Відвідала лікаря УЗД щитовидної залози Кожухар Наталія Валентинівна, я була вдячна такому приємному відношенню до мене, я дуже задоволена, побільше таких лікарів. Буду рекомендувати цього лікаря та клініку.
Олена Анатоліївна
Кропивницький, 27.09.2023
Дуже добрий лікар Лопатенко Д.Є. , дав гарну консультацію, направив до вузьких спеціалістів, заспокоїв, підтримав морально, буду радити іншим цього лікаря та клініку.
Людмила Миколаївна
Кропивницький, 27.09.2023
Проходив прийом у гастроентиролога в Кропивницькомму відділені ОН клінік. Лікар Саковніч Інна Ігорівна. Дуже задоволенний. Був два рази на прийомі і робив аналіз біопсії. Лікар уважний , професійний рівень високій. Гарне ставлення. Дуже задоволенний рівнем прийому і ставленням. Дякую усьму персоналу ОН Клінік у Кропивницькому.
Правда Олександ Васильвич
Кропивницький, 23.09.2023
Витрачені нерви в час!
Вирішила звернутися до невролога саме приватної клініки, бо серед тижня я на роботі, яку залишити не можу. Лікаря я про це попередила. До цього мала погоджену з сімейним лікарем схему лікування.
Збираючи анамнез, лікар ставив багато питань, які ніяк не стосувалися причини мого звернення.
Коли дійшло до призначень, то мені було запропоновано стаціонарне лікування. Звісно мені довелося відмовитися. Я попросила лікаря підібрати інший можливий варіант медикаментозного лікування, бо лікарняний взяти немає можливості.
За його переконаннями, ліків, які я приймала, мені не можна і робити уколи людина сама собі чомусь не може. Проте в призначення залишилися ті самі препарати.
Довелося піти з такої консультації ще до її завершення!
Окремо хочеться сказати про неохайний зовнішній вигляд лікаря!
Світлана
Кропивницький, 16.09.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, що у Вас склалось таке враження. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Лікар рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Безумовно, взаєморозуміння лікаря й пацієнта є важливим для досягнення успіху у лікуванні. Пацієнт на свій розсуд може погоджуватися або ні з рекомендаціями фахівця. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на консультації в серпні у гінеколога і залишилася дуже не задоволена. Вона з легкістю і без особливих підстав вирішила, що "у вас схоже кіста", чим сильно мене занепокоїла, оскільки УЗД було тільки через тиждень.
Так само лікарка взяла купу аналізів, не погодивши їх толком зі мною. Тобто не було пояснення, які аналізи для чого потрібні і скільки коштують. Я була просто поставлена перед фактом чималої суми і списком аналізів, у яких взагалі не було сенсу, але оскільки мені ніхто до того, як посадити на крісло, так і не пояснив, які аналізи і для чого планують брати! то виходить, що у мене не було вибору, щоб відмовитися від низки аналізів, з якими я була не згодна.
Робота адміністраторів на рецепції залишає бажати кращого. Так як лояльністю і добротою відповіді не блищать, як і швидкістю обробки запитів.
У лабораторії під час повторного забору крові медсестра зробила дуже болючий укол без попередження, що спричинило за собою потім великий і глибокий синяк, який сходив ще тиждень!
Катерина
Кропивницький, 20.08.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка та перепрошуємо за дискомфорт під час візиту до клініки. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що лікувально-діагностична тактика визначена на підставі об'єктивних клінічних даних на момент огляду пацієнта та вимог чинних нормативних документів. Під час первинного прийому лікар встановлює попередній діагноз та призначає необхідні обстеження для виявлення причин наявної патології. Пацієнт може на свій розсуд погоджуватись або ні із запропонованою тактикою. На повторному візиті лікар встановлює кінцевий діагноз та за необхідності призначає лікування з урахуванням отриманих результатів аналізів. Очікуємо Вас на повторному візиті згідно попереднього запису, зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідала, лікаря-ендоскопіста Кедик Анатолій Володимирович, залишилась під приємним враженням після такої не приємної процедури як колоноскопія! Лікар приємний, процедура робилась під анестезією, взагалі нічого не відчувала, після процедури теж ніякий не комфортних відчуттів не було, легко вийшла з наркоза. Дякую лікарю❤️Рекомендую🫶
Алла
Кропивницький, 14.08.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Алло. Щиро дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Кедика Анатолія Володимировича. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ольга
Кропивницький, 31.07.2023
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Обстеження було проведено делікатно, чітко.
Коли очікуєш дискомфорту, а отримуєш тільки хороші враження.
Дякую.
Вікторія
Кропивницький, 28.07.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Вікторіє. Щиро дякуємо за відгук. Нам важливо знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашої клініки. Завжди готові допомогти в разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар супер))) на першому прийомі віднісся дуже кваліфіковано та з розумінням,і відразу розумієш рівень лікаря.. Пройшовши курс лікування проблема з якою я звернулася зникла повністю.
Лілія Вікторівна Заруба
Кропивницький, 22.07.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Ліліє Вікторівно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого фахівця. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Анна
Кропивницький, 29.06.2023
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чудовий лікар який дуже швидко та ефективно вивішив мою проблему з хелікобактером та привів шлунок у норму
Вадим
Кропивницький, 26.06.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Вадиме. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна лікарю Саєнко Олександру Олександровичу, до зустрічи з ним я була впевнена що життя це біль.Зараз мені набагато краще, але лікування продовжується, і я сподіваюсь на повне одуження❤️
Оксана
Кропивницький, 22.06.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Оксано. Дякуємо за позитивний відгук. Для нас важливо знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до Саєнка Олександра Олександровича і задоволені результатом лікування. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Адреса: Кропивницький, Бульвар Студентський, 6/5
ОН Клінік Кропивницький
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 20:00;, Сб: 8:00 - 17:00
Запис по телефону:
0 800 30 07 00
цілодобово.
- По мапі
- Аеропанорама