Отримав від лікаря ( Горбачова О.В.) неякісну консультацію щодо погіршення зору після використання простроченого розчину для лінз. Було проведено стандартне обстеження (візіометрія, авторефрактометрія, біомікроскопія), під час якого апарат рефрактометрії показав -2.86. Я звернув увагу, що нещодавно вже проходив перевірку, і стабільний результат багато років — близько -1.5 / -1.75. У відповідь почув: «Ну, зараз такий в тебе зір», — без спроби розібратися глибше чи зібрати повний анамнез.
Після того, як я наполягав, що результат виглядає некоректно, було проведене повторне вимірювання після закапування цирелаксом — апарат показав -1.75. Тоді й прозвучав діагноз "спазм акомодації", проте без пояснень причин його виникнення чи чіткого плану лікування.
В якості терапії було запропоновано на вибір два препарати: цикломед (що логічно) та МезаНекст (фенілефрин) — який, як відомо, не впливає на акомодацію. Таке призначення викликає сумніви в професіоналізмі.
Також був проведений огляд очей через стаціонарний офтальмоскоп, проте лікар лише зазначила: «Нічого не видно, не можу нічого тобі сказати», не надавши жодної конкретної інформації щодо стану рогівки чи наслідків контакту з неякісною рідиною.
У підсумку я залишив клініку з відчуттям невизначеності, без чіткого діагнозу та обґрунтованих рекомендацій. Хотілося б більш уважного підходу до пацієнта, фахового аналізу ситуації та прозорих пояснень щодо запропонованого лікування.
Ілля
Харків, 05.07.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Ілля. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Кожен лікар має право на свою професійну думку та рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Безумовно, для досягнення успіху у лікуванні, має виникнути довіра до лікаря. Право пацієнта погоджуватися або ні з рекомендаціями фахівця та вільно обирати лікаря. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт при спілкуванні зі спеціалістом. Зичимо Вам здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! Хочу висловити величезну подяку лікарю-офтальмологу Литвинову Л.В. за професіоналізм, уважність і турботу. Не вперше звертаюся по допомогу. Видно, що лікар справді піклується про своїх пацієнтів і прагне допомогти. Дякую за кваліфіковану допомогу та доброзичливе ставлення!!!
Денис
Харків, 08.06.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Денисе. Дякуємо за позитивні відгуки на адресу нашого фахівця. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку та особливо відзначили увагу лікаря до пацієнта. Вдячні за Ваші щирі слова подяки. Для нас важливо знати, що Ви цінуєте високий професійний рівень нашого лікаря Литвинової Лілії Володимирівни та залишилися задоволені результатом звернення. Завжди раді вітати та готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Бажаємо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Якість консультації низька, відношення хамське, на прохання пояснити медичний висновок від лікаря офтальмолога(Горбачової О.В.) отримав відповідь: «Воно тобі не треба.», на прохання виписати рецепт на окуляри почув, що «дістали вже хитрож*пі що прикидаються дурними» (наскільки зрозумів це окрема послуга, але це можна було пояснити нормально, ввічливо).
Іван Тимін
Харків, 20.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Іване. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження і перепрошуємо, якщо відчули дискомфорт. Хочемо зазначити, що лікарю в принципі не притаманна така форма спілкування. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Зазначаємо, що лікар на первинному прийомі проводить профільний огляд і на підставі об'єктивних клінічних даних рекомендує пацієнту подальшу тактику. Після отримання результатів всіх призначених дообстежень лікар має можливість призначити етіотропне лікування. Зичимо Вам здоров'я, завжди готові допомогти.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишилась задоволеною та привила всю родину до вас )
Наталя
Харків, 01.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Наталю. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я не хочу більше ходити в цей заклад, ціна не відповідає якості обслуговування! Я інформації більше отримала в державній поліклініці, ніж за великі гроші в розкрученій клініці! Я розчарована, викачування грошей просто, треба думати головою, перш ніж кидатися в крайнощі і туди йти!
Вікторія
Харків, 25.01.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Зазначаємо, що лікар на первинному прийомі проводить профільний огляд і на підставі об'єктивних клінічних даних рекомендує пацієнту подальшу тактику. Право пацієнта погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Більш детальний зворотний зв'язок можна отримати за номером Служби контролю якості 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Дякуємо за розуміння. Зичимо здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря офтальмолога Горбачової Олени Володимирівни. Проведено обстеження зору з приводу макулодистрофії. Отримала чітке та зрозуміле заключення, рекомендації на подальше спостереження та лікування.
Валентина
Харків, 14.10.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Валентино. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Горбачової Олени Володимирівни. Завжди раді допомогти у разі необхідності. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Завжди задоволена візитом до центру. Кращий в Харкові. Завжди всі ввічливі.
Тетяна
Харків, 04.05.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Тетяно. Щиро дякуємо за вибір нашої клініки та відгук. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня. Вчора 28.03 в мене був прийом у лікаря-офтальмолога Літвінової Лілії Володимирівни.
Звернулася зі скаргою, що протягом 2 років в мене з нез'ясованих причин падає гострота зору з -1,25/ -0,75 до -3,5/ -3,0. Останній раз півроку тому я змінила окуляри на -3,0/-2,75. Буквально місяць тому перевіряла зір у Польщі, тамтешній спеціаліст визначив, що в мене -3,5/-3, порадив мені не лише змінити окуляри, а й пройти більш ґрунтовне обстеження, щоб з'ясувати причини різкого падіння гостроти зору, тому я звернулася в ОН Клінік.
Перше, що сказала лікарка, почувши мою скаргу, це було дратівлике: "А що ви хотіли при короткозорості. Зір і далі буде падати", аргументувавши, що це пов'язано з впливам екранів комп'ютера та смартфона. Я пояснила, що моя робота на постійній основі пов'язана з комп'ютером багато років, але упродовж понад 8 років гострота була стабільна, а упродовж останніх 2 років постійно погіршується.
Далі, перевіривши зір механічно (за допомогою зміни лінз та приладу), лікарка сказала, що гострота мого зору, є така сама, як і в окулярах. Далі, щоб перевірити сітківку ока, вона мені закапала очі ліками, при цьому роздратовано супроводжувала це зауваженнями, що в мене нафарбовані очі (але ж ні на ресепшені мене не попередили, ані лікарка перед закапуванням не запропонувала змити косметику).
І найцікавіше: результат гостроти зору, який визначала лікарка, становить -3,13/-2,25. І це при тому, що в мене окуляри -3/-2,75 і я прийшла після попередніх результатів -3,5/-3. Тому в мене виникають сумніви щодо достовірності результатів діагностики, і вважаю манеру спілкування лікаря неприйнятною.
Я заплатила 570 грн, витратила свій час, але в результаті отримала зневажливе ставлення до себе від лікарки, сумнівні результати обстеження і тепер повинна шукати нового спеціаліста.
Наливайко Анастасія
Харків, 29.03.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що прийом офтальмолога в нашій клініці проходить згідно встановленого стандарту з профільним оглядом, в тому числі апаратому огляді на авторефрактометрі. За результатами прийому пацієнт отримує на руки консультативне заключення лікаря та роздруківку апаратного вимірювання, що було і в даному випадку. Пацієнт на свій розсуд може погоджуватись або ні з професійною думкою лікаря та наданими рекомендаціями. У разі, якщо Ви відчули дискомфорт на прийомі — перепрошуємо. Більш детальну інформацію Вам надано телефоном. Завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую офтальмологу Горбачовій Олені Володимирівні за професійний медичний огляд та призначенне дієве лікування! Рекомендую!
Оксана
Харків, 14.03.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Оксано. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Горбачової Олени Володимирівни. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Мені сподобався прийом лікаря-офтальмолога Горбачової О.В. Дуже уважний та кваліфікований лікар. Велика подяка їй за прийом.
Наталія
Харків, 11.03.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Вам сподобалася консультація та Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Горбачової Олени Володимирівни. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу щиро подякувати лікарю офтальмологу On clinic Горбачовій Олені Володимирівні за її професіоналізм, увагу до пацієнтів ,дбайливе відношення та за гарно виконану роботу. Рекомендую! Робила операцію над та під очима. Результатом дуже задоволена!
Щиро дякую!
Альона Усова
Харків, 02.03.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Альоно. Щиро дякуємо за відгук. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїм позитивним досвідом звернення до нашого лікаря Горбачової Олени Володимирівни. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Кваліфікований фахівець, доброзичливе ставлення, слушні поради лікаря-офтальмолога Літвінової Лілії Володимирівни дуже допомогли.
Обов'язково буду приходити до цього лікаря на проф. огляди.
Лілія
Харків, 28.11.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Ліліє. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Літвінової Лілії Володимирівни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік