Logo
0 800 30 11 77
...
Андрій
Харків, 26.07.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Як завжди, на висоті: і клініка, і кваліфікація фахівців. Хочу висловити величезну подяку рентгенологу Шаповал Наталії Автандилівні за професійну консультацію та делікатний підхід до кожного пацієнта.
Наталія
Харків, 22.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталіє. Один із головних принципів роботи нашої Мережі – комфорт кожного пацієнта, у нас працюють лише кваліфіковані фахівці, які використовують у своїй роботі інноваційне медичне обладнання. Спасибі за позитивний відгук, будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Клінікою дуже задоволені. І окреме, велике дякую доктору-рентгенологу Шаповаловій Наталі Автандилівні за професіоналізм та оперативність.
Валентин
Харків, 22.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Валентине. Дякуємо за позитивний відгук. Згодні з Вами, у нас працюють лише кваліфіковані спеціалісти, які використовують у своїй роботі передове обладнання. Завжди готові допомогти у разі потреби та бажаємо міцного здоров'я!
Служба контролю якості ОН Клінік
Висловлюю величезну подяку лікарю-рентгенологу Ахмедовій Олені Олександрівні за професійну консультацію та підхід до своєї роботи лікування. Дякую Вам за те, що Ви робите у такий складний час.
Куля Руслан Миколайович
Харків, 22.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Руслане. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого медичного центру. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Карта 691093 Хотілося б відзначити оперативну роботу фахівців (Наталія та Ірина), на відміну від держустанови (де потрібно годинами, а то і днями чекати результатів). За 10 хвилин зробили рентген і описали проблему (робили рентген стопи підлітку). Навіть не для медпрацівника суть проблеми стала ясна. Упевнений, що не раз ще звернемося, та й знайомим обов'язково пораджу.
Олексій
Харків, 17.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олексію. Ми прагнемо надати максимально комфортні умови на всіх етапах перебування в медичному центрі. У нас використовують сучасне цифрове рентгеноскопічне обладнання, яке успішно застосовують в передових країнах Європи. Завжди готові допомогти в разі потреби і бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все на вищому рівні. Дитина залишилася задоволена і спокійна. Лікар швидко знайшов підхід до дитини, і процедура пройшла добре і якісно! велике спасибі
Скіба
Харків, 26.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ірино. Раді, що в особі нашого лікаря Ви знайшли фахівця, якому довірили здоров'я своєї дитини. Дякуємо за відгук. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день, пару днів назад у дитини сильно стала боліти права рука, після того, як грали з молодшою ​​дитиною, не міг поворухнути кистю. Приїхали вранці зробити рентген 420 грн, добре! Хоча таких цін ніде немає, золотий рентген, сказали, що у нас перелом і потрібно їхати до іншого фахівця, щоб поставили гіпс. Ми в шоці, засмучені, сказали, що потрібні будуть знімки для травматолога. І знімки купили 120 грн, приїхали до травматолога в 17 лікарню і ЩО МИ ПОЧУЛИ, у дитини просто ВИВИХ! ЗНІМКИ ЗРОБЛЕНО НЕПРАВИЛЬНО! Що це за клініка, після якої потрібно звертатися ще до інших фахівців для підтвердження діагнозу? Плюс до всього даремно витратили гроші
Анжела
Харків, 28.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Анжело. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що всі послуги в клініці, в тому числі рентгендіагностика, надаються пацієнтам згідно із затвердженим прайсом. Пацієнт робить усвідомлений вибір установи з урахуванням прийнятності запропонованих умов і вартості. Оплата за надані послуги проводиться в добровільному порядку. Якщо є питання або претензії по медичній частині - ми завжди готові продовжити предметний діалог з урахуванням надання альтернативного медичного документа з іншою думкою фахівців. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
За телефоном сказали, результат 15 хвилин. У підсумку ми з маленькою дитиною чекали одну годину результат. Звернулися з тим, що коли вже будуть результати, побачили невдоволення. Винесли і тицьнули з незадоволеним обличчям. А потім ще знімок чекали пару хвилин. Коротше ремонтом Європу не зробиш. Плати по-європейськи, а якість як завжди.
Віталій
Харків, 04.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Віталію. Комфорт для пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг в нашій клініці - одне з пріоритетних завдань. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців медичного центру. У будь-якому випадку приносимо вибачення за дискомфорт. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Направив лікуючий лікар мою дружину Вікторію на рентген саме в "ОН Клінік", так як там, каже, наш лікар, роблять якісний рентген, віддадуть опис і знімок. Ми зателефонували "ОН Клінік" і нам підібрали вільний час і клініку на пр. Гагаріна 1.04.21 на 15:50, уточнивши яка вартість, нам відповіли 270 гр. Приїхали раніше за пів години, звернулися на ресепшен, дружину взяли так як був вільний час, пройшла швидко, в залі очікування прочекали недовго, винесли опис лікаря покликали дружину і віддали але без знімка, на питання "а де ще знімок" на ресепшені відповідному " ми не даємо знімки ", що значить не даємо," моєму лікареві потрібна виписка і знімок ". І сказали на ресепшені, що це за окрему плату, потрібно заплатити ще 60 гр. або на флешку або на пошту знімок. Але коли ми зідзвонювалися з оператором "ОН Клінік" подібних пояснень не було, я навіть не міг уявити, що таке можливо, опис одна ціна, а за знімок ще доплачувати, ні в одній клініці, де робив рентгени собі і рідним, я такого не зустрічав. Ми відмовилися доплачувати 60 гр. і погодилися, щоб скинули на пошту, будинки відкрили і були в шоці, скинули цю ж виписку яку дали на руки в "ОН Клінік", ну прям як на базарі кинули. Я не розумію тих самих лікарів і ресепшен "коли ви купуєте взуття в магазині вам продають без шнурків, а потім за окрему плату вам їх пропонують" ???
Олексій
Харків, 01.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олексію. Ми аналізуємо всі відгуки тільки від реальних пацієнтів, яким Ви не є в даному випадку. Хочемо зазначити, усі послуги в медичному центрі оплачуються згідно з затвердженим прайсом, оплата проводиться в добровільному порядку. Пацієнт на свій розсуд може погоджуватися чи ні з запропонованими послугами і їх вартістю. Більш детальну інформацію пацієнт отримав особисто. Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Робили рентген дитині. Так ось, рекомендую доктору пройти курси по рентгенології, а клініці видавати знімки на руки, а не тільки папірець з висновком (враховуйте це, що знімки вони не дають навіть за додаткову плату, а лише на пошту / флешку, але щоб відкрити його треба добряче помучитися, завантажуючи ще програми для цього). Завдяки «чудо доктору і клініці» з діагнозом пневмонія ми опинилися з дитиною, якій 1,8 в інфекційній лікарні з огляду на обстановку з пандемією! Там попросили знімок з клініки, ми його ледве відкрили, подивилися доктора і ніякої пневмонії у дитини немає! «Спасибі», Он клінік, за пережитий стрес, коли по ночі (бо рентген ми робили о 17:30 і відразу поїхали в стаціонар) в сльозах з маленькою дитиною, що плаче, ми їхали в лікарню! Цей жах я навіть не хочу згадувати. Ніколи в житті більше ні моя сім'я, ні мої знайомі не звернуться в цю клініку. Нікому не раджу рентгенолога в клініці на Гагаріна. Можливо, там є хороші лікарі інших спеціальностей, але після цього випадку я в цьому сумніваюся. Такі клініки тільки гублять здоров'я. Ретельніше підбирайте фахівців.
Анастасія
Харків, 20.11.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Анастасія. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливе кожне звернення наших пацієнтів. Ми завжди йдемо назустріч і готові допомогти у вирішенні питань, пов'язаних з обслуговуванням в нашій клініці. Хочемо зазначити, що рентгенологічне дослідження є додатковим методом дослідження. Остаточний діагноз встановлює лікуючий лікар на підставі клінічних даних з урахуванням результатів додаткових інструментальних методів дослідження. На момент візиту в клініку друк рентген знімків з технічних причин була обмежена і Вам був запропонований альтернативний варіант отримання результатів дослідження в електронному вигляді. Ми завжди готові нести відповідальність за всі недоліки в роботі. Приносимо Вам вибачення за цю ситуацію. Більш детальна інформація про додатковий варіант лояльності була Вам надана в телефонному режимі. Якщо Ви переосмислити ситуацію і приймете пропозицію - будемо готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Харків, вул. Молочна, 48

ОН Клінік Харків Гагаріна
Приймаємо: Пн - Пт: 8:30 - 18:00, Сб: 8:30 - 17:00, Нд: 8:30 - 14:00
Запис по телефону: 0 800 30 11 77 Цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.