Logo
0 800 30 17 30
Іконка PC
Залишилася не задоволена ставленням до такої служби як ДСНС. Чому знижка тільки ЗСУ???? Чому як пожежа ви їх потребуєте а нещасну знижку зробити немає можливості
Альона
Харків, 15.07.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Хочемо зазначити, що ми однаково цінуємо і поважаємо працю будь-яких категорій професій. В сучасному сьогоденні всі важливі і всім працювати подекуди непросто - будь - то медики, працівники комунальних служб та інші. За бажанням також можна користуватись безкоштовними послугами, які передбачені законодавством за декларацією або в державних установах. Завжди готові допомогти у разі необхідности, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже задоволена сервісом. Не хватає гачка в туалеті для сумки.
Наталя
Харків, 27.03.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталю. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Наш пріоритет - це комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я дуже задоволена обслуговуванням, все зрозуміло, професійно та якісно. За десятибальною шкалою оцінюю обслуговування та сервіс в «ОН Клінік» в Україні на 10. Дякую!
Альона
Харків, 05.02.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Альоно. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Наш пріоритет - це комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Завжди раді вітати. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Андрій
Харків, 26.07.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Як завжди, на висоті: і клініка, і кваліфікація фахівців. Хочу висловити величезну подяку рентгенологу Шаповал Наталії Автандилівні за професійну консультацію та делікатний підхід до кожного пацієнта.
Наталія
Харків, 22.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталіє. Один із головних принципів роботи нашої Мережі – комфорт кожного пацієнта, у нас працюють лише кваліфіковані фахівці, які використовують у своїй роботі інноваційне медичне обладнання. Спасибі за позитивний відгук, будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Клінікою дуже задоволені. І окреме, велике дякую доктору-рентгенологу Шаповаловій Наталі Автандилівні за професіоналізм та оперативність.
Валентин
Харків, 22.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Валентине. Дякуємо за позитивний відгук. Згодні з Вами, у нас працюють лише кваліфіковані спеціалісти, які використовують у своїй роботі передове обладнання. Завжди готові допомогти у разі потреби та бажаємо міцного здоров'я!
Служба контролю якості ОН Клінік
Висловлюю величезну подяку лікарю-рентгенологу Ахмедовій Олені Олександрівні за професійну консультацію та підхід до своєї роботи лікування. Дякую Вам за те, що Ви робите у такий складний час.
Куля Руслан Миколайович
Харків, 22.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Руслане. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого медичного центру. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Карта 691093 Хотілося б відзначити оперативну роботу фахівців (Наталія та Ірина), на відміну від держустанови (де потрібно годинами, а то і днями чекати результатів). За 10 хвилин зробили рентген і описали проблему (робили рентген стопи підлітку). Навіть не для медпрацівника суть проблеми стала ясна. Упевнений, що не раз ще звернемося, та й знайомим обов'язково пораджу.
Олексій
Харків, 17.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олексію. Ми прагнемо надати максимально комфортні умови на всіх етапах перебування в медичному центрі. У нас використовують сучасне цифрове рентгеноскопічне обладнання, яке успішно застосовують в передових країнах Європи. Завжди готові допомогти в разі потреби і бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все на вищому рівні. Дитина залишилася задоволена і спокійна. Лікар швидко знайшов підхід до дитини, і процедура пройшла добре і якісно! велике спасибі
Скіба
Харків, 26.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ірино. Раді, що в особі нашого лікаря Ви знайшли фахівця, якому довірили здоров'я своєї дитини. Дякуємо за відгук. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день, пару днів назад у дитини сильно стала боліти права рука, після того, як грали з молодшою ​​дитиною, не міг поворухнути кистю. Приїхали вранці зробити рентген 420 грн, добре! Хоча таких цін ніде немає, золотий рентген, сказали, що у нас перелом і потрібно їхати до іншого фахівця, щоб поставили гіпс. Ми в шоці, засмучені, сказали, що потрібні будуть знімки для травматолога. І знімки купили 120 грн, приїхали до травматолога в 17 лікарню і ЩО МИ ПОЧУЛИ, у дитини просто ВИВИХ! ЗНІМКИ ЗРОБЛЕНО НЕПРАВИЛЬНО! Що це за клініка, після якої потрібно звертатися ще до інших фахівців для підтвердження діагнозу? Плюс до всього даремно витратили гроші
Анжела
Харків, 28.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Анжело. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що всі послуги в клініці, в тому числі рентгендіагностика, надаються пацієнтам згідно із затвердженим прайсом. Пацієнт робить усвідомлений вибір установи з урахуванням прийнятності запропонованих умов і вартості. Оплата за надані послуги проводиться в добровільному порядку. Якщо є питання або претензії по медичній частині - ми завжди готові продовжити предметний діалог з урахуванням надання альтернативного медичного документа з іншою думкою фахівців. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
За телефоном сказали, результат 15 хвилин. У підсумку ми з маленькою дитиною чекали одну годину результат. Звернулися з тим, що коли вже будуть результати, побачили невдоволення. Винесли і тицьнули з незадоволеним обличчям. А потім ще знімок чекали пару хвилин. Коротше ремонтом Європу не зробиш. Плати по-європейськи, а якість як завжди.
Віталій
Харків, 04.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Віталію. Комфорт для пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг в нашій клініці - одне з пріоритетних завдань. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців медичного центру. У будь-якому випадку приносимо вибачення за дискомфорт. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Направив лікуючий лікар мою дружину Вікторію на рентген саме в "ОН Клінік", так як там, каже, наш лікар, роблять якісний рентген, віддадуть опис і знімок. Ми зателефонували "ОН Клінік" і нам підібрали вільний час і клініку на пр. Гагаріна 1.04.21 на 15:50, уточнивши яка вартість, нам відповіли 270 гр. Приїхали раніше за пів години, звернулися на ресепшен, дружину взяли так як був вільний час, пройшла швидко, в залі очікування прочекали недовго, винесли опис лікаря покликали дружину і віддали але без знімка, на питання "а де ще знімок" на ресепшені відповідному " ми не даємо знімки ", що значить не даємо," моєму лікареві потрібна виписка і знімок ". І сказали на ресепшені, що це за окрему плату, потрібно заплатити ще 60 гр. або на флешку або на пошту знімок. Але коли ми зідзвонювалися з оператором "ОН Клінік" подібних пояснень не було, я навіть не міг уявити, що таке можливо, опис одна ціна, а за знімок ще доплачувати, ні в одній клініці, де робив рентгени собі і рідним, я такого не зустрічав. Ми відмовилися доплачувати 60 гр. і погодилися, щоб скинули на пошту, будинки відкрили і були в шоці, скинули цю ж виписку яку дали на руки в "ОН Клінік", ну прям як на базарі кинули. Я не розумію тих самих лікарів і ресепшен "коли ви купуєте взуття в магазині вам продають без шнурків, а потім за окрему плату вам їх пропонують" ???
Олексій
Харків, 01.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олексію. Ми аналізуємо всі відгуки тільки від реальних пацієнтів, яким Ви не є в даному випадку. Хочемо зазначити, усі послуги в медичному центрі оплачуються згідно з затвердженим прайсом, оплата проводиться в добровільному порядку. Пацієнт на свій розсуд може погоджуватися чи ні з запропонованими послугами і їх вартістю. Більш детальну інформацію пацієнт отримав особисто. Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік

Послуги рентгенолога в Харкові

Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»

Адреса: Харків, вул. Молочна, 48

ОН Клінік Харків Левада
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 18:00, Сб: 8:00 - 17:00, Нд: 8:30 - 14:00
Запис по телефону: 0 800 30 11 77 Цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.