0 800 30 11 77
...
Олександра
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я, здавала аналізи, а результати самі не надсилають, потрібно телефонувати і нагадувати, це незручно, дуже прикро
Наталія
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Результати аналізів надіслано Вам на пошту. Перепрошуємо за ситуацію та вдячні за розуміння. Сподіваємося на подальшу співпрацю. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ганна
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Проходячи лікування в ОН Клінік у м. Одесі, вул. Корольова, 33б, залишилася дуже задоволена професіоналізмом медсестри Сахієшвілі Мар'яни. Вміє працювати з проблемними венами, які важко потрапити. Добра, чуйна, уважна, одним словом, золоті руки! Хотілося б, щоб керівництво клініки відзначало таких співробітників і ставило за приклад іншим!!!!
Людмила
Оцінка:
Доброго дня, Людмило. Дякуємо за позитивний зворотний зв'язок. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб нашим пацієнтам було надано якісні медичні послуги. Для цього створено всі умови. Завжди готові допомогти у разі потреби та бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здавав кров на аналіз. Неймовірні відчуття! Здавав кров до цього багато разів, така сама процедура і жодного разу так боляче не було. Мало того, що сам процес для мене є дуже неприємним, так до цього додався ще досить неслабкий і тривалий біль, тому що медсестра все робила поволі, і плюс до того біль залишився ще на пару годин після взяття аналізу. Не питав імені медсестри, просто вирішив, що більше там аналізи не здаватиму.
Ігор
Оцінка:
Доброго дня, Ігоре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо відзначити, що діагностичні процедури та маніпуляції з низки причин є неприємними для пацієнта. На жаль, дискомфортні відчуття під час процедури венепункції у медичній практиці не рідкість, виключити які повною мірою неможливо. У будь-якому випадку, просимо вибачення. Завжди готові допомогти у разі потреби та бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Записувалася по телеграм на тест Ковід. Наш турагент порекомендував "ОН Клінік", так як у них з ними домовленість і по промокоду ми зробимо тест за 720 грн. Я під час запису вказала наш промокод, призначили час на 27.05.2021 без вказівки вартості. Приїжджаємо по прибуттю з Туреччини, втомлені, не спали, з двома дітьми маленькими, на тест, знижки не існує вже. Наш турагент теж не сповіщений про зміни, довгі з'ясування протягом години, коли ми на Дії, і 2 години просто протікають, а справ треба зробити багато. У підсумку остаточний тариф 1200 і крапка. Ми після довгих з'ясувань вже і по тарифу 1200 не встигли здати, так як підтискав час.
Ольга Євтушенко
Оцінка:
Добрий день, Ольго. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми поважаємо думку наших пацієнтів, якою б вона не була. Хочемо зазначити, що всі процеси в медичному центрі проходять за затвердженим стандартам. Всі послуги оплачуються згідно із затвердженим прайсом, оплата проводиться в добровільному порядку. Пацієнт на свій розсуд може погоджуватися чи ні із запропонованими послугами і їх вартістю. Просимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт під час зверненні в медцентр. Завжди готові допомогти в разі потреби і бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня! Ця клініка нарешті мене навчить читати відгуки. Якби спочатку прочитала. то ніколи б не звернулася в цю клініку. Ще 4-го серпня я оплатила і проходила повне медичне обстеження. Не буду багато писати про саму організацію та про лікарів ..... А то думала. що лікарі в приватній клініці мені таку консультацію проведуть, що все пояснять - так вони мені почали вписувати ліки. та ще й в певну аптеку відправляти ... Коли я їм сказала, що ліки в Україні я купувати не буду - у них взагалі пропав до мене інтерес. Ніякого професіоналізму я не побачила .... Але найголовніше - вони мені сказала, що через тиждень вони мені пришлють на ел. пошту аналізи, потім свого часу я можу записатися до терапевта (де вже оплачений прийом) - і він мене проконсультує з усіх аналізів. СЬОГОДНІ 26 СЕРПНЯ, НА СЬОГОДНІШНІЙ МОМЕНТ МЕНІ НЕ надіслали АНАЛІЗИ !!!!!! (Тільки два аналізи від гінеколога) А АНАЛІЗІВ ДУЖЕ БАГАТО !!!!! Я оплатила найдорожчий медичний огляд в цій клініці ... Не відповідають ціни і обслуговування ...... так взагалі це клінікою не назвати !!!!! якщо вони мені найближчим майбутнє не пришлю аналізи - думаю, треба скаржитися не на сайт цієї клініки .... кудись далі ....
Надія
Оцінка:
Добрий день, Надія. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. У нашій клініці працюють тільки кваліфіковані фахівці, які комплексно підходять до лікувально-діагностичного процесу. Хочемо зазначити, основне завдання лікаря на прийомі - надати пацієнтові якісну медичну допомогу і запропонувати варіанти вирішення проблеми, яка викликає занепокоєння. Що і було виконано в даному випадку. Кожен пацієнт має право погоджуватися або ні з думкою лікаря і запропонованої тактикою. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки, але на жаль, технічний момент мав місце бути. Факт затримки відправлення результатів лабораторних досліджень визнаємо. За дану ситуацію приносимо вибачення. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти в разі потреби. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.