Хочу подякувати лікарю-дерматологу Дмитрієвій Ганні Андріївні за надані рекомендації та назначене лікування! Лікар компетентна, чуйна та доброзичлива! Лікування та догляд допомогли покращити стан моєї шкіри! Рекомендую!
Олександра
Харків, 07.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Олександро. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря. Завжди раді вітати та готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Юлія
Харків, 30.04.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я не задоволена консультацією Рижкової Н.О. І шкодую, що пішла до неї не прочитавши відгуки.
Я прийшла о 10.00 ранку до неї, розповівши, що в мене висип від можливого застосування препаратів. Причому я ще доплатила окремо гроші, щоб мене під мікроскопом дивилися. (Подивилися, 3 секунди😁) і призначили аналізів на 10к.
Окей, я розумію, можливо потрібно. АЛЕ! Що мене здивувало ... мене послали в цей же день, після прийому здавати кров і сечу на аналізи. Не запитавши, чи їла я. Ходила в туалет. А відразу, тримай направлення і йди в кабінет, здавай. Я БУЛА В ПОВНОМУ ШОЦІ. Заходжу в кабінет здавати це все. Кажу жінці: «а я вже ходила в туалет сьогодні, нічого страшного?», а вона мені каже: «не страшно»🤣 У підсумку, мені назвали непосильну суму за аналізи і я відмовилася.
Записалася на інший день і тут мені починають говорити, що ви ж приходите натщесерце, а сечу зробіть першою зранку. І починають розповідати реальні правила🤣Я страшенно розчарована ОН клінік. Була частою пацієнткою, але після цієї ситуації я буду міняти клініку. Викачування грошей і нічого більше. Причому персонал навіть не приховує цього...
Юлія
Харків, 11.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Зазначаємо, що лікар проводить профільний огляд відповідно до об'єктивних клінічних даних і огляд дерматоскопом доцільно проводити тільки при певній патології. Сплата проводиться за первинний прийом лікаря згідно встановленого прайсу, додаткової оплати не було. Призначення лабораторних або інструментальних досліджень проводиться згідно вимог протоколів МОЗ за попереднім діагнозом. Не відповідних аналізів не внесено і не було взято. Завжди готові допомогти, зичимо Вам добра і міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у дерматолога Подпорінової Зої Анатоліївни. На прийомі було комфортно, на всі питання отримала докладні відповіді. Я задоволена прийомом.
Тетяна
Харків, 11.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Подпорінової Зої Анатоліївни. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Потрапила я до дерматолога Зої Анатоліївни, на тілі утворився висип, який викликав сильний свербіж. Мій огляд зайняв не більше 10 хвилин. Коли лікарка побачила мої родимі плями, вона з жахом запитала «Що це?». , але мене в той момент це не збентежило. Виписавши аналізи загальною вартістю на 5500 грн, сказали одразу йти до неї як тільки прийдуть результати. Після повторного візиту, який тривав не більше 5 хвилин, мені сказали, що це гриби, купити мазь і пийте антибіотик. Через 2 тижні, жодних позитивних змін не відбулося. Звернулася в іншу поліклініку, і як виявилося, що у мене фолікуліт, тільки там мене оглянули на обладнанні, а не під лупою. Показавши результати ОнКлінік, дуже здивувалися навіщо я здавала такий перелік аналізів і найголовніше, що мені не варто було пити цей антибіотик! Залишилося жахливе враження! Викачування грошей і не більше, спасибі за втрачені 2 тижні «лікування»
Анастасія
Харків, 24.12.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нами було перевірено інформацію і зазначаємо, що лікар на первинному прийомі проводить профільний огляд, встановлює попередній діагноз і визначає подальшу діагностичну тактику з метою пошуку етіологічних факторів — тобто причин такого стану. За результатами діагностики лікар призначає етіотропне лікування, направлене на усунення виявлених причин патологічного стану. Всі призначення обгрунтовані. Більш детальна інформація Вам була надана телефоном. Зичимо добра і міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
поліна
Харків, 01.12.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Єлизавета
Харків, 02.11.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Після кількох консультацій, діагнозів і лікувань у різних дерматологів Харкова, потрапили на прийом до Подпоринової Зої Анатоліївни. нам тільки вона призначила аналізи і виключила поставлені раніше діагнози, чітко пояснюючи, чому попереднє лікування і не могло допомогти. Після призначеного нею лікування протягом 2 місяців, повністю чисті руки і відмінне самопочуття. Дякую за високу кваліфікацію і співчутливе ставлення до пацієнта.
Костянтин
Харків, 10.10.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Костянтине. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що з допомогою нашого лікаря Подпорінової Зої Анатоліївни Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям, котра турбувала тривалий час. Будемо раді вітати на профілактичних візитах. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ніколи за своє життя не залишала негативних відгуків, але тут навіть я не можу пройти повз, бо ставлення до роботи та до пацієнтів, яке я побачила у випадку з лікарем Подпоріновою З.А., – це жах. І то м'яко кажучи. Вперше була на консультації я, ще пів року тому. Діагноз звичайний: акне, як наслідок інших хвороб. На руках вже мала достатньо паперів, які підтверджували його, з повним переліком пройдених попередньо обстежень, але лікаря це не цікавало. Побіжно оглянувши мене, воно сказали мені очевидні речі, які я вже й без того знала, назначила обстеження більш ніж на 9 000 грн, серед яких були абсолютно непотрібні (мені це пізніше підтвердили лікарі, які, власне, й проводили це обстеження. Казали, що воно марне, бо ніяких ознак захворювань і близько немає, але вже як лікар написала, то ладно). Звісно ж, у результаті показники були гарні. І я дуже сумніваюсь, що лікар з 37-річним стажем роботи цього не усвідомлювала, коли складала мені список аналізів всього, що тільки можна знайти. Витративши на мене хвилин зо 20 з 30 оплачених, мені ліниво видали папірець з висновком та сказали, щоб я не приходила, поки не здам усе, що там написано. Здавши їх протягом 2-х місяців, запланувала наступний візит. Але що в результаті? Звісно ж, потрапити до дерматолога більше не було можливості найближчі місяці. Я змінила лікаря, і то було найкращим рішенням. Та це не найгірше. Найгірший візит стався в моєї мами, у якої був виставлений свій діагноз та також підтверджений багатьма обстеженнями, що вже були на руках. У її випадку поведінка лікаря була ще гіршою: зверхньою, насмішкуватою, й близько не зацікавленою в тому, щоб допомогти. Результати з попередніх лікарень Подпорінова З.А. відмовилась дивитись і, звісно ж, знову назначила обстеження на круглу суму. Половина з яких дублювали мої, а я наголошую на тому, що в нас специфіка захворювань абсолютна різна. Тобто стандартний набір аналізів при будь-якому стані, а ви там вже самі якось. Мінімальні етика та субординація при діалозі з дорослою людиною були порушені, і якщо в своєму випадку я хоч якось це могла зрозуміти (лікар старша за мене на 30+ років, проте й це не виправдання), то у випадку з мамою – ні. Настільки поганого та непрофесійного підходу до роботи за роки походів по лікарням я ще не стрічала. Я невчасно дізналась, що мама записалась саме до цього лікарня, але якби дізналась, – порадила б не ходити. Отже, хотіла б застерегти кожного, хто планує свій візит до цього лікаря, від повторення моєї помилки. І ще більше: від здачі мільйона аналізів, які лікар напише. Якщо вам дорогі ваші нерви, час та ресурси, – будь ласка, переглядайте фахівців ще. Не заперечую, що комусь могло й пощастити з оглядом у цього лікарня, але професіонал – це рівноцінне ставлення до всіх пацієнтів. Тим паче, коли пацієнти не виявляють ніяких ознак негативної поведінки, а приходять до вас, щоб розібратися з проблемою. Мені ж шкода витраченого часу й грошей, але зовсім не шкода рішення сказати про це чесно та поділитися зі всіма своїми враженнями. Бережіть себе!
Анастасія
Харків, 07.07.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження і перепрошуємо за дискомфорт. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Під час консультації лікар може призначити симптоматичне лікування та надає рекомендації щодо подальшого плану лікувально-діагностичних дій. Якщо не підійшов лікар за психотипом — можна змінити лікаря. Кожне відділення представлено кількома спеціалістами. Сподіваємось на продовження співпраці з Вами і зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулась до лікаря Рожкової Наталії Вікторівни з проханням видалити родимку на обличчі. Лікар провела огляд, відповіла на усі питання, які я ставила. Процедура пройшла швидко. Запросили на повторний безкоштовний огляд через 10 днів після видалення. Надіюсь на гарний результат. Загалом прийомом задоволена, дякую.
Олена
Харків, 28.06.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Олено. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїм позитивним досвідом звернення до нашого лікаря Рожкової Наталії Вікторівни. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Прийомом лікаря розчарована
Причина звернення -кератоз
Призначила масу обстежень, очевидно, що була розчарована тим, що вони у мене досить свіжі і я їх можу надати і якби перед записом на прийом мене попередили, я б їх принесла...
Хоча ...
А клініка крові у мене взагалі була з собою від 19 травня 2024 року, але лікарка на них не подивилася
Прийом 500 гр.
За що?
Побільше здерти грошей за обстеження?
Первинна рекомендація вражає ....
мажте поки кремом зволожуючим
Яким заради сміху, хоча б написали (торгову марку або назву)
Це все?
Здала один зішкріб, але бажання приходити повторно і ще раз оплачувати кудись поділося
Категорично не рекомендую!
Любов
Харків, 30.05.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Любове. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалося таке враження. Наша клініка офіційно надає платні медичні послуги згідно із затвердженим прайсом. Зазначаємо, що фахівці клініки керуються чинними нормативними документами МОЗ України щодо визначення обсягу діагностично-лікувальної тактики. На первинному прийомі лікар проводить профільний огляд, збір даних анамнезу життя та хвороби, надає рекомендації щодо подальших дій. Кожен пацієнт має право погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Більш детальна інформація Вам повідомлена у телефонному режимі. Зичимо здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на онлайн констультації з невеличким висипанням на обличчі. Назначила всі аналізи світу на загальну суму більше 5 тис грн. Головне касу зробити
Марина
Харків, 08.04.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Марино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги пацієнту. Зазначаємо, що лікувально-діагностична тактика визначається фахівцем відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Право пацієнта погоджуватись або ні з професійною думкою лікаря. Більш детальна інформація Вам повідомлена телефоном. Завжди готові допомогти, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»
Адреса: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 30а
ОН Клінік Харків Ярослава Мудрого
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 18:00, Сб: 9:00 - 16:00, Нд: 9:00 - 13:00
Запис по телефону:
0 800 30 11 77
Цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама