Відгуки про лікарів-травматологiв у Харків

Хочу висловити подяку ортопеду-хірургу Ніживенку Дмитру Сергійовичу за уважне ставлення до мого лікування. Відчула значне покращення.
Лідія
Харків, 13.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрый день, Лидия. Благодарим Вас за позитивный отзыв и высокую оценку работы нашего врача. Согласны с Вами, у нас работают только квалифицированные врачи. Всегда рады помочь и желаем здоровья.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулась до ортопеда, Ниживенко Дмитра Сергійовича, з болем у кисті руки. Лікар коректно в доступній формі провів консультацію, відповів на запитання, призначив додаткові дослідження. Візитами задоволена, біль усунули, причину виявили, рекомендації та лікування лікар розписав. Вдячна Дмитру Сергійовичу за ефективне лікування!
Катерина
Харків, 16.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за позитивний відгук та добрі слова. Ми раді, що Ви задоволені консультацією нашого лікаря, а призначене лікування було ефективним та результативним. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хотілося подякувати Дмитру Сергійовичу за високий професіоналізм, за делікатне ставлення до пацієнта. Звернулася з болем кульшового суглоба. Було встановлено кваліфіковано діагноз, призначено лікування, внаслідок чого я дуже швидко одужала. Можу з упевненістю рекомендувати лікаря. Моя подяка не має меж.
Своринь Олена
Харків, 30.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Ми раді, що лікування у нашого спеціаліста дало бажаний результат, і Ви змогли значно підвищити якість життя. Ви на своєму досвіді переконалися, що наші фахівці підходять комплексно до діагностики та лікування проблем, з якими звертаються пацієнти. Завжди готові допомогти у разі та бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Варламов Владислав Геннадійович - делікатний лікар, який уважно ставиться до пацієнтів, враховує не лише проблему, з якою звертається пацієнт, але й на якому фоні сталася проблема. Серед багатьох відомих методик лікування підбирає найбільш підходяще для пацієнта, звертаючи увагу на комплексне лікування. Поводилася з травмою в області ключиці, тазостегнового та колінного суглоба.
Чан Тхієн Лок Чієнівна
Харків, 28.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо Вам, що знайшли можливість публічно поділитись своєю історією звернення до «ОН Клінік Харків». Лікар Варламов В.Г. − кваліфікований спеціаліст, який уважно ставиться до кожного пацієнта. Раді, що наш лікар виправдав Вашу довіру і Ви задоволені результатом візиту. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже дякую Дмитру Сергійовичу. Звернулася зі старою травмою ноги після тривалого самолікування. Лікар повністю обстежив, правильно поставив діагноз та призначив ефективне лікування. Рекомендую лікаря!
Олена
Харків, 16.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого медичного центру. Згодні з Вами, у нас працюють кваліфіковані фахівці, які уважно ставляться до кожного пацієнта. Бажаємо Вам міцного здоров'я та гарного самопочуття.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день!В клініку я звернулася зі скаргою на болі в колінах Потрапила на прийом до лікаря травматолога Ніжівенко Д.С Отримала якісну консультацію Лікар підібрав мені лікування нічого зайвого не нав'язував Делікатний і професійний лікар! Дякую за результативне лікування, увагу і рекомендації ! Лікарю подяка за надану допомогу ! Всім здоров'я !
жанна рудая
Харків, 02.11.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Жанно. Дякуємо за позитивний відгук. Раді знати, що під наглядом нашого лікаря Ви змогли вирішити проблему, яка викликала занепокоєння. Дійсно, у нас працюють тільки кваліфіковані спеціалісти, які турбуються про кожного пацієнта. Завжди готові допомогти в рамках нашої спеціалізації та бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
При діагнозі руйнуючий артроз лікар Ніжівенко Дмитро Сергійович творить чудеса. Проходжу лікування у цього доктора вже більше року, хочу сказати лікування досить ефективне, поліпшення якості життя на обличчя, біль помітно зменшилася і зі стану "насилу ходити з милицею" перейшли в "ходити шкутильгаючи без сторонньої допомоги". У цього лікаря лікується і моя дочка, у якої артроз на початковій стадії і дуже задоволена лікуванням. Ставлю найвищу оцінку і приношу величезну подяку! Всім здоров'я !!!
Валентина
Харків, 15.10.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Валентина. Дякуємо за позитивний відгук і добрі слова. Раді, що в особі нашого лікаря Ніжівенко Дмитра Сергійовича Ви знайшли кваліфікованого фахівця своєї справи, який виправдав надану Вами довіру і допоміг у вирішенні проблеми, що викликала занепокоєння. Нам важливо знати, що Ви відзначаєте позитивну динаміку і задоволені результатом звернення до клініки і якістю медичного обслуговування. Ми пропонуємо сервіс високого рівня, індивідуальний підхід до пацієнтів і інноваційні методи діагностики і лікування з використанням сучасного високотехнологічного обладнання. Комфорт пацієнта на кожному етапі взаємодії з клінікою - один з головних принципів роботи медцентрів нашої Мережі. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відгук пишу особисто для самої клініки, зрозуміло що такий поганий ви не залишите на сайті. Загалом у вашій клініці я була кілька разів, в тому числі і в дитячому відділенні. Відправила в неї ж лікуватися і мати. Все відмінно за винятком одного суперідіотского лікаря. Ортопед-травматолог Неживенко. Півроку тому у мене була травма спини, розтягнення, або щось подібне. Він так гидливо мене оглянув, че то там злегка Понатискавши відправив на рентген. Після рентгена сказав ну у вас сколіоз, пийте колаген пігулки за 600 грн пачка))) Ну то фігня, але от з матір'ю був повний писець. У неї плоскостопість, артроз і ще якась фігня з кістками і вона до нього пішла щоб той їй виписав устілки. Він також її гидливо оглянув, і сказав я не можу вам рецепт на устілки виписати без рентгена)))) Зробила вона рентген за 800 грн обох стоп. Заплатила ще раз за прийом у нього а він каже ну тепер ідіть з цим ренгеном на пушкінську 50 (доктор алекс) і вони вам зроблять устілки)))))))))))))))))))))) ))))) Сенс тоді було взагалі йти до нього на прийом? 0 сенсу. Коротше пішла мати в ортопедичну клініку на пушкінській, там роблять індивідуальні устілки. А там нафіг виявився не потрібен рентген, там потрібен нормальний рецепт від ортопеда. А це чмо навіть не знає що це таке. Коротше прийміть заходи. Всі інші лікарі прекрасні, особливо мені подобається дитячий ортопед-травматолог, грамотна жінка, вилікувала дитині ногу. Ну і інші дорослі лікарі хороші, що не ганяють за дарма куди непотрібно. Чи не знаходять міфічних хвороб.
Анастасія
Харків, 23.09.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Анастасія. Ми завжди ведемо предметний розбір по кожному зверненню від реальних пацієнтів і можемо допомогти з вирішенням будь-яких питань, пов'язаних з обслуговуванням в наших клініках. Якщо у пацієнта дійсно є конкретні претензії - необхідно негайно звертатися в Службу контролю якості, тому що з плином часу актуальність питань може втрачатися. Сподобався чи ні лікар - оцінка досить суб'єктивна. Тому просимо утриматися від публічних образ на сторону практикуючого фахівця. За підсумком розбору ситуації пацієнтка особисто отримала зворотний зв'язок. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
В клініку я звернувся зі скаргою на болі в коліні, пройшов УЗД у лікаря Ібрагімової дуже хороший фахівець своєї справи, потім потрапив на прийом до лікаря травматолога Ніжівенко Д.С. і вдячний йому за хороше лікування, прийом проводився строго призначеного часу, персонал дуже привітний. Спасибі за надану допомогу буду рекомендувати клініку своїм знайомим. 18.09.2020.
Юрій
Харків, 21.09.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Юрій. Дякуємо за позитивний відгук і високу оцінку роботи наших фахівців. Медичні центри «ОН Клінік» оснащені сучасним високотехнологічним обладнанням, що в поєднанні з професіоналізмом лікарів дає можливість проводити максимально точну діагностику і розробляти ефективні індивідуальні програми лікування. Нам важливо знати, що візит в клініку був для Вас комфортним, результативним і Ви задоволені рівнем сервісу і якістю медичного обслуговування. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Жахливий лікар. Не рекомендую. Взагалі не впевнений в тому, що він повинен залишатися на цій посаді. У мене довга історія, в якій намагався нав'язати свою думку в підсумку навіть в діагнозі вказав що проблема з правим коліном (хоча проблема з лівим). Але, буквально на наступний день, до нього потрапив мій друг, якому він нав'язував перелом ноги, як ви встигли здогадатися, ніякого перелому не було. Ні в якому разі не відвідуйте його.
Віталій
Харків, 18.09.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Віталій. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Ми завжди готові допомогти розібратися в питаннях, пов'язаних з обслуговуванням в нашій клініці. Хочемо зазначити, що кожен лікар має свою думку з лікувально-діагностичної тактики, всі призначення носять рекомендаційний характер. Право пацієнта на свій розсуд погоджуватися або ні з думкою лікаря. За помилку приносимо вибачення, інформацію про додатковий варіанті лояльності Ви отримали в телефонному режимі. Коментувати питання по обслуговуванню інших пацієнтів не коректно. Бажаємо міцного здоров'я. Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день!!! Був на прийомі у травматолога Ніживенко Дмитра Сергійовича. Отримав якісну консультацію. Доктор по кісточках розклав мої кісточки?, тобто дуже чітко пояснив ситуацію, зрозуміло виклав і дав рекомендації, призначив лікування. Спасибі ?
Хотенко А. Г.
Харків, 25.07.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Дякуємо за позитивний відгук. Ради, що рівень професіоналізму нашого лікаря Ніживенко Дмитра Сергійовича виправдав Ваші сподівання. Завжди готові надати якісну медичну допомогу в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день. Хочу поскаржитися на обслуговування у відділенні м.Харкова, що на пр. Московському. Сьогодні з шестимісячним сином були записані на прийом до ортопеда та на узд тазостегнових суглобів. Мені двічі дзвонила дівчина і нагадувала час початку прийому. Просила прийти трохи раніше, щоб встигли оплатити послуги і оформитися. Ми були вчасно, як нам і сказали. На ресепшені нас оформляла дівчина з маскою спущеною з носа. Я була в масці, як і належить з урахуванням світової пандемії. Після оплати нас попросили почекати в холі, де чекало ще сімейство (бабуся, мама і двоє малолітніх дітей). Все сімейство було без масок! Спочатку почала кашляти бабуся, потім і мама! Тут я не витримала і запитала, невже карантин вже скасували ?! Медперсонал ніяк не прореагував! Не зробив їм зауваження! Ніхто не міряв температуру! Але ж повинні (за чинним законом). В результаті ще з'ясувалося, що нас записали на пів години пізніше і лікар в наш час зайнятий! Мені двічі дзвонили і говорили час! А потім з'ясовується, що ми взагалі даремно прийшли! На вулиці мене чекав ще одна моя дитина, яка за час очікування мало не отримала тепловий удар. Чекати пів години в компанії людей, що кашляють і абсолютно безвідповідального персоналу у мене бажання не було. Я зажадала повернути гроші за не пройдене узд і огляд лікаря. Враження найогидніші. Напевно, треба було викликати поліцію для перевірки дотримання карантинних заходів. Більше в вашу клініку я не повернуся і друзям не пораджу. Запис був на сьогодні (9 червня 16.40 Тесленко Р.).
Марина
Харків, 09.06.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Марина. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас цінний зворотний зв'язок від всіх наших реальних пацієнтів. Комфорт при зверненні в клініку - одне з пріоритетних завдань, тому за недоліки в роботі готові нести відповідальність. З боку клініки карантинні заходи дотримуються відповідно до нормативних вимог, переконливо просимо всіх пацієнтів також бути соціально відповідальними. При цьому ми не можемо відмовити пацієнтові в наданні медичної допомоги, навіть якщо він має своє категоричне думку з масочного режиму. Факт нестачі за записом до фахівця підтверджуємо, приносимо вибачення за ситуацію. Більш детальну інформацію та варіанти додаткової лояльності Ви отримали в телефонному режимі. Бажаємо здоров'я, чекатимемо в клініці на прийомі згідно попереднього запису.
Служба контролю якості ОН Клінік