Зробив тест на короновірус для виїзду за кордон в Черкасах. Друзі 1 тис грн - це дуже дорого. Товариш у Харкові заплатив 700 грн у цій же конторі! Не рекомендую. Ганьба!
Олександр
Черкаси, 12.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олександре. На жаль, нам не вдалося зв'язатися з Вами в телефонному режимі, абонент не відповідає на дзвінки. Зазначаємо, що в медичному центрі офіційно надаються платні медичні послуги згідно з затвердженим прайсом та сплачуються пацієнтами в добровільному порядку. Бажаємо міцного здоров'я. На все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ввічливий персонал - це єдиний плюс. Прилетіли з відпочинку. Записалися по рекомендації туроператора на сдачу експрес тесту на короновавірус разом з чоловіком. Швидко заповнили анкети. Чоловік вчасно здав, а про мене забули в черзі... Почали приймати пацієнтів, які прийшли пізніше і на пізніший час. Після нагадування - прийняли. Експрес - тест? Здавали о 8 ранку. За добу? Наші друзі здали в Черкасах на Пилипенка в іншій лабораторії о 12 і в 0-30 вже результати були занесені до додатку "Вдома". Оце сервіс. І це дійсно "експрес-тест". Тепер чоловік вимушений ще один день сидіти вдома за власний кошт. Про те, що потрібно на роботу і швидко - працівникам клініки було озвучено.
Людмила
Черкаси, 31.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Людмило. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, дострокове припинення самоізоляції у зв'язку з перетином державного кордону можливе лише на підставі негативного результату ПЛР-дослідження. ПЛР-дослідження не є експрес-тестом. Технологічно це принципово різні види лабораторної діагностики. Експрес-тестування на COVID-19 не є підставою для припинення самоізоляції/обсервації після перетину кордону. Медичним центром було виконано замовлену послугу повноцінної ПЛР-діагностики та видано результат у встановлені регламентні строки виконання. У разі виникнення у пацієнтів претензій, щодо якості надання послуг медичний центр завжди йде назустріч й готовий допомогти у розв'язання будь-яких питань. Приносимо вибачення за дискомфорт під час візиту до медцентру. Більш детальну інформацію стосовного Вашого звернення було надано у телефонному режимі. На все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здавав аналізи крові, сказали чекати 3-4 дні, що якось довго, але ладно. В обіцяний день результатів не було. Зателефонував в як мені пояснили, то вони їх пошкодили при транспортуванні, тому робити не було з чого. запропонували записатися на інший день, але чекати результати знову 3-4 дні, та й самого запису ще 2 дні. Тоже в кращому результаті простий аналіз отримаю лише через тиждень. Тому мені не зрозуміло 1. Чому аналіз робиться так довго, хоча в інших платних лабораторіях за добу 2. Якщо вже ви їх пошкодили при транспортуванні, то чому не попереджаєте пацієнта? В результаті пацієнт без лікування більше тижня. Не рекомендую
Олег
Черкаси, 12.01.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олег. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки. Зазначаємо, що строки готовності результатів аналізів встановлюються згідно регламенту постановок лабораторії та технологічних процесів. Якщо є недоліки в нашій роботі - завжди готові нести відповідальність. Нам приємно, що Ви з розумінням поставилися до даної ситуації. Будемо раді бачити у клініці на подальших візитах. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Перший і останній раз я здала в цій клінніці аналізи, ще й за таку ціну. Ніхто не пояснив як правильно робить аналіз по Нечепуренко, в ітогє, я зробила його неправильно. Щоб здати сам аналіз треба було чекати 20 хвилин! Просто зайти і поставить! Доречі, в системі не могли найти на які саме аналізи мене направляли. Закінчилось тим, що прийшла лікар, сказала які аналізи, взяла мене за руку і провела в лабораторію на здачу. І я не можу зрозуміти, чому результати не можуть надіслати на почту чи будь-який месенджер. Чого я маю знов їхати заради забрати їх. Всі лабораторії можуть, ДокторПро не може, на рецепшені відповідають - нууу, отака у нас система.
Ольга
Черкаси, 07.09.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ольго. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожен відгук, наш пріоритет - це якісне надання послуг. Ми йдемо назустріч нашим пацієнтам та намагаємося оперативно допомогти у вирішенні будь-якого питання. Результати лабораторних досліджень за бажанням пацієнта можливо отримати на зазначену адресу електронної пошти, що і було виконано у регламентний строк. При виникненні питань, щодо умов підготовки та забору матеріалу для лабораторних досліджень додаткову інформацію можна отримати на цілодобовому контактному центрі. Більш детальна інформація була надана Вам у телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я. Завжди раді допомогти.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже незадоволена, бо вдруге не надсилають вчасно результати аналізів крові. Працівникам треба дзвонити і нагадувати, щоб переслали на пошту, яку вказала в своїй картці. Плюс усно нагадала, що минулого разу вони зробили помилку і не надіслали вчасно, цього разу сталося те саме, зданий у п"ятницю мамою аналіз на елктронну пошту в суботу не надійшовю Більше до клініки звертатись не маю бажання. Через такі кроки, ми втрачаємо кілька днів коректного лікування.
Наталія
Черкаси, 24.02.2019 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Згідно з правилами роботи клініки результати лабораторних досліджень автоматично не надсилаються. Результати можливо отримати за першою вимогою пацієнта, що і було виконано. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік