Відгуки про лікарів-гінекологів у Харкові (м. Пушкінська)

Була на прийомі декілька разів у Браславець А.О. Дуже професійний та сучасний лікар. Все пояснює у доступній формі. І огляд проводить обережно. Задоволена лікарем.
Ляна
Харків, 25.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ляно. Дякуємо за вибір «ОН Клінік Харків». Лікар Браславець А.О. уважно ставиться до кожного пацієнта. У чому Ви змогли переконатись на своєму прикладі. Завжди готові допомогти в рамках нашої спеціалізації та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у Владислави Валентинівни і лишилася дуже задоволена! Жодних зайвих призначень та аналізів, все строго по суті. До того ж Владислава Валентинівна дуже приємна людина. Дуже дякую за таке ставлення до пацієнтів!
Даша
Харків, 12.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Нам приємно, що у Вас залишилися лише позитивні враження від візиту до нашого спеціаліста Бондарєвої В.В. Дякуємо за позитивний відгук та бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Бондарєва Владислава Валентинівна - дуже хороший та компетентний лікар! Велике спасибі за професіоналізм та за таке чудове ставлення до пацієнтів. Якби всі лікарі були такими, як Владислава Валентинівна – ходити лікарнями було б суцільне задоволення!
Дар'я
Харків, 12.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Дар'є. Дякуємо за відгук та добрі слова. Ми раді, що в особі нашого спеціаліста Бондарєвої В.В. Ви знайшли лікаря, якому Ви змогли довірити своє здоров'я. Завжди раді допомогти у разі потреби та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую за кваліфікований, грамотний підхід весь персонал ОН Клінік і зокрема Бондаревій Владиславі Валентинівні і Філатові Тетяні Сергіївні. Їх відрізняють високий професіоналізм, делікатний підхід, коректність, уважність. Щиро вдячна
Вікторія
Харків, 20.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Вікторіє. Дякуємо за відгук. Дотримання високих стандартів якості медичних послуг - першочергове завдання нашої Мережі, тому у нас працюють тільки кваліфіковані фахівці. Завжди готові допомогти і бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не раджу ходити до Бондарєвої, якщо не бажаєте витрачати купу грошей на непотрібне. Записувалася до неї пів року тому, тільки для себе щоб перевіриться (записали до кого було вільне віконце). У результаті вона поводилася не коректно, розводила на платну процедуру, яка, по суті, не потрібна. На другому прийомі лікування так і не призначила (просто витратила 400 грн за прийом). Писала будь-які діагнози не за її фахом. Змінила її на іншого лікаря. Залишила погане враження, хоча до цього всі лікарі у клініці траплялися добрі.
Вікторія
Харків, 20.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. У медичних центрах нашої мережі працює команда висококваліфікованих спеціалістів та офіційно надаються платні медичні послуги згідно з затвердженим прайсом, оплата проводиться в добровільному порядку. Кожен напрямок у медичному центрі представлений кількома фахівцями і завжди є можливість змінити лікаря, якщо виникла така потреба. Право пацієнта вільно вибирати лікаря на свій розсуд. Хочемо відзначити, що об'єктивно оцінити ситуацію після довгого періоду часу неможливо. У разі виникнення будь-яких питань, пов'язаних з обслуговуванням у нашому медичному центрі, необхідно негайно звертатися до Служби контролю якості за телефоном 0 800 50 71 70 (з 10:00 до 17:00). Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу та готові допомогти. Бажаємо здоров'я та всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звертаюсь понад 4 роки до лікаря Буравель Богдани Олександрівни. Хочеться відзначити професіоналізм лікаря. Рекомендую
Ірина
Харків, 13.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за відгук. Нам приємно, що в особі нашого спеціаліста Ви знайшли лікаря, якому змогли довірити своє здоров'я. Завжди готові допомогти та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Минулий мій візит був якийсь позитивний. Це був повторний прийом, 3 або 4, якщо не брати до уваги, що я до вас ходжу з 2012 року. Так ось, мені якось особливо сподобалася підтримка докторів, (т.к .. через день у мене запис на малоінвазивну операцію у вас в клініці, а я якась перебуваю в суперхорошому настрої, я не боюся, це все ідеально складається ) і персоналу в цілому, і гаряча лінія, хочу сказати що консультанти теж професійно працюють, підкажуть, з'ясують, уточнять, зателефонують ще раз. Мені ви все більше подобаєтеся, ви мені навіть вмієте підняти настрій. Ви навіть краще працюєте ніж дорогі салони краси. ваш рівень сервісу зростає з кожним днем. У мене звичайно настрій і від іншого супер позитивне, (робочі моменти), але настрій зазвичай складається з усього, цільна картинка. Тобто якщо у мене виставка нова намічається, тобто я цьому рада, і до вас ходжу зараз частіше, і все якось гармонійно. мій стан і фізичне та емоційне поліпшується. Баланс. Я звичайно не розповіла про все, які дослідження свого організму я у вас пройшла, але я ще в одному відкликання опишу.
Олена
Харків, 29.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Дякуємо за позитивний зворотний зв'язок. Ми раді, що звернення в наш медичний центр було для Вас комфортним і залишило тільки позитивні емоції. Важливим аспектом якісної діагностики та лікування є високотехнологічне обладнання, яке використовується в нашому медичному центрі. Ми прагнемо надати максимально комфортні умови на всіх етапах перебування в медцентрі, можливість отримати максимальний перелік медичних послуг в межах одного медичного закладу. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не раз була на прийомі у Браславець А.О., професіонал своєї справи, компетентна і лояльна, завжди відповість на всі питання, дуже приємний лікар.
Світлана
Харків, 07.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Світлано. Згідні з Вами, наші фахівці уважно ставляться до кожного пацієнта і комплексно підходять до лікувально-діагностичного процесу. Дякуємо за щирий відгук і добрі. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Бондарева Владислава Валентинівна - лікар від бога, професіонал своєї справи, побільше б таких фахівців.
Катерина
Харків, 27.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Катерино. Дякуємо за відгук. Раді, що наш лікар виправдав Вашу довіру і Ви задоволені візитом. Завжди готові допомогти і бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Особисто хочу сказати величезне спасибі! Зверталася не в перший раз. Владислава Валентинівна завжди знайде час, завжди все запитає, вислухає, призначить додаткове обстеження (якщо це необхідно), пояснить, розповість, поставить діагноз і призначить лікування. Дуже досвідчений, кваліфікований лікар, професіонал у своїй справі. Я залишилася дуже задоволена. Вона дуже хороший досвідчений лікар, всім рекомендую !!!
Анастасія
Харків, 19.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Анастасіє. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви залишилися повністю задоволені результатом звернення до нашого фахівця Бондаревої В.В. Ми прагнемо створити максимально комфортні умови надання медичної допомоги і знайти індивідуальний підхід до кожного пацієнта. Будемо раді допомогти всім, хто звернувся за Вашими рекомендаціями. Бажаємо міцного здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Усім здрастуйте. 17.04.21 відвідувала цю клініку, так як потрібна була консультація гінеколога і здати 4 важливі аналізи (кров і 3 мазка на ЗПСШ). З труднощами зіткнулася вже на ресепшені, дівчата за ним сказали, що запису на кров немає, хоча я була впевнена в зворотному. Проте, мені пояснили, що кров і увесь перелік аналізів, на які я була записана, мені зроблять в кабінеті у гінеколога. У той день мене приймала лікар Буравель Богдана Олександрівна. Ми з нею поспілкувалися, на прийомі все було в порядку. Так само вона зазначила, що у мене дійсно на пів години раніше був запис на кров, хоча у дівчат на ресепшені і у медсестри в системі це не відображалося, що здалося дуже дивним ... Після прийому мені віддали консультаційний лист і я пішла все оплачувати. Помітила, що сума була трохи вищою, ніж нам говорили дівчата з кол-центру, коли ми тільки записувалися. А по приходу додому я зрозуміла, що замість одного аналізу, за яким я спочатку йшла, мені зробили інший. Подзвонили в контроль якості, там сказали, що дадуть остаточну відповідь щодо цієї ситуації протягом 5 днів. Зворотний зв'язок ми чекали більше тижня, в результаті довелося передзвонювати самим. У підтримці нам сказали, що такий аналіз був зроблений виходячи з моїх скарг, але якщо той потрібен був принципово (а це так і є), то його мені зроблять зі знижкою лише в 10% (вартість цього аналізу в "ОН Клінік" складає 1650 , а, наприклад, в інших лабораторіях не перевищує і 500, як наприклад в "Аналітика"). У підсумку можу сказати, що залишилася під неприємним враженням + переплатили за непотрібний аналіз і витратили багато часу на розгляд, тому якщо ви цінуєте своє здоров'я, час і гроші, то варто звернути увагу на інші клініки з більш якісним сервісом.
Софія
Харків, 05.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Софіє. Службою контролю якості раніше вже був проведений розбір даного звернення та надано розгорнутий зворотний зв'язок з пропозиціями щодо вирішення питання. Ми розуміємо, що пацієнтам часто складно сприймати медичну інформацію, звідси і виникають моменти непорозуміння. Хочемо зазначити, якщо пацієнт записаний на прийом фахівця - то отримує комплексну послугу з профільним оглядом і консультативним висновком лікаря. Додаткові лабораторні або інструментальні обстеження лікар призначає виходячи з об'єктивних клінічних даних, що було і в даному випадку. У первинному записі через контактний центр лабораторних досліджень, які проводяться за матеріалом кров, не було. Всі послуги в клініці, в тому числі і лабораторні дослідження, оплачуються згідно із затвердженим прайсом у добровільному порядку. Хочемо зазначити, що вартість дослідження у відгуку перебільшена в кілька разів і не відповідає реально існуючій у нашій клініці. Для досягнення ефективного результату необхідно в повному обсязі дотримуватися рекомендацій лікаря по тактиці лікувально-діагностичних дій. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулася в дану клініку до гінеколога. Не взявши ще жодного аналізу, тільки оглянувши мене, лікар почала розповідь про стадії раку, я вислухала, що мені потрібно не допустити розвитку хвороби. На моє запитання, на підставі чого лікар робить такі заяви, тому що навіть елементарних аналізів ще не було взято, виразної відповіді я не почула. Словами не передати рівень переляку, який був після відвідин лікаря. Через 3 тижні відвідування і оплати більше 3 000 грн за здачу базових аналізів, лікар так і не дійшла до аналізів, які б підтверджували її припущень про хворобу. Я звернулася в іншу клініку і за тиждень мені зробили всі потрібні аналізи і процедури і сказали, що все в повному порядку. Навіщо в даній клініці лякають пацієнтів некомпетентні лікарі своїми здогадками ?! Вже мовчу про призначення непотрібних дорогущих аналізів. НЕ РЕКОМЕНДУЮ КАТЕГОРИЧНО!
Ірина
Харків, 30.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ірино. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що першочерговим завданням лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Кожен лікар має право на свою думку за вибору лікувальної тактики та рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант, виходячи з об'єктивних даних, клінічної картини і скарг пацієнта. Пацієнт на прийомі отримує всю необхідну медичну інформацію про стан здоров'я і приймає рішення на свій розсуд. Ми розуміємо, що суб'єктивна реакція на надану інформацію індивідуальна. Безумовно, взаєморозуміння і довіра в спілкуванні між лікарем і пацієнтом є важливим. Приносимо свої вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я і всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік