Звернулась з висипом, після 2 консультацій не тільки не змогли сказати що це, а й призначили лікування, яке тільки погіршило ситуацію. Зауважу, що навіть я розуміла що це дерматит, а дипломований лікар - ні (пізніше мені підтвердила це інша клініка). Гроші на вітер, шкодую, що раніше розглядала цю клініку як чудовий варіант.
Ксенія
Кропивницький, 28.11.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Ксеніє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, що у Вас склалося таке враження. Зазначаємо, що за підсумком прийому пацієнт отримує консультативний висновок фахівця, в якому лікар вказує діагноз та рекомендації на момент звернення пацієнта. Що і було у даному випадку. Зичимо Вам здоров'я, на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую лікарям Віцинській О.І., Саєнко О.О., Лопатенко Д.Е. за професіоналізм і повагу до людей. Також дякую лікарю УЗД Кравченко В.Ю.. Дякую Бузько М.М., Денисенко, Чельнік А.Ю., Гончаренко Е.І., Бессонова Л.В.
Неллі Вікторівна
Кропивницький, 09.11.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Неллі Вікторівно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до наших лікарів. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я звернулась до лікаря з дивною плямою на руці.
Лікар видалась дуже приємною, я була задоволена.
Мені зробили зішкріб, який дав негативний результат.
І на другий прийом з результатом аналізу лікар мене питає: «а ми точно добре пошкребли?» Таке питання від лікаря мене напружило, бо хто має знати, наскільки добре лікар взяв зішкріб?
Лікування не дало результату. Врезультаті, я пішла в іншу клініку здавати аналізи заново. Вони виявились позитивні.
Не знаю, в чому проблема: в тому, що лікар «погано пошкребла» чи у лабораторії, яка робить неякісні аналізи. Але 580 грн за два прийоми, які не дали толку і до 200 грн за неправильний результат аналізу я викинула просто так. Не раджу клініку нікому.
Яна
Кропивницький, 22.04.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Яно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. За Вашим зверненням було проведено предметний розбір ситуації. Підтверджуємо, що матеріалу для коректного проведення лабораторного дослідження отримано достатньо. Достовірність результату перевірено та підтверджено. Зазначаємо, що інтерпретація результатів дослідження проводиться фахівцем. Більш докладну інформацію Вам надано у телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, хочу лишити відгук щодо прийому у дерматолога Віцинська Олена Ігорівна у місті Кропивницький. Я була записана на першу консультацію до неї і хотіла отримати направлення на лікування, але Пані одразу мене відправила на видалення моєї проблеми, не запропонувавши спочатку здати аналізи чи пройти курс лікування. Я повідомила Пані, що хочу вилікувати проблему, а не косметичко її приховати. Я лишилася не задоволена прийомом і відсутністю професіональної консультації
Тетяна
Кропивницький, 13.03.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Нами перевірена інформація і зазначаємо, що запропонована лікарем лікувально-діагностична тактика коректна і відповідає вимогам чинних протоколів МОЗ по данній патології. Більш детально Вам надана інформація телефоном. Завжди готові допомогти у разі необхідності, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Віцинська Олена Ігорівна, хороший лікар, професіонал, приємна жінка, відвідувати одне задоволення. Допомогла впорається з моїми проблемами і одужати. Мені дуже допомогло її лікування. Дякую
Ключар Юлія
Кропивницький, 11.02.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Вдячні Вам, що публічно поділились своєю думкою про відвідування нашої клініки та лікаря. Нам важливо, що Ви отримали бажаний результат від лікування і залишились задоволені. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Приємне обслуговування)
Олена
Кропивницький, 27.01.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Олено. Дякуємо за відгук, радіємо що Вам сподобалось обслуговування. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Весь персонал на Европейському рівні! Лікар Віцинська знає свою справу! Рекомендую! Ціни демократичні! Приміщення клініки ідеально чисте, тому молодшому медичному персоналу окреме дякую! Дівчатка з рецепшену ввічливі, спокійні!
Анна
Кропивницький, 06.06.2022
Показати відповідь
Вітаємо, Анно. Дякуємо за вибір нашої клініки та високу оцінку роботи наших співробітників. Дуже приємно знати Вашу думку та враження. Сподіваємось, що консультація лікаря була інформативною для Вас. Зичимо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу щиро подякувати лікарю-дерматологу Віцинській Олені Ігорівні за професіоналізм в своїй справі, за вдале підібране лікування, що призвело до гарних результатів і швидкого одужання. Дуже задоволена обслуговуванням і увагою персоналу в клініці!
Марина
Кропивницький, 18.02.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Марино. Дякуємо за надану довіру нашому спеціалісту. Ми раді, що Ви задоволені якістю надання медичної допомоги. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я звернувся до дерматолога з конкретною проблемою, про неї він мені й слова не сказав, зате знайшов другу і призначив на повторні аналізи тільки в їхній клініці, навіщо мені двічі здавати вони і тобі аналізи, і чому з мене взяли гроші, а діагноз так і не поставили, лікар не знає зовсім своєї роботи!
Сергій
Кропивницький, 10.02.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Сергію. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас виникли сумніви щодо компетентності нашого лікаря. Відзначаємо, що метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. На момент звернення лікар рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики. Детальна інформація була надана Вам у телефонному режимі. Нам приємно, що Ви прийняли нашу пропозицію. Прагнемо відновити Вашу довіру та сподіваємося, що запропонована альтернативна консультація буде для Вас інформативною. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відповідально, професійно, з поясненнями на кожному етапі обстеження. Доступно. Щиро дякую Обіход Людмилі Валентинівні.
Олег
Кропивницький, 29.11.2021
Показати відповідь
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Раді, що ви залишилися задоволені рівнем професіоналізму нашого лікаря. Завжди готові допомогти та будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернувшись до «ОН Клінік» до лікаря-дерматолога Обіход Л.В. я отримала професійну консультацію. Окрім шанобливого гарного ставлення отримала висококваліфікованого лікаря, яка пояснила суть проблеми, призначила всебічну діагностику та сучасне лікування. Дякую «ОН Клінік» за таких лікарів, які керуються доказовою медициною.
Олена Сергіївна
Кропивницький, 29.11.2021
Показати відповідь
Доброго дня, Олено Сергіївно. Дякуємо Вам за позитивний відгук та добрі слова. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до лікаря. Завжди готові допомогти в межах нашій спеціалізації. Бажаємо міцного здоров'я та гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулися до лікаря Обіход Людмили Валентинівни за консультацією з приводу "невідомого" новоутворення. Після огляду лікарка надала консультацію та чітко дала зрозуміти діагноз. Дуже вдячний професіоналу своєї справи. Добра, чуйна, відразу зрозуміло , що Лікар з великої літери. Дякую лікарні "Доктор Про" за гарний прийом та вирішення нашої проблеми. Так тримати!!!
Олександр Васильович
Кропивницький, 22.05.2020
Показати відповідь
Доброго дня, Олександре Васильовичу. Дякуємо за позитивний відгук. Згодні з Вами, дерматологічні проблеми можуть викликати чимало занепокоєння та відчуття дискомфорту. Тому звернутися до спеціаліста, щоб отримати вичерпні відповіді на всі питання та можливі варіанти розв'язання проблеми є максимально безпомилковим рішенням. Завжди готові допомогти в разі необхідності. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Адреса: Кропивницький, Бульвар Студентський, 6/5
ОН Клінік Кропивницький
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 20:00;, Сб: 8:00 - 17:00
Запис по телефону:
0 800 30 07 00
цілодобово.
- По мапі
- Аеропанорама