Щиро вдячна лікарю Сівцевій Юлії Віталіївні, це Лікар з великої літери, правильно встановлений діагноз, дієве лікування без бадів та якихось незрозумілих препаратів, зрозуміла схема, максимально приємна та чуйна людина. Тепер Юлія Віталієвна стала лікарем для всієї нашої родини, за що безмежно вдячні!!!
Зоряна
Харків, 18.06.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Зоряно. Щиро дякуємо за позитивні відгуки. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших потреб. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Сівцевої Юлії Віталіївни. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Щиро вдячний Сівцевій Юлії Віталіївні за консультацію та надану допомогу. Вже з перших хвилин розмови я зрозумів що потрапив до справжнього фахівця. Призначене Вами лікування одразу призвело до поліпшення мого стану. Дякую Он клінік за можливість лікуватися у найкращих лікарів.
Андрій
Харків, 31.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Андрію. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого лікаря Сівцевої Юлії Віталіївни Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям, котра турбувала. Завжди раді вітати у клініці та готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Прийшли на прийом до кардіолога Добровольської у квітні 2025 року з татом (69 років) зі скаргами на серце, тиск, головний біль. Йому призначила лікарка лист А4 препаратів. Наступного дня після приймання ліків у сечі з'явилася кров. Тато йде до уролога в On clinic, він у висновку пише, що кров у сечі викликана препаратом Ксарелто, який призначила кардіолог. Він приймав місяць ліки, крім того, що скасував уролог. Робить Холтер.ісследованіе.і ми повторно приходимо на прийом до Добровольської, тато каже через місяць стан погіршився. Лікарка сказала, що не можна скасовувати цей препарат і призначає його повторно, тому що без нього буде інфаркт, і уролог лізе не у свою справу, стверджуючи, що кровотеча препарат не спричиняє, а татові потрібно терміново просто зараз їхати до 17-ї. Результат холтера ніхто не дивився, тільки переписала висновок. Коригувань щодо лікарських препаратів не було. Тато почав знову приймати ліки, ситуація повторилася, знову з'явилася кров. За підсумком в інструкції до Ксарелто описано кров у сечі, калі і навіть із носа, і це небезпечно летальним результатом. Спасибі за лікування!
Світлана
Харків, 18.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нами детально перевірено об'єм та якість медичної допомоги згідно наявної медичної документації. Зазначаємо, що лікувально-діагностична тактика визначається на підставі вимог нормативної документації МОЗ України, що було і в даному випадку. Будь-які лікарські препарати мають певні показання, протипоказання, побічну дію. Лікар оцінює всю наявну інформацію при призначенні комбінованої терапії з урахуванням і під контролем лабораторних показників. Які в свою чергу підтверджують коректність і доцільність визначеної терапії. Більш детальну інформацію пацієнту надано телефоном особисто. Зичимо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую кардіологу Генералова Маргариті Юрївні за грунтовну консультацію
Андрій
Харків, 08.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Андрію. Дякуємо за відгук та щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Генералової Маргарити Юріївни. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
3 травня о 14.40 я побував у Вас у клініці. Перевіряйте запис і не видаляйте коментар. Відповідайте за свою клініку і за своїх лікарів.
Залишаю відгук.
Кардіолог Добровольська Інна Миколаївна. 10 хвилин не звертала увагу на пацієнта, не могла подужати ноутбук. Потім поставила діагноз інфаркт і відправила в клінічну обласну лікарню. У клінічній лікарні всі були дуже здивовані, тому що: 1. Інфаркту не виявилося 2. Чому, ставлячи такий діагноз, не продоставили машину швидкої допомоги в цій чарівній клініці. Я щиро бажаю пережити цій жінці всі ті емоції, які пережила вчора вся моя родина разом із пацієнтом. Нехай освоїть роботу на ноутбуці, бо висновки писати вона теж не в змозі була, викликала помічницю. Турбувалася дуже, щоб оплатили УЗД серця, на яке в терміновому порядку відправила. Гроші отримують за роботу. Нехай поверне гроші назад. Оплачували не атракціон «кімната страху або фільм жахів», а консультацію лікаря. Якщо вона вже нас перекинула на інших лікарів в іншу клініку, то нехай і гроші поверне, ми віднесемо їх тим людям, які допомагають. Найжахливіші враження залишилися. Не дай Бог такого лікаря! Платна клініка - не означає адекватні лікарі!
Петро
Харків, 06.05.2025
Показати відповідь
Добрий день. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Хочемо зазначити, що лікар визначає об'єм лікувально-діагностичної тактики на підставі об'єктивних клінічних даних на момент огляду і встановленого попереднього діагнозу. Як правило, пацієнти звертаються до лікаря, щоб отримати його професійну думку. Кожен пацієнт має право погоджуватись або ні з думкою лікаря, яка зафіксована у консультативному заключенні, яке пацієнт отримує на руки. Наразі ми так і не отримали жодних альтернативних документів з іншою інформацією. Завжди готові допомогти, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
3 травня о 14.40 я відвідав Вашу клініку.
Це щоб Ви змогли мене ідентифікувати.
Видаляти коментарі не треба. Я реальний пацієнт.
Пишу відгук.
Кардіолог Добровольська Інна Миколаївна. 10 хвилин не звертала увагу на пацієнта, не могла подужати ноутбук. Потім поставила діагноз інфаркт і відправила в клінічну обласну лікарню. У клінічній лікарні всі були дуже здивовані, тому що: 1. Інфаркту не виявилося 2. Чому, ставлячи такий діагноз, не продоставили машину швидкої допомоги в цій чарівній клініці. Я щиро бажаю пережити цій жінці всі ті емоції, які пережила вчора вся моя родина разом із пацієнтом. Нехай освоїть роботу на ноутбуці, бо висновки писати вона теж не в змозі була, викликала помічницю. Турбувалася дуже, щоб оплатили УЗД серця, на яке в терміновому порядку відправила. Гроші отримують за роботу. Нехай поверне гроші назад. Оплачували не атракціон «кімната страху або фільм жахів», а консультацію лікаря. Якщо вона вже нас перекинула на інших лікарів в іншу клініку, то нехай і гроші поверне, ми віднесемо їх тим людям, які допомагають. Найжахливіші враження залишилися. Не дай Бог такого лікаря! Платна клініка - не означає адекватні лікарі!
Петро
Харків, 06.05.2025
Показати відповідь
Добрий день. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Хочемо зазначити, що лікар визначає об'єм лікувально-діагностичної тактики на підставі об'єктивних клінічних даних на момент огляду і встановленого попереднього діагнозу. Як правило, пацієнти звертаються до лікаря, щоб отримати його професійну думку. Кожен пацієнт має право погоджуватись або ні з думкою лікаря, яка зафіксована у консультативному заключенні, яке пацієнт отримує на руки. Наразі ми так і не отримали жодних альтернативних документів з іншою інформацією. Завжди готові допомогти, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Зоя
Харків, 04.05.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чудовий кардіолог Сівцева Юлія Віталіївна! Я отримала висококваліфіковану консультацію та дієве лікування.
Олена
Харків, 01.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Олено. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Сівцевої Юлії Віталіївни. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не клініка, а конвеєр викачування грошей! Призначили препарати, від яких стало гірше на другий день. Слава Богу, вчасно зупинилася... Не поцікавилися, чи є алергічні реакції, анамнезом... Чергові посмішки і загальні фрази. Придумали тепер договір із пацієнтом і підсовують його на підпис пацієнту, а в договорі знімають із себе ВСЮ відповідальність за здоров'я пацієнта... НІКОМУ НЕ РАДЖУ ЦЮ КЛІНІКУ!
Може і є 2-3 нормальних лікаря, судячи з відгуків, решта - вибивання грошей! НЕ ВАРТІ ЦІ ПРИЙОМИ ЦИХ ГРОШЕЙ!
Ольга
Харків, 16.04.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що Ви залишились невдоволені візитом. При цьому, нами перевірено об'єм медичної допомоги в рамках звернення до спеціаліста. Всі призначення по додатковому обстеженню і терапії обгрунтовані на підставі об'єктивних клінічних даних. Звісно, що ситуація в динаміці може змінюватись і підчас потребувати коригування лікувально-діагностичної тактики. Для цього і призначаються повторні візити. Більш детальна інформація Вам була надана телефоном. Зичимо Вам добра і швидкого одужання.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все чудово)
Євген
Харків, 30.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Євгене. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я була на консультації у кардіолога Петюніної Ольги Вячеславівни. Хочу щиро подякувати лікарю за професійний, а голосне – душевний та людяний підхід до моєї проблеми. Допомогла не тільки як лікар-кардіолог, а ще і заспокоїла мене. Величезне дякую за те, що в такий тяжкий час для нашої країниє такі хороші лікарі, як Ольга Вячеславівна.
Маргарита
Харків, 28.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Маргарито. Дякуємо за позитивний відгук та щирі, теплі слова. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені візитом до нашого лікаря Петюніної Ольги Вячеславівни. Ми цінуємо Вашу думку. Вдячні, що Ви особливо відзначили високий рівень професіоналізму фахівця, комфорт у спілкуванні та чуйне ставлення лікаря до пацієнта. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Петюніна О.В. дуже вічлива, чуйна та привітлива. Все розповіла доступно.
Інна
Харків, 26.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Інно. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова на адресу нашого лікаря Петюніної Ольги Вячеславівни. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік