0 800 30 11 77
Сьогодні 13.09.2023 я була на прийомі у лікаря попередньо сплативши 400 гр. Лікар вислухала мої скарги та оглянула моє око в мікроскоп, роздрукувала заключення,назначила лікування. По закінченню прийому лікар дала чек на додаткову оплату 190 гр. пояснивши що це оплата за мікроскоп. Я сплатила. Згодом оговтавшись вже в дома в мене виникло запитання до вас шановне керівництво за що я сплатила 400гр. ?
Людмила
Харків, 13.09.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Людмило. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Наша клініка офіційно надає платні медичні послуги згідно із затвердженим прайсом. Зазначаємо, що з метою діагностики можливо проведення додаткових інструментальних досліджень під час консультації. За Вашим зверненням ми перевірили коректність наданої інформації щодо вартості послуг. Оголошена та сплачена вартість послуг відповідає прайсу. Більш докладну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відмінний лікар
Антон
Харків, 12.07.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Антоне. Дякуємо за відгук. Цінуємо Вашу думку. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Спасибі Літвіновій Лілії Володимирівні, дуже приємний професійний лікар! Без прелюдій — тільки результат. спасибі!
Анна
Харків, 26.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Дякуємо за позитивний відгук. Для нас є цінною Ваша висока оцінка професіоналізму нашого лікаря. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
13.02.2023 р. звернулася по допомогу до офтальмолога Литвинової Лілії Володимирівни. Спеціаліст вищого класу, уважна, все чітко і по справі! Дохідливо докладно пояснює і дає рекомендації. І що найголовніше — є динаміка в лікуванні. Рекомендую.
Олександра
Харків, 20.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олександро. Дякуємо за щирий відгук та рекомендації. Ми раді, що Ви задоволені якістю наданої медичної допомоги та відмічаєте позитивну динаміку лікування. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, хочу звернути увагу на уважність (або кваліфікацію) дівчат у реєстратурі. Після відвідування невролога, я попросила мене записати на низку процедур, зокрема й до офтальмолога на перевірку очного дна. Дівчина не попередила мене про те, що після цієї процедури не можна дві години сідати за кермо. У підсумку, я приїхала туди на машині, а після відвідування клініки довелося втратити кілька годин в очікуванні того, коли зір знову відновиться і тільки тоді вже їхати у своїх справах. Неприємна ситуація, шкода втраченого часу.
Вікторія Юдіна
Харків, 11.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт обслуговування наших пацієнтів – одна із пріоритетних задач. Нам прикро, що сталась така ситуація і перепрошуємо за незручність. Наразі ми опрацювали дане питання з метою упередження подібних ситуацій. Будемо раді бачити в клініці на наступних візитах згідгно попереднього запису, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Висловлюю велику подяку Литвиновій Лілії Володимирівні. Лікар-офтальмолог, дуже уважний фахівець та професіонал своєї справи! Спасибі Вам, за швидку допомогу, лікування та правильно підібрану терапію для моїх очей. Радий, що потрапив до Вас! Рекомендую!
Євген
Харків, 30.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Євгене. Дякуємо за позитивний відгук. Ми раді, що звернення до нашого спеціаліста було ефективним для Вас і Ви задоволені результатом. Сподіваємося, що Ваш відгук буде корисним для потенційних пацієнтів. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Назначили ребёнку аппаратное лечение, ребёнку 4 года и конечно это очень тяжело сидеть час смотреть на лампочки. За моральную поддержку спасибо Юлии Романовне! Очень внимательная,добрая, приветливая, может завлечь ребёнка. Очень аккуратно все делает, даже по ребёнку видно, что увлечена. Спасибо Вам огромное, с Вами все прошло намного легче ❤️
Алена
Харків, 19.11.2021
Оцінка:
Після Ковіда не переставали боліти очі, постійна втома, почервоніння і щось заважало, чим далі тим гіршало, я звернулася до Лілії Володимирівни Литвинової зі своєю проблемою. З порога лікар зустріла усмішкою і заспокоїла мене морально, огляд провела дуже уважно, ввічливо та з розумінням. Призначила лікування і буквально на ранок наступного дня мені полегшало, через пару днів я просто не могла повірити і зрозуміти чому я мучилася майже чотири тижні!!!! Лілія Володимирова чудовий лікар, я звертаюся вдруге і знову моєму захвату та подяці немає межі! Перше знайомство було майже рік тому, коли я зверталася з приводу своєї лежачої мами, тоді вона врятувала маму від мук та пекельних болів за один огляд! Якщо Ви вибираєте лікаря для Ваших очей, я б дуже рекомендувала звернутися саме до Лілії Володимирівни, якщо у вас немає бажання і часу ставити на собі експерименти - тоді звертайтеся відразу до висококласних фахівців, і дешевше буде й толку значно більше. Лілії Володимирівні бажаю процвітання і нехай Ваш професійний шлях буде легким та безхмарним!
Юлыя
Харків, 17.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за позитивний відгук та високу оцінку роботи нашого фахівця. Комфорт на кожному етапі відвідування медичного центру – один із основних принципів роботи нашої Мережі. А професіоналізм лікарів, сучасне обладнання та якісні витратні матеріали є запорукою високих показників ефективності лікувально-діагностичних процесів. Ми раді, що під наглядом нашого лікаря Ви змогли вирішити неприємну проблему та залишились задоволені результатом. Сподіваємося, що Ваш відгук буде корисним усім потенційним пацієнтам при виборі медичного закладу та лікаря. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулися до офтальмолога Литвинової Л. В. за допомогою у лікуванні астигматизму. Після консультації нам знадобилася допомога психолога! Лікар поводилася дуже різко, нетерпляче вислуховувала скарги на здоров'я, ніби хотіла швидше позбутися, а наприкінці прийому взагалі довела людину до сліз! І це клініка європейського рівня! Нікому не порадимо цього лікаря, шукатимемо іншого фахівця!
Наталія
Харків, 16.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Служба контролю якості проводить аналіз усіх звернень від наших пацієнтів, таким у цьому випадку Ви не є. Першочерговим завданням лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Безумовно, комфорт у спілкуванні та взаєморозуміння між лікарем та пацієнтом є важливими. Хочемо зазначити, що при виникненні у пацієнта будь-яких питань чи претензій, пов'язаних з обслуговуванням у нашій клініці, можна звертатися до Служби контролю якості за телефоном 0800 50 71 70 (з 10:00 до 17:00). Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу та готові допомогти. Бажаємо здоров'я та всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня хочу залишити відгук про доктора Літвінову Л.В., були у лікаря на лікуванні. Компетентний лікар, доброзичливе ставлення до пацієнта. Після курсу лікування планую знову записатися до цього лікаря.
Бондар Оксана
Харків, 10.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Оксано. Дякуємо за відгук. Нам приємно отримувати зворотний зв'язок від пацієнтів. Раді, що рівень професіоналізму нашого лікаря виправдав надану Вами довіру. Завжди готові допомогти та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго вам дня! Хочу залишити відгук і поділитися своїм результатом від роботи лікаря-отоларинголога Капленко Андрія Віталійовича. Я зіткнулася з проблемою закладеного носа, і ніяк не могла вилікувати, поміняла кілька лікарів, які призначали антибіотики, не перевіряючи аналізи і мою сумісність і їх переносимість. Коли я потрапила до Капленко А.В. насамперед він мене направив на повне обстеження, зробили бак.посев на чутливість до антибіотиків перш ніж призначити лікування. Все покроково пояснив, переконав мене, що все виліковне (хоча до цього здавалося, що вже нічого не можна зробити, крім як операцію), прописав лікування, зробив прокол, щоб прибрати весь гній з носової порожнини. Хочу подякувати за уважне ставлення, повну компетентність, відповідальність за кожен крок і що не менш важливо, психологічне навіювання спокою. Зараз я відчуваю себе набагато краще і бачу прекрасний результат, завдяки Капленко Андрію Віталійовичу
Наталія
Харків, 09.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталіє. Спасибі Вам, що знайшли можливість поділитися своєю історією звернення в нашу клініку. Нам приємно, що в особі нашого фахівця Капленко А.В. Ви знайшли лікаря, якому змогли довірити своє здоров'я і залишилися задоволені результатом. Наші фахівці комплексно підходять до лікувально-діагностичного процесу, а також уважно ставляться до кожного пацієнта. Ми раді, що після візиту в наш медичний центр у Вас залишилися тільки позитивні враження. Завжди готові надати якісну медичну допомогу в разі потреби і бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
05.06.21 була у офтальмолога Литвинової Лілії Володимирівни, максимально незадоволена ставленням лікаря до мене, як до пацієнта. Спілкування максимально сухе, односкладові відповіді, на мої питання і хвилювання (що абсолютно нормально для пацієнта турбується про своє здоров'я !!) - закочування очей і недружню, грубе ставлення. Про мої минулі аналізи і перевірки зору навіть не запитала (хоча до цього, адміністратор дбайливо кілька разів нагадала мені їх взяти з собою) в результаті я показала їх сама, вона глянула і гаркнула (по іншому не скажеш): сідайте, питання після процедури ! Окей, сиджу, мовчу, чекаю коли мені дадуть слово. Вона мовчки все перевірила, з незадоволеним обличчям, роздрукувала аналізи, дає - каже: якщо хочете, з понеділка йдіть в офтальмік на корекцію зору. Я ж починаю розповідати, що до цього велику кількість лікарів говорили мені спочатку зупинити постійне погіршення зору, а після можна на корекцію, раптом якщо я зроблю її зір знову впаде? Вона каже: можливо і впаде. Але робити її можна тільки один раз в житті, впаде, так впаде - окуляри. Ну охренеть тепер! Ось це лікар! Ось це сервіс! Я сиджу, дивлюся на неї, в шоці від такого ставлення, вона: це не те, що Ви хотіли почути? Ну що ж. Я: мені цікаво звичайно ж почути вашу думку, як професіонала, інакше я до вас би і не звернулася. Але ваше ставлення і то, з яким видом ви проводите прийом і то, як спілкуєтеся це щось! У кабінеті немає камери? Щоб керівництво подивилося і послухав як Ви спілкуєтеся з пацієнтами? На що відсутній погляд і: немає. Про що ще з такою людиною говорити? Вона прямо дає зрозуміти як її напружує ця робота і як її напружують пацієнти. Такого сервісу давно ніде не зустрічала. Приходила до вас у відмінному настрої, йду в жахливому! Дуже шкода, що дії і ставлення одного лікаря особисто для мене кидає величезну тінь на вашу клініку! Надалі не хочу мати справу з такою неповагою за свої ж гроші! Сподіваюся керівництво відреагує на цю ситуацію, намагалася розписати максимально докладно для повноти картини. Тренінг по сервісу і взаємодії з клієнтами Лілії був би доречним. Я розчарована відвідуванням Он-клінік.
Ольга
Харків, 05.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ольго. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що кожен лікар має право на свою думку у виборі тактики щодо лікувально-діагностичного процесу, за яку несе відповідальність. Кожен пацієнт має право на свій розсуд погоджуватися або ні з думкою лікаря. Також у пацієнта є можливість отримувати альтернативні думки фахівців без обмеження кількості і приймати найбільш оптимальне для себе. Якщо у Вас є претензії до медичної частини прийому - готові продовжити розбір ситуації за умови надання альтернативного висновку з іншим лікарським думкою. Якщо спілкування з доктором в стінах нашого медцентру було дискомфортним для Вас - просимо вибачення. Ми завжди відкриті до конструктивноо діалогу, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Харків, пр. Героїв Харкова, 257

ОН Клінік Харків Палац Спорту
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 18:00, Сб: 8:00 - 17:00, Нд: 9:00 - 13:00
Запис по телефону: 0 800 30 11 77 цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.