...
Юлія
Харків, 30.04.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Дарина
Харків, 24.04.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідувала дерматолога Мангушева Вікторія, досить добре на контрасті
Наталія
Харків, 03.04.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Мангушевої Вікторії Юріївни. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати, Мангушеву Вікторію Юріївну за те, що допомагла з лікуванням дерматита на руках, який турбував на протязі декількох років. Дуже приємний лікар.
Аліна
Харків, 27.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Аліно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно висловили подяку на адресу нашого лікаря Мангушевої Вікторії Юріївни. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже сподобалась лікар Заїка Л.П. Чуйна і уважна. Лікар своєї справи)
Юрій
Харків, 14.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Юріє. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Заїки Лариси Петрівни. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже задоволена прийомом у лікаря Заїки Лариси Петрівни. Дуже приємна в спілкуванні, швидко та якісно провела прийом, все доступно пояснила. Дуже хороший лікар!
Тамара
Харків, 12.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Тамаро. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Заїки Лариси Петрівни. Цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати та готові допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я не задоволена консультацією Рижкової Н.О. І шкодую, що пішла до неї не прочитавши відгуки.
Я прийшла о 10.00 ранку до неї, розповівши, що в мене висип від можливого застосування препаратів. Причому я ще доплатила окремо гроші, щоб мене під мікроскопом дивилися. (Подивилися, 3 секунди😁) і призначили аналізів на 10к.
Окей, я розумію, можливо потрібно. АЛЕ! Що мене здивувало ... мене послали в цей же день, після прийому здавати кров і сечу на аналізи. Не запитавши, чи їла я. Ходила в туалет. А відразу, тримай направлення і йди в кабінет, здавай. Я БУЛА В ПОВНОМУ ШОЦІ. Заходжу в кабінет здавати це все. Кажу жінці: «а я вже ходила в туалет сьогодні, нічого страшного?», а вона мені каже: «не страшно»🤣 У підсумку, мені назвали непосильну суму за аналізи і я відмовилася.
Записалася на інший день і тут мені починають говорити, що ви ж приходите натщесерце, а сечу зробіть першою зранку. І починають розповідати реальні правила🤣Я страшенно розчарована ОН клінік. Була частою пацієнткою, але після цієї ситуації я буду міняти клініку. Викачування грошей і нічого більше. Причому персонал навіть не приховує цього...
Юлія
Харків, 11.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Зазначаємо, що лікар проводить профільний огляд відповідно до об'єктивних клінічних даних і огляд дерматоскопом доцільно проводити тільки при певній патології. Сплата проводиться за первинний прийом лікаря згідно встановленого прайсу, додаткової оплати не було. Призначення лабораторних або інструментальних досліджень проводиться згідно вимог протоколів МОЗ за попереднім діагнозом. Не відповідних аналізів не внесено і не було взято. Завжди готові допомогти, зичимо Вам добра і міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у дерматолога Подпорінової Зої Анатоліївни. На прийомі було комфортно, на всі питання отримала докладні відповіді. Я задоволена прийомом.
Тетяна
Харків, 11.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Подпорінової Зої Анатоліївни. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити велику подяку лікарю Ларисі Петрівні Заіці за високий рівень професіоналізму, чуйність та увагу до пацієнтів! Велика шана та вдячність!
Юлія
Харків, 16.01.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Заїки Лариси Петрівни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити велику подяку лікарю-дерматологу Мангушевій Вікторії Юріївні. Майстер високого рівня, призначила лікування, завдяки якому я одужав. Лікаря Рекомендую!
Віктор
Харків, 14.01.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Вікторе. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Мангушевої Вікторії Юріївни. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Марат
Харків, 06.01.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
1 за те, що непогана людина, 0.5 за пораду лікувати одним антибіотиком дві проблеми, 0.5 за те, що знайшла ці проблеми, але з такою кількістю аналізів (на все) і без лікаря сам їх знайшов. Абсолютно незрозуміло навіщо я платив за повторну консультацію, якщо вся її суть полягала в «вам до гастроентеролога» - спасибі, кеп, це і так було зрозуміло з аналізів і можна було якось заздалегідь попередити, а не підтверджувати дерматолога.
Daniyil
Харків, 30.12.2024
Показати відповідь
Добрий день, Даніїл. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Шкодуємо, що Вам не сподобалась консультація лікаря. Зазначаємо, що на первинному прийомі лікар встановлює попередній діагноз на підставі об'єктивних клінічних даних, визначає план необхідних додаткових обстежень і симптоматичне лікування у разі необхідності. Пацієнт на руки отримує консультативне заключення, що було і в даному випадку. На повторному візиті після отримання результатів додаткових обстежень лікарем скориговується подальша тактика відповідно до виявлених етіологічних факторів. Завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік