Я є пацієнткою гастроентеролога Орленка Дмитра Борисовича з 2022 року. За цей час у мене жодного разу не було нарікань або сумнівів щодо професіоналізму лікаря!
Завжди говорить правду чітко і ясно щодо мого стану та результатів аналізу, не призначає по +100500 ліків або аналізів, не малює мені неіснуючих хвороб, як це люблять і роблять інші медичні "фахівці".
Ходила і ходитиму до Дмитра Борисовича, бо це один із небагатьох лікарів, якому я точно можу довірити своє здоров'я не боячись, що його можуть скалічити або принести багато проблем. Хоча я дуже прискіплива пацієнтка.
Аліна
Харків, 05.12.2024
Так і не відбулась онлайн-консультація
Владислава
Харків, 02.12.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Владиславо. Хочемо зазначити, що при самостійному створенні запису пацієнтом відображується покроковий алгоритм дій для успішного збереження запису і здійснення прийому. У разі виникнення питань можна звертатись до цілодобового конктактного центру за номером 0800-30-11-77. На все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була нещодавно на прийомі у Орленка Дмитра Борисовича, з такою поведінкою лікаря не зустрічалася ще ніколи. При спілкуванні грубив, хамив, давав недоречні відповіді на конкретні питання, критикував компетентність лікарів, які мене направили(один з них мій батько зі стажем у 32 роки). Монологи на підвищених, після яких хотілося встати і піти, розповідав мені, що це все психосоматика і стреси, хоча аналізів і результатів на руках у нього ще не було а проблема видна неозброєним оком. Такої принизливої консультації я ще ніколи не мала, шкода що гроші були заплачені наперед. Наступного разу звернуся до іншого спеціаліста.
Анна
Харків, 02.12.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Анно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Перш за все, метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Безумовно, повага, взаєморозуміння та комфорт у спілкуванні між лікарем та пацієнтом є важливим для досягнення успіху у лікуванні. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт. Зазначаємо, якщо у пацієнта не виникло контакту та порозуміння з лікарем, то завжди є можливість звернутися до іншого фахівця цього профілю, оскільки усі напрямки у клініці представлені кількома спеціалістами. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Завжди готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар гастроентеролог Плутенко Інна Михайлівна
Інна Михайлівна уважно вислухала всі мої скарги, провела необхідні обстеження і доступно пояснила результати та подальший план лікування. Після проведеного лікування моє самопочуття значно покращилось. Дякую за високий професіоналізм, турботу та підтримку!
Олег
Харків, 29.09.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Олегу. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно висловили подяку та поділилися своїм досвідом звернення до нашого лікаря Плутенко Інни Михайлівни. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати гастроентерологу Орленку Дмитру Борисовичу за професіоналізм і увагу до моїх проблем. Величезне спасибі!
Олена
Харків, 13.09.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Олено. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Орленка Дмитра Борисовича. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я ніколи не пишу негативні відгуки, але цього разу це було занадто багато навіть для мене. Цей лікар типовий абьзер, перший прийом справив на мене дуже погане враження про лікаря. Дякую за такий сервіс!
Світлана
Харків, 02.05.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження і перепрошуємо за дискомфорт. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Під час консультації лікар може призначити симптоматичне лікування та надає рекомендації щодо подальшого плану лікувально-діагностичних дій. Якщо не підійшов лікар за психотипом — можна змінити лікаря. Кожне відділення представлено кількома спеціалістами. Сподіваємось на продовження співпраці, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Зателефонувала заздалегідь за тиждень і попросила записати поспіль на УЗД і слідом відразу до лікаря. Сказала, що день неважливий і я підлаштуюся, головне, щоб поспіль. За підсумком після цього УЗД двічі переносили час на більш ранній, а до гастроентеролога скасувала прийом, прочекавши більше 20хв від початку свого прийому. Нагадую, що на прийом потрібно йти натщесерце, і я на той момент вже не їла 12 годин. Огидна організація, більше не звернуся
Леонідова Юлія
Харків, 04.12.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Вдячні Вам за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, якщо звернення було дискомфортним для Вас. Факт затримки прийому за об'єктивних причин підтверджуємо та приносимо вибачення. Зі свого боку завжди просимо всіх пацієнтів не запізнюватись на прийоми, щоб уникнути збоїв у регламенті робочого графіка лікарів. Більш детальну інформацію Вам повідомлено телефоном. Дякуємо за розуміння і сподіваємось на продовження співпраці. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна лікарю! Вона вилікувала мені те, що інші лікарі не змогли! Це дуже крутий лікар!
Віталіна Манукян
Харків, 03.07.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Віталіно. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Гастроентеролог Плутенко Інна Михайлівна, незважаючи на 26 річний стаж стаж і заявлену високу кваліфікацію, не відрізнила гострий гнійний апендицит від харчового отруєння. Замість того, щоб викликати швидку і відправити пацієнта в хірургію, вона на блакитному оці веде його на УЗД черевної порожнини, ставить діагноз під питанням ???гострий апендицит або харчове отруєння???? (при тому що немає ні блювоти, ні діареї, а гострий біль у животі є, тенезми є, і слабкість, і блідість шкірних покривів, і взагалі, чоловік у напівзігнутому стані прийшов на прийом) і зі спокійною душею та, очевидно, почуттям виконаного обов'язку, відпускає його в такому стані додому пити ніфуроксазид і афлетин. А на доріжку, УВАГА! вписує непотрібних аналізів на 4.000 грн. !!! Крім клініки і біохімії крові паразитарний пакет (глисти різних видів і мастей), інфекційні маркери - віч, сифіліс, гепатити С і В, аналіз на дисбактеріоз, хеліклбактер пілорі (а як же?), бакпосів калу (на який чекати не менш як тиждень) і т.д.
ПІДСУМОК - через 1.5 години чоловік на швидкій їде в хірургію 17-ї лікарні. Гострий гнійний апендицит. Ще б кілька годин і розірвався, сказав хірург.
Висновки робіть самі.
Лікарю побажання - щоб вас так лікували!
Марина
Харків, 29.06.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Марино. Служба контролю якості проводить предметний розгляд всіх звернень від наших реальних пацієнтів. Нами перевірені факти і зазначаємо, що визначена тактика грунтується на підставівимог нормативних документів та згідно встановленого попереднього діагнозу і об'єктивних клінічних даних на момент огляду. За результатами візиту на руки пацієнт отримує медичні документи в друкованому вигляді з усіма рекомендаціями. Більш детальна інформація надана пацієнту особисто. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Висловлюю величезну подяку Орленку Дмитру Борисовичу. Більш ніж півроку була постійна проблема, сильне здуття живота, яке сильно заважало повсякденному життю і приносило жахливий дискомфорт. Інші лікарі проблему не те, що не вирішували, навіть поставити діагноз не могли. Після прописаного лікування від Дмитра Борисовича проблема справді пішла, знову можу добре почуватися. Крім цього, до цього лікаря також зверталася моя бабуся року 1,5 тому, яка теж мала постійну проблему (більше 3 років), з якою їй теж ніхто не допоміг. Вона не могла харчуватися нормально, а про застілля навіть мови не могло бути, тому що все закінчувалося сильними болями аж до виклику швидкої допомоги. Їй вистачило одного візиту до Дмитра Борисовича та здачі аналізів, щоб їй поставили точний діагноз та виписали лікування, яке позбавило багаторічної проблеми. Величезне спасибі від усієї нашої родини!
Дар`я
Харків, 15.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Дар'є. Щиро дякуємо за змістовний позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Завжди приємно отримувати зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Орленка Дмитра Борисовича. Раді, що наш фахівець допоміг вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала тривалий час. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Якщо Вам потрібен гастроентеролог, то йдіть до Орленка, лікар уважний, думаючий, з індивідуальним підходом! Пройшла багатьох лікарів у місті, Орленко найкращий, ходжу до нього вже років 10, ще коли він у лікарні в стаціонарі працював!
Аліна
Харків, 06.01.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Аліно. Вдячні Вам за відгук та рекомендації. Нам приємно знати, що Ви задоволені якістю медичного обслуговування. Будемо раді бачити Вас у клініці на профілактичних оглядах, будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити подяку лікарю Денисюку Тетяні Олексіївні! Відмінний спеціаліст. Дуже уважна, спокійна, має власний підхід до пацієнтів. Не раз зверталися до неї за консультацією. Моя донька вона спостерігає з 10-річного віку. Дискенізія жовчовивідних проток. Завдяки Тетяні Олексіївні моя дочка здорова. Завжди слідуємо її рекомендаціям. Велике дякую за Вашу працю!
Вікторія
Харків, 07.02.2022
Показати відповідь
Добрий день, Вікторіє. Дякуємо за те, що поділилися своїм враженням про роботу нашого спеціаліста. Ваші слова – це найвища оцінка для нас. Обіцяємо і надалі виправдовувати Вашу довіру. Звертайтесь, ми завжди готові допомогти Вам та Вашим близьким. Бажаємо здоров'я
Служба контролю якості ОН Клінік
Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»
Проктологія
Лікування геморою і інших проктологічних захворювань за допомогою малоінвазивних методик.
Детальніше про відділення
Хірургія
Видалення доброякісних підшкірних новоутворень малоінвазійними методами. Консультації хірурга.
Детальніше про відділення
Урологія
Чоловіча та жіноча урологія. Лікування проблем з потенцією. Консультація андролога.
Детальніше про відділення
Гінекологія
Діагностика і лікування патологій шийки матки, запальних та незапальних захворювань.
Детальніше про відділення
Дерматологія
Діагностика і лікування дерматологічних захворювань. Видалення шкірних новоутворень.
Детальніше про відділення
Пластична хірургія
Усунення косметичних дефектів, а також деформацій тканин і органів.
Детальніше про відділення
Гастроентерологія
Ефективне лікування захворювань шлунково-кишкового тракту. Консультації з питань харчування.
Детальніше про відділення
Ендокринологія
Діагностика і лікування захворювань ендокринної системи: ожиріння, сахарного діабету і щитовидної залози.
Детальніше про відділення
Адреса: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 30а
ОН Клінік Харків Ярослава Мудрого
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 18:00, Сб: 9:00 - 16:00, Нд: 9:00 - 13:00
Запис по телефону:
0 800 30 11 77
Цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама