Хочу залишити негативний відгук щодо лікаря - дерматолога Слюсаренко Вікторії Віталіївни. Мама прийшла з остаточними явищами оперізувального лишаю. Корка відійшла, але під нею був очаг гнійної інфекції. Замість того, щоб взяти аналіз на інфекцію, лікар призначила на рану примочку з черного чаю. По факту через 4 дні інфекцію рознесло, прийшлось знов іти до лікаря та платити гроші за прийм, аналізи, ліки. Але то все нічого, просто мати продовжувала мучатися від болю гнійної рани, де раніше був і так болісний герпес. Раджу не тримати цього лікаря взагалі в клініці, щоб не псувати її імідж.
Добрий день, Дар'є. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. У нас працюють кваліфіковані спеціалісти і ми слідкуємо, щоб нашим пацієнтам було комфортно відвідувати клініку. Подобається лікар або ні - оцінка доволі суб'єктивна, в клініці завжди є можливість змінити лікаря, кожне відділення представлене кількома спеціалістами. Нами перевірена інформація стосовно визначеної лікарем тактики - лікування призначено комплексне з антибактеріальними препаратами. Результат лікування залежить не тільки від призначень лікаря, а й від реакції організму на терапію. Зворотній зв'язок пацієнт отримав особисто телефоном. Зичимо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
найжахливіша лікарка Слюсаренко В., була на прийомі, лікарка виписала уколи, які категорично не вводяться внутрішньом'язово, після уколу почалися проблеми зі шкірою, жахливо не компетентно з її боку, не можна таких підпускати до пацієнтів, і з урахуванням того, що вартість прийому не дешева, клініка роздратувала повністю, !!!!!!, навіть оцінку 1 нема за що поставити...
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контрою якості. Комфорт для наших пацієнтів при зверненні до клініки - це одна із першочергових задач, тому перепрошуємо за ситуацію. В даному випадку з персоналом детально опрацьовано всі факти в повному обсязі. Більш детальну інформацію Вам надано телефоном. Сподіваємось на продовження співпраці з Вами, завжди будемо готові допомогти у разі необхідності, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати лікарю Слюсаренко, що вирішила мою проблему з якою мучилася довгі роки і не могли вирішити інші лікарі. В мене був постійний зуд на шкірі голови та велика кількість лупи. Ті рекомендації, що були надані повністю вирішили моє питання. Я дуже задоволена наданою консультацією та обслуговуванням.
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за позитивні відгуки. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших потреб. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого лікаря Слюсаренко Вікторії Віталіївни ви перемогли проблему зі здоров'ям, яка турбувала тривалий час. Завжди готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар нормальний. Прийом виявився дуже швидким, але результативним. Одразу на око виявила базальному та надала рекомендації. Дякую!
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за позитивний відгук. Ми раді знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря. Завжди готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідувала дерматолога Мангушева Вікторія, досить добре на контрасті
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Мангушевої Вікторії Юріївни. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати, Мангушеву Вікторію Юріївну за те, що допомагла з лікуванням дерматита на руках, який турбував на протязі декількох років. Дуже приємний лікар.
Доброго дня, Аліно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно висловили подяку на адресу нашого лікаря Мангушевої Вікторії Юріївни. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити велику подяку лікарю-дерматологу Мангушевій Вікторії Юріївні. Майстер високого рівня, призначила лікування, завдяки якому я одужав. Лікаря Рекомендую!
Доброго дня, Вікторе. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Мангушевої Вікторії Юріївни. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
1 за те, що непогана людина, 0.5 за пораду лікувати одним антибіотиком дві проблеми, 0.5 за те, що знайшла ці проблеми, але з такою кількістю аналізів (на все) і без лікаря сам їх знайшов. Абсолютно незрозуміло навіщо я платив за повторну консультацію, якщо вся її суть полягала в «вам до гастроентеролога» - спасибі, кеп, це і так було зрозуміло з аналізів і можна було якось заздалегідь попередити, а не підтверджувати дерматолога.
Добрий день, Даніїл. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Шкодуємо, що Вам не сподобалась консультація лікаря. Зазначаємо, що на первинному прийомі лікар встановлює попередній діагноз на підставі об'єктивних клінічних даних, визначає план необхідних додаткових обстежень і симптоматичне лікування у разі необхідності. Пацієнт на руки отримує консультативне заключення, що було і в даному випадку. На повторному візиті після отримання результатів додаткових обстежень лікарем скориговується подальша тактика відповідно до виявлених етіологічних факторів. Завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Запишіться до дерматолога «ОН Клінік» в Україні
Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»
Адреса: Харків, пр. Героїв Харкова, 257
ОН Клінік Харків Палац Спорту
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 19:00, Сб: 8:00 - 17:00, Нд: 9:00 - 14:00
Запис по телефону:
0 800 30 11 77
цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама