Проходила УЗД у Шипілової Н. М. Дуже сподобалося, ввічливий та уважний лікар, Рекомендую!
Вікторія
Харків, 07.10.2025
Доброго дня,була 2 рази у Першиной, дуже задоволена усім раджу, все роз'яснює, дякую велике 🫶🥰 Буду йти третій раз 😂
Наталія
Харків, 15.09.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Першиної Олени Євгеніївни. Завжди раді вітати та готові допомогти. Вдячні за рекомендації. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати Олені Євгенівні Першиній за високий професіоналізм та віддану працю.
УЗД серця вміє робити не кожен лікар ультразвукової діагностики.
Відмінний фахівець.
Олег
Харків, 05.09.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Олегу. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємна Ваша висока оцінка професійного рівня нашого лікаря Першиної Олени Євгеніївни. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Низький уклін за Вашу працю!
Ірина Отт
Харків, 03.09.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити щиру подяку лікарю УЗД-Поліщук Яні Володимирівні. Дуже вічливий, чуйний, грамотний лікар, дуже задоволена її допомогою. Рекомендую 1000 разів
Шмонько Олена
Харків, 20.08.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Олено. Дякуємо за відгук та рекомендації. Нам приємні Ваші щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Поліщук Яни Володимирівни. Ми раді знати, що Вам сподобалося спілкування з нашим фахівцем. Завжди готові допомогти. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чернишенко Марина Сергіївна, лікар УЗД діагностики! Був у лікаря вже не один раз, вона уважна до деталей при огляді, все коментує при обстеженні, все зрозуміло та доступною мовою! Доводилося бути в різних лікарів міста, з моєю проблемою, але більш детальну інформацію надала саме Марина Сергіївна! І ще, що для мене було вражаюче, що ніхто з попередніх діагностів не дивився мені розташування нирок в положенні стоячи!
Рекомендую лікаря, все просто, доступною мовою та на вищому рівні! Дякую.
Олександр
Харків, 19.08.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку та особливо відзначили високий професійний рівень нашого лікаря Чернишенко Марини Сергіївни. Завжди раді вітати у клініці та готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Щиро вдячні за рекомендації. Бажаємо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день, була сьогодні записана на ранковий прийом.
При вході в клініку ніхто не привітався окрім прибиральниці, дівчата з рецепшену взагалі на своїй хвилі, лише одна працювала, обслуговувала клієнтів, у інших двох якісь особисті розмови, і 0 уваги на мене.
Коли обираєш ON Clinic, то очікуєш професіоналізм та якість не тільки в роботі лікарів та обладнання, але й якісне обслуговування, а виходить так, що я наче побувала в міській лікарні на УЗД, але за пів тисячи гривень.
Юлія
Харків, 16.08.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Наш пріоритет - це комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт під час візиту. Сподіваємося на продовження співпраці. Будемо раді вітати у клініці та завжди готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чудово працює лікар ультразвукової діагностики Чернишенко Марина Сергіївна, швидко і по темі, без зайвої інформації усе зрозуміло. Делікатна та охайна в роботі.
Дякую🫱🏻🫲🏼❤️
Юлія
Харків, 16.08.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїм досвідом звернення до нашого лікаря Чернишенко Марини Сергіївни. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже якісне обслуговування
Владислав
Харків, 13.08.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Владиславе. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Маю дуже гарні враження від лікаря та асистента. Дуже належне відношення до пацієнта та високий рівень якості послуг. Не маю скарг. Можу рекомендувати даного лікаря.
Світлана
Харків, 25.07.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за позитивний відгук на адресу наших фахівців. Наш пріоритет - це якісний сервіс, кваліфікована медична допомога та комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Щиро вдячні за рекомендації. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Привела доньку на УЗД органів малого тазу до лікарки Лебедєва С.М.
На превеликий жаль, спілкуватися нормально вона не вміє. Комунікація має бути нормальною та адекватною.
Це був перший та останній візит саме до цієї лікарки.
Ольга
Харків, 24.07.2025
Показати відповідь
Добрий день, Ольго. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Хочемо зазначити, що в компетенції лікаря сонолога проводити тільки діагностичне дослідження і надати пацієнту протокол заключення. В кожному протоколі сонологічної діагностики зазначається до спеціаліста якого профілю рекомендовано пацієту звертатись у подальшому. Визначення клінічного діагнозу і подальшої лікувально-діагностичної тактики - компетенція лікуючого лікаря. Шкодуємо, що Вам не сподобався лікар, проте ця оцінка доволі суб'єктивна. Завжди готові допомогти, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу залишити відгук про Кривенко Татьяну Александрівну. Ще ніколи я не була на такому непрофесійному УЗД. Спеціаліст абсолютно непривітний, спілкується хамовито. Але це лише пів проблеми, вона знайшла декілька новоутворень, які не змогли після цього знайти ані гінеколог, ані інший спеціаліст УЗД. Більш того, вона прокоментувала, що мене потрібно буде «різати». На моє питання коли в мене розпочнеться цикл відповіла що не скоро, хоча він почався у той же день. Нікому не рекомендую звертатися до неї.
Наталія
Харків, 20.07.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Ми проводимо предметний розбір на підставі аналізу медичної документації. На жаль, наразі від Вас не отримали альтернативне заключення. Лікар має великий клінічний досвід і її думка цінна як для пацієнтів, так і для колег. В будь-якому випадку перепрошуємо, якщо чимось не сподобалось спілкування з лікарем. Готові продовжити предметний розбір ситуації у разі надання альтернативної документації. Зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік