Хто бажає звернутися в цю клініку, зверніть увагу, під час запису до лікаря не уточнюють номер телефону,
А може у людини змінилися дані, як у моєму випадку.
І потім не повідомляють особисто інформацію.
Шукають третю особу. Дуже не приємно.
Дорогі пацієнти будьте уважні!
Гаврилова Надія
Черкаси, 14.02.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Надіє. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що для зв'язку з пацієнтами використовуються тільки контактні дані, які він залишає особисто, що було і в даному випадку. Якщо пацієнт не повідомляє клініку у встановленому порядку про будь які зміни в контактних даних — немає можливості це передбачити. В будь-якому випадку, жодна інформація стосовно конфіденційних медичних даних третім особам не повідомляється. Більш детальна інформація Вам донесена телефоном. Завжди будемо раді бачити Вас у клініці, дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на УЗО у лікаря Сас А.М. , дуже уважний, приємний у спілкуванні лікар. Як побажання для покращення і пришвидшення обслуговування пацієнтів, необхідно надати лікарю асистента, який би відразу фіксував всі дані в комп'ютері, щоб лікар потім не витрачав на це свій час.
Ольга
Черкаси, 05.11.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за вибір нашої клініки та публічно висловлену думку про обслуговування. Нам важливо знати зворотній зв'язок від наших пацієнтів. Завжди готові допомогти у разі необхідності, бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на обстеженні УЗД молочних залоз у лікаря Андрія Михайловича Сас. Приємно вражена уважністю та чувством юмора. Дякую.
Олена
Черкаси, 22.02.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Олено. Дякуємо Вам за відгук. Раді, що Ви залишилися задоволені зверненням до нашого лікаря. Щиро бажаємо міцного здоров'я, миру та добра.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Таїса
Черкаси, 13.11.2021
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на УЗД 01.08. мене попередили про затримку в 10 хв., хоча реально я прочекала 25. І чекаючи на ТВ в холі йшло відео про левів. Воно було досить дивне- леви шматували один одного, розривали і з'їдали левенят і навіть левиць. Всі очікуючи відвертались, але терпіли. Я підійшла до дівчат на рецепції і попросила змінити відео, на що мені відповіли, що трансляція йде з Києва чи Харкова і вони нічого вдіяти не можуть. Ви серйозно??? Прошу вжити заходів щодо припинення транслювання відео з відвертими сценами жорстокості.
Олена
Черкаси, 04.08.2020
Показати відповідь
Доброго дня, Олено. Вдячні Вам за діалог зі Службою контролю якості. Ми завжди цінуємо зворотній зв'язок від наших реальних пацієнтів та намагаємося вирішити будь-які питання, пов'язані з обслуговуванням в наших клініках. Приносимо вибачення за дискомфорт та пропонуємо додатковий варіант лояльності. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Зичимо Вам здоров’я та чекаємо на наступному прийомі в нашій клініці.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні проходила УЗД-обстеження у Хмари Анни Олександрівни. Лікар уважна, компетентна. Ніяких нарікань щодо роботи чи поведінки лікаря немає. Також дуже сподобався лікар-гінеколог Вінніченко Інна Олександрівна. Дуже уважна до деталей, компетентна, ніяких зайвих обстежень не назначила. До всього дуже сподобались дівчата-медсестрички у приймальній: привітні, усміхаються, завжди підкажуть, розкажуть, порадять. Обслуговуванням в цілому задоволена.
Вікторія Ш.
Черкаси, 28.07.2020
Показати відповідь
Доброго дня, Вікторіє. Вдячні за позитивний відгук, добрі слова та високу оцінку професіоналізму наших лікарів. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до клініки, атмосферою прийому та якістю медичного обслуговування. Ми дбаємо, щоб кожен пацієнт почувався у нас максимально комфортно, і пропонуємо сервіс високого рівня й інноваційні методи діагностики та лікування із застосуванням сучасного обладнання. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров’я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Адреса: Черкаси, вул. Чехова, 43
ОН Клінік Черкаси
Приймаємо: Пн -Пт: 8:00 - 20:00; Сб: 8:00 - 18:00; Нд: 9:00 - 15:00
Запис по телефону:
0 800 30 07 00
цілодобово.
- По мапі
- Аеропанорама