Найгірший лікарський досвід у житті! Шарлатан у білому халаті – Заїка Лариса Петрівна
Тікайте від цього «лікаря» як від вогню! Візит до Лариси Петрівни Заїки – це не просто викинуті на вітер гроші, це колосальний стрес, приниження і повне знищення віри в медицину.
З першої ж хвилини стало ясно, що я – не пацієнт, а прикра перешкода, яка відриває її від більш важливих справ. Замість того щоб вникнути в проблему (червоні плями на тілі), мені була запропонована універсальна схема відмивання: «зішкріб, платно, 240 гривень». Наївно вважаючи, що за цим послідує хоч якась експертиза, я погодився. Це була помилка.
Вся «консультація» зводилася до переказу першої сторінки видачі Google. Нічого нового, ніякої діагностики, тільки два можливих діагнози «наосліп». Тепер я в жаху від того, що довірив цій горе-фахівчині свій аналіз. Я побоююся, що в результатах може бути груба помилка, викликана або її недбалістю, або навмисним шкідництвом, щоб я продовжував ходити по колу і платити. Буду перездавати в нормальній, людській клініці, де лікарі не розводять на гроші.
Але справжній цирк почався далі. Розуміючи, що мене просто хочуть заманити на повторний, абсолютно безглуздий прийом за 600 гривень, я попросив вирішити питання цивілізовано: продиктувати призначення по телефону після готовності аналізу. І тут маска «доброго лікаря» впала, оголивши справжнє обличчя озлобленої, цинічної стерви.
Відповідь про «заборонено давати номер» – це вершина лицемірства. Лікарі, яким нема чого приховувати і які дійсно переживають за пацієнтів, завжди знаходять спосіб зв'язку. А ця мерзота дивилася на мене таким поглядом, сповненим чистої, неприкритої ненависті, ніби я попросив у неї нирку, а не елементарну людську послугу.
У спробі заощадити свої гроші і нерви, я поставив абсолютно логічне запитання: «Які мазі будуть призначені при тому чи іншому діагнозі, щоб мені не платити за ваш п'ятихвилинний повторний візит?». І це просте питання довело її до сказу. З якимось садистським задоволенням і крижаним презирством на обличчі та в голосі вона почала перераховувати назви. Це була не порада лікаря, це було приниження.
Заїка Лариса Петрівна – це не лікар. Це бездушна машина, яка працює строго за протоколом викачування грошей. У її убогому протоколі немає місця співчуттю, бажанню допомогти або простій людській участі. Вона ставиться до пацієнтів як до двоногих гаманців, і будь-яка спроба проявити ініціативу або заощадити викликає у неї напад невмотивованої агресії.
Цей візит залишив після себе важкий осад. Я не тільки не отримав допомоги, але й зазнав морального приниження.
Адміністрації клініки! У мене до вас серйозне питання: ви дійсно хочете, щоб обличчям вашого закладу був такий відвертий ворог пацієнтів? Ця людина завдає непоправної шкоди репутації всього закладу. Наполегливо рекомендую провести службову перевірку і поставити питання про звільнення цього шарлатана.
Люди! Бережіть свої гроші, нерви і, найголовніше, здоров'я. Не повторюйте моєї помилки. Оминайте десятою дорогою цього «фахівця». Ви не отримаєте ні допомоги, ні поваги. Тільки марну трату грошей і зіпсований настрій на тиждень вперед.
Доброго дня, Валентин. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Шкодуємо, що у Вас склалося таке враження. Зазначаємо, що під час первинної консультації лікар проводить профільний огляд, збір даних анамнезу життя та хвороби, визначає наявність об'єктивних клінічних даних на користь того чи іншого патологічного стану, встановлює попередній діагноз та надає відповідні рекомендації щодо подальшої тактики лікувально-діагностичних дій. Рекомендовані додаткові лабораторні дослідження мають свою діагностичну цінність як такі, що використовуються з метою диференційної діагностики та підтвердження або виключення певних змін у стані здоров'я пацієнта. За підсумком прийому пацієнт отримує консультативне заключення, де вказана рекомендована дата повторного прийому за результатами обстежень. Клініка офіційно надає платні медичні послуги згідно встановленого прайсу. Як правило, пацієнти свідомо обирають користуватись або ні платними медичними послугами на свій розсуд. Завжди готові допомогти і очікуємо на повторному візиті, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати чудовому лікарю Заіці Лесі Петрівні!! 10 місяців ніхто не міг мені допомогти..Вона вилікувала мене лише за допомогою онлайн консультації!!! Дякую за високий професіоналізм.. Бажаю всього найкращого і процвітання вашій клініці!!!
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Для нас важливо знати, що наш лікар Заїка Лариса Петрівна допомогла Вам вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала тривалий час. Завжди раді вітати та готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі. Дуже уважна, компетентна та ініціативна лікарка. Прийшла з 1 запитом, натомість лікар допомогла ще з декількома. Велике дякую!))
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже сподобалась лікар Заїка Л.П. Чуйна і уважна. Лікар своєї справи)
Доброго дня, Юріє. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Заїки Лариси Петрівни. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже задоволена прийомом у лікаря Заїки Лариси Петрівни. Дуже приємна в спілкуванні, швидко та якісно провела прийом, все доступно пояснила. Дуже хороший лікар!
Доброго дня, Тамаро. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Заїки Лариси Петрівни. Цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати та готові допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити велику подяку лікарю Ларисі Петрівні Заіці за високий рівень професіоналізму, чуйність та увагу до пацієнтів! Велика шана та вдячність!
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Заїки Лариси Петрівни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Зверталась до дерматолога. Доволі незручно, що звʼязатись можна лише з клінікою, а не з лікарем. Прописав мені лікар засоби для лікування акне. Уся шкіра почала стягуватись та лущитись через декілька днів. І для того, щоб уточнити чому саме це могло статись потрібно знову записуватись на прийом. Тобто якщо я протягом 1-2 тижнів не зможу записатись в клініку, мені самій потрібно з цим розбиратись. Хоча я не знаю чи можна різко припинити користуватись цими засобами, що мені робити з тим, що воно так лущиться. Розумію, що не усе вдається підібрати з першого разу, але стан шкіри значно погіршився після приписаного лікування
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Наш пріоритет — це комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Ми завжди реагуємо на звернення наших реальних пацієнтів та постійно працюємо над вдосконаленням якості сервісу. У разі виникнення будь-яких незрозумілих питань з приводу призначень та рекомендацій лікаря можна звертатися до цілодобового контактного центру або залишити заявку на телефонній лінії й пацієнту перетелефонує оператор. Нам приємно знати, що проблему, яка турбувала, було вирішено. Будемо раді вітати у клініці. Завжди готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую лікарю Мельниковій Фаїні Миколаївні! Дуже приємна і професійна! Легко спілкуватися, на всі питання дала відповіді, лікування допомагає. Мені дуже подобається, буду звертатися ще тільки до неї
Доброго дня, Олено. Щиро дякуємо за відгук. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїм позитивним досвідом звернення до нашого лікаря Мельнікової Фаїни Миколаївни. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Висловлюю велику подяку лікарю-дерматологу Мельниковій Фаіні Миколаївні. Лікар уважно ставиться до пацієнта, дуже ввічливо спілкується, відчувається бажання допомогти людині. Також, Фаіна Миколаївна дуже ерудований лікар щодо інших напрямів медицини. Призначене лікування коментує та пояснює дуже зрозуміло. Фахівець з «Великої літери». Щиро дякую.
Доброго дня, Костянтине. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки. Ми цінуємо Вашу думку. Приємно, що Ви публічно відзначили високий рівень професіоналізму нашого фахівця. Нам важливо знати, Що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Мельнікової Фаїни Миколаївни. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго вам дня! Хотілося б відзначити одного доктора - Артеменко В. В. (дерматолог). Наскільки ми всі розуміємо, з якими тільки шкірними хворобами люди не приходять, але цей лікар:
- не обробляє руки, ні перед прийомом, ні під час прийому
- проводить огляд без рукавичок
- торкається інших речей і поверхонь під час огляду, не дезинфікуючи руки і т. д.
- невміння користуватися комп'ютером (поки я у неї знаходилася, вона коментувала кожне торкання по клавіатурі), і якщо у Вас час обмежений і Ви прийшли саме до неї, то задумайтеся, скільки часу вона Вас буде перевіряти.
Хочу зауважити, що невідомо, кого приймали до мене, приходиш із запаленням на пальці, а піти можна і з букетом захворювань від цього лікаря.
Це, простими слова, халатне поводження, як до себе, так і до пацієнтів.
Добрий день, Юліє. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка кожного пацієнта. Першочерговим завданням лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Хочемо зазначити, що в клініці надання медичних послуг та проведення різних маніпуляцій проводиться відповідно до вимог нормативної документації. Клініка забезпечена всім необхідним обладнанням та витратними матеріалами, які застосовуються відповідно до призначення. Приносимо свої вибачення, якщо візит до лікаря доставив Вам дискомфорт. У клініці завжди є можливість змінити лікаря, якщо виникла така необхідність, кожне відділення представлено декількома фахівцями. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я і всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже уважний лікар, все робить якісно. Прийшла з проблемою висипання на шкірі, запропонували плазмоліфтинг. Я погодилася і не шкодую, лише після двох процедур шкіра стала набагато краща. Це звичайно боляче, але воно того варте. Рекомендую саме цю клініку і саме цього лікаря!)
Доброго дня, Євгеніє. Дякуємо за щирий відгук і добрі слова на адресу лікаря Новіковой А.І. Ми раді, що лікування під наглядом нашого спеціаліста було результативним. На особистому досвіді Ви переконалися в якості медичних послуг, що надаються нашою клінікою. Завжди готові допомогти та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Запишіться до дерматолога «ОН Клінік» в Україні
Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»
Адреса: Харків, вул. Молочна, 48
ОН Клінік Харків Левада
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 18:00, Сб: 8:00 - 17:00, Нд: 8:30 - 14:00
Запис по телефону:
0 800 30 11 77
Цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама