...
Тарас
Харків, 04.09.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Пишу відгук про роботу рецепції Онклінік на Ярослава Мудрого, Харків, тому що це вже ні в які ворота... тому що спочатку так вчинили зі мною, а сьогодні з дружиною. Мабуть, цій клініці клієнти вже не потрібні, зажерлися, інакше не скажеш! Суть питання (пишу про дружину) - записалася на прийом до лікаря через онлайн-сервіс dok.ua 4.09 на 13.30, отримала підтвердження, приїхала до призначеного часу. Але на рецепції щось десь подивилися і відмовили в прийомі, тому що за їхніми даними, бачите, вона була записана не на 13.30, а... ..увага...до 13.10! А подзвонити клієнту і сказати про перенесення часу руки відсохнуть? Або не царська це справа, дзвонити клієнтам і попереджати про перенесення часу не зрозуміло ким і не зрозуміло з яких причин. Але навіть не стикування за часом всього на 20 хвилин - привід відмовити в прийомі лікаря! Пів дня і 100 км дороги від дому до клініки і назад коту під хвіст. І все це через співробітників рецепції, яким в цій клініці все до лампочки! Раніше це була одна з найкращих клінік Харкова, зараз - повна темрява! Нікому не раджу! А керівництву клініки настійно раджу провести роботу з персоналом, інакше всіх клієнтів розгубите!
Олександр
Харків, 04.09.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Ми проводимо предметний розбір по кожному зверненню безпосередньо з пацієнтом клініки, яким Ви не є в даній ситуації. Наразі нами було надано предметний зворотній зв'язок особисто пацієнту в телефонному режимі. Просимо Вас уникати необгрунтованих публічних звинувачень на адресу персоналу клініки. Про дату та час запису пацієнт отримує повідомлення, що було і в данному випадку. Пацієнт підвердила отримання провідомлення. Час зафіксований коректно і фізично не міг бути іншим відповідно до інтервалу прийомів в графіку лікаря. Завжди готові допомогти в разі необхідності, зичимо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую Богові за чудового лікаря — Сироткіну Ольгу Євгенівну.
Людяне ставлення, адекватне та ефективне лікування, грамотне призначення аналізів.
Я порекомендував її своїй родичці, і хочу сказати, що вона також залишилася задоволена професіоналізмом цього лікаря.
Микола
Харків, 16.08.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Миколо. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Сироткіної Ольги Євгенівни. Для нас важливо знати, що Ви цінуєте високий професійний рівень нашого фахівця. Щиро вдячні за рекомендації. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Постійно звертаюся до вас як я, так і мій батько і дружина. Всім задоволений.
Дмитро Бондаренко
Харків, 19.07.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Дмитре. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Завжди раді вітати й готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був вже не один раз в клініці і завжди отримував тільки позитивні емоції від роботи персоналу, порадували можливості провести практично всі дослідження і призначити правильний курс лікування. Сам медичний центр чистий і акуратний, приємний персонал, який заслужено отримує свою заробітну плату.
Дмитро
Харків, 07.06.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Дмитре. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Наш пріоритет - це якісний сервіс, кваліфікована медична допомога та комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку, ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Некомпетентні лікарі. Адміністратори хороші ввічливі дівчатка
Анастасія
Харків, 02.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Анастасіє Русланівно. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам шкода, що Вам не сподобався прийом лікаря. Нами перевірено інформацію по візиту і зазначаємо, що об'єм лікувально-діагностичної тактики обгрунтований і повністю відповідає вимогам та об'єктивним клінічним даним на день огляду. Всі призначення носять рекомендований характер. При виникненні додаткових питань - можна звертатись до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Цигарія Ірина Валентинівна, прийом врача не спадобовся мені, вважала що це буде гарний спеціаліст який вирішить проблему, назначила додаткове обстеження, яке зовсім не потрібні дитині, результатом не довольна.
Ірина
Харків, 14.04.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за вибір клініки і висловлену думку. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Зазначаємо, що лікар на первинному прийомі проводить профільний огляд і на підставі об'єктивних клінічних даних рекомендує пацієнту подальшу тактику. Право пацієнта погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Більш детальний зворотний зв'язок можна отримати за номером Служби контролю якості 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Зичимо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все сподобалось, професійний підхід, професійні фахівці. Рекомендую.
Вячеслав
Харків, 09.04.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Вячеславе. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Щиро вдячні за рекомендації, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулася до лікаря-невролога Сироткіної Ольги Євгенівни і залишилась задоволена. Вона дуже уважна до проблем пацієнта. Кваліфікований лікар, який підібрав грамотне лікування. Також дуже приємні адміністратри, які швидко консультують, спілкуються з повагою до клієнтів, які звертаються в ОН Клінік.
Наталія
Харків, 26.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук. Для нас важлива Ваша думка. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашої клініки та лікаря Сироткіної Ольги Євгенівни. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була у лікаря невропатолога Сироткіної О.Є. Все дуже сподобалося. Чуйна та душевна лікарка, яка з клопотом ставиться до своїх пацієнтів. Дуже дякую ОН Клінік!
Людмила
Харків, 11.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Людмило. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашої клініки та лікаря Сироткіної Ольги Євгенівни. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Спасибі лікарю, все доступно розповіла, дуже професійно ставиться до своєї роботи. Я дуже задоволена, що відвідала саме її.
Валентина
Харків, 11.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Валентино. Дякуємо за позитивний відгук. Ми раді знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря. Завжди готові допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Сироткіна Ольга Євгенівна проконсультувала в повному обсязі, доступною мовою. Дякую!
Володимир
Харків, 11.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Володимире. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Сироткіної Ольги Євгенівни. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»
Адреса: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 30а
ОН Клінік Харків Ярослава Мудрого
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 18:00, Сб: 9:00 - 16:00, Нд: 9:00 - 13:00
Запис по телефону:
0 800 30 11 77
Цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама