Logo
0 800 30 11 77
3 червня 2025 року я проходила первинну консультацію у гінеколога у Шляхтіной Людміли Петрівни.Причиною звернення були часті рецидиви молочниці. На прийомі я зіткнулася з декількома неприємними моментами: Мене поставили в ситуацію психологічного тиску при погодженні на аналізи: лікар поспішала, формулювала фрази так, що важко було зрозуміти, на що саме я погоджуюсь, і при моїй спробі уточнити, відповіла, що "все вже пояснила". Було зроблено акцент на "патологічні виділення", хоча вони були нормального вигляду — білі, кремові, без запаху. Після огляду мені одразу запропонували велику кількість аналізів, включаючи ті, що не мають прямого відношення до моєї скарги (печінкові проби, тироїдний профіль, HOMA-індекс і не тільки). Жодних рекомендацій або лікування я не отримала — лише нові призначення на дорогі дослідження. Сумарна вартість аналізів та прийому склала третину моєї заробітної плати. Наразі в мене є сумніви щодо обґрунтованості поставленого діагнозу та мотивів лікаря. Прошу перевірити дії спеціаліста на предмет коректності медичної допомоги та відповідності стандартам клініки.
Кіріллова Марія Анатоліївна
Оцінка:
Доброго дня, Маріє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нами детально перевірено об'єм та якість медичної допомоги згідно наявної медичної документації. Зазначаємо, що лікувально-діагностична тактика визначається на підставі вимог нормативної документації МОЗ України, що було і в даному випадку. Більш детальну інформацію Вам надано телефоном. Для досягнення бажаного результату рекомендуємо виконувати призначення лікаря і очікуємо на подальшому прийомі. Зичимо найскорішого одужання.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишала запит для уточнення ціни, ніхто так і не відповів.. Клієнтоорієнтованість така собі(
Євгенія
Оцінка:
Доброго дня, Євгеніє. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам шкода, що у Вас склалось таке враження і перепрошуємо за незручність. Зазначаємо, що всі запити обробляються у порядку надходження та відповідь була надана. У деяких випадках потребується уточнення у спеціалістів, що було і цього разу. У разі виникнення додаткових питань - завжди готові допомогти, будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Поліна
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Поліна
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сербіна Ліліана чудовий лікар та професіонал, завжди на «зрозумілій мові» все пояснить і назначить тільки потрібні дослідження. Основне що хочу відмітити, це людяність. Дуже приємно коли лікар не тільки робить свою роботу, а й приємна людина.
Дарина
Оцінка:
Доброго дня, Дарино. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємна Ваша висока оцінка професійного рівня нашого лікаря Сербіної Ліліани Вікторівни. Вдячні, що Ви особливо відзначили комфорт у спілкуванні з фахівцем. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже сподобалась Клініка, Рецепцион та Особа Подяка Доктору Чебаненко Инге Гиевне \Гинеколог/
Світлана
Оцінка:
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Інга- чудовий лікар! Привітна, завжди допоможе, знає як вилікувати, яке обстеження призначити. Я задоволена, такий лікар як Інга заслуговує довіри. Дякую.
Наталія
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися досвідом звернення до нашого лікаря Чабаненко Інги Гієвни. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря Чабаненко І.Г чудовий спеціаліст. Уважна, приємна в спілкуванні і дає розгорнуті відповіді на запитання. Призначає ефективне лікування в разі необхідності.
Валентина
Оцінка:
Доброго дня, Валентино. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Нам приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Чабаненко Інги Гієвни. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все добре.
Катерина
Оцінка:
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря Шляхтіна.Мені дуже не сподобалось її ставлення до мене,на мої запитання вона відповідала дратівливо «Я вам вже 4 раза це говорила».Я ВИБАЧАЮСЬ,але нічого що я у вас залишила вже 500$ на одні тільки аналізи і прийоми?Мабуть не складно буде пояснити ще раз,я не лікяр щоб все це розуміти. Кожен її прийом мені обходився у 100$,це аналізи та прийом. Останнє мене взагалі убило,та я не витримала щоб написати відгук: При запису я казала по телефону що буду робити біопсію шийки матки,мені відповіли «Ми вас записуємо на прийом,а далі ви вже з лікарем спілкуєтесь що будете робити»,думаю це якось дивно,тому що ця процедура займає деякий час,думаю ну ок. Приходжу на прийом,кажу що на минулому прийом ви назначили мені біопсію,тому пришла робити. На мене лікар дивиться здивована «а ви записалися на біопсію?Це займає 40 хв»,кажу так звісно.Лікар здивована каже що у неї це не зафіксовано,та почала готувати місце для цього обстеження,у процесі 3 раза мені сказала що «як що б ви сказали по телефону що саме будемо робити,ви би прийшли і все було готово для обстеження».Я також 3 раза відповіла що записалась на саме цю процедуру.ВЗАГАЛІ які до мене питання що адмін не записав це? Чому таке ставлення взагалі?я що прийшла безкоштовно це робити?До речі я заплатила за це все 4700 грн,тому що мені терміново треба було зробити ці аналізи. Але від ставлення лікаря,я досі у шоку. Дуже дратівлива та змушує робити вакцину яка коштує 8к,3 вакцини 24к грн
Діана
Оцінка:
Доброго дня, Діано. Вдячні Вам, що знайшли можливість висловити свою думку. Нам шкода, що у вас залишились неприємні враження після звернення до клініки. Всі послуги в клініці, в тому числі і діагностичні дослідження, проводяться за попереднім записом. Це допомагає ергономічно використовувати час пацієнтів та працівників. Ми прийняли ваші побажання до уваги, так як процес покращення сервісу безперервно вдосконалюємо під потреби сьогодення. Будемо раді бачити Вас стінах нашої клініки і допомогти за необхідності.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вітаю! Нікому не раджу цього спеціаліста, бо дізнавшись, що у нас з партнером (ми 12 років разом) секс не частіше , ніж раз у тиждень , то мене спитали «може чоловік Вам зраджує?». Під час огляду було некоректне зауваження стосовно волосся типу «у Вас тут все так заросло, що йому точно сексу не захочеться». І постійні натяки на те, що треба вагітніти, хоча я прийшла з порушенням менструального циклу і хотіла вияснити в чому причина. Не раджу нікому, вийшла зі сльозами на очах…
Євгенія
Оцінка:
Доброго дня, Євгеніє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Перепрошуємо, якщо під час звернення до фахівця Ви відчули дискомфорт. Безумовно, комфорт у спілкуванні та взаєморозуміння між лікарем і пацієнтом є важливими. Зазначаємо, якщо у пацієнта не виникло контакту з лікарем, то завжди є можливість звернутися до іншого фахівця цього профілю, оскільки усі напрямки у клініці представлені кількома спеціалістами. Більш детальна інформація Вам була повідомлена у телефонному режимі. Сподіваємось на продовження співробітництва. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити величезну повагу і подяку Інге Гіївні Чабаненко (гінеколог). Спеціаліст дуже уважний і професійний! Вникла в проблему і допомогла з її вирішенням. Спасибі ❤️
Тетяна
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно висловили щиру подяку на адресу нашого лікаря Чабаненко Інги Гієвни. Завжди раді допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Послуги гінеколога в Одесі

Консультація лікарів в «ОН Клінік Одеса»

Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.