Logo
0 800 30 11 77

Відгуки ОН Клінік Харків (м. Пушкінська)

Дуже дуже залишилися засмучені й не задоволені. Приїхали дитині здавати кров з вени. дитині 5 років. 6 спроб....6 проколів.....6 пластирів ....сказати, що дитина в шоці, нічого не сказати...і в підсумку з 4 потрібних "можливо" вийде тільки 2. Розумію, що вени складно знайти, але в інших клініках таких проблем не було. Коли запропонувала медсестрі запросити ще одного фахівця для ефективності, мені було сказано: крім мене ніхто вам більше не зможе взяти кров. Я фахівець у своїй справі. Значить у вашої дитини внутрішні проблеми.....Негативу вистачить на довго....і тепер без допомоги психолога навряд чи я зможу вмовити дитину піти в клініку і здати аналізи ... І потім ми дивуємося, чому діти бояться людей в білих халатах ... Старшому адміністратору спасибі, що змогла просто вислухати. ...По карті харків'янина теж збентежило дуже....Дитині 5 років... Питання він може самостійно заробляти гроші, щоб оплатити свої аналізи????Чому карта мами не підходить?.. Такого я ще не зустрічала....Дівчатка адміністратори вам окреме спасибі! Все швидко оформили, розповіли.
Анна
Харків, 26.10.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що венозний доступ залежить від маси фізіологічних факторів на момент забору і є різна його складність. На жаль, технічні моменти по венепункції в медичній практиці трапляються не рідко. Нам шкода, що склалася така ситуація. Більш детальна інформація була надана Вам у телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Юлія
Харків, 26.10.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня,все дуже чудово ,дівчата персонал найкращі , швидко записали ,кров взяли без болі дуже професійно, велике ДЯКУЮ !!!!
Алла
Харків, 18.10.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Алло. Щиро вдячні за відгук. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашої клініки. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні були з дитиною (3 роки) на прийомі отоларинголога у Погребняк Олени Іванівни. Дуже залишились задоволені. Лікар знає як знайти підхід до маленької дитини, а хлопчик у нас не з усіма любить спілкуватись. Олені Іванівні він не тільки дав себе оглянути, а і дозволив зробити не дуже приємну маніпуляцію. Дуже поміркований та толковий лікар, дає корисні поради. Я рада що ми потрапили на прийом до вас, будемо рекомендувати!
Олена
Харків, 21.09.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Щиро вдячні за відгук та рекомендації. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашого лікаря Погребняк Олени Іванівни. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
У дитини 3 дні була висока температура, терміново потрібно було здати клін. аналіз крові. Приїхали в неділю за записом на 10.35. Дитина, якій 1.10, природно, голодна. Хоче їсти. Почали брати кров, прокололи аплікатором, а потім тиснули на палець руками і видавлювали кров у пробірку. У підсумку з горем навпіл взяли. А наступного дня надсилають повідомлення, що потрібно зробити перезабір матеріалу, тому що в пробірці утворився якийсь згусток. Ну ситуація максимально патова, тому що аналіз потрібен був терміново. Ми втратили купу часу і нервів. Нікому не раджу цю шарашкіну контору.
Карина
Харків, 03.04.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Карино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що з об'єктивних причин не вдалося провести лабораторне дослідження. Перепрошуємо за ситуацію. Вдячні, що запропонований варіант вирішення питання був Вами прийнятий. Сподіваємося на подальшу співпрацю. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Марина
Харків, 07.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар не уважний взагалі. З дитиною, навіть, зорового контакту не було і не звернулась до неї жодного разу. Спочатку говорила, що дитина алергік і атопік, що все закладено генетично і алергія на все життя. Хоча питання стояло у неперетравленні їжі. Я пояснила, що дерматолог поставила діагноз атопічний дерматит і ми лікуємось. А до неї звернулись, за її фахом. Але в картці вона записала діагноз атопічний дерматит. Тобто консультації від гастроентеролога ми не отримали.
Євгенія
Харків, 31.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Евгеніє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що лікувально-діагностична тактика визначена на підставі об'єктивних клінічних даних на момент прийому пацієнта та в рамках вимог чинних протоколів МОЗУ. Попередній профільний діагноз лікарем встановлено коректно, він відображений також у консультативному заключенні, яке Ви отримали на руки. Пацієнт на свій розсуд може погоджуватись або ні з професійною думкою лікаря. Вартість медичних послуг клініки зафіксована в затвердженому прайсі. Більш детальна інформація Вам надана телефоном. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу. Здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Плутенко І. М., лікар - гастроентеролог. Порекомендувала погуглити та поцікавитись як здати тест, адже я IT спеціаліст. Більш того, центр порушує закон про конфіденційну інформацію. Данні картки, вашого діагнозу не є закритою інформацією. Будь-який співробітник має змогу без вашого відома відкрити та мати доступ.
Oksana
Харків, 19.10.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Оксано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що умови проведення діагностичних досліджень в різних закладах мають свої особливості, тому при запису на діагностику потрібно це враховувати. Наша клініка функціонує з дотриманням вимог чинного законодавства щодо доступу до інформації з обмеженим доступом. Доброго Вам здоров'я та миру.
Служба контролю якості ОН Клінік
Супер доктор !
Михайло
Харків, 30.06.2022
Оцінка:
Хочу сказати слова подяки лікарю Денисюк Тетяні Олексіївні. Професіонал із великим досвідом роботи. Чемна, уважна, знаходить підхід до пацієнтів. Встановила правильний діагноз, призначила лікування. Більше за таких кваліфікованих фахівців! Велике дякую за Вашу працю!
Світлана
Харків, 06.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Світлано. Дуже дякую за відгук. Щиро вдячні, що вибрали наш медичний центр. Завжди раді допомогти. Здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, Денисюк Тетяна Олексіївна, низький уклін лікаря, зверталася з проблемами дитини, на першому курсі у неї з'явилося запаморочення, нудота, блювання до втрати свідомості два місяці нас лікували різні лікарі, але жодного результату і лише один доктор Денисюк порадила звернутися до психотерапевта оскільки побачила банальну перевтому. Психотерапевт нам допоміг. Дякуємо великому докторові Тетяні Олексіївні за шанобливість до пацієнтів та своєчасну рекомендацію.
Вікторія
Харків, 06.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Вікторіє. Дуже дякуємо за такий приємний відгук. Нам дуже приємно, що Ви залишилися задоволені рівнем обслуговування та професійною компетентністю лікаря. Щиро раді, що спілкування з лікарем було максимально інформативним. Завжди готові надати якісну медичну допомогу. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим рідним.
Служба контролю якості ОН Клінік
Уважаемое руководство клиники! Прошу Вас исключить мой номер телефона из рассылки Вашей рекламы. Мне не нужны услуги Клиники. Ваша реклама навязчивая и не нужная. Спасибо за принятые меры!
Маргарита
Харків, 19.01.2022
Оцінка:

Адреса: Харків, вул. Я. Мудрого, 30а

Дитяче відділення «ОН Клінік Харків» (м. Пушкінська)
Приймаємо: Пн - Пт: 8:30 - 18:00, Сб: 9:00 - 14:00
Запис по телефону: 0 800 30 11 77 Цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.