Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про лікарів-неврологів у Харкові

...
Белевцов К.В.
Харків, 06.07.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я проходила курс крапельниці, у КЗК 2, у 107 каб.у Громової Марини, залишилася дуже задоволеною, приємне й уважне ставлення, рекомендую
Ганна
Харків, 25.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ганно. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємно, що Ви особливо відзначили уважне та чуйне ставлення нашого фахівця до пацієнта. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу щиро подякувати лікарю Кошелєвій Г.М. за призначене лікування. З його початку практично одразу больові відчуття припинились.
Костянтин
Харків, 08.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Костянтине. Дякуємо за позитивний відгук. Ми раді, Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Кошелєвої Ганни Миколаївни. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Прийшов на прийом з головокружінням. Назначили купу аналізів, які показали що все в нормі і причин до головокружіння немає. Назначили купу ліків та вправ , все зробив - не допомогло. Лікар з пацієнтом не спілкується. На прийомі гробова тиша.
Владислав
Харків, 07.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Владиславе. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нами детально перевірено об'єм та якість медичної допомоги згідно наявної медичної документації. Зазначаємо, що лікувально-діагностична тактика визначається на підставі вимог нормативної документації МОЗ України, що було і в даному випадку. Більш детальну інформацію Вам надано телефоном. Рекомендуємо виконувати призначення лікаря і очікуємо на подальшому прийомі. Зичимо найскорішого одужання.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря Тимофєєвої А.І. Консультацією і ставленням до пацієнта задоволена.
Алла
Харків, 25.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Алло. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Тимофєєвої Олени Іванівни. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Альона Іванівна, чудовий професіонал. Спеціаліст із великої літери. На прийомі була дуже уважна. Розібрала проблему, зрозуміла в чому питання і допомогла в її вирішенні. Від усієї душі їй дякую. Якщо Вам потрібен звичайний невропатолог, то тільки до неї.
Юлія Валінова
Харків, 07.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого лікаря Тимофєєвої Олени Іванівни Вам вдалося подолати проблему зі здоров'ям та Ви залишилися задоволені результатом звернення до фахівця. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Лисаченко Ю.В. гарна людина, кваліфікований лікар. Консультація на вищому рівні. Клініка гарна та дівчата уважні.
Євгеній
Харків, 27.02.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Євгенію. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені консультацією нашого лікаря Лисаченко Юлії Валентинівни. Завжди раді вітати у клініці. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря Кошелєвої Г.М., залишилася дуже задоволена! Лікар уважний та кваліфікований, дає корисні поради щодо лікування. На всі мої питання були чіткі відповіді. А також дуже задоволена персоналом і адміністраторами клініки. Швидко вирішили моє питання.
Тетяна
Харків, 26.02.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашої клініки та лікаря Кошелєвої Ганни Миколаївни. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Виражаю вдячність лікарю-неврологу Кошелєвій Г.М. за прийом, за уважне відношення до моєї проблеми, за поради, за настанови, за культуру спілкування. Бажаю успіхів їй у всіх справах! Вся атмосфера в клініці позитивна. Дякую всім, з ким прийшлось спілкуватися!
Марія Павлівна
Харків, 16.02.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Маріє Павлівно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Для нас важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашої клініки та лікаря Кошелєвої Ганни Геннадіївни. Завжди раді вітати та готові допомогти. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Кошелєва Ганна Миколаївна - досвідчений, грамотний лікар. Дуже сподобалося спілкування з лікарем, під час прийому все пояснила в зрозумілій та доступній формі. Обов'язково буду звертатися до неї за необхідністю і рекомендувати знайомим і друзям.
Людмила
Харків, 08.02.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Людмило. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємні Ваші щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Кошелєвої Ганни Миколаївни. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Кошелєва Ганна Миколаївна сподобалася, надала гарну консультацію. Дала гарні поради, приємне та співчутливе ставлення.
Ірина
Харків, 24.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Щиро дякуємо за відгук. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження та залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Кошелєвої Ганни Миколаївни. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулася до Кладько О.О. зі скаргами на болі в шиї, при рухах очних яблук, болі в щелепі, зниженню концентрації уваги. Лікарем був поставлений діагноз просто як больовий синдром, навіть не були призначені додаткові обстеження, при прийомі було сказано, що вона не вбачає в моїх скаргах нічого серйозного, оскільки до неї звертаються люди, які взагалі шиєю не можуть поворухнути, а я нею ще дуже нормально повертаю. Після прийому призначених ліків, які не дали ніякого ефекту та направлення лікаря іншого профілю знов-таки на консультацію до нервопатолога, вирішила записатися вже до іншого спеціаліста, Сироткіної О.Є., вона одразу сказала що при моїх скаргах обов'язково потрібні діагностичні обстеження-КТ, дуплекс судин голови та шиї. Після проведення даних обстежень виявилося, що я маю дуже серйозні проблеми з шиєю-є протрузії дисків та не тільки! Мої проблеми потребують серйозного та невідкладного лікування! Тож дуже шкода що Кладько, до якої я звернулася на самому початку, виявилася некомпетентим лікарем, не призначила ніяких обстежень, поставила невірний діагноз! Я в Харкові тимчасово, тому дуже шкода, що втратила стільки часу отримавши непрофесіну консультацію!
Катерина
Харків, 22.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація і зазначаємо, що обсяг первинного прийому і медичної допомоги був обумовлений наявними об'єктивними клінічними даними. На первинному прийомі лікар проводить профільний огляд за своєю спеціалізацією в повному об'ємі, всі рекомендації вказані у виданому консультативному заключенні. Також рекомендується дата повторного візиту, де лікар має змогу оцінити результати додаткових обстежень у коригувати план лікування за необхідності. Більш детальну інформацію Вам наддано телефоном. Завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.