Logo
0 800 30 11 77
Іконка PC

Відгуки про травматологів у Харкові (м. Палац Спорту)

Сьогодні з дочкою були на консультації у лікаря Ніжевенко Дмитро Сергійовича(ортопед травматолог)перший і останній раз.Грубий ,мінімум пояснень...На прийомі були до 10 хвилин.Вибачте як запрограмований робот.Толком нічого не дізналися.Тільки марно витратили 600 грн.
Ксенія
Харків, 24.06.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ксенія. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам шкода, що Вам не сподобався прийом лікаря і перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви його відчули під час візиту. Хочемо зазначити, що всі процеси в клініці стандартизовані на підставі вимог нормативної документації МОЗ і чинного законодавства. Надаємо перевірену інформацію по візиту і зазначаємо, що об'єм лікувально-діагностичної тактики обґрунтований і повністю відповідає вимогам та об'єктивним клінічним даним на день огляду. Якщо лікар не сподобався і не підійшов за психотипом - в клініці завжди можна змінити лікаря, кожне відділення представлено кількома спеціалістами. При виникненні додаткових питань - можна звернутися до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
🥰Все чудово
Тетяна
Харків, 11.06.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернувся до травматолога з болем у плечі. Лікар за два прийоми не доторкнувся до мене в принципі, зокрема й до плеча! Усі рекомендації - МРТ! Обезбол! І, найімовірніше, операція! Інформацію витягав із нього «кліщами». Доктор Матеко А.П. прийом 05.04.25 і 19.04.25 далеко не лікар!!! Немає кваліфікації, фахівець ніякий!!! Таке враження, що вони працюють тільки для відвідувань, бізнес на людях. Підсумок, пішов до мануального лікаря, він вставив на місце плече і все нормально!!! Не звертайтеся до Матеко, він не лікар.
Роман
Харків, 17.05.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Романе. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Кожен лікар має право на свою професійну думку та рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Безумовно, для досягнення успіху у лікуванні, має виникнути довіра до лікаря. Право пацієнта погоджуватися або ні з рекомендаціями фахівця та вільно обирати лікаря. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт при спілкуванні зі спеціалістом. Зичимо Вам здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулася з дитиною за допомогою до лікаря Ніживенко Дмитра Сергійовича. Лікар має великий досвід роботи. На прийомі спочатку дуже довго запланював дані на дитину,не розумію нащо сиділа медсестра без діла,можно було щоб і вона це заповнювала. Потім почав слухати проблему і робити огляд. Не переконливо почав говорити,що начебто нічого серйозного немає,але треба зробити ренген. Зателефонував на ренген,і тут здивування,що для дитини на прийомі у лікаря,якщо він вважає за необхідне зробити ренген,прозвучала відмова,що вони дуже зайняті, і чекати треба дві години , може приймуть,а у лікаря ми в 9 на прийомі,як таке взагалі,лікар виходить свій прийом за мої кошти не довів до кінця!!!!!! Відповів приходьте на повторний прийом з ренгеном. Вибачте,я розумію,що зараз ринкові відносини,але в першу чергу здоров'я повинно бути,а не те щоб вам безкінця несли кошти. Пару слів взагалі за клініку. У дитини батько військовий має посвідчення,і для дитини ні однієї копійки знижки немає!!!!! Я вважаю необхідно ретельніше передивитися цей пункт з приводу знижок,що ж ми тоді взагалі хочемо,коли навіть тут неповажають наших військових їхні заслуги і для дитини не роблять знижок. До вашої клініки звертаємося для реальної допомоги для здоров'я,а залишаєшся і без коштів і без впевненості вірішення проблеми
Тетяна
Харків, 04.04.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам шкода, що Вам не сподобався візит і перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт. Зазначаємо, що всі послуги в нашій клініці надаються за попереднім записом, тому можливо запропонувати тільки найближче вільне вікно, при цьому пацієнт самостійно визначається підходять йому або ні запропоновані умови. Згідно з вимогами чинного законодавства лікар зобов'язаний на прийомі заповнити медичну амбулаторну документацію пацієнта, це не компетенція медичної сестри. В клініці є програма лояльності, в тому числі і для військовослужбовців onclinic.ua/discounts.html. Завжди готові допомогти в рамках спеціалізації клініки, зичимо добра і здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Олена
Харків, 08.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
24.02.2024. Я був на прийомі у лікаря Матеко Олексій Петрович Травматолог . Я прийшов з скаргами на біль у районі плеча і локтя , а також на болі у спині. Цей лікар не змусив себе піднятись із свого крісла ,щоб оглянути мене , а одразу направив на КТ. Мій прийом зайняв 10 хвилин його дорогоцінного часу, а направлення на КТ мені коштувало 450грн. Дякую за уважність вашого лікаря , за "уважний огляд" за встановленний попередній діагноз який був встановленний завдяки розвинутій фантазії лікаря ,а не завдяки огляду пацієнта. Бажаю цьому лікарю міцного здоровя .
Денис
Харків, 26.02.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Денисе. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. Зазначаємо, що на первинному прийомі лікар встановлює попередній діагноз на підставі усіх об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Пацієнт отримує консультативний висновок фахівця з відповідними рекомендаціями щодо подальшої лікувально-діагностичної тактики. Що і було виконано у даному випадку. Більш детальна інформація Вам повідомлена у телефонному режимі. Зичимо здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
У питаннях здоров‘я звертаюсь у цю клініку на Палаці спорту. Цього разу привезла бабусю з Ізюму, з гострим болем і невірними діагнозами, в результаті тут знайшли переломи хребців у хребті які давали ці болі. Лікар Ніживенко назначив місяць постільного режиму, потім повільна реабілітація з корсетом, виконуючи усі вказівки лікаря зараз бабуся не має ніякого болю в спині і хребці потроху відновлюються. Наше лікування ще продовжується, але видно що лікування дало результати, дуже вдячні і далі будемо виконувати вказівки та поради цього лікаря. Дуже вдячна за те, що бабуся тут ожила і побачила чудове відношення лікаря-травматолога,невропатолога, узистів, рентгенологів, спеціалістів КТ, лаборантів ♥️
Крістіна
Харків, 12.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Крістіно. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Ніживенка Дмитра Сергійовича. Раді, що з допомогою нашого фахівця пацієнту вдалося досягти позитивних результатів у лікуванні. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Боліли коліна, сказав, що в мене артроз) усе робила, що казав лікар, а БОЛЬ У КОЛІНЯХ НЕ ПРОЙшов, ходити я вже могла ледве-ледве. ПІШЛА. За один день в іншій клініці мені поставили діагноз і за тиждень прооперували (латеральна гіперпресія надколінка). 2-й рік ходжу без болю. НЕ РЕКОМЕНДУЮ цього лікаря.
Вероніка
Харків, 13.10.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вероніко. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для продовження предметного розбору ситуації очікуємо від Вас альтернативні медичні документи, як і було згідно домовленості. Завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Матеко О.П. Все по справі. Без зайвих емоцій.
Дмитро
Харків, 27.09.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Дмитре. Дякуємо за позитивний відгук. Раді, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Матеко Олексія Петровича. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хотіла залишити відгук про візит до лікарки Ситченко Вікторії Михайлівни. Я з сином була на візиті у ортопеда. Лікарка просто вразила мене своєю зацікавленістю у вирішенні проблем зі здоров'ям мого сина. Дуже чітко і зрозуміло все пояснила, описала. Дала конкретні рекомендації. Пояснила кожен пункт. Дуже рада, що потрапила саме для цієї лікарки. Що навіть вирішила написати відгук.
Ольга
Харків, 13.06.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Щиро дякуємо за відгук. Приємно, що Ви публічно поділилися своїм позитивним досвідом звернення до нашого лікаря Ситченко Вікторії Михайлівни. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені спілкуванням з лікарем. Завжди готові допомогти. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був на прийомі у Ніживенко Д.С. Дуже задоволений прийомом. Звернувся із проблемою колінного суглоба. Лікар уважний, доброзичливий. Все докладно пояснив та розповів. Приємно звертатися до таких лікарів. Велике дякую!
Володимир
Харків, 27.04.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Володимире. Щиро дякуємо за відгук. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від спілкування з лікарем та задоволені результатом звернення до Ніживенка Дмитра Сергійовича. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити подяку ортопеду-хірургу Ніживенку Дмитру Сергійовичу за уважне ставлення до мого лікування. Відчула значне покращення.
Лідія
Харків, 13.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрый день, Лидия. Благодарим Вас за позитивный отзыв и высокую оценку работы нашего врача. Согласны с Вами, у нас работают только квалифицированные врачи. Всегда рады помочь и желаем здоровья.
Служба контролю якості ОН Клінік

Послуги травматолога в Харкові

Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»

Адреса: Харків, пр. Героїв Харкова, 257

ОН Клінік Харків Палац Спорту
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 19:00, Сб: 8:00 - 17:00, Нд: 9:00 - 14:00
Запис по телефону: 0 800 30 11 77 цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.