Logo
0 800 30 11 77
Дякую лікарю Мельниковій Фаїні Миколаївні! Дуже приємна і професійна! Легко спілкуватися, на всі питання дала відповіді, лікування допомагає. Мені дуже подобається, буду звертатися ще тільки до неї
Олена
Харків, 06.04.2024
Оцінка:
Висловлюю велику подяку лікарю-дерматологу Мельниковій Фаіні Миколаївні. Лікар уважно ставиться до пацієнта, дуже ввічливо спілкується, відчувається бажання допомогти людині. Також, Фаіна Миколаївна дуже ерудований лікар щодо інших напрямів медицини. Призначене лікування коментує та пояснює дуже зрозуміло. Фахівець з «Великої літери». Щиро дякую.
Костянтин
Харків, 29.02.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Костянтине. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки. Ми цінуємо Вашу думку. Приємно, що Ви публічно відзначили високий рівень професіоналізму нашого фахівця. Нам важливо знати, Що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Мельнікової Фаїни Миколаївни. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго вам дня! Хотілося б відзначити одного доктора - Артеменко В. В. (дерматолог). Наскільки ми всі розуміємо, з якими тільки шкірними хворобами люди не приходять, але цей лікар: - не обробляє руки, ні перед прийомом, ні під час прийому - проводить огляд без рукавичок - торкається інших речей і поверхонь під час огляду, не дезинфікуючи руки і т. д. - невміння користуватися комп'ютером (поки я у неї знаходилася, вона коментувала кожне торкання по клавіатурі), і якщо у Вас час обмежений і Ви прийшли саме до неї, то задумайтеся, скільки часу вона Вас буде перевіряти. Хочу зауважити, що невідомо, кого приймали до мене, приходиш із запаленням на пальці, а піти можна і з букетом захворювань від цього лікаря. Це, простими слова, халатне поводження, як до себе, так і до пацієнтів.
Юлія
Харків, 09.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Юліє. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка кожного пацієнта. Першочерговим завданням лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Хочемо зазначити, що в клініці надання медичних послуг та проведення різних маніпуляцій проводиться відповідно до вимог нормативної документації. Клініка забезпечена всім необхідним обладнанням та витратними матеріалами, які застосовуються відповідно до призначення. Приносимо свої вибачення, якщо візит до лікаря доставив Вам дискомфорт. У клініці завжди є можливість змінити лікаря, якщо виникла така необхідність, кожне відділення представлено декількома фахівцями. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я і всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже уважний лікар, все робить якісно. Прийшла з проблемою висипання на шкірі, запропонували плазмоліфтинг. Я погодилася і не шкодую, лише після двох процедур шкіра стала набагато краща. Це звичайно боляче, але воно того варте. Рекомендую саме цю клініку і саме цього лікаря!)
Евгенія
Харків, 16.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Євгеніє. Дякуємо за щирий відгук і добрі слова на адресу лікаря Новіковой А.І. Ми раді, що лікування під наглядом нашого спеціаліста було результативним. На особистому досвіді Ви переконалися в якості медичних послуг, що надаються нашою клінікою. Завжди готові допомогти та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добридень! Хотілося б залишити відгук про лікування (хоч ми тільки недавно стали на цей шлях з Новіковою Анною Ігорівною). Дуже довго я вирішувалася на те, що б закінчити з самолікуванням і піти до фахівця, нарешті в свої 27 до мене дійшло, що проблемну шкіру потрібно лікувати не самоподобрвннимі препаратами з аптеки, порадами з інтернету і багатообіцяючою уходовой косметикою з реклами, а проблему потрібно шукати всередині. Почали ми цей шлях в кінці січня, після здачі аналізів Анна Ігорівна порекомендувала плазмоліфтінг, само собою пояснивши що це і для чого (так само за результатами аналізів було призначено лікування: протирання і препарати). Сьогодні 14 березня, і як же я приємно здивована, дивлячись на себе в дзеркало, що за цей короткий термін (хоча проблеми зі шкірою у мене почалися в підлітковому віці і так і не пройшли - скажімо років - 10 байдикування) я бачу в відображенні не 15-річного обсипаного підлітка, а дуже навіть симпатичну молоду дівчину
Марина Коровкіна
Харків, 14.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Марино. Дякуємо за позитивний зворотний зв'язок. Ради, що звернення в клініку було для Вас комфортним і результативним. Ми розуміємо, дерматологічні проблеми доставляють чимало дискомфорту в повсякденному житті. Тому важливо звертатися за кваліфікованою допомогою. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб нашим пацієнтам були надані якісні медичні послуги. Для цього створені всі умови - клініки нашої Мережі забезпечені високотехнологічним обладнанням, у нас працюють тільки кваліфіковані фахівці. Наші лікарі-дерматологи комплексно підходять до діагностики та лікування пацієнтів, беручи до уваги особливості кожного. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до клініки, рівнем сервісу і якістю медичного обслуговування. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Новикова Анна Ігорівна - дуже хороший лікар, за максимально короткий час (3 дні) повністю вилікувала і залишила чудові враження.
Олександра
Харків, 03.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олександро. Дякуємо за відгук. Ми раді, що під наглядом нашого фахівця Ви змогли розв'язати проблему, яка викликала занепокоєння, і залишилися задоволені результатом. Завжди готові допомогти і бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Прийшов з бородавкою на губі, лікар Новікова, подивилася і сказала що не візьметься її видаляти, порадила звернутися в інститут радіології, а за що я у них заплатив 360 грн?
Сергій
Харків, 10.08.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Сергій. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що не всі новоутворення підлягають видаленню в амбулаторних умовах. Більш предметну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у дерматолога Новікової Анни Ігорівни, коли дзвонила мені сказали, що вартість першого відвідування лікаря 330 грн (в яке, на мою думку повинна була входити консультація по лікуванню і постановка діагнозу). Первинний прийом лікаря-дерматовенеролога. Включає: фізикальне обстеження, консультацію по медикаментозному лікуванню. -330 грн - інформація написана на сайті. А вийшло так, що я прийшла, заплатила відразу 330 грн (в яке як виявилося входить тільки постановки діагнозу, без схеми лікування), після постановки діагнозу пішла здавати аналіз, на який мене направила лікар, по поверненню назад в кабінет до лікаря, мені показали схему лікування, і дали талон на оплату 200 грн ЗА СХЕМУ ЛІКУВАННЯ! Тобто 1 прийом у дерматолога мені довелося заплатити 530 грн (це без урахування вартості аналізів), при цьому огляд був без апаратів. Як це розуміти??? На мою скаргу залишену ніхто не відреагував вже більше тижня, на жаль, напевно, не дуже компанія зацікавлена ​​в клієнтах. Спостерігалася у ендокринолога, у гінеколога і в дитячому відділенні часто, і такого ніколи не було. Дуже неприємно, що так компанія відноситься до своїх клієнтів, що приносять їм прибуток!!
Наталия
Харків, 12.06.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталія. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що всі послуги в клініці оплачуються згідно із затвердженим прайсом і в добровільному порядку. Кожен лікар має право на свою думку, кожен пацієнт має право погоджуватися або ні з думкою лікаря і вартістю запропонованих послуг. Всі варіанти лікування платні, в тому числі схема амбулаторного лікування, в яку крім лікарського призначення входить цілодобова телефонна підтримка з лікуючим лікарем через операторів контактного центру протягом всього лікування. Якщо при зверненні в клініку Ви отримали дискомфорт - приносимо вибачення. Більш детальна інформація Вам надана в телефонному режимі. Очікуємо на наступному прийомі в клініці згідно з попереднім записом. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я рідко пишу відгуки, але в цьому випадку реально хочеться поділитися враженнями про реального професіонала Новікову Ганну Ігорівну, яка врятувала мою шкіру і волосся. Проблема лупи і відлущування (сухості) шкіри і ще багато іншого турбували мене довгий час, і я вдячна ON clinic за знайомство з чудовим лікарем. Анна Ігорівна швидко поставила діагноз і за короткий час не залишилося і сліду від моєї себорейной болячки. І так, я хочу сказати Вам величезне спасибі за вашу працю *****.
Ксенія
Харків, 29.05.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ксенія. Ми розуміємо, дерматологічні проблеми доставляють чимало дискомфорту в повсякденному житті. Тому важливо звертатися за кваліфікованою допомогою. Наші лікарі-дерматологи комплексно підходять до діагностики та лікування пацієнтів, беручи до уваги особливості кожного. Сучасна діагностика і лікування в наших медичних центрах - це результативно, якісно і комфортно. Будьте здорові!
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Харків, вул. Молочна, 48

ОН Клінік Харків Гагаріна
Приймаємо: Пн - Пт: 8:30 - 18:00, Сб: 8:30 - 17:00, Нд: 8:30 - 14:00
Запис по телефону: 0 800 30 11 77 Цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.