Навіщо видалили коментар???!! Якщо лікар поганий,то нехай люди знають! Шевченко хамка,якщо їй відповідаєш на її ж питання перебиває або взагалі не дає нормально відповісти. Нормально не консультує . Назначила багато ґ непотрібних аналізів. Взагалі не рекомендуємо!
Тетяна
Харків, 06.06.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження про нашого лікаря. Зазначаємо, що у цьому випадку Ви не є пацієнтом. Звернень особисто від пацієнта на Службу контролю якості та адміністрації клініки не надходило. Завжди акцентуємо нашим пацієнтам, у разі виникнення будь-яких питань щодо якості обслуговування в наших клініках по факту виникнення ситуації пацієнт може звернутися до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми відкриті до конструктивного діалогу та готові допомогти у розв'язанні будь-яких ситуацій. Зичимо здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Шкодую, що до неї пішла, даремно викинуті гроші + звернення до пацієнта залишає бажати кращого.
Інесса
Харків, 05.06.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Інесо. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Безумовно, взаєморозуміння та комфорт у спілкуванні між лікарем та пацієнтом є важливими для досягнення успіху у лікуванні. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт. У клініці завжди є можливість змінити лікаря, якщо виникла така необхідність, кожний напрямок представлений кількома фахівцями. Сподіваємось на продовження співробітництва. Будемо раді вітати у клініці на черговому візиті. Завжди готові допомогти, зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Тетяна
Харків, 04.06.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вдячний. Гарний спеціаліст. Приємна людина.
Борис
Харків, 31.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Борисе. Дякуємо за позитивний відгук. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Плутенко Інна Михайлівна.
Рекомендую цього фахівця. За призначеним курсом лікування вилікували Helicobacter pylori. Одна з важливих для мене якостей лікаря в приватній клініці - не нав'язування додаткових непотрібних аналізів і ліків. Все доступно пояснила і ввічливо. Шанобливо ставиться до колег і до пацієнтів. Готується до візиту пацієнта і ретельно вивчає історію хвороби.
Андрій
Харків, 24.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Андрію. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Ми цінуємо Вашу думку. Вдячні, що Ви публічно поділилися своїм досвідом звернення до нашого лікаря Плутенко Інни Михайлівни. Нам приємно знати, що з допомогою нашого спеціаліста Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Плутенко. Спілкується зверхньо. Претензійний тон та надмірний погляд. Дуже неприємно особа. Вже після того як я зайшла в кабінет, я хотіла вийти. Мій запит не був закритий. Гроші оплатила за консультацію гастроентеролога, а отримала самий негативний досвід відвідування лікаря. Не рекомендую її нікому і ніколи.
Діана
Харків, 21.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Діано. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Кожен лікар має право на свою професійну думку та рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Безумовно, для досягнення успіху у лікуванні, має виникнути довіра до лікаря. Право пацієнта погоджуватися або ні з рекомендаціями фахівця та вільно обирати лікаря. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт при спілкуванні зі спеціалістом. Зичимо Вам здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
3 травня о 14.00 я побував у Вас у клініці. Не видаляйте коментар, я реальна людина.
Залишаю відгук.
Гастроентеролог Шевченко Наталія Олексіївна. Така усміхнена на фото у Вас і так неправдиво описана - «доброзичлива до пацієнтів».
Холодний погляд, дратівливість в інтонації, і так спокійно повідомляє про видалення жовчного міхура, начебто нам щодня по органу видаляють, і нам це в радість чути. Гордовита і неприємна.
Лікарі працюють із людьми, а людська психіка - це не роботи і не машини.
Лікарі мають бути милосердними і співчутливими, а так само любити людей і хотіти їм допомагати.
Дивно ж буде, якщо людина, яка ненавидить тварин, піде у ветеринари. Тоді стане актуальним питання - а чи не для того вони йдуть у ветеринари, щоб познущатися?
Петро
Харків, 06.05.2025
Показати відповідь
Добрий день. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Хочемо зазначити, що лікар визначає об'єм лікувально-діагностичної тактики на підставі об'єктивних клінічних даних на момент огляду і встановленого попереднього діагнозу. Як правило, пацієнти звертаються до лікаря, щоб отримати його професійну думку. Кожен пацієнт має право погоджуватись або ні з думкою лікаря, яка зафіксована у консультативному заключенні, яке пацієнт отримує на руки. Наразі ми так і не отримали жодних альтернативних документів з іншою інформацією. Завжди готові допомогти, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Щоб Ви могли ідентифікувати пацієнта-3 травня на 14.00 я був на прийомі у Вашій клініці.
Залишаю відгук.
Видаляти його не треба!
Нехай люди читають і будуть готові.
Гастроентеролог Шевченко Наталія Олексіївна. Така усміхнена на фото у Вас і так неправдиво описана - «доброзичлива до пацієнтів».
Холодний погляд, дратівливість в інтонації, і так спокійно повідомляє про видалення жовчного міхура, начебто нам щодня по органу видаляють, і нам це в радість чути. Гордовита і неприємна.
Лікарі працюють із людьми, а людська психіка - це не роботи і не машини.
Лікарі мають бути милосердними і співчутливими, а так само любити людей і хотіти їм допомагати.
Дивно ж буде, якщо людина, яка ненавидить тварин, піде у ветеринари. Тоді стане актуальним питання - а чи не для того вони йдуть у ветеринари, щоб познущатися?
Петро
Харків, 06.05.2025
Показати відповідь
Добрий день. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Хочемо зазначити, що лікар визначає об'єм лікувально-діагностичної тактики на підставі об'єктивних клінічних даних на момент огляду і встановленого попереднього діагнозу. Як правило, пацієнти звертаються до лікаря, щоб отримати його професійну думку. Кожен пацієнт має право погоджуватись або ні з думкою лікаря, яка зафіксована у консультативному заключенні, яке пацієнт отримує на руки. Наразі ми так і не отримали жодних альтернативних документів з іншою інформацією. Завжди готові допомогти, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Анастасія
Харків, 04.05.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Зоя
Харків, 04.05.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікування не допомогло, лікар не відповідає нормально на запитання, не дає жодних рекомендацій.
Виписав лікування, все зробила, але нічого не допомогло, не побачив відсутніх аналізів, які сам призначив. Нічого не пояснює, не заглиблюється в проблему клієнта. На запитання починає нервувати. Один раз на запитання на кшталт: а точно треба лікувати хелікобактер? (до цього він сам запитав, ну що лікуємо хелікобактер, який тільки в одному аналізі показало). Замість рекомендації чи пояснення стану, каже... ви мене що, намагаєтеся вивести на якийсь психологічний тест... ну типу того.
Спочатку ставилася з надією, терплячи його цю хамовитість, вірячи, що він допоможе, оскільки так себе поводить.
Але виявилося, що нічого не допомогло. І ще погіршилося з печією від іппу.
Дуже і дуже розчарував.
Олена
Харків, 01.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Олено. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам шкода, що Вам не сподобався прийом лікаря і перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви його відчули під час візиту. Нами перевірено інформацію по прийому і зазначаємо, що об'єм лікувально-діагностичної тактики обгрунтований і повністю відповідає вимогам та об'єктивним клінічним даним. Право погоджуватись або ні з професійною думкою лікаря стосовно плану лікувально-діагностичної тактики. Всі призначення носять рекомендований характер. Препарати групи ІПП якраз і використовуються в комплексній терапії печії і фізично не можуть її посилювати. Якщо не сподобався лікар і не підійшов за психотипом - в клініці завжди можна змінити лікаря, кожне відділення представлено кількома спеціалістами. Ми завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня! Хочу залишити відгук про чудового лікаря Орленка Д.Б. Спостерігаюся у нього вже не перший рік. Ще три роки тому Дмитро Борисович допоміг розв'язати мою проблему зі здоров'ям і з року в рік намагаюся проходити огляд тільки в нього. Все чітко: детальне опитування до дрібних подробиць за всіма скаргами. Причому не тільки в частині гастро, а й інші - тобто не просто на таблетку від симптому й іди, а лікар намагається виявити причину, чому ці симптоми турбують. І так, у Дмитра Борисовича прекрасне почуття гумору (це я до попереднього відгуку) і, на мій погляд, з такими людьми приємніше спілкуватися, ніж з тими, у кого вічно все погано. Дмитре Борисовичу, спасибі Вам за все! Здоров'я Вам і процвітання клініці!
Наталія
Харків, 26.04.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук та щирі, теплі слова. Для нас важливий зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися досвідом звернення до нашого лікаря Орленка Дмитра Борисовича. Завжди раді вітати у клініці та готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Бажаємо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік