Нещодавно у моєї мами виникла проблема - гнійна кіста. За допомогою ми звернулися до лікаря Кочаровського Олександра Ігоровича. Кісту швидко і якісно видалили, вчора вже зняли шви. Проблему вирішено, все гарно загоюється, мама почувається добре - це головне. Дякую лікарю за компетентно виконану роботу, а також за людське ставлення і гарний настрій, які стали бонусом при лікуванні.
Також хочу звернути увагу, що не зважаючи на всі переваги лікування, іншого разу я навряд чи зможу привести свою маму до Вашого медичного центру, тому що мамі 80 років і вона ледве пересуває ногами, а ліфтів або спеціальних підйомних механізмів для маломобільних людей немає, нажаль.
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за вибір нашої клініки та висловлену думку. Для нас важливо знати, що наш лікар допоміг пацієнту у вирішенні проблеми зі здоров'ям. Вдячні за Ваші щирі слова подяки на адресу нашого фахівця. Перепрошуємо за незручність при зверненні до клініки. Ми намагаємось зробити відвідування кожного пацієнта найбільш комфортним, виходячи з тих параметрів, які можливі в умовах сьогодення. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулися сьогодні за допомогою до лікаря, так як у нашого постійного педіатра сьогодні не приймальні дні. Було віконце до Литвинової Мар'яни Володимирівни, і на мою думку, вона пробила дно медицини. Відмовити в прийомі 3-ох річній дитині з температурою 39+, через запізнення, хоча законний час на прийом ще залишався і ми просили просто послухати, і огляд повністю не потрібен. І в цей момент у неї не було інших людей на прийомі, вона просто так вирішила - не приймати. У той час, коли в місті стоїть транспорт і причини запізнення можуть бути цілком обґрунтовані. Нерідко були випадки, коли у відділеннях ОнКлінік ми чекали лікарів і 20 хвилин, і більше, ніколи не влаштовували з'ясування, входили в становище і розуміли, що випадки бувають різні. І ці люди давали Клятву Лікаря, має ж бути хоч трохи людської емпатії. З огляду на те, що вся сім'я регулярно користується послугами ОнКлінік, в т.ч. і оперативними, враження про клініку в цілому, через один такий візит повністю зіпсоване.
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за вибір нашої клініки. Нам шкода, що у вас залишились неприємні враження після звернення до клініки, але ніяких порушень з боку клініки і лікаря не було. Всі послуги в клініці, в тому числі прийоми лікарів та діагностичні дослідження, проводяться за попереднім записом. Це допомагає ергономічно використовувати час пацієнтів та працівників. Тому просимо всіх пацієнтів не запізнюватись на час запису. Нами перевірено інформацію і зазначаємо, що час запізнення пацієнта складав практично на весь час прийому. У 3 хвилини, які залишались, лікар не може фізично провести повноцінний прийом, за який несе відповідальність клініка і лікар. Також ми не можемо відмовити у прийомі пацієнтам, які прийшли на свій час запису без жодного запізнення. Просимо утриматись від безпідставних звинувачень і образ в сторону лікаря. Ми в свою чергу безперервно вдосконалюємо процес покращення сервісу під потреби сьогодення. Будемо раді бачити Вас стінах нашої клініки і допомогти за необхідності.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити подяку лікарю Капленку А.В. та мед. Сестрі Марині Володимирівні. Прийшла до лікаря з двобічним гайморитом. Лікар оперативно діагностував проблему та в той же день зробив першу пункцію, дуже професійно, обережно та з моральною підтримкою, після якої я вже ввечері почала відчувати запах і смак і поступово почало повертатись дихання через ніс. Після трьох процедур і коректно призначеного лікування, дихання було повністю відновлено та пройшли побічні симптоми (гол. біль, температура). Щира подяка вам та міцного здоровʼя!
Дякую Лизогуб Юліані Костянтинівні за уважне ставлення, професійні пояснення та якісне лікування. Рекомендую
Була на прийомі у лікаря Орловой О.М. 01.11.2025р.
Лікар дуже ввічлива, уважна, ретельно вивчила усі результати обстежень, які я надала... Вислухала скарги... Надала рекомендації... Призначила лікування... Заспокоїла... Підбадьорила...
Приділила мені часу більше, ніж розраховано протоколом, за що я прошу вибачення у пацієнтів, які були після мене... Я вийшла від лікаря з вірою...
Красно дякую пані Орловой О.М. за такий людяний підхід до пацієнтів)))
Дуже вдячна доктору Кочеровському Олександру Ігоревичу за кваліфіковану допомогу! Прийшла з острахом на перший прийом, лікар був дуже уважний, делікатний, але моя проблема вирішувалась тільки через оперативне втручання. Недовге вагання, і прийняте рішення щодо необхідності проведення операції. А далі все пройшло чітко, в заплановані строки, всі поруч - лікар готов проводити операцію, анастезіолог дає наркоз, сестричка поруч з лікарем. Одне слово - професіонали! і цим все сказано! Потім реабілітація і весь цей час Олександр Ігоревич на зв'язку, уважний, коректний, все розпитає, дасть поради. Велика благодарність від мене та моєї сім'ї за турботу та дбайливе лікування на протязі всього періоду мого одужання. Рада, що попала саме до Вас, Олександре Ігоревиче!
Ганна Бурова
Харків,
01.11.2025
Хочу сказати величезне ДЯКУЮ дерматологу Біньковскій Марині Михайлівні. Моя мама потрапила до неї з величезною гнійною раною, яка довго не заживала після опорізуючого лишаю та невірного лікування. Лікар миттево прийнялась за маніпуляцію, ретельно промила рану та призначила лікування, після якого рана швидко затягнулася. Крім того порадила яку білизну необхідно мамі носити, які краще прикладать марлеві прокладки до рани, як у подальшому приймати гігієничні процедури. Крім професійного лікування була чуткість до скарг, людяність у спілкуванні та ввічливість до стану та віку моєї мами. Низький уклін і пошана!
Дар'я
Харків,
31.10.2025
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі з скаргою на мігрені та запаромочення. Юлія Валентинівна детально оглянула та задала багато питань про мій стан, про мої приступи мігрені, як давно почалось та інше. Призначала лікування, детально поспілкувались. Дуже приємна як людина, як лікар теж дуже зрозуміло все пояснила. Буду звертатись ще
Хочу розповісти про лікаря-гінеколога Удовиченко Олену Олександрівну. Це був четвертий лікар, до якого я зверталась з проблемами по гінекології, до цього була і у відділенні патології матки у 602 мікрорайоні, і у Чорнобильській лікарні. Лікаря обирала навмання, за відгуками. Так обрала Олену Олександрівну. Прийом на високому професійному рівні, доброзичлива, доступно все пояснює, призначені аналізи тільки ті, що потрібні, ліки, які виписала лікар (до речі, недорогі) допомогли на 100%. На майбутнє планую користуватися послугами тільки цього лікаря. Рекомендую.
Доброго дня, Віто. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого фахівця. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого лікаря Удовиченко Олени Олександрівни Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям, котра турбувала тривалий час. Щиро вдячні за рекомендації. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня. Перше моє звернення в ОН КЛІНІК м.Харків проспект Героїв Харкова 257 було 16.09.2025р.це був прийом у лікаря проктолога Кочеровского Олександра Ігоревича з приводу кровотечі, після кваліфікаційного огляду було призначено консервативне лікування та діагностичне обстеження колоноскопія.
22.09.2025 пройшов діагностичне обстеження колоноскопію у лікаря Коротких Ольги Сергіївни
безболісно під наркозом , люди хто боїться цієї процедури не бійтеся, лікарі ОН КЛІНІК все зроблять на вищому рівні, за що дуже дякую.
Потім мені було рекомендована консультація у лікаря гастроентеролога . Записали мене на прийом 11.10.2025 до лікаря гастроентеролога Шканд Тетяни Віталіївни, дуже чемна,уважна та приемна у спілкуванні людина, професіонал своєї справи, призначіла одразу необхідні аналізи, УЗІ, потім лікування . Дуже дякую!!!
Доброго дня, Леоніде. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів. Нам приємно, що Ви публічно висловили щиру подяку на адресу нашої команди фахівців та поділилися досвідом звернення до клініки. Для нас важливо знати, що наші лікарі допомогли Вам у вирішенні проблеми зі здоров'ям, яка турбувала. Наш пріоритет - це кваліфікована медична допомога та комфорт пацієнтів на усіх етапах надання послуг. Запрошуємо завітати до клініки на профілактичні візити. Завжди готові надати допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»
Адреса: Харків, пр. Героїв Харкова, 257
ОН Клінік Харків Палац Спорту
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 19:00, Сб: 8:00 - 17:00, Нд: 9:00 - 14:00
Запис по телефону:
0 800 30 11 77
цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама