Чудовий лікар, і клініка в цілому. Їхала з іншої країни спеціально на прийом по рекомендації близьких. Дуже вдячна за вирішення делікатного питання, рекомендації до лікування та весь час реабілітації. Із гумором, розумінням та допомогою на всіх етапах. Задоволена повністю, рекомендую!
Доброго дня, Крістіно. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Нам приємно знати, що Вам сподобалося спілкування з нашим лікарем Подпоріновим Сергієм Дмитровичем та Ви залишилися задоволені результатом звернення до фахівця. Ми раді знати, що наш спеціаліст допоміг Вам вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала. Вдячні за рекомендації. Запрошуємо завітати до клініки на профілактичні візити. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Красно дякую вам, Сергій Дмитрович
за покращення мого життя!
Ви – великій професіонал та дуже уважна людина!
Бажаю вам здоров'я та нових щасливих пацієнтів!
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за позитивний відгук та щирі, теплі слова на адресу нашого лікаря Подпорінова Сергія Дмитровича. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Моє життя покращилось,нарешті я живу.Рік минув після операції,а я і не подякувала.Бо ось нарешті почала жити по новому,без того жаху... яке позаду.... Дякую, ВАМ Олександр Михайлович,ВИ найкращий лікар! Ви подарували мені життя
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Прасола Олександра Михайловича. Вдячні за Ваші щирі слова подяки. Будемо раді вітати на профілактичних візитах та завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чудовий лікар ,та що найголовніше не менш чудова людина,все докладно пояснив,відповів на абсолютно всі запитання які мене цікавили ,прийом пройшов гарно,без проблем та незручностей, професіонал своєї справи,рекомендую 👍.
Доброго дня, Микито. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Вам сподобалося спілкування з нашим лікарем та Ви почувалися комфортно під час прийому. Щиро вдячні за рекомендації. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Днями була на прийомі у Кутепової К.В. , я прийшла на 34 тижні вагітності, з'явився геморой і страшенно болів, прийом тривав близько 10 хвилин, може навіть менше, виписала мазі і сказала, що через 5 днів все пройде, нічого не сталося, стало тільки гірше, болі як були, так і залишилися, геморой став ще більшим в такому положенні і так складно, так ще й лікар, у якого платна консультація, нічим не зміг допомогти. Не знаю, що тепер і робити, втрачений час і гроші. Не рекомендую
Доброго дня, Наталю. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Запорукою успіху у лікуванні є взаємна співпраця лікаря та пацієнта. Для оцінки ефективності та корекції терапії, а також для розробки плану подальшого лікування необхідне спостереження в динаміці на повторних візитах. Більш детальну інформацію Ви отримали у телефонному режимі. Завжди готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні звернулася до лікарки, заздалегідь уточнивши, що хочу огляд без інструментів через страх болю. Під час запису мені погодили такий формат, але на прийомі лікарка відразу заявила, що без інструментів не працює.
Спілкування було непрофесійним — зустріла словами «Ну шо там?», не намагалася пояснити ситуацію чи знайти компроміс.
Крім того, у кабінеті був ще хтось за ширмою, про що мене не попередили. Це викликало недовіру й бажання якнайшвидше піти.
У результаті прийом не відбувся, і я залишилася без допомоги. Враження вкрай негативне.
Доброго дня, Анно. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалась така думка і перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви його відчули під час візиту. Під час прийому в кабінеті лікарів перебуває тільки асистуючий персонал. Якщо не сподобався лікар і не підійшов за психотипом - в клініці завжди можна змінити лікаря, кожне відділення представлено кількома спеціалістами. Більш детальну інформацію Вам повідомлено телефоном. При виникненні додаткових питань - можна звертатись до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Як же мені пощастило з доктором Прасолом Олександром Михайловичем і його командою:асистентом Оленою та анестезіологом Аліною! Вміле, професійне ставлення лікаря і всієї команди зробило так, що ставлення до пацієнта в цій клініці просто Супер! Від першої зустрічі і до самого кінця: подальше післяопераційне спостереження, увага і рекомендації (яких я суворо дотримувався) - все пройшло абсолютно безболісно. Ставлю найвищий бал!!! Подяка Он-Клінік і команді Олександра Михайловича!!!!
Доброго дня, Миколо. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашої команди фахівців. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Прасола Олександра Михайловича. Для нас важливо знати, що наш фахівець допоміг Вам у вирішенні проблеми зі здоров'ям. Ми вдячні за публічну відзнаку високого рівня професіоналізму наших спеціалістів. Наш пріоритет - це кваліфікована медична допомога та комфорт пацієнтів на усіх етапах надання послуг. Будемо раді вітати у клініці на профілактичних візитах. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я звернулася до Кутєпової Катерини Володимирівни, бо шукала саме жінку-проктолога. Це досить делікатний напрямок, і мені було ніяково йти до чоловіка-лікаря. Сподівалася, що з жінкою буде простіше.
Але вже з першого прийому залишилося негативне враження. Лікар була непривітною, недоброжичливою, у спілкуванні неприємною. Вона виражала недовіру до моїх слів, через що я почувалася так, ніби маю виправдовуватися перед нею. Її запитання ставили мене у незручне становище, іноді навіть здавалося, що вона хоче мене присоромити. А коли виникли ускладнення, вона намагалася звинуватити в цьому мене.
Спершу подумала, що, можливо, у людини був невдалий день, і вирішила дати ще один шанс. Проте всі наступні прийоми (а їх було близько п’яти) проходили в такому ж тоні.
Єдине приємне враження залишилося від її асистентки — вона набагато привітніша та доброзичливіша.
Вважаю, що коли звертаєшся до приватної клініки й оплачуєш прийом, маєш право на нормальне спілкування та повагу. На жаль, у випадку з Кутєповою цього не було. Складається відчуття, ніби ти прийшов до неї додому, а не в клініку. Для себе зробила висновок, що краще вже піти до чоловіка-лікаря, ніж знову до неї. Усі відвідування залишили лише неприємні емоції як під час прийому, так і після нього.
Доброго дня, Сніжано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів. Нам прикро, що під час звернення до лікаря Ви відчули дискомфорт у спілкуванні з фахівцем. Також ми розуміємо, що діагностично-лікувальні процедури та маніпуляції з певних причин є стресовими ситуаціями для пацієнтів. Цілком згодні, що для пацієнта особливо важливо почуватися комфортно та мати взаєморозуміння з лікарем для плідної співпраці та досягнення успіху у лікуванні. Якщо у пацієнта не виникло контакту з лікарем, то завжди є можливість звернутися до іншого фахівця цього профілю, оскільки усі напрямки у клініці представлені кількома спеціалістами. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Ми раді, що інформація для Вас прийнятна. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вражена прийомом лікаря-проктолога Прасол. Не очікувала, що цей візит може бути таким приємним. Невимушена атмосфера з почуттям гумору і легкістю спілкування. Лікар пояснив всі проблеми і можливі шляхи вирішення. Дуже класні відчуття після консультації. Всі б лікарі були такими позитивними )) Щиро рекомендую!
Доброго дня, Антоніно. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємні Ваші щирі слова на адресу нашого фахівця. Вдячні, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися досвідом звернення до нашого лікаря Прасола Олександра Михайловича. Для нас важливо знати, що Ви почувалися комфортно у спілкуванні зі спеціалістом. Завжди раді вітати та готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Бажаємо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу щиро подякувати Ярмаку Євгену Івановичу, хірургу-проктологу, за професіоналізм, уважність і людяне ставлення. З першої консультації я відчув(ла) довіру та впевненість, що потрапив(ла) у надійні руки. Лікар усе детально пояснив, відповів на мої запитання та підібрав ефективне лікування. Дуже ціную його тактовність та делікатність у спілкуванні — завдяки цьому візит був максимально комфортним. Результат лікування перевершив очікування, почуваюся значно краще. Рекомендую цього спеціаліста всім, хто шукає справжнього професіонала!
Доброго дня, Володимире. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого фахівця. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів. Нам приємно знати, що з допомогою нашого лікаря Ярмака Євгена Івановича Ви досягнули позитивного результату лікування та вирішили проблему зі здоров'ям, котра турбувала. Цілком згодні з Вами - кожному пацієнту важливо почуватися комфортно у спілкуванні з лікарем та мати довіру до фахівця. Будемо раді вітати у клініці на профілактичних візитах. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже переживав перед візитом, але Олександр Михайлович - справжній професіонал. Операція пройшла швидко й абсолютно без болю. Все чітко пояснив, підтримав. Окремо дякую асистентці - також дуже уважна та приємна. Радий, що звернувся саме сюди!
Доброго дня, Богдане. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу наших фахівців. Нам приємно, що Ви публічно поділилися досвідом звернення до нашого лікаря Прасола Олександра Михайловича. Будемо раді вітати у клініці на профілактичних візитах та завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити щиру подяку досвідченому лікарю-проктологу Прасолу Олександру Михайловичу!!!
Перед тим як прийти на прийом - дуже хвилювалася, але потрапивши до нього, страх пішов, і змінився на довіру і впевненість.
Дуже тепла, позитивна, добра, чуйна людина.
Операцію провів на високому професійному рівні - все пройшло ідеально.
Особливо я вдячна за обраний метод операції, завдяки якому я змогла максимально швидко відновитися.
У післяопераційний період уважно спостерігав за моїм станом, давав чіткі рекомендації, був чуйним і відповідальним до мого повного одужання.
Окрема подяка його помічниці - Оленці Іванівні - за постійну підтримку, допомогу і добре ставлення, яку надавала протягом усього мого лікування.
Ви - чудова команда! Дай Вам Бог!
У Олександра Михайловича справді великий досвід, золоті руки хірурга і добре серце. Я безмежно вдячна йому за повернуте здоров'я, і з упевненістю рекомендую всім звертатися саме до нього. Бажаю всім здоров'я!
Доброго дня, Ліліє. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу наших фахівців. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Для нас важливо знати, що наш лікар Прасол Олександр Михайлович допоміг Вам вирішити проблему зі здоров'ям та Ви залишилися задоволені результатом звернення до фахівця. Нам приємно, що Ви особливо відзначили високий рівень професіоналізму нашого спеціаліста, уважне та чуйне ставлення лікаря й медичної сестри до пацієнта. Вдячні за рекомендації. Будемо раді вітати у клініці на профілактичних візитах. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Бажаємо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Запишіться до проктолога «ОН Клінік» в Україні
Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»
Адреса: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 30а
ОН Клінік Харків Ярослава Мудрого
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 18:00, Сб: 9:00 - 16:00, Нд: 9:00 - 13:00
Запис по телефону:
0 800 30 11 77
Цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама