Logo
0 800 30 11 77
Іконка PC

Відгуки про гастроентерологів у Харкові

При повторному візиті до гастроентеролога Селіванової Л. І зіткнулась з тим, що лікар почав підвищувати на мене тон з приводу того, що я не здала всі аналізи (а саме кал) При поясненні, що у мене є блювотний рефлекс і поки відклала ці аналізи, лікар обуреним тоном сказала: «Так завʼяжіть собі нос». Замість спокійного пояснення мені, як пацієнту, що без цих аналізів неможливо зробити повну картину і більш лагідного спілкування , відчула відчуття провини, зверхнє ставлення до мене лікаря. На мої питання відповіла різко. Я зауважила лікарю, що вона спілкується зі мною на підвищених тонах. Лікар знизила тон і відповіла, що вона просто емоційна і завжди так спілкується. Я пацієнт, який плачу гроші, а всі інші аналізи не безкоштовні і маю право обирати. Якщо я щось роблю не так, я прийшла розібратись зі своє проблемою саме на консультації у дружелюбному тоні. А відчула оцінку лікаря за свої питання і різкі відповіді . Після такого звернення бажання звертатися повторно в лікарню тепер не маю. Прошу видавати вашим лікарям магній і навчити елементарним базовим скріптам спілкування з клієнтом 🙏
Ірина Стадніченко
Харків, 19.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожен відгук від наших пацієнтів. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Безумовно, повага, взаєморозуміння та комфорт у спілкуванні між лікарем та пацієнтом є важливими для досягнення успіху у лікуванні. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт. Зазначаємо, якщо у пацієнта не виникло контакту та порозуміння з лікарем, то завжди є можливість звернутися до іншого фахівця цього профілю, оскільки усі напрямки у клініці представлені кількома спеціалістами. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Завжди готові допомогти. Бажаємо Вам міцного здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую Шканд Тетяні Віталіївна!!! Як би було б більше таких лікарів! Допомогла моєму батьку забути про хворобу. Професійна, чуйна, ввічлива, людяна. Дякуємо!!!
Олена
Харків, 09.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що наш лікар Шканд Тетяна Віталіївна допомогла пацієнту у вирішенні проблеми зі здоров'ям. Кваліфікована медична допомога кожному пацієнту є нашим головним пріоритетом. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити подяку гастроентерологу Шевченко Наталії Олексіївні! Мені шкода, що є негативні відгуки про лікаря. Нічого з перерахованого в них мною помічено не було. Була на двох прийомах: один онлайн, другий - особисто. Приємна усміхнена лікарка, вислухала всі скарги, призначила аналізи та обстеження. На другому прийомі чітко описала мої дії в лікуванні, дала рекомендації щодо харчування. Щиро дякую Вам, Наталіє Олексіївна, за Вашу роботу та підхід до пацієнта! Якщо буде потрібно, то із задоволенням звернуся повторно!
Радислава
Харків, 11.08.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Радиславо. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Шевченко Наталії Олексіївни. Вдячні, що Ви особливо відзначили високий професійний рівень фахівця та комфорт у спілкуванні з лікарем. Завжди раді вітати та готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Бажаємо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сделал колоноскопию. Проводила процедуру Коротких О.С. Только сделала укол и я моментально уснул. И сразу будят. Говорят: "прсыпайтесь все окончено". Я даже ничего не почувствовал. Врачу лайки и респект. Благо Дарю.
Олег
Харків, 09.08.2025
Оцінка:
Була на прийомі у гастроентеролога Шканд Т.В., лікар дуже сподобався, дуже уважна, грамотна, професіонал своєї справи. Уважно вислухала, назначила потрібні аналізи та призначила лікування, яке відразу полегшило самопочуття. Щиро рекомендую.
Оксана
Харків, 01.08.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Оксано. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Шканд Тетяни Віталіївни. Щиро вдячні за рекомендації. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Орленко Дмитро Борисович - диво-лікар! Перше знайомство і перше враження - вау!!! Хочу щиро подякувати Дмитру Борисовичу, який не просто виконує свою роботу, а справді живе нею. Прийом був зовсім не схожий на стандартний — уважний, глибокий, з відчуттям особистого підходу й турботи. Лікар зумів не лише поставити правильні питання, а й підняти настрій, "струснути" думки, показати ситуацію з іншого ракурсу. Після зустрічі з’явився ковток свіжого повітря, впевненість і внутрішня опора. Це той випадок, коли медицина перетинається з психологією, людяністю і справжнім покликанням. Дякую!
Наталя
Харків, 18.07.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталю. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів. Нам приємно, що Ви особливо відзначили уважне ставлення фахівця до пацієнта та публічно висловили щиру подяку на адресу нашого лікаря Орленка Дмитра Борисовича. Завжди раді вітати у клініці та готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Бажаємо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відділення гастроентерології Лікарь Орленко Дмитро Борисович Уважний, індивідуальний підхід, професіоналізм!
Олег
Харків, 28.06.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олегу. Дякуємо за позитивні відгуки на адресу нашого лікаря Орленка Дмитра Борисовича. Цінуємо Вашу думку. Зичимо добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар вилікувала гастрит, покращила травлення, але треба постійна дієта, бо у мене це хронічне.
Галина
Харків, 12.06.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Галино. Дякуємо за позитивні відгуки. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря. Завжди раді допомогти у разі потреби. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар чудовий, вилікувала гастрит , назначила дієту, тепер ходжу на консультацію коли хвилює шлунок.
Галина
Харків, 12.06.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Галино. Дякуємо за позитивні відгуки. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря. Завжди раді допомогти у разі потреби. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Навіщо видалили коментар???!! Якщо лікар поганий,то нехай люди знають! Шевченко хамка,якщо їй відповідаєш на її ж питання перебиває або взагалі не дає нормально відповісти. Нормально не консультує . Назначила багато ґ непотрібних аналізів. Взагалі не рекомендуємо!
Тетяна
Харків, 06.06.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження про нашого лікаря. Зазначаємо, що у цьому випадку Ви не є пацієнтом. Звернень особисто від пацієнта на Службу контролю якості та адміністрації клініки не надходило. Завжди акцентуємо нашим пацієнтам, у разі виникнення будь-яких питань щодо якості обслуговування в наших клініках по факту виникнення ситуації пацієнт може звернутися до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми відкриті до конструктивного діалогу та готові допомогти у розв'язанні будь-яких ситуацій. Зичимо здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Шкодую, що до неї пішла, даремно викинуті гроші + звернення до пацієнта залишає бажати кращого.
Інесса
Харків, 05.06.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Інесо. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Безумовно, взаєморозуміння та комфорт у спілкуванні між лікарем та пацієнтом є важливими для досягнення успіху у лікуванні. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт. У клініці завжди є можливість змінити лікаря, якщо виникла така необхідність, кожний напрямок представлений кількома фахівцями. Сподіваємось на продовження співробітництва. Будемо раді вітати у клініці на черговому візиті. Завжди готові допомогти, зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Тетяна
Харків, 04.06.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік

Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»

Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.