Logo
0 800 30 77 33
Іконка PC

Відгуки ОН Клінік Харків (м. Палац Спорту)

Лікар уважний і компетентний, все пояснює просто та зрозуміло. Допоміг. Рекомендую.
Олександр
Харків, 26.09.2025
Оцінка:
Дуже вдячна лікарю Кочеровському Олександру Ігоровичу за професійно проведену операцію з видалення ліпоми на спині. Усе пройшло чудово, швидко та без ускладнень. Окремо хочу відзначити уважне ставлення після операції — протягом усього періоду загоєння лікар сам робив перев’язки та слідкував за процесом відновлення. Рекомендую як справжнього професіонала своєї справи!
Дарʼя
Харків, 24.09.2025
Оцінка:
РЕЦЕПЦІЯ. При укладенні договору з сімейним лікарем, рецепція повідомила, що ви зможете зв'язатися з лікарем по мобільному, так як і раніше ви зв'язувалися в міській поліклініці. Насправді тільки в прийомні години, у вільний час. Добре, я не дзвоню ввечері, вдень під час робочого дня. Зараз дуже жахливий стан, температура третій день. Зараз понеділок, записатися тільки на середу, три дні, за них можна і коні рушити. Ніякої допомоги, щоб протриматися до середи. Розчарування повне і жаль, що довірилися цій клініці.
Яна
Харків, 22.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Яно. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що всі послуги в нашій клініці надаються за попереднім записом, тому можливо запропонувати тільки найближче вільне вікно, при цьому пацієнт самостійно визначається підходять йому або ні запропоновані умови. Будемо очікувати Вас у клініці згідно здійсненого запису. Завжди готові допомогти в рамках спеціалізації клініки, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чудово супер
Кирило
Харків, 22.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Кириле. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу лишити відгук про клініку он-клінік на Палаці спорту і особливо офтальмолога Литвиненко Лілію. Сама клініка і її працівники повели себе непрофесійно. Перенесли час запису раніше, ми приїхали на зазначений час, а на рецепшені дівчата говорять, «а вам не говорили, що запис збився і треба чекати?». Чекаємо. Прийом не відбувся, бо лікар не толерантна і не професійна. Уміння комунікувати і доносити свою думку просто зашквар. Прийом не відбувся - верніть кошти. Добре. Пишіть заяву. Написали. Чекаємо. А ніхто не повідомляє. Так вам дівчата з оецепшину мали повідомити. Ні. Дівчата мовчать. Не можуть чітко виконувати свої обовʼязки. Лише 100 вибачень.
Марина Мовчан
Харків, 21.09.2025
Оцінка:
При повторному візиті до гастроентеролога Селіванової Л. І зіткнулась з тим, що лікар почав підвищувати на мене тон з приводу того, що я не здала всі аналізи (а саме кал) При поясненні, що у мене є блювотний рефлекс і поки відклала ці аналізи, лікар обуреним тоном сказала: «Так завʼяжіть собі нос». Замість спокійного пояснення мені, як пацієнту, що без цих аналізів неможливо зробити повну картину і більш лагідного спілкування , відчула відчуття провини, зверхнє ставлення до мене лікаря. На мої питання відповіла різко. Я зауважила лікарю, що вона спілкується зі мною на підвищених тонах. Лікар знизила тон і відповіла, що вона просто емоційна і завжди так спілкується. Я пацієнт, який плачу гроші, а всі інші аналізи не безкоштовні і маю право обирати. Якщо я щось роблю не так, я прийшла розібратись зі своє проблемою саме на консультації у дружелюбному тоні. А відчула оцінку лікаря за свої питання і різкі відповіді . Після такого звернення бажання звертатися повторно в лікарню тепер не маю. Прошу видавати вашим лікарям магній і навчити елементарним базовим скріптам спілкування з клієнтом 🙏
Ірина Стадніченко
Харків, 19.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожен відгук від наших пацієнтів. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Безумовно, повага, взаєморозуміння та комфорт у спілкуванні між лікарем та пацієнтом є важливими для досягнення успіху у лікуванні. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт. Зазначаємо, якщо у пацієнта не виникло контакту та порозуміння з лікарем, то завжди є можливість звернутися до іншого фахівця цього профілю, оскільки усі напрямки у клініці представлені кількома спеціалістами. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Завжди готові допомогти. Бажаємо Вам міцного здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я була на прийомі у лікаря Удовіченко О.О. і вийшла від неї зовсім іншою людиною в гарному сенсі! Все розʼяснює, заспокоює, розповідає, все по поличках!!! Дякую за якість і професіоналізм!
Наталія
Харків, 16.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємні Ваші щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Удовиченко Олени Олександрівни. Ми раді знати, що Ви залишилися задоволені консультацією фахівця. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня,була 2 рази у Першиной, дуже задоволена усім раджу, все роз'яснює, дякую велике 🫶🥰 Буду йти третій раз 😂
Наталія
Харків, 15.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Першиної Олени Євгеніївни. Завжди раді вітати та готові допомогти. Вдячні за рекомендації. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати за увагу ,людянiсть,та високий рiвень професiоналiзму лiкарю Свердлiна Оксана Вiталiiвна ! Якби не цей лікар чоловіка вже б не врятували ,дуже допомогла і продовжує лікувати .Бажаю міцного здоров'я , миру та всіх благ !
Галина
Харків, 13.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Галино. Дякуємо за позитивний відгук. Нам важливо знати, що наш лікар Свердліна Оксана Віталіївна допомогла пацієнту у вирішенні проблеми зі здоров'ям. Ми вдячні за Ваші щирі слова подяки на адресу нашого фахівця. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна за теплий прийом лікарю Ватаманіца К.В. Це не тільки професійний лікар, а й прекрасна людина. Завдяки її чуйності та підтримці не виникає страху перед процедурами. Моя проблема була вирішена дуже швидко та безболісно. Рада, що в нашому місті є такі класні спеціалісти.
Ельвіра
Харків, 12.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ельвіро. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Ватаманіци Ксенії Валеріївни. Будемо раді вітати на профілактичних візитах. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже дякую хірургу Кочеровському Олександру Ігоровичу, чудовому фахівцю і людині. Професійно провів операцію і контролював весь післяопераційний період. Дуже добре, що потрапив до Олександра Ігоровича. Всім рекомендую, все чітко і по справі. Дякую!
Станіслав
Харків, 12.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Станіславе. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Ми цінуємо Вашу думку. Нам приємно, що Ви публічно висловили щиру подяку на адресу нашого лікаря Кочеровського Олександра Ігоровича. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого фахівця Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити щиру подяку Кочеровському Олександру Ігоревичу, за його професіоналізм, дбайливе ставлення,відповідальність,турботу під час лікування. Це найкращий лікар! Операція в два етапи та реабілітація пройшли на відмінно, майже безболісно. Під час тривалого лікування Олександр Ігоревич був завжди на зв'язку, робив ретельні огляди, підтримував, давав відповіді на всі хвилюючі питання. Я вдячна долі,що потрапила саме до нього! Також окрема подяка медсестрі Марині за підтримку та турботу, анестезіологу та всій команді ОнКлінік.
Катерина Клочко
Харків, 12.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємні Ваші щирі слова подяки на адресу нашої клініки та команди професіоналів. Наш пріоритет - це якісний сервіс, кваліфікована медична допомога та комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого лікаря Кочеровського Олександра Ігоровича Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала. Будемо раді вітати у клініці на профілактичних візитах. Завжди готові надати допомогу у разі необхідності. Бажаємо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»

Адреса: Харків, пр. Героїв Харкова, 257

ОН Клінік Харків Палац Спорту
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 19:00, Сб: 8:00 - 17:00, Нд: 9:00 - 14:00
Запис по телефону: 0 800 30 11 77 цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.