Добрий день. Тимофєєва Олена Іванівна лікар справжній професіонал. Дуже якісно допомогла, все детально пояснила та дала напрямок для подальшого лікування. Тому хочу виразити їй велику вдячність.
Яніна
Харків, 19.06.2025
...
Ольга
Харків, 07.06.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Як лікар наче не погана, уважна, проте призначила багато медикаментів (пігулки та уколи) та багато аналізів.
Вікторія
Харків, 05.06.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Нами перевірена інформація і зазначаємо, що запропонована лікарем лікувально-діагностична тактика коректна і відповідає вимогам чинних протоколів МОЗ по данній патології. Завжди готові допомогти у разі необхідності, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був на прийомі в лікаря Лисаченка Ю.В.
Залишився незадоволений. Лікар дала направлення на планову госпіталізацію, з цим направленням у лікарню мене не прийняли, тому що зараз приймають тільки ургентних хворих.
Лисаченко Ю.В. це прекрасно знає.
Даремно витрачений час.
Володимир
Харків, 29.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Володимире. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що лікар визначає об'єм лікувально-діагностичної тактики на підставі об'єктивних клінічних даних і встановленого діагнозу. Як правило, пацієнти звертаються до лікаря, щоб отримати його професійну думку, яка зафіксована у консультативному заключенні і видається пацієнту на руки. Більш детальну інформацію Вам надано телефоном. Завжди готові допомогти, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Некомпетентні лікарі. Адміністратори хороші ввічливі дівчатка
Анастасія
Харків, 02.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Анастасіє Русланівно. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам шкода, що Вам не сподобався прийом лікаря. Нами перевірено інформацію по візиту і зазначаємо, що об'єм лікувально-діагностичної тактики обгрунтований і повністю відповідає вимогам та об'єктивним клінічним даним на день огляду. Всі призначення носять рекомендований характер. При виникненні додаткових питань - можна звертатись до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Погоджуюсь з останніми актуальними відгуками Станіслава щодо вказаного невролога.. За всоє життя я мала 2 неуспішні візити до "лікарів" які замість того щоб слухати мої скарги - весь час прийому витрачають на заповнення непотрібної анкети, і лікар-невролог - одна з них. Виписано мільярд обстежень на мільярд гривень, а толкового прийому так і не відбулось, викинуті лише пів тисячі грн.. у державних клініках безкоштовно мала набагато успішніші прийоми...
Христина
Харків, 27.04.2025
Мав два прийома у невролога Калашникової Н.М.. В жодному разі не рекомендую. Жодної медичної консультації від неї ви не отримаєте. Слухає неуважно. Обидва відвідування я спостерігав по 30 хвилин як Калашникова Н.М. замість займанням з пацієнтом, невідволікаючись друкує у ноутбуці. Профільних рекомендацій не дає, на другому відвідуванні стало зрозуміло, що вона взагалі не розуміє про що йде мова з пацієнтом. Зате, для "галочки" вона поміряє тиск та пульс.
Станіслав
Харків, 25.04.2025
Цигарія Ірина Валентинівна, прийом врача не спадобовся мені, вважала що це буде гарний спеціаліст який вирішить проблему, назначила додаткове обстеження, яке зовсім не потрібні дитині, результатом не довольна.
Ірина
Харків, 14.04.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за вибір клініки і висловлену думку. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Зазначаємо, що лікар на первинному прийомі проводить профільний огляд і на підставі об'єктивних клінічних даних рекомендує пацієнту подальшу тактику. Право пацієнта погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Більш детальний зворотний зв'язок можна отримати за номером Служби контролю якості 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Зичимо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звертався з скаргою про біль у попереку в стадіі загострення. Лікар призначив пити пігулки приблизно 5-10 днів поки не полегшає. Вже з другого дня став відчувати полегшення в попереку, але з'явилися дивні відчуття в шлунку. Продовжив пити ліки і с кожним днем спина боліла все менше, а шлунок все більше. Виявилося шо ліки які я приймав сильно впливають на шлунок і разом з ними треба приймати інші які захистять шлунок. Лікар нічого такого не призначив і про можливий біль в шлунку не попереджав. як результат тривалий час мучився з шлунком не розуміючи що відбувається поки сам не здогадався що справа в ліках
Шуміла Андрій Іванович
Харків, 14.04.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Андрій Іванович. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Ми завжди акцентуємо увагу пацієнтам - при виникненні будь-яких питань щодо обслуговування в наших клініках необхідно негайно звертатись до Служби контролю якості. З плином великого проміжку часу подекуди складно відновити хід подій на прийомі. В будь-якому випадку, якщо Ви відчули дискомфорт під час візиту - перепрошуємо за незручність. Завжди готові допомогти, будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все сподобалось, професійний підхід, професійні фахівці. Рекомендую.
Вячеслав
Харків, 09.04.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Вячеславе. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Щиро вдячні за рекомендації, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулася до лікаря-невролога Сироткіної Ольги Євгенівни і залишилась задоволена. Вона дуже уважна до проблем пацієнта. Кваліфікований лікар, який підібрав грамотне лікування. Також дуже приємні адміністратри, які швидко консультують, спілкуються з повагою до клієнтів, які звертаються в ОН Клінік.
Наталія
Харків, 26.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук. Для нас важлива Ваша думка. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашої клініки та лікаря Сироткіної Ольги Євгенівни. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Мої найкращі побажання лікарю Калашниковій Наталії Михайлівні. Професійний і уважний лікар. Рада, що була в неї на прийомі. Обов'язково буду звертатися повторно.
Ольга
Харків, 26.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова на адресу нашого лікаря Калашникової Наталії Михайлівни. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік