Фролова Оксана - лікар-гінеколог.
Хотіла лікувати мені те, чого в мене не було.
У рекомендаціях вказала, що мені слід здати найдорожчі аналізи в їхній клініці, і діагностувала запалення придатків.
Я більш ніж упевнена, що вона й сама знала: ніякого запалення в мене немає.
Трохи збільшений яєчник вказував на те, що у мене скоро менструація, і я говорила їй про це.
Після цієї лікарки я відвідала вже сумлінного гінеколога і не лікувала те, що лікування не потребувало.
Настійно не рекомендую!
Вікторія
Харків, 12.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, що у Вас склалося таке враження. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Нами перевірена інформація і зазначаємо, що лікар встановлює діагноз на підставі усіх об'єктивних клінічних даних на момент звернення та надає відповідні рекомендації щодо подальшої тактики. Більш детальна інформація Вам надана телефоном. Ми раді, що Вам наразі все зрозуміло і питань більше не залишилось. Завжди готові допомогти, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Професійна, приємна лікар Соболь Світлана Георгіївна! Детально розповіла про план лікування.
Жанна
Харків, 05.02.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Жанно. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Соболь Світлани Георгіївни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Соболь - некомпетентний лікар, якому байдуже на вас.
З вересня місяця я купу грошей залишила, щоб послухати, що з кровотечею, рецидивуючими кістами, гіперплазією ендометрію послухати, як у мене "все ідеально". Я втратила час - і зараз відходжу від операції, бо 2025 рік я зустріла з масивною кровотечею. Мені видалили ендометрій, поліп, ще й ерозію велику брали на біопсію, а вона, явно не за 3 місяці виросла.
Це лікар, який буде розказувати про сумну долю жінки з посмішкою на обличчі, буде використовувати слова "перетонітік". А ще вона буде заспокоювати тим, що в неї сьогодні інша пацієнтка була, так в неї аж дві кісти, ще й жовтого тіла. Легше стало? А має бути. Бо назначає серйозні ліки, після яких запалення кишківника лікуєш, але це все "ну, буває".
І лікар знала, що в мене є хронічна хвороба щитоподібної. Але жодного дообстеження, жодних рекомендацій. Нічого, окрім "приходь через рік". Я не дотянула. Потрапила в операційну раніше.
Лікар УЗД Поліщук теж байдужа лікарка, яка може вас послати до Соболь, бо чого до нею з болями по-жіночому йти. Ав тому-то й справа, що Соболь вже сміється з того, що ти не можеш витерпіти "жіночу долю". Діалог в кабінеті у Поліщук з Соболь, коли я лежала на кушетці: "Дивись, щось у неї ендометрій нерівний, якось дивно. - Та ні, все нормально, то збій циклу. В мене он взагалі пацієнтка з двома кістами зараз". І Соболь пішла.
Я їй довіряла. Її компліментам моїм яєчникам.
А в результаті втратила час. І купу грошей.
Я звернулася до адміністрації Он Клінік. Ще звернуся в МОЗ. Бо я купу грошей за посмішку Соболь заплатила. А зараз мучуся від болю і не можу нормально працювати через операцію.
Не довіряйте їй. Їй байдуже. Вона буде все на жіночу долю списувати. При тому, що вона ендокринолог ще й. А на дообстеження мене відправила тільки Мамедова. І там щитоподібна показала, що й як.
Кожний прийом у Соболь, а їх було 4+ за цей час мого колапсу з вересня, коштував близько 1000 гривень, бо з УЗД. Буду вимагати повернути мені ці кошти.
Не ведіться на посмішку.
Вікторія
Харків, 29.01.2025
Показати відповідь
Добрий день, Вікторіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Всі послуги клініки платні і зазвичай пацієнти свідомо обирають, користуватись платними послугами або ні. Нами перевірена інформація і зазначаємо, що клініка і лікарі цілком виконали свої зобов'язання з урахуванням всіх наявних об'єктивних даних. У разі, якщо пацієнт не в повному обсязі або несвоєчасно виконує рекомендації лікаря, в тому числі і по діагностичним призначенням, то у лікаря обмежені можливості для коригування подальших дій. Завжди готові допомогти, зичимо Вам добра і міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар - Гінеколог Соболь С.Г. Дуже приємна та щира людина ,на прийомі все було чудово , обовʼязково буду радити знайомим , дякую за Вашу працю.
Катерина
Харків, 17.01.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за позитивний відгук. Ми раді знати, що Ви залишилися задоволені візитом до нашого лікаря Соболь Світлани Георгіївни. Вдячні за рекомендації. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже приємний лікар, прийом пройшов на відмінно, вирішення проблеми також. До лікаря хочеться повертатись. Раджу
Альона
Харків, 09.01.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Альоно. Щиро дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я нарешті знайшла свого лікаря :) Дуже вдячна Соболь Світлані Георгіївні за професійність, уважність, делікатність і дуже турботливе ставлення. Дякую велике!
Ірина
Харків, 30.12.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Ірино. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Соболь Світлани Георгіївни. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Анастасія
Харків, 30.12.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна своєму лікарю Соболь Світлані Георгіївні! Під наглядом вже багатого років. Не змогла в Києві такого же рівня знайти спеціліаста, тому продовжую їздити до неї в Харків. Дуже рекомендую!!!!
Оксана
Харків, 30.12.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Оксано. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємно знати, що Ви цінуєте високий рівень професіоналізму нашого лікаря Соболь Світлани Георгіївни. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Анастасія
Харків, 29.12.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Перший раз була на прийомі у Соболь. Я знайшла свого гінеколога. Вона відповідає на будь-які питання, каже про усі деталі. Відчуття що ти прийшла не на прийом а до подружки на каву. Якщо була б можливість вести вагітність у неї я б навіть не думала!
Марія
Харків, 27.12.2024
Хороша лікарка, все зробила швидко й акуратно
Софія
Харків, 16.12.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Софіє. Дякуємо за позитивний відгук. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати лікарю Афанасьєфу І. В. за його професіоналізм. Він проводив мені лапароскопічне видалення міоми матки великих розмірів. Операція пройшла успішно і відновлення проходить також добре. З таким професіоналом було зовсім не страшно. Окремо дякую всій команді лікарів і медсестер, які були присутні на операції і після, в стаціонарі. Дякую!
Аліна Гуржій
Харків, 28.11.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Аліно. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємна Ваша висока оцінка рівня професіоналізму команди наших фахівців. Цінуємо Вашу думку. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Афанасьєва Ігоря Володимировича. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»
Адреса: Харків, вул. Молочна, 48
ОН Клінік Харків Левада
Приймаємо: Пн - Пт: 8:30 - 18:00, Сб: 8:30 - 17:00, Нд: 8:30 - 14:00
Запис по телефону:
0 800 30 11 77
Цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама