Logo
0 800 30 11 77
Плутенко Інна Михайлівна. Рекомендую цього фахівця. За призначеним курсом лікування вилікували Helicobacter pylori. Одна з важливих для мене якостей лікаря в приватній клініці - не нав'язування додаткових непотрібних аналізів і ліків. Все доступно пояснила і ввічливо. Шанобливо ставиться до колег і до пацієнтів. Готується до візиту пацієнта і ретельно вивчає історію хвороби.
Андрій
Харків, 24.05.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Андрію. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Ми цінуємо Вашу думку. Вдячні, що Ви публічно поділилися своїм досвідом звернення до нашого лікаря Плутенко Інни Михайлівни. Нам приємно знати, що з допомогою нашого спеціаліста Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Плутенко. Спілкується зверхньо. Претензійний тон та надмірний погляд. Дуже неприємно особа. Вже після того як я зайшла в кабінет, я хотіла вийти. Мій запит не був закритий. Гроші оплатила за консультацію гастроентеролога, а отримала самий негативний досвід відвідування лікаря. Не рекомендую її нікому і ніколи.
Діана
Харків, 21.05.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Діано. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Кожен лікар має право на свою професійну думку та рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Безумовно, для досягнення успіху у лікуванні, має виникнути довіра до лікаря. Право пацієнта погоджуватися або ні з рекомендаціями фахівця та вільно обирати лікаря. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт при спілкуванні зі спеціалістом. Зичимо Вам здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікування не допомогло, лікар не відповідає нормально на запитання, не дає жодних рекомендацій. Виписав лікування, все зробила, але нічого не допомогло, не побачив відсутніх аналізів, які сам призначив. Нічого не пояснює, не заглиблюється в проблему клієнта. На запитання починає нервувати. Один раз на запитання на кшталт: а точно треба лікувати хелікобактер? (до цього він сам запитав, ну що лікуємо хелікобактер, який тільки в одному аналізі показало). Замість рекомендації чи пояснення стану, каже... ви мене що, намагаєтеся вивести на якийсь психологічний тест... ну типу того. Спочатку ставилася з надією, терплячи його цю хамовитість, вірячи, що він допоможе, оскільки так себе поводить. Але виявилося, що нічого не допомогло. І ще погіршилося з печією від іппу. Дуже і дуже розчарував.
Олена
Харків, 01.05.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам шкода, що Вам не сподобався прийом лікаря і перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви його відчули під час візиту. Нами перевірено інформацію по прийому і зазначаємо, що об'єм лікувально-діагностичної тактики обгрунтований і повністю відповідає вимогам та об'єктивним клінічним даним. Право погоджуватись або ні з професійною думкою лікаря стосовно плану лікувально-діагностичної тактики. Всі призначення носять рекомендований характер. Препарати групи ІПП якраз і використовуються в комплексній терапії печії і фізично не можуть її посилювати. Якщо не сподобався лікар і не підійшов за психотипом - в клініці завжди можна змінити лікаря, кожне відділення представлено кількома спеціалістами. Ми завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня! Хочу залишити відгук про чудового лікаря Орленка Д.Б. Спостерігаюся у нього вже не перший рік. Ще три роки тому Дмитро Борисович допоміг розв'язати мою проблему зі здоров'ям і з року в рік намагаюся проходити огляд тільки в нього. Все чітко: детальне опитування до дрібних подробиць за всіма скаргами. Причому не тільки в частині гастро, а й інші - тобто не просто на таблетку від симптому й іди, а лікар намагається виявити причину, чому ці симптоми турбують. І так, у Дмитра Борисовича прекрасне почуття гумору (це я до попереднього відгуку) і, на мій погляд, з такими людьми приємніше спілкуватися, ніж з тими, у кого вічно все погано. Дмитре Борисовичу, спасибі Вам за все! Здоров'я Вам і процвітання клініці!
Наталія
Харків, 26.04.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук та щирі, теплі слова. Для нас важливий зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися досвідом звернення до нашого лікаря Орленка Дмитра Борисовича. Завжди раді вітати у клініці та готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Бажаємо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хіба препаратом Ентівіо лікують пару місяців, чи є схема! Яка вартість лікування виразкового коліту цим препаратом.
Олександр
Харків, 02.04.2025
Оцінка:
Дуже сподобалося обслуговування, лікар Плутенко І.М. надала якісну консультацію та зрозуміло пояснила план лікування. Адміністратор Вікторія допомогла з реєстрацією в особистому кабінеті, дякую!
Вікторія
Харків, 02.04.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за позитивний відгук. Наш пріоритет - це якісний сервіс та комфорт пацієнтів на усіх етапах надання кваліфікованих медичних послуг. Ми раді знати, що Ви залишилися задоволені візитом до нашої клініки та лікаря. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Уперше звернулася в «ОН Клінік» на Ярослава Мудрого. Хочу відзначити уважних адміністраторів, відповіли на всі мої запитання та провели до кабінету. Особливо задоволена високим професіоналізмом Орленка Дмитра Борисовича, який надав дієві рекомендації. Дякую за вашу роботу.
Алла
Харків, 28.03.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Алло. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук на адресу нашої команди фахівців. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Орленка Дмитра Борисовича. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні була на прийомі у чудового лікаря Орленка Дмитра Борисоваича. Він найкращих з усіх спеціалістів, в яких я була. Лікар дуже чуйно поставився до моєї проблеми. Я знайшла свого лікаря! Також дякую адміністратору Катерині, допомогла заповнити дані, провела до кабінету та надала підтримку.
Алла
Харків, 28.03.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Алло. Щиро дякуємо за позитивний відгук на адресу наших фахівців. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені візитом до нашої клініки та лікаря Орленка Дмитра Борисовича. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я була на прийомі у гастроентеролога Орленка Дмитра Борисовича. Лікар підходить до проблеми пацієнта уважно і багатогранно. Дуже різнобічний і уважний, хороша людина і чудовий лікар.
Наталія
Харків, 26.03.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук та теплі слова. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Орленка Дмитра Борисовича. Для нас важлива Ваша думка. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікарі уважні, вічливі та кваліфіковані. Відсутні черги на рецепшені, зручне розташування. Дякую!
Сергій
Харків, 26.03.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Сергію. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук на адресу нашої команди фахівців. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я є пацієнткою гастроентеролога Орленка Дмитра Борисовича з 2022 року. За цей час у мене жодного разу не було нарікань або сумнівів щодо професіоналізму лікаря! Завжди говорить правду чітко і ясно щодо мого стану та результатів аналізу, не призначає по +100500 ліків або аналізів, не малює мені неіснуючих хвороб, як це люблять і роблять інші медичні "фахівці". Ходила і ходитиму до Дмитра Борисовича, бо це один із небагатьох лікарів, якому я точно можу довірити своє здоров'я не боячись, що його можуть скалічити або принести багато проблем. Хоча я дуже прискіплива пацієнтка.
Аліна
Харків, 05.12.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Аліно. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Нам приємно знати, що Ви публічно поділилися своїм позитивним досвідом звернення до нашого лікаря Орленка Дмитра Борисовича та відзначили високий рівень професіоналізму фахівця. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Так і не відбулась онлайн-консультація
Владислава
Харків, 02.12.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Владиславо. Хочемо зазначити, що при самостійному створенні запису пацієнтом відображується покроковий алгоритм дій для успішного збереження запису і здійснення прийому. У разі виникнення питань можна звертатись до цілодобового конктактного центру за номером 0800-30-11-77. На все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік

Послуги гастроентеролога в Харкові

Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»

Адреса: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 30а

ОН Клінік Харків Ярослава Мудрого
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 18:00, Сб: 9:00 - 16:00, Нд: 9:00 - 13:00
Запис по телефону: 0 800 30 11 77 Цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.