Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про неврологів у Харкові

В вересні 2024р я звернулася на консультацію до лікаря невролога Кладько Ольги Олександрівни зі скаргами на постійні головні болі,тривогу та безсоння.Призначенний курс лікування допоміг вирішити моЇ проблеми.Хочу подякувати лікаря за професіоналізм !
Олена
Харків, 04.02.2025
Оцінка:
У лікаря-нарколога Калашникової Н.М. я була на прийомі 3 рази. Залишилася дуже задоволена її уважністю і знаннями, як фахівця. Побільше б таких лікарів, які своїм тоном несуть упевненість в одужанні пацієнта.
Галина
Харків, 29.01.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Галино. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Калашникової Наталії Михайлівни. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я не рекомендую цього лікаря. 2 рази брав консультацію. Все даремно, гроші на вітер. Більш досвідчений лікар підібрав терапію, вирішив проблему.
Олександр
Харків, 21.01.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості і висловлену думку. Ми шкодуємо, що у Вас склалося таке враження. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Зазвичай, пацієнти звертаються на прийом, щоб отримати професійну думку лікаря, з якою можуть погоджуватись або ні. Спеціаліст рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Завжди готові допомогти, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Олександр
Харків, 01.12.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже сподобалась лікарка Кладько Олена Олександрівна. Одна єдина з багатьох неврологів, у кого я була, діагностувала мені мігрень, провела консультацію, детально все розказала та пояснила, відповіла на всі запитання , зробила назначення і додаткові аналізи. Дуже сподобалось на прийомі, прийду ще!
Валентина
Харків, 22.11.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валентино. Дякуємо за позитивний відгук. Ми раді знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Кладько Олени Олександрівни. Завжди раді допомогти. Бажаємо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була записана на прийом до невролога Кладько О.О. Після відвідування залишилися тільки погані враження. Після того як я розповіла, що в мене було операційне втручання на хребті та потрібні ліки для покращення самопочуття, та для того щоб швидше відновився нерв (бо в мене було невелике оніміння у нозі, після видалення грижі та встановлення металоконструкції). Мені у відповідь було сказано: а чого ви вважаєте що він у вас відновиться, ви розумієте що ви все життя можете не позбутися цих симптомів, може вам там на операції щось не так зробили і тепер ви така залишитесь. Після цього я ходила до іншого лікаря виявилось що все добре, та оніміння вже майже немає.
Тетяна
Харків, 22.10.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Безумовно, комфорт у спілкуванні, довіра та взаєморозуміння з лікарем допомагають отримати позитивний результат у лікуванні та як найшвидше одужати. Перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви відчули його при спілкуванні з лікарем. Якщо у пацієнта не виникло контакту та порозуміння з фахівцем, то завжди є можливість змінити лікаря, кожний напрямок у клініці представлений кількома спеціалістами за профілем. Сподіваємося на продовження співпраці. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був сьогодні на прийомі в невролога. Нічого хорошого, крім сервісу, відзначити не можу. 1. Відразу як зайшов мене запитали військовослужбовець я чи ні. Коли сказав, що ні, ще двічі уточнили. 2. описав лікарю свої умови роботи. І пов'язав погіршення здоров'я з нею. Лікар начебто мене не почув. Тільки після третього разу і прямого запитання отримав ну дуже обтічну відповідь. 3. В усному порядку лікарка сказала, що необхідна дієта (яка не уточнила: чи то якась спеціальна, чи просто менше їсти, не уточнила). Також зазначила про необхідність уникати фізичних навантажень. Але у своїх письмових рекомендаціях це не вказала. 4 Зазначила, що мені необхідні спеціальні комплекси вправ для підтримання стану. На моє запитання чи може лікар порекомендувати щось конкретно, я отримав геніальну відповідь: Ютуб у Вашому розпорядженні. 5. Вишенька на торті. У процесі спілкування лікарка зазначила, що всі мої зафіксовані проблеми з опорно-руховим апаратом по суті не мають жодного значення. В одних людей це викликає проблеми, в інших ні. Таким чином мені дали зрозуміти, що поки мене не привезуть на каталці мною навіть на платній основі ніхто не буде займатися? Я сподіваюся, що я просто неправильно зрозумів. Найгірший результат я отримав тільки один раз. Коли я прийшов до невропатолога з проблемою оніміння пальців руки, я отримав рекомендацію звернутися до травмотолога. Але цю консультацію я отримав хоча б безкоштовно.
Караченцев Руслан
Харків, 17.09.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Руслане. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Шкодуємо, що Вам не сподобалась консультація лікаря. Зазначаємо, що на первинному прийомі лікар встановлює попередній діагноз на підставі об'єктивних клінічних даних, визначає план необхідних додаткових обстежень і симптоматичне лікування у разі необхідності. Пацієнт на руки отримує консультативне заключення, що було і в даному випадку. Очікуємо Вас на повторному візиті після отримання результатів додаткових обстежень, бажаємо найскорішого одужання.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишилася дуже задоволена прийомом у лікаря-невролога Тимофєєвої Олени Іванівни. Лікарка відразу розташувала до себе, ретельно провела огляд, пояснила зрозумілою мовою діагноз попереднього спеціаліста. Розшифрувала результати МРТ та КТ. Призначила додаткову діагностику і відредагувала лікування. Дуже дякую за кваліфіковану консультацію. Рекомендую.
Тетяна
Харків, 04.09.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Для нас важливо знати, що Вам сподобалося спілкування з фахівцем та Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Тимофєєвої Олени Іванівни. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був на прийомі у лікаря-невролога Лисаченко Ю.В. Залишився задоволений візитом, так як лікар була дуже уважна та провела гарну консультацію. Рекомендую лікаря.
Іван
Харків, 03.09.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Іване. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно знати, що Ви задоволені консультацією нашого лікаря Лисаченко Юлії Валентинівни. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар не призначила ліки для зняття симптому, зробила призначення ліками, яких немає в продажу не в одній аптеці в Україні!!! Що свідчить про відірваність лікаря від реального життя!!! Як мені лікуватися тим, що не продається ніде!!!(нейрорубін форте в табл).
В'ячеслав
Харків, 31.08.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, В'ячеславе. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожний відгук від наших пацієнтів. Ми завжди готові допомогти розібратися у ситуації. Зазначаємо, якщо у пацієнта виникають будь-які питання щодо призначень та рекомендацій лікаря можна звертатися до операторів контактного центру. Більш детальну інформацію Ви отримали у телефонному режимі. Зичимо Вам здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня!хочу залишити відгук про лікаря невролога Лисаченко Юлія Валентівна,звернулися до неї вдвох,я і дочка!прийомом дуже задоволені!лікарка дуже чемна,компетента!все уважно вислухала,відповіла на всі питання,призначила грамотне лікування!всім задоволені,будем звертатися і надалі!нарешті ми знайшли свого невролога!
Наталія
Харків, 10.08.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви високо цінуєте професіоналізм нашого лікаря та залишилися задоволені результатом звернення до Лисаченко Юлії Валентинівни. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу виразити подяку лікарю неврологу Лісасаченко Юлії Валентіновні!були на прийомі разом з дочкою,з різними проблемами,прийом дуже сподобався!лікарка дуже чемна та уважлива,уважно вислухала відповіла на всі запитання,назначила лвкування з яким я повністю згодна,дала поради,після курсу лікування будемо звертатися ще!компетентна,уважна,професійна!
Щитова
Харків, 10.08.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви високо цінуєте професіоналізм нашого лікаря та залишилися задоволені результатом звернення до Лисаченко Юлії Валентинівни. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Послуги невролога в Харкові

Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»

Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.