користуватись або ні платними медичними послугами. За підсумком розбору ситуації пацієнт отримав зворотній зв'язок особисто. Зичимо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні з дочкою були на консультації у лікаря Ніжевенко Дмитро Сергійовича(ортопед травматолог)перший і останній раз.Грубий ,мінімум пояснень...На прийомі були до 10 хвилин.Вибачте як запрограмований робот.Толком нічого не дізналися.Тільки марно витратили 600 грн.
Доброго дня, Ксенія. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам шкода, що Вам не сподобався прийом лікаря і перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви його відчули під час візиту. Хочемо зазначити, що всі процеси в клініці стандартизовані на підставі вимог нормативної документації МОЗ і чинного законодавства. Надаємо перевірену інформацію по візиту і зазначаємо, що об'єм лікувально-діагностичної тактики обґрунтований і повністю відповідає вимогам та об'єктивним клінічним даним на день огляду. Якщо лікар не сподобався і не підійшов за психотипом - в клініці завжди можна змінити лікаря, кожне відділення представлено кількома спеціалістами. При виникненні додаткових питань - можна звернутися до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернувся до травматолога з болем у плечі. Лікар за два прийоми не доторкнувся до мене в принципі, зокрема й до плеча! Усі рекомендації - МРТ! Обезбол! І, найімовірніше, операція! Інформацію витягав із нього «кліщами».
Доктор Матеко А.П. прийом 05.04.25 і 19.04.25 далеко не лікар!!! Немає кваліфікації, фахівець ніякий!!! Таке враження, що вони працюють тільки
для відвідувань, бізнес на людях.
Підсумок, пішов до мануального лікаря, він вставив на місце плече і все нормально!!! Не звертайтеся до Матеко, він не лікар.
Доброго дня, Романе. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Кожен лікар має право на свою професійну думку та рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Безумовно, для досягнення успіху у лікуванні, має виникнути довіра до лікаря. Право пацієнта погоджуватися або ні з рекомендаціями фахівця та вільно обирати лікаря. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт при спілкуванні зі спеціалістом. Зичимо Вам здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулася з дитиною за допомогою до лікаря Ніживенко Дмитра Сергійовича. Лікар має великий досвід роботи. На прийомі спочатку дуже довго запланював дані на дитину,не розумію нащо сиділа медсестра без діла,можно було щоб і вона це заповнювала. Потім почав слухати проблему і робити огляд. Не переконливо почав говорити,що начебто нічого серйозного немає,але треба зробити ренген. Зателефонував на ренген,і тут здивування,що для дитини на прийомі у лікаря,якщо він вважає за необхідне зробити ренген,прозвучала відмова,що вони дуже зайняті, і чекати треба дві години , може приймуть,а у лікаря ми в 9 на прийомі,як таке взагалі,лікар виходить свій прийом за мої кошти не довів до кінця!!!!!! Відповів приходьте на повторний прийом з ренгеном. Вибачте,я розумію,що зараз ринкові відносини,але в першу чергу здоров'я повинно бути,а не те щоб вам безкінця несли кошти.
Пару слів взагалі за клініку. У дитини батько військовий має посвідчення,і для дитини ні однієї копійки знижки немає!!!!! Я вважаю необхідно ретельніше передивитися цей пункт з приводу знижок,що ж ми тоді взагалі хочемо,коли навіть тут неповажають наших військових їхні заслуги і для дитини не роблять знижок. До вашої клініки звертаємося для реальної допомоги для здоров'я,а залишаєшся і без коштів і без впевненості вірішення проблеми
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам шкода, що Вам не сподобався візит і перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт. Зазначаємо, що всі послуги в нашій клініці надаються за попереднім записом, тому можливо запропонувати тільки найближче вільне вікно, при цьому пацієнт самостійно визначається підходять йому або ні запропоновані умови. Згідно з вимогами чинного законодавства лікар зобов'язаний на прийомі заповнити медичну амбулаторну документацію пацієнта, це не компетенція медичної сестри. В клініці є програма лояльності, в тому числі і для військовослужбовців onclinic.ua/discounts.html. Завжди готові допомогти в рамках спеціалізації клініки, зичимо добра і здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
24.02.2024. Я був на прийомі у лікаря Матеко Олексій Петрович Травматолог . Я прийшов з скаргами на біль у районі плеча і локтя , а також на болі у спині. Цей лікар не змусив себе піднятись із свого крісла ,щоб оглянути мене , а одразу направив на КТ. Мій прийом зайняв 10 хвилин його дорогоцінного часу, а направлення на КТ мені коштувало 450грн. Дякую за уважність вашого лікаря , за "уважний огляд" за встановленний попередній діагноз який був встановленний завдяки розвинутій фантазії лікаря ,а не завдяки огляду пацієнта. Бажаю цьому лікарю міцного здоровя .
Доброго дня, Денисе. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. Зазначаємо, що на первинному прийомі лікар встановлює попередній діагноз на підставі усіх об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Пацієнт отримує консультативний висновок фахівця з відповідними рекомендаціями щодо подальшої лікувально-діагностичної тактики. Що і було виконано у даному випадку. Більш детальна інформація Вам повідомлена у телефонному режимі. Зичимо здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
У питаннях здоров‘я звертаюсь у цю клініку на Палаці спорту. Цього разу привезла бабусю з Ізюму, з гострим болем і невірними діагнозами, в результаті тут знайшли переломи хребців у хребті які давали ці болі. Лікар Ніживенко назначив місяць постільного режиму, потім повільна реабілітація з корсетом, виконуючи усі вказівки лікаря зараз бабуся не має ніякого болю в спині і хребці потроху відновлюються. Наше лікування ще продовжується, але видно що лікування дало результати, дуже вдячні і далі будемо виконувати вказівки та поради цього лікаря. Дуже вдячна за те, що бабуся тут ожила і побачила чудове відношення лікаря-травматолога,невропатолога, узистів, рентгенологів, спеціалістів КТ, лаборантів ♥️
Доброго дня, Крістіно. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Ніживенка Дмитра Сергійовича. Раді, що з допомогою нашого фахівця пацієнту вдалося досягти позитивних результатів у лікуванні. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Боліли коліна, сказав, що в мене артроз) усе робила, що казав лікар, а БОЛЬ У КОЛІНЯХ НЕ ПРОЙшов, ходити я вже могла ледве-ледве. ПІШЛА. За один день в іншій клініці мені поставили діагноз і за тиждень прооперували (латеральна гіперпресія надколінка). 2-й рік ходжу без болю.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ цього лікаря.
Доброго дня, Вероніко. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для продовження предметного розбору ситуації очікуємо від Вас альтернативні медичні документи, як і було згідно домовленості. Завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Матеко О.П. Все по справі. Без зайвих емоцій.
Доброго дня, Дмитре. Дякуємо за позитивний відгук. Раді, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Матеко Олексія Петровича. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хотіла залишити відгук про візит до лікарки Ситченко Вікторії Михайлівни. Я з сином була на візиті у ортопеда. Лікарка просто вразила мене своєю зацікавленістю у вирішенні проблем зі здоров'ям мого сина. Дуже чітко і зрозуміло все пояснила, описала. Дала конкретні рекомендації. Пояснила кожен пункт.
Дуже рада, що потрапила саме для цієї лікарки. Що навіть вирішила написати відгук.
Доброго дня, Ольго. Щиро дякуємо за відгук. Приємно, що Ви публічно поділилися своїм позитивним досвідом звернення до нашого лікаря Ситченко Вікторії Михайлівни. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені спілкуванням з лікарем. Завжди готові допомогти. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Запишіться до травматолога «ОН Клінік» в Україні
Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»
Адреса: Харків, пр. Героїв Харкова, 257
ОН Клінік Харків Палац Спорту
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 19:00, Сб: 8:00 - 17:00, Нд: 9:00 - 14:00
Запис по телефону:
0 800 30 11 77
цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама