Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про лікарів-інфекціоністів у Харкові

Лікар Свердліна Оксана Віталіївна - дуже чуйний лікар, все зрозуміло розповідає, залишила дуже гарні враження.
Олена
Харків, 11.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за позитивний відгук. Ми раді, що Вам сподобалося спілкування з нашим лікарем Свердліною Оксаною Віталіївною та Ви залишилися задоволені результатом звернення. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря-інфекціоніста Свердліної О.В. повторно. Отримала вичерпну консультацію відносно захворювання. Була дуже приємно вражена клієнтоорієнтованим підходом, чуйністю і зацікавленістю моїм здоров'ям.
Євгенія
Харків, 27.02.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Євгеніє. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Свердліної Оксани Віталіївни. Завжди раді допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Мені Оксана Віталіївна дуже сподобалася. Все дуже грамотно і чітко розповіла, призначила потрібні аналізи. Дуже уважна і дає слушні поради. Тепер буду звертатися тільки до неї
Денис
Харків, 30.12.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Денисе. Щиро дякуємо Вам за позитивний відгук та теплі слова на адресу нашого лікаря Свердліної Оксани Віталіївни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я
Служба контролю якості ОН Клінік
Була у лікаря Свердліна Оксана Віталіївна на прийомі 30.09.2023р. Лікар призначила лікування одразу після прийому, не дочекавшись результатів аналізів Пропила увесь курс, проколола уколи, загалом курс лікування вийшов приблизно 5 тис.грн, та забор крові у клініці вийшов десь 1500грн. Не допомогло та після виявилося що лікували зовсім не те, з чим прийшла , бо по аналізам негативний результат , зверталася до інших спеціалістів та вони підтвердили що лікування було не від того, від чого лікували. Не рекомендую лікаря та загалом цю клініку.
Наталя
Харків, 25.10.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталя. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалась така думка. Нами перевірена інформація і зазначаємо, що лікувально-діагностична тактика обгрунтована на підставі об'єктивних клінічних даних. Мало місце лабораторне підтвердження клінічного діагнозу. Більш детальна інформація Вам надана у телефонному режимі. Зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Назначили препарат, котрий не можна купити в Україні. Який сенс у консультації з лікарем, якщо неможливо лікуватися по його схемі, бо ліків немає. Я двічі написала в чат, в якому спілкувалася зі спеціалістом з проханням назначити аналог. Відповіді так і не отримала
Христина
Харків, 22.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Христино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості та перепрошуємо за дискомфорт. Зазначаємо, що у разі виникнення будь-яких питань, пов'язаних із обслуговуванням в нащих клініках, можна звертатись до контактного центру, який працює цілодобово. Після завершення консультації технічно не передбачено можливість подальшого ведення діалогу з лікарем. Інформацію по питанню з лікування Вам повідомлено додатково. Завжди готові допомогти, зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Таня
Харків, 01.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! 18 травня о 10 ранку я звернувся до вашої клініки на Молочній 48. з проблемою видалення кліща з мого тіла. Дівчата на стійці сказали, що цим займається інфекціоніст і записали мене на прийом на 15.30. На прийомі у інфекціоніста (за який я заплатив 450грн), вона підтвердила, що у мене на тілі справді знаходиться кліщ, але його видаляє хірург. Порадила мені пройти обстеження у проктолога та виміряла тиск. На цьому її консультація закінчилась. Далі прочекавши 2 години хірурга та сплативши 665 грн, кліщ був видалений. Крім того, зі слів хірурга, що видалення кліщів це безпосередня робота інфекціоніста. Потім я сплатив ще 198грн за лабораторне дослідження кліща на предмет хвороби лайма. сьогодні вже 24 травня 2023 року я так і не отримав результатів аналізів. Хоча мені на стійки було сказано аналізи протягом 1-2 днів. Чеки про оплату у мене всі на руках. Поясніть мені цю ситуацію?????? Якщо відповіді особистої мені не буде, відгуків у соцмережах ніхто ще не скасовував Продовження. Результати аналізів мені надіслали наприкінці шостого дня. Мені просто цікаво, чи кліщ жив харчувався як шість днів? На мою думку, він для аналізу повинен бути живим. Результати аналізів теж здивували, мені довелося показати іншим фахівцям, щоб зрозуміти все-таки їх результат. Жодного значення, цифри в ньому не було. Одним словом вірус «ВИЯВЛЕНО». Тобто приходьте знову в ОНКЛІНІК платіть гроші і вам його розшифрують !!!!!! Я звернувся до лінії зворотного зв'язку. Мені зателефонувала дівчина, з обіцянкою розібратися і мені відшкодували, 198грн на депозитний рахунок, на наступне обслуговування, коли я до них знову звернуся!! Ви серйозно вважаєте що я ще раз звернуся до вашої «клініки»?????? Та й проконсультувавшись з іншими лікарями, безкоштовно, зараз діють зовсім інші протоколи, при укусі кліща, мені це повинні були пояснити при консультації у вашого інфекціоніста.
Володимир
Харків, 26.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Володимире. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. За Вашим зверненням було проведено предметний аналіз ситуації та медичної документації. Також Вам телефонували з метою надати зворотний зв'язок. Але, на жаль, ми не мали можливість повідомити Вам інформацію за результатами розбору ситуації, абонент не відповів на дзвінок. Нам шкода, що у Вас склалося таке враження від консультації лікарів та візиту до нашої клініки. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Зазначаємо, що в даному випадку лікар інфекціоніст надав рекомендації щодо найбільш доцільного варіанту лікувально-діагностичної тактики відповідно до усіх об'єктивних клінічних даних на момент звернення. У своїй професійній діяльності лікарі керуються відповідними вимогами чинного законодавства, нормативними документами МОЗ України, протоколами та стандартами надання лікувально-діагностичної допомоги. Також кожен аналіз має певні терміни виконання та вимоги до технологічно процесу виконання дослідження і результату. Підтверджуємо коректність проведеної діагностики та валідність результату дослідження, який було надіслано Вам на електронну адресу. Перепрошуємо за очікування. Кожен лікар має право на свою професійну думку та надає рекомендації пацієнту щодо лікувально-діагностичної тактики. На свій розсуд пацієнт може приймати рішення погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Давно збиралася це зробити і всі руки не доходили, а потім війна… а зараз я знову з рецидивом потрапила до Валентини Сергіївни Блажко і хочу висловити велику подяку! До Валентини Сергіївни я побачила дуже багато лікарів, моя хвороба очей складно діагностувалася і 2 роки мені ставили різні діагнози, від діабету і хвороби Лайма, до найстрашнішого з них - розсіяний склероз. Були інфекціоністи, що заради профілактики пропонували мені курс 56 уколів антибіотиків))) були такі, що розводили руки і все одно пропонували зробити мрт голови. офтальмологи не дуже вже вірили в лікування і кололи мене гормонами в око. Нині на тлі стресу хвороба повернулася, що характерно для неї. І я знову отримала якісний курс лікування, підтримку та турботу від лікаря. Лікар у нас з характером))) але хто вже потрапив до Валентини Сергіївни, той знає, що треба слухатися і будеш здоровий ❤️ дякую ❤️
Тетяна
Харків, 08.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Вітаємо, Тетяно. Дякуємо Вам, що знайшли можливість публічно висловити свою думку про історію лікування у нашого лікаря Валентини Сергіївни. Нам дуже приємно знати, що Ви задоволені медичним обслуговуванням у клініці та отримали бажаний результат від лікування. Сподіваємось, що Ваш щирий та інформативний відгук допоможе потенційним пацієнтам у виборі клініки та лікаря. Доброго Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже хотіла б висловити свою подяку, прекрасному фахівцю Блажко Валентині Сергіївні, коли я прийшла на прийом я відразу зрозуміла, що одужання мені гарантовано по погляду та настрою Валентини Сергіївни, Лікар з великої літери, який одразу поставив діагноз за моїми скаргами, професіоналізм відчувається відразу вхід розмови, таких фахівців та людей, дуже рідко зустрінеш, можу сказати я знайшла свого ідеального лікаря і звичайно ж рекомендуватиму тільки Блажко Валентину Сергіївну в цій сфері медицини!! Ще раз повторюся, найкращий спеціаліст і нереально відкритий, добра і прекрасна людина!
Анастасія
Харків, 04.07.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо, що знайшли можливість публічно висловити свою думку про нашого спеціаліста. Нам приємно знати, що звернення до лікаря було комфортним та інформативним для Вас. Сподіваємось, що Ваш досвід звернення та рекомендації стануть у нагоді потенційним пацієнтам клініки. Гарного Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити величезну подяку Блажко Валентині Сергіївні! Вона – фахівець високого рівня, дуже ввічлива, добра, чуйна, уважна, що є важливими рисами для справжнього лікаря. Валентина Сергіївна повністю вникає у проблему пацієнта та надає всебічну професійну допомогу!!! Велике дякую їй за людяність та порядність!!!
Ткаченко Олександр Михайлович
Харків, 16.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олександр Михайлович. Нам приємно, що відвідування нашого спеціаліста було для Вас максимально комфортним та результативним. А також Ви змогли отримати відповіді на всі запитання, які викликали занепокоєння. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Висловлюю щиру, глибоку подяку доктору, Блажко Валентині Сергіївні!!! Дякуємо доктору за її професіоналізм та індивідуальний підхід до кожного клієнта! Велике дякую за її людяність та порядність!!! Перший раз на прийом до лікаря я ледве дійшла, тому що почувала себе дуже погано. Лікар оперативно та грамотно призначила лікування. Чи не відпустила додому, а прокапала. Відразу після першої крапельниці покращав мій стан. Дай Бог Валентині Сергіївні здоров'я та терпіння на тяжкому шляху до одужання її пацієнтів!!!
Ткаченко Олеся Олександрівна
Харків, 16.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олеся Олександрівна. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам дуже приємно, що Ви залишилися задоволені рівнем обслуговування та професійною компетентністю нашого спеціаліста. Щиро раді, що спілкування з лікарем було максимально інформативним. Завжди готові надати якісну медичну допомогу. Бажаємо Вам міцного здоров'я та відмінного самопочуття.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити свою щиру подяку за швидку постановку діагнозу, дуже грамотне призначення лікування. Хворіла півроку, ніхто не міг визначити причину. Лікувалася у семи лікарів і результату не було. Валентина Сергіївна Блажко з першого ж аналізу потрапила до крапки та вилікувала мене. Дякуємо за доброту, увагу, хороше ставлення доктора та персоналу клініки, особливо хочу відзначити медсестер Ольгу та Людмилу маніпуляційну 1ого поверху. Спасибі Валентині Сергіївні та Онклінік за те, що швидко дістали дуже рідкісні ліки. Поліпшення настало вже за тиждень. Спасибі вам велике!!!!
Коваль Валентина Василівна
Харків, 08.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Валентина Василівна. Дякуємо Вам, що знайшли можливість публічно поділитись своєю історією звернення до «ОН Клінік Харків». Раді знати, що візит до нашого медичного центру був для Вас результативним. Дуже приємно, що Ви повністю задоволені якістю медичних послуг і високо оцінили рівень обслуговування. Завжди раді допомогти у рамках нашої спеціалізації. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.