Приємно вражений від професійного обслуговування, рекомемнндую❤️!
Віталій
Одеса, 19.08.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Віталію. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Аналізи в цій клініці я не раджу здавати. Годують обіцянками.
Анастасія
Одеса, 18.08.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Оксано. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Хочемо зазначити, що лабораторні аналізи виконуються згідно виробничих графіків лабораторії. Результати аналізів надсилаються на пошту пацієнту системою по готовності і в автоматичному режимі. В регламентні строки закладено допустимий термін виконання з урахуванням непередбачуваних обставин сьогодення та пов'язаних з цим виробничих процесів. Приносимо вибачення, якщо відчули дискомфорт. У разі виникнення додаткових питань - ми залюбки готові допомогти. Зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Суцільне розчарування, відчуття, що в державній клініці, тільки цінник при цьому космос під час запису вчергове, оператор чомусь записав як первинний візит, і я переплатила на рівному місці 70 грн. Під час здачі аналізів співробітники (3 особи, що перебувають у маніпуляційній, продовжили свої особисті розмови при пацієнтах (мені ж дуже треба знати про ваші стосунки в колективі) надійшли аналізи біопсії за 7кусків, і форма не вмістила всієї інформації, наклався текст один на одного ну не читабельно, як я не намагалася прочитати, прийди я на прийом з таким результатом, лікарю буде інформативно? правильно ні, ніхто не спромігся перевірити цей момент, телефоную оператору, пояснюю ситуацію, прошу виправити, мені сухо повідомляють, що подають заявку в лабораторію, на переробку висновку, і кладуть слухавку, жодного тобі вибачте, так буває... саме з таких дрібниць складається враження про організацію в цілому і це не рівень приватної клініки
Анастасія
Одеса, 24.07.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. Наш пріоритет - це якісний сервіс, кваліфікована медична допомога та комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Перепрошуємо за ситуацію. Ми завжди йдемо назустріч нашим пацієнтам і готові допомогти у вирішенні будь-яких питань щодо обслуговування в наших клініках. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Ми раді, що відповідь для Вас прийнятна. Прагнемо відновити Вашу довіру та сподіваємося на продовження співпраці. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здаю кров у вашій клініці і радію, що з моїх паршивих вен неможливо взяти нічого, медсестра Вікторія справляється з ними за раз...ДЯКУЮ
Гейзер
Одеса, 09.07.2025
Показати відповідь
Доброго дня. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви цінуєте високий професійний рівень нашого фахівця. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні вперше побувала в ОН Клінік Одеса на вул. М. Арнаутській — і хочу щиро подякувати команді, а особливо медичній сестрі пані Вікторії, яка брала в мене кров на аналіз.Для багатьох медиків це справжнє випробування, адже в мене дуже «важкі» вени. Але Вікторія з першої хвилини заспокоїла, діяла професійно та з великою увагою. Все пройшло швидко, легко й абсолютно безболісно. Я навіть не встигла нічого відчути — а все вже було зроблено! Щиро вражена її чуйністю, обережністю та високим професіоналізмом. Щиро дякую за такий підхід і людяне ставлення. Побільше б таких спеціалістів!Бажаю пані Вікторії та всій команді клініки міцного здоров’я, професійних успіхів, вдячних пацієнтів і тільки світлих днів! Ви робите дуже важливу справу. 💙
Тетяна
Одеса, 28.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук на адресу нашої команди фахівців. Нам приємні Ваші щирі, теплі слова. Ми вдячні, що Ви публічно висловили подяку та поділилися досвідом звернення до нашої клініки та спеціаліста. Будемо раді вітати на профілактичних візитах та завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все сподобалось. Здавала аналізи і медсестра Діана швидко та безболісно взяла їх. Потім пішла на консультацію до лікаря Чорна. Олександра Анатоліївна вислухала,призначила лікування. Адміністратори привітні. Візитом залишилась задоволена. Рекомендую
Наталія
Одеса, 08.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашої команди фахівців. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашої клініки. Щиро вдячні за рекомендації. Завжди раді вітати та готові надати кваліфіковану медичну допомогу. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я В ШОЦІ!
Приємно здивована тим, як пройшов мій досвід здачі аналізів в ОН клінік. Такої безболісної процедури з взяття крові у мене ще не було ніколи в житті 😁 Я взагалі не зрозуміла, що мені там щось вкололи 😄
Дуже професійно! Віддячте лаборанту бонусом, будь ласка ☺️
Юлія
Одеса, 27.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за позитивний відгук. Ми щиро вдячні, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися позитивним досвідом звернення до нашої клініки. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Alles gut
Oleg
Одеса, 20.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Олегу. Дякуємо за позитивний відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день. Хочу подякувати медсестрі кабінету забору крові Олені за прекрасно виконану роботу. Забір крові пройшов швидко і безболісно, а дівчина уважна і позитивна.
Юлія
Одеса, 22.04.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви виказали публічну подяку на адресу нашого фахівця. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я сьогодні здавала кров общ. ан крові + білок, дуже вдячна Бойко Аліні за її роботу, яка з першого разу взяла кров з тонкої вени. Вдячна їй дуже, бажаю їй здоровʼя, мирного неба, таких як Аліна, нужно цінить і берегти. Дай Боже їй всього найкращого.
Валентина
Одеса, 29.03.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Валентино. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого фахівця. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже поганий сервіс. Записаний був на 10:00 на аналізи. Приїхав заздалегідь, так як рекомендують. Довгий час ніхто не звертався до мене і не вибачався, що я очікую уже 10 хвилин, 20 хвилин, 30 хвилин. Підійшов до ресепціі і запитав чи не забули про мене. Дівчина зателефонувала лікарю і запитала чи є у неї пацієнт (чому вона про це не знає?). Сказали почекати ще, через 2-3 хвилини мене запросили. Я звернувся до гарячої лінії, щоб повідомити про це. Сьогодні мені зателефонували і в непрямій формі звинуватили, що я сказав неправду і мене запросили о 10:12 насправді і це перевірили. Я був шокований- мені вистачило б пояснення і вибачення, але отримав ще й звинувачення. Я перевірив час оплати і сказав, що оплатив за послугу о 10:42, на що знову почув якісь виправдання, що мій банк некоректно вказав час. Щойно я перевірив час дзвінка, який я робив перед тим, як мене запросили -і це було о 10:34. Яким чином я уже був на прийомі о 10:12 не відомо. Сервіс бажає бути кращим як зі сторони ресепціі так і гарячої лінії.
Олександр
Одеса, 18.03.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалося неприємне враження та Ви відчули дискомфорт під час звернення до клініки. Нашим пріоритетом є комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Персонал клініки постійно працює над покращенням якості сервісу. Ми цінуємо час наших пацієнтів. Перепрошуємо за дану ситуацію. Бажаємо Вам здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Викачка грошей .
Ніякого пояснення .
Не рекомендую взагалі .
Не вміють брати кров з вени .До сих пір рука синя .
Ксенія
Одеса, 09.02.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Ксеніє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Перепрошуємо, якщо звернення до клініки було дискомфортним для Вас. Наразі не отримали від Вас жодної обіцяної медичної документації. Для продовження конструктивного діалогу очікуємо документи. Завжди готові допомогти розібратись, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік