Відгуки про лікарів-офтальмологів у Харків

Висловлюю велику подяку Литвиновій Лілії Володимирівні. Лікар-офтальмолог, дуже уважний фахівець та професіонал своєї справи! Спасибі Вам, за швидку допомогу, лікування та правильно підібрану терапію для моїх очей. Радий, що потрапив до Вас! Рекомендую!
Євген
Харків, 30.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Євгене. Дякуємо за позитивний відгук. Ми раді, що звернення до нашого спеціаліста було ефективним для Вас і Ви задоволені результатом. Сподіваємося, що Ваш відгук буде корисним для потенційних пацієнтів. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Назначили ребёнку аппаратное лечение, ребёнку 4 года и конечно это очень тяжело сидеть час смотреть на лампочки. За моральную поддержку спасибо Юлии Романовне! Очень внимательная,добрая, приветливая, может завлечь ребёнка. Очень аккуратно все делает, даже по ребёнку видно, что увлечена. Спасибо Вам огромное, с Вами все прошло намного легче ❤️
Алена
Харків, 19.11.2021
Оцінка:
Після Ковіда не переставали боліти очі, постійна втома, почервоніння і щось заважало, чим далі тим гіршало, я звернулася до Лілії Володимирівни Литвинової зі своєю проблемою. З порога лікар зустріла усмішкою і заспокоїла мене морально, огляд провела дуже уважно, ввічливо та з розумінням. Призначила лікування і буквально на ранок наступного дня мені полегшало, через пару днів я просто не могла повірити і зрозуміти чому я мучилася майже чотири тижні!!!! Лілія Володимирова чудовий лікар, я звертаюся вдруге і знову моєму захвату та подяці немає межі! Перше знайомство було майже рік тому, коли я зверталася з приводу своєї лежачої мами, тоді вона врятувала маму від мук та пекельних болів за один огляд! Якщо Ви вибираєте лікаря для Ваших очей, я б дуже рекомендувала звернутися саме до Лілії Володимирівни, якщо у вас немає бажання і часу ставити на собі експерименти - тоді звертайтеся відразу до висококласних фахівців, і дешевше буде й толку значно більше. Лілії Володимирівні бажаю процвітання і нехай Ваш професійний шлях буде легким та безхмарним!
Юлыя
Харків, 17.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за позитивний відгук та високу оцінку роботи нашого фахівця. Комфорт на кожному етапі відвідування медичного центру – один із основних принципів роботи нашої Мережі. А професіоналізм лікарів, сучасне обладнання та якісні витратні матеріали є запорукою високих показників ефективності лікувально-діагностичних процесів. Ми раді, що під наглядом нашого лікаря Ви змогли вирішити неприємну проблему та залишились задоволені результатом. Сподіваємося, що Ваш відгук буде корисним усім потенційним пацієнтам при виборі медичного закладу та лікаря. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Обратились к офтальмологу Литвиновой Л.В. за помощью в лечении астигматизма. После консультации нам понадобилась помощь психолога! Врач вела себя очень резко, нетерпеливо выслушивала жалобы на здоровье, как будто хотела побыстрее отделаться, а в конце приёма вообще довела человека до слёз! И это клиника европейского уровня! Никому не посоветуем этого врача, будем искать другого специалиста!
Наталья
Харків, 16.11.2021
Оцінка:
Доброго дня хочу залишити відгук про доктора Літвінову Л.В., були у лікаря на лікуванні. Компетентний лікар, доброзичливе ставлення до пацієнта. Після курсу лікування планую знову записатися до цього лікаря.
Бондар Оксана
Харків, 10.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Оксано. Дякуємо за відгук. Нам приємно отримувати зворотний зв'язок від пацієнтів. Раді, що рівень професіоналізму нашого лікаря виправдав надану Вами довіру. Завжди готові допомогти та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Величезне спасибі доктору офтальмологу Захарчук Ірині Миколаївні. Спостерігаємося не перший рік. Моя дитина, 3 племінники і вже навіть діти друзів. Сама лікар. Є з чим порівняти. Спасибі і здоров'я їй !!!
Марина
Харків, 19.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Марино. Згідні з Вами, сучасна діагностика і лікування в наших медичних центрах - це результативно, якісно і комфортно. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Зверталися до лікаря Захарчук І.М. з проблемою із зором. Доктор дуже уважно і відповідально поставився до проблеми. Були призначені та правильно підібрані всі необхідні процедури і лікування, які принесли позитивний результат. Спасибі!
Анастасія
Харків, 26.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Анастасіє. Нам приємно, що Ви задоволені візитом до нашого фахівця і результатом лікування. Важливою частиною якісної діагностики та лікування є сучасне і високотехнологічне обладнання наших медцентрів. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу залишити відгук. В ON Clinic працюють справжні професіонали. Спасибі адміністрації, що змогли підібрати такий персонал. Були на прийомі у офтальмолога Литвинової Лілії Володимирівни, кваліфіковане та доброзичливе ставлення. Це важливо, тому що приводила на прийом дитину. Зараз проходимо лікування, рекомендоване лікарем. На прийомі були 06.06.2021г. Також хочу відзначити доктора Капленка Андрія Віталійовича (ЛОР), дуже сподобався, і лікування було призначено ефективне. Мій висновок такий, що тут працюють хороші лікарі, де робота - це покликання! Спасибі вам.
Оксана
Харків, 10.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Оксано. Дякуємо Вам за позитивний відгук. Ми раді, що в особі наших лікарів Ви знайшли фахівців, яким змогли довірити здоров'я дитини. Фахівці «ОН Клінік» підбирають індивідуальні програми лікування для кожного пацієнта, що значно підвищує ефективність. Нам важливо знати, що візит в медцентр був комфортним, результативним і Ви задоволені рівнем сервісу і якістю медичного обслуговування. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго вам дня! Хочу залишити відгук і поділитися своїм результатом від роботи лікаря-отоларинголога Капленко Андрія Віталійовича. Я зіткнулася з проблемою закладеного носа, і ніяк не могла вилікувати, поміняла кілька лікарів, які призначали антибіотики, не перевіряючи аналізи і мою сумісність і їх переносимість. Коли я потрапила до Капленко А.В. насамперед він мене направив на повне обстеження, зробили бак.посев на чутливість до антибіотиків перш ніж призначити лікування. Все покроково пояснив, переконав мене, що все виліковне (хоча до цього здавалося, що вже нічого не можна зробити, крім як операцію), прописав лікування, зробив прокол, щоб прибрати весь гній з носової порожнини. Хочу подякувати за уважне ставлення, повну компетентність, відповідальність за кожен крок і що не менш важливо, психологічне навіювання спокою. Зараз я відчуваю себе набагато краще і бачу прекрасний результат, завдяки Капленко Андрію Віталійовичу
Наталія
Харків, 09.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталіє. Спасибі Вам, що знайшли можливість поділитися своєю історією звернення в нашу клініку. Нам приємно, що в особі нашого фахівця Капленко А.В. Ви знайшли лікаря, якому змогли довірити своє здоров'я і залишилися задоволені результатом. Наші фахівці комплексно підходять до лікувально-діагностичного процесу, а також уважно ставляться до кожного пацієнта. Ми раді, що після візиту в наш медичний центр у Вас залишилися тільки позитивні враження. Завжди готові надати якісну медичну допомогу в разі потреби і бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
05.06.21 була у офтальмолога Литвинової Лілії Володимирівни, максимально незадоволена ставленням лікаря до мене, як до пацієнта. Спілкування максимально сухе, односкладові відповіді, на мої питання і хвилювання (що абсолютно нормально для пацієнта турбується про своє здоров'я !!) - закочування очей і недружню, грубе ставлення. Про мої минулі аналізи і перевірки зору навіть не запитала (хоча до цього, адміністратор дбайливо кілька разів нагадала мені їх взяти з собою) в результаті я показала їх сама, вона глянула і гаркнула (по іншому не скажеш): сідайте, питання після процедури ! Окей, сиджу, мовчу, чекаю коли мені дадуть слово. Вона мовчки все перевірила, з незадоволеним обличчям, роздрукувала аналізи, дає - каже: якщо хочете, з понеділка йдіть в офтальмік на корекцію зору. Я ж починаю розповідати, що до цього велику кількість лікарів говорили мені спочатку зупинити постійне погіршення зору, а після можна на корекцію, раптом якщо я зроблю її зір знову впаде? Вона каже: можливо і впаде. Але робити її можна тільки один раз в житті, впаде, так впаде - окуляри. Ну охренеть тепер! Ось це лікар! Ось це сервіс! Я сиджу, дивлюся на неї, в шоці від такого ставлення, вона: це не те, що Ви хотіли почути? Ну що ж. Я: мені цікаво звичайно ж почути вашу думку, як професіонала, інакше я до вас би і не звернулася. Але ваше ставлення і то, з яким видом ви проводите прийом і то, як спілкуєтеся це щось! У кабінеті немає камери? Щоб керівництво подивилося і послухав як Ви спілкуєтеся з пацієнтами? На що відсутній погляд і: немає. Про що ще з такою людиною говорити? Вона прямо дає зрозуміти як її напружує ця робота і як її напружують пацієнти. Такого сервісу давно ніде не зустрічала. Приходила до вас у відмінному настрої, йду в жахливому! Дуже шкода, що дії і ставлення одного лікаря особисто для мене кидає величезну тінь на вашу клініку! Надалі не хочу мати справу з такою неповагою за свої ж гроші! Сподіваюся керівництво відреагує на цю ситуацію, намагалася розписати максимально докладно для повноти картини. Тренінг по сервісу і взаємодії з клієнтами Лілії був би доречним. Я розчарована відвідуванням Он-клінік.
Ольга
Харків, 05.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ольго. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що кожен лікар має право на свою думку у виборі тактики щодо лікувально-діагностичного процесу, за яку несе відповідальність. Кожен пацієнт має право на свій розсуд погоджуватися або ні з думкою лікаря. Також у пацієнта є можливість отримувати альтернативні думки фахівців без обмеження кількості і приймати найбільш оптимальне для себе. Якщо у Вас є претензії до медичної частини прийому - готові продовжити розбір ситуації за умови надання альтернативного висновку з іншим лікарським думкою. Якщо спілкування з доктором в стінах нашого медцентру було дискомфортним для Вас - просимо вибачення. Ми завжди відкриті до конструктивноо діалогу, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у Литвинової Л. В, можу сказати, що лікар не глянула на висновок і анамнез попередніх лікарів, щоб простежити динаміку, хоча я її про це попросила. Дуже поспішала і була нервова, перебивала. Припускаю, що менеджерам не варто призначати прийом ввечері, якщо це проти волі лікаря. Було дуже неприємно говорити і чути звинувачувальний тон лікаря.
Оксана
Харків, 16.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Оксано. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка кожного пацієнта. Хочемо зазначити, що першочерговим завданням кожного лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Під час прийому лікар проводить профільний огляд, збір анамнезу, дає рекомендації щодо подальшої лікувально-діагностичної тактики, що і було проведено в даному випадку. Безумовно, важливими є взаєморозуміння і комфорт у спілкуванні між лікарем і пацієнтом. Приносимо свої вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був на прийомі у лікаря Литвинової Лілії Володимирівни і, чесно кажучи, трохи сторопів від відносини до пацієнта... Якщо в кінцевому підсумку лікування і було призначено правильно і мені допомогло, то сам прийом був не зовсім адекватним. З нервовим киданням рукавичок в урну і різким і підвищеним тоном спілкування.
Сергій
Харків, 09.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Сергію. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт для пацієнтів під час звернення в клініку - одне з пріоритетних завдань. Якщо на прийомі не відбувся контакт лікар-пацієнт на психологічному рівні - приносимо вибачення за дискомфорт. Нам приємно, що питання було вичерпано, а призначене лікування було ефективним. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік