Logo
0 800 30 11 77
Здавала кров, медсестри нахамили, так як я боюся здавати кров, одна намагалась взяти, поштрикала вену не вийшло, псіханула зі словами «Я не буду цього побити». Підійшла інша на другу руку брати і розказувати мені, як я збираюсь рожати якщо не можу крові здати. Одним словом, я в шоці, такого відношення даже в державній не бачила, йшла в часну бо знаю що стає погано і потрібно все обережно робити, а тут повились по хамскі, щей намагались взяти кров з двох рук, хотя в сінево завжди нормально з однієї брали. Здавала тут бо почала лікуватись в цій клініці, тепер бажання немає
Анастасія
Черкаси, 06.08.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Ми розуміємо, що діагностичні процедури та маніпуляції з певних причин є малоприємними й стресовими ситуаціями для пацієнтів. Суб'єктивні реакції на їх проведення є природними та індивідуальними. Зазначаємо, що у медичній практиці можуть не рідко виникати технічні моменти по венепункції, венозний доступ залежить від маси фізіологічних факторів на день забору. Нам шкода, що склалася така ситуація. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт. Зичимо міцного здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу виказати окрему подяку працівникам відділу збору аналізів за людяність та професіоналізм
Ольга
Черкаси, 11.06.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за позитивний відгук. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хотів виразити неймовірну вдячність медсестрі Олені, яка перебувала в той тяжкий день на стажуванні. Мені стало погано, коли я очікував свою дружину з лікування. Олена швидко зорієнтувалась і надала професійну допомогу до приїзда швидкої. Вона перебувала весь час поряд і уважно спостерігала, визначала можливі симптоми, щоб допомогти. Візьміть, будь ласка, до уваги цю чуйну людину - медсестру "від Бога"!
Іван Якович
Черкаси, 16.10.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Іване Яковичу. Дякуємо за позитивний відгук та теплі слова на адресу нашого фахівця. Вдячні, що Ви публічно висловили свою щиру подяку нашому співробітнику. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Привіт. Мені не надійшли ще одні результати аналізу на посів , які я здавав 24 чи 25 лютого. Дякую.
Станіслав
Черкаси, 08.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Станіславе. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Перепрошуємо за ситуацію та щиро вдячні за розуміння. Сподіваємося на подальшу співпрацю. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Тут працюють приємні, професійні дівчата, кров взяли швидко і безболісно, без синяків, дуже задоволена
Ольга
Черкаси, 05.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за вибір нашої клініки та публічно висловлену думку про обслуговування. Нам важливо знати зворотній зв'язок від наших пацієнтів. Завжди готові допомогти у разі необхідності, бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Зазделегидь були обрані та узгоджені дата та час проведення комплексу аналізів - на ранок 13 серпня. Але ввечері, 12 серпня, вони були відмінені без жодних пояснень. Ми їздимо у клініку з другого міста, та не маємо можливості переносить візіти до клініки на будь яку дату та час, бо кожен візіт до клініки у робочі дні потребує узгодження на роботі.
Олена
Черкаси, 12.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Вдячні за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що Ви отримали дискомфорт при зверненні до клініки та приносимо вибачення за ситуацію. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Сподіваємось на продовження співпраці, доброго здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Зробив тест на короновірус для виїзду за кордон в Черкасах. Друзі 1 тис грн - це дуже дорого. Товариш у Харкові заплатив 700 грн у цій же конторі! Не рекомендую. Ганьба!
Олександр
Черкаси, 12.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олександре. На жаль, нам не вдалося зв'язатися з Вами в телефонному режимі, абонент не відповідає на дзвінки. Зазначаємо, що в медичному центрі офіційно надаються платні медичні послуги згідно з затвердженим прайсом та сплачуються пацієнтами в добровільному порядку. Бажаємо міцного здоров'я. На все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ввічливий персонал - це єдиний плюс. Прилетіли з відпочинку. Записалися по рекомендації туроператора на сдачу експрес тесту на короновавірус разом з чоловіком. Швидко заповнили анкети. Чоловік вчасно здав, а про мене забули в черзі... Почали приймати пацієнтів, які прийшли пізніше і на пізніший час. Після нагадування - прийняли. Експрес - тест? Здавали о 8 ранку. За добу? Наші друзі здали в Черкасах на Пилипенка в іншій лабораторії о 12 і в 0-30 вже результати були занесені до додатку "Вдома". Оце сервіс. І це дійсно "експрес-тест". Тепер чоловік вимушений ще один день сидіти вдома за власний кошт. Про те, що потрібно на роботу і швидко - працівникам клініки було озвучено.
Людмила
Черкаси, 31.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Людмило. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, дострокове припинення самоізоляції у зв'язку з перетином державного кордону можливе лише на підставі негативного результату ПЛР-дослідження. ПЛР-дослідження не є експрес-тестом. Технологічно це принципово різні види лабораторної діагностики. Експрес-тестування на COVID-19 не є підставою для припинення самоізоляції/обсервації після перетину кордону. Медичним центром було виконано замовлену послугу повноцінної ПЛР-діагностики та видано результат у встановлені регламентні строки виконання. У разі виникнення у пацієнтів претензій, щодо якості надання послуг медичний центр завжди йде назустріч й готовий допомогти у розв'язання будь-яких питань. Приносимо вибачення за дискомфорт під час візиту до медцентру. Більш детальну інформацію стосовного Вашого звернення було надано у телефонному режимі. На все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здавав аналізи крові, сказали чекати 3-4 дні, що якось довго, але ладно. В обіцяний день результатів не було. Зателефонував в як мені пояснили, то вони їх пошкодили при транспортуванні, тому робити не було з чого. запропонували записатися на інший день, але чекати результати знову 3-4 дні, та й самого запису ще 2 дні. Тоже в кращому результаті простий аналіз отримаю лише через тиждень. Тому мені не зрозуміло 1. Чому аналіз робиться так довго, хоча в інших платних лабораторіях за добу 2. Якщо вже ви їх пошкодили при транспортуванні, то чому не попереджаєте пацієнта? В результаті пацієнт без лікування більше тижня. Не рекомендую
Олег
Черкаси, 12.01.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олег. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки. Зазначаємо, що строки готовності результатів аналізів встановлюються згідно регламенту постановок лабораторії та технологічних процесів. Якщо є недоліки в нашій роботі - завжди готові нести відповідальність. Нам приємно, що Ви з розумінням поставилися до даної ситуації. Будемо раді бачити у клініці на подальших візитах. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Перший і останній раз я здала в цій клінніці аналізи, ще й за таку ціну. Ніхто не пояснив як правильно робить аналіз по Нечепуренко, в ітогє, я зробила його неправильно. Щоб здати сам аналіз треба було чекати 20 хвилин! Просто зайти і поставить! Доречі, в системі не могли найти на які саме аналізи мене направляли. Закінчилось тим, що прийшла лікар, сказала які аналізи, взяла мене за руку і провела в лабораторію на здачу. І я не можу зрозуміти, чому результати не можуть надіслати на почту чи будь-який месенджер. Чого я маю знов їхати заради забрати їх. Всі лабораторії можуть, ДокторПро не може, на рецепшені відповідають - нууу, отака у нас система.
Ольга
Черкаси, 07.09.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ольго. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожен відгук, наш пріоритет - це якісне надання послуг. Ми йдемо назустріч нашим пацієнтам та намагаємося оперативно допомогти у вирішенні будь-якого питання. Результати лабораторних досліджень за бажанням пацієнта можливо отримати на зазначену адресу електронної пошти, що і було виконано у регламентний строк. При виникненні питань, щодо умов підготовки та забору матеріалу для лабораторних досліджень додаткову інформацію можна отримати на цілодобовому контактному центрі. Більш детальна інформація була надана Вам у телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я. Завжди раді допомогти.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже незадоволена, бо вдруге не надсилають вчасно результати аналізів крові. Працівникам треба дзвонити і нагадувати, щоб переслали на пошту, яку вказала в своїй картці. Плюс усно нагадала, що минулого разу вони зробили помилку і не надіслали вчасно, цього разу сталося те саме, зданий у п"ятницю мамою аналіз на елктронну пошту в суботу не надійшовю Більше до клініки звертатись не маю бажання. Через такі кроки, ми втрачаємо кілька днів коректного лікування.
Наталія
Черкаси, 24.02.2019 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Згідно з правилами роботи клініки результати лабораторних досліджень автоматично не надсилаються. Результати можливо отримати за першою вимогою пацієнта, що і було виконано. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік

Послуги медичної сестри в Черкасах

Консультація лікарів в «ОН Клінік Черкаси»

Проктологія

Лікування геморою і інших проктологічних захворювань за допомогою малоінвазивних методик.
Детальніше про відділення

Урологія

Чоловіча та жіноча урологія. Лікування проблем з потенцією. Консультація андролога.
Детальніше про відділення

Гінекологія

Діагностика і лікування патологій шийки матки, запальних та незапальних захворювань.
Детальніше про відділення

Дерматологія

Діагностика і лікування дерматологічних захворювань. Видалення шкірних новоутворень.
Детальніше про відділення

Гастроентерологія

Ефективне лікування захворювань шлунково-кишкового тракту. Консультації з питань харчування.
Детальніше про відділення

Трихологія

Діагностика і лікування захворювань шкіри голови і волосся. Мезотерапія. Позбавлення від лупи і свербіння.
Детальніше про відділення

Ендоскопія

Комплексне обстеження організму за напрямками. Новітнє ендоскопічне обладнання.
Детальніше про відділення

Ендокринологія

Діагностика і лікування захворювань ендокринної системи: ожиріння, сахарного діабету і щитовидної залози.
Детальніше про відділення

Адреса: Черкаси, вул. Чехова, 43

ОН Клінік Черкаси
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 20:00;, Сб: 8:00 - 18:00;, Нд: 9:00 - 15:00
Запис по телефону: 0 800 30 07 00 цілодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.