Відгуки про лікарів-рентгенологiв у Харкові (м. Палац Спорту)

Залишився дуже незадоволений!!!! Обслуговування погане, запис на конкретний час не працює, рентген не показав чужорідне тіло в стопі, що показав рентген в іншому місці. Консультація лікаря огидна, рекомендація звертатися в МКЛ, навіщо такий доктор. Керівництву клініки довів свою правоту, гроші за рентген і два прийоми доктора консультанта повернули, АЛЕ ХТО КОМПЕНСУЄ ЗДОРОВ'Я, НЕРВИ, ЧАС???? красива вивіска і реклама - результат нульовий !!!! КЛІНІКА У ЧОРНИЙ СПИСОК ДЛЯ МЕНЕ, БЛИЗКИХ, ЗНАЙОМИХ!!! Нікому не рекомендую!!!!
Ігор
Харків, 25.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ігоре. Дана ситуація вже була розглянута Службою контролю якості та Адміністрацією клініки спільно з Вами за фактом звернення. Визначено тактика подальших дій з максимальною лояльністю з боку клініки, з пропозиціями щодо якої Ви погодилися. Ми так і не отримали медичний документ з іншим думкою лікаря - рентгенолога за описом знімка. Не зрозуміле повторне звернення через більш, ніж пів року. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
В 8 утра сделала рентген лёгких, заплатила за это 330 грн! Результат (снимок) обещали скинуть на почту сразу! Жду уже пол дня, никто ничего не высылает, звонила в клинику 3 раза, морочат голову, обещают, но никто ничего не высылает! Вопрос - за что я заплатила? Мне нужен результат, который ждёт врач, когда я записывалась на эту процедуру - мне сказали, что результат вышлют сразу !
Ольга
Харків, 11.04.2021
Оцінка:
Не раджу робити тут Рентген. Викинуті гроші і чималі. Робили дитині рентген Тб суглобів. Неправильно поклали, і неправильно прочитали рентген. Написали, що все добре, а виявилося, що неправильно пораховані ацетабулярного кути і у дитини явний перекіс таза! А написано, що все симетрично.
Ірина
Харків, 30.01.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ірино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що наша клініка забезпечена сучасним цифровим діагностичним рентген-обладнанням та кваліфікованими фахівцями. Лікар-рентгенолог зі свого боку оцінює отриманий знімок, завдання лікаря - комплексний аналіз всіх клінічних даних пацієнта з урахуванням результатів додаткових обстежень а також визначення подальшої тактики. Більш предметна інформація Вам надано в телефонному режимі. Ми готові допомогти у вирішенні будь-яких питань, пов'язаних з обслуговуванням в наших клініках. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
27.12.20 робила рентген знімок тазостегнових суглобів дитини. У дочки ДЦП, тому попросила правильно вкласти дитину, щоб зробити хороший знімок для лікаря ортопеда. У відповідь почула, що роблять всім однаково. Коли показала попередні знімки, зроблені в Європі, лікар рентгенолог Фатєєв А.А. поставився до них з насмішкою, і навіть зробив собі фото. Я подумала, що для практичної роботи, щоб оцінити результат лікування, зміни. Але, лікар пояснив, що для себе і колег, і став критикувати європейську медицину. Не розібравшись, для якої мети робилися знімки. Всі ці обговорення були при дитині, доставили масу неприємних емоцій !! Устаткування звичайно гарне, а от кваліфікація лікаря і ставлення до пацієнта, сумнівні, залишають бажати кращого .. Сподіваюся, що Ви врахуєте мій відгук, щоб інші пацієнти не потрапляли в подібні ситуації. Р.S. У Європі лікарі своїх колег ніколи не критикують. Лікар сам приймає рішення як лікувати пацієнта і з його думкою рахуються інші лікарі. А мета проста - допомогти!
Світлана
Харків, 28.12.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Світлана. На жаль, з боку Служби контролю якості ми не змогли з Вами зв'язатися в телефонному режимі. Хочемо зазначити, що в клініках нашої мережі працює команда висококваліфікованих фахівців. Першочерговим завданням лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. При виборі методики проведення додаткових видів дослідження фахівець діє в інтересах пацієнта і рекомендує найбільш оптимальний варіант. Безумовно, взаєморозуміння між лікарем і пацієнтом важливо для досягнення успіху в лікувально-діагностичному процесі. В даному випадку послуга була надана в повному обсязі і виконана відповідно до рекомендацій лікаря. Приносимо вибачення якщо Ви відчули дискомфорт при зверненні в клініку. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Жахливе ставлення, записала Тітку на ірригоскопію (рентген кишечника) 3 рази дзвонила, мені передзвонювали уточнювали, в результаті їй зробили рентген шлунка. Слів немає. Якщо при необхідності одного обстеження зробили зовсім інше (я особисто бути присутньою не могла, вона була одна в не дуже доброму стані тільки з супроводом і погодилася пройти рентген шлунка мені зателефонувала постфактум) тепер я змушена шукати іншу клініку щоб пройти ірригоскопію і справа навіть не в тому що це гроші, хоча за рентген взяли 800грн, це втрачений час
Плотнікова Катерина
Харків, 23.10.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Для нас важлива думка наших реальних пацієнтів клініки, в даному випадку ви таким не є. З боку Служби контролю якості ми уточнили особисту думку пацієнта з обслуговування в клініці. Завжди звертаємо увагу нашим пацієнтам - для виконання подібних діагностичних процедур рекомендовано мати напрямок лікуючого лікаря. Більш детальна інформація пацієнтові надана особисто. Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ніхто не бере слухавку. Приберіть номера телефонів,не ганьбіть себе,стидоба,а не клініка.
Олена
Харків, 18.10.2020
Оцінка:
Робила КТ поперекового відділу в червні 2020 р. Мене прийняли в призначений час, очікувати додатково не довелося, що дуже радує. Процедура пройшла комфортно. Результат з висновком лікаря отримала оперативно. Адміністратори на ресепшені, касири уважні та доброзичливі.
Тетяна
Харків, 06.10.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Тетяна. Дякуємо за позитивний відгук і високу оцінку роботи нашої клініки. Центри «ОН Клінік» оснащені сучасним високотехнологічним обладнанням, що в поєднанні з професіоналізмом лікарів дає можливість проводити максимально точну діагностику. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до клініки, рівнем сервісу і якістю медичного обслуговування. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день, хотілося, щоб керівництво он-клініки в даній епід обстановці організувало роботу рентген і кт кабінетів таким чином, щоб здорові люди не стикалися в одному холі з підозрілими на Ковід. Люди чекають своєї черги і результатів кт і рентгена, при цьому маски у них на підборідді або відкритий ніс. Це не правильно. Прошу вжити заходів щодо поліпшення надання допомоги та організації роботи.
Карина
Харків, 16.09.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Карина. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що персонал ОН Клінік дотримується всіх режимних заходів, рекомендованих МОЗ України. З огляду на те, що захворювання COVID-19 на ранній стадії може протікати безсимптомно, на етапі запису на КТ або рентгендіагностики неможливо достовірно виявити наявність вірусу для поділу потоку пацієнтів. Для підтвердження інфікування коронавірусом COVID-19 в клініці проводиться відповідна лабораторна діагностика, з цією метою і організований окремий пункт забору матеріалу для досліджень. Це дає можливість мінімізувати контакти з іншими пацієнтами клініки. Завжди готові допомогти, всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік
Робив знімок легенів обіцяли переслати на пошту знімки але так і не отримав
Олексій
Харків, 14.09.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олексій. Дякую за діалог зі Службою контролю якості. Обіцяний документ був відправлений Вам на вказану адресу пошти в день виконання дослідження, що підтверджується автоматичним повідомленням. У разі, якщо виникають будь-які питання, можна звертатися на цілодобову лінію контактного центру за номером 0800-30-11-77. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
В клініку потрапила вперше по рекомендації свого гінеколога. 4 серпня мені зробили ірригоскопію. Процедура абсолютно безболісна, але не з приємних. Медсестричці Ганні Вотьканич довелося зі мною повозитися. Спасибі Вам, Анечка, за безмежне терпіння, такт і делікатність. Лікар-рентгенолог Ерсмамбетов Олексій Олегович зробив все можливе, щоб хоча б частково провести дослідження, до якого я ретельно готувалася, і яке могло бути зірвано через фізіологічні особливості.
Ганна
Харків, 12.08.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ганна. Дякуємо за позитивний зворотний зв'язок і добрі слова на адресу наших фахівців. Раді, що рівень професіоналізму лікаря Ерсмамбетова Олексія Олеговича виправдав Ваші сподівання. Хочемо зазначити, що діагностична процедура іригоскопія має велику цінність для постановки діагнозу і вибору тактики подальшого лікування. У наших медичних центрах використовується сучасне обладнання, яке дозволяє з високою точністю визначити характер патології і виявити проблему на ранній стадії. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до клініки, рівнем сервісу і якістю медичних послуг. Завжди готові надати кваліфіковану допомогу в разі потреби. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
У мами була намічена операція. Нам в клініці написали перелік необхідних аналізів серед яких був рентген легенів. За рекомендацією ми записалися в ОН Клінік. Оперативність та умови нам сподобалися, але це все фігня. Головне далі. Нам зробили знімок і дали опис до нього. Лікар Ерсмамбетов А.О. написав у висновку що у матері: "Лівобічна пневмонія в нижній частці. Атипове прояв Covid-19. і т.д". Ми природно запанікували і на наступний день поїхали вже в іншу приватну клініку до пульмонолога який ДУЖЕ сильно здивувався тому що це "лікар" написав. І до речі результат на Коронавірус виявився негативним. Ми зробили повторні знімки, де нам підтвердили, що ніякого запалення немає. А після цього довелося ще й КТ грудної клітини робити, щоб переконатися остаточно. І виявилося, що цей "лікар" визначив наслідки коли то перенесеної хвороби, 30-ти річної давності як запалення викликане Ковід. Тобто через халатність - звичайний рентген вартістю 270 грн, нам в кінцевому підсумку обійшовся більше 2000 грн. Загалом що я можу сказати? Це був перший і останній раз коли я звернувся до цих комерсантів, лікарями їх не назвеш.
Андрій
Харків, 28.07.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Андрій. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. У період пандемії Covid-19 розроблено кілька міжнародних систем опису радіологічних знахідок в легких, які і використовуються в нашій клініці. Лікар - рентгенолог проводить діагностику, описує видимі зміни, клінічний діагноз може встановити тільки лікар. Для проведення диференціальної діагностики в подібних випадках рекомендується перегляд архівних знімків. Всі рекомендації вказані у виданому на руки пацієнту протоколі дослідження. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити подяку доктору рентгенологу Шаповаловій Вікторії Вікторівні. Дуже швидко і оперативно працює доктор. Через кілька хвилин видають результат. Адміністратори привітні. У клініці все чисто і затишно. Дякуємо!
Дар'я
Харків, 13.04.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Дар'я. Дякуємо за відгук і Вашу довіру. У клініках нашої Мережі працюють тільки кваліфіковані фахівці, які в діагностичних цілях використовують сучасне високотехнологічне обладнання, що в комплексі сприяє ефективності лікувально-діагностичного процесу. Завжди готові допомогти в разі потреби і будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік