Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про відділення лабораторними аналізами в ОН Клінік Миколаїв

Велике дякую медсестрам із КЗК за професіоналізм та турботливе ставлення. Потрапив на 2 зміни і залишився задоволений роботою спеціалістів: швидко, безболісно та з турботою. На всі питання надали відповідь. Велике дякую Антоніні, Аллі, Оксані за їх «золоті руки».
Олександр
Миколаїв, 09.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу наших фахівців. Будемо раді вітати у клініці. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я відвідую Onclinic довгий час, і завжди здаючи аналізи потрапляла в іншу зміну. 3.05.2024 прийшла в клініку в Миколаєві і саме ця здача аналізів була жахливою. Дівчина, яка брала кров з вени не дуже обережно і бережно до мене ставилась, на руці залишився великий синець, болить рука вже другий день. А дівчина, яка записувала данні та сиділа за компьютером хамка і невихована від слова зовсім. На моє питання, скільки будуть брати пробірок крові відповіла «скільки потрібно, скільки й візьмемо», і на питання скільки мл для кожної пробірки крові береться, відповіддю було «не переживайте, вам залишиться». Я більше ніколи не хочу потрапляти в цю зміну, і якби не кваліфіковані лікарі, узисти, і інший привітний персонал, я б ніколи сюди не повернулась.
Катерина
Миколаїв, 04.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалась така думка і перепрошуємо за дискомфорт. Хочемо зазначити, що технічні питання по процедурі венепункції в медичній практиці не рідкість, виключити які в повному обсязі не представляється можливим. Існують фізіологічні причини, які можуть вплинути на венозний доступ. Ми відповідально ставимося до підбору кадрів і оцінка роботи персоналу проводиться комплексно. Сподіваємось, що подальші звернення до нашої клініки будуть більш комфортними для Вас. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу виразити вдячність спеціалістам КЗК, а саме Кортель Антоніні та Карауш Аллі, за їх професіоналізм та турботливе ставлення до виконання своєї роботи. Забір аналізу відбувся безболісно! Дякую вам за ваші золоті руки та добре серце!
Анастасія
Миколаїв, 25.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо Вам за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу наших фахівців. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Самі найгірші враження. Я не отримала вчасно результатів аналізу, хоча обіцяли відразу надіслати на електронну пошту. Як наслідок - не отримала вчасного лікування. Більше того, коли я звернулась до відділу контролю якості обслуговування, мені пообіцяли розібратись у даній ситуації упродовж неділі, потім зателефонувати і пояснити причину затримки. Вже пройшло більше місяця, зі мною так ніхто і не зв'язався для пояснень.
Аліна
Миколаїв, 18.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Аліно. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалась така думка і перепрошуємо за дискомфорт. У якості вибачень Вам була запропонована додаткова лояльність. Більш детальна інформація озвучена в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже хороша клініка, всі ввічливі, ставляться з розумінням і повагою до кожного пацієнта! Ось тільки резкльтати аналізів довго скидають на пошту
Марина
Миколаїв, 22.07.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Марино. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Усі результати досліджень було відправлено Вам на електронну пошту. Зазначаємо, у разі виникнення будь-яких питань у пацієнта можна звертатися до операторів цілодобового контактного центру. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
На рецепшені сидять не дуже обізнані дівчатка. Хворію 6й день, прийшла здати тест на ковід, мені сказали здати звичайний, 15-хвилинний. Зробила. Прийшла до них на рентген, там сказали, що я не той тест зробила. Треба було робити плр, що робиться добу. Знову ж таки пішла до дівчаток на рецепшн, уточнювати, вони мені знову сказали, що немає жодної різниці, все вони мені правильно призначили. Дуже не задоволена, звернулася за допомогою в хорошу клініку, і, як виявилося, не все так добре. 300грн.просто в нікуди.
Наталія
Миколаїв, 11.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалося неприємне враження від звернення до нашого медичного центру. Щоб уникнути непорозумінь, попередньо бажано звертатися до лікуючого лікаря, який визначає необхідний вид дослідження. Ми проаналізували ситуацію та зазначаємо, що за офіційною інформацією МОЗ України експрес-тест на антиген може бути використано з метою виявлення коронавірусної інфекції. Нам приємно, що наші усні пояснення були прийняті та зрозумілі. Сподіваємось на подальшу співпрацю, бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ми постійні клієнти ОН Клінік. Здали кров дитині в лабораторії Миколаїв. На наступний день перезвонили, сказали, що кров іспорчена, приїжджайте пересдавайте або повернемо кошти на ваш рахунок. Аналіз зробили не повністю тільки три показники, які я попросила відправити, бо результати потрібні були терміново. З якої причини іспорчена кров не пояснили. Ми додержувалися всіх правил підготовки. Як сдавати, якщо після забору у дитини велика гематома? Дитині рік і 10 місяців. Дзвонили різним операторам, пояснювала ситуацію, обіцяли перезвонити, так ніхто цього не зробив... на рахунку в особистому кабінеті 0..
Вікторія
Миколаїв, 09.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Як усім відомо, технічні питання щодо процедури венепункції в медичній практиці не рідкість і не є нонсенсом, виключити які повною мірою не надається можливим. За інформацією від медичного персоналу – процедура виконана стандартно, без особливостей. У маленьких пацієнтів забір венозного матеріалу складніший через психологічне сприйняття больових відчуттів. У будь-якому випадку, вибачаємося, якщо в подальшому виник дискомфорт. Більш детальну інформацію Ви отримали у телефонному режимі. Ми раді, що ситуація вичерпана, завжди готові допомогти.
Служба контролю якості ОН Клінік
Жахливе обслуговування !!! Ніколи в житті більше не звернемося в дану клініку і лабораторію! Записали на аналіз антитіла м і g! Як підсумок, сидимо під кабінетом вже 50 хвилин! Ніхто нас так і не прийняв, вимагають здавати ПЛР, на який ми не записувалися, обіцяли відповідь до 18 вечора, в результаті отримаємо його тільки на наступний день! Навіщо вести запис і обіцяти терміни, якщо ви їх виконати не можете! скотиняче обслуговування
Сергій
Миколаїв, 08.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Сергію. Служба контролю якості проводить предметний розбір по кожному зверненню від наших реальних пацієнтів. Всі процеси в медичному центрі, в тому числі і запис на лабораторні дослідження, проводяться за попереднім записом згідно із запитом пацієнта. Для більш предметного діалогу просимо вийти на зв'язок із Службою контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Незручна форма особистого кабінету мобільної версії, неможливо спокійно переглянути список аналізів, ціни, додати їх до кошику тощо.
Вікторія
Миколаїв, 01.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Вікторіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми цінуємо думку кожного пацієнта. Комфорт пацієнтів на всіх етапах надання послуг є одним із наших пріоритетних завдань. Над забезпеченням якості сервісу щодня працює команда фахівців. Бажаємо міцного здоров'я і всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вдячна дівчатам-медсестрам з відділу КЗК Овсяник Тетяні та Ковальовій Ользі за професіоналізм та уважність, дуже приємні, аккуратні та одразу видно, що з любовью ставляться до своєї роботи!
Анна
Миколаїв, 29.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Дякуємо, що знайшли можливість поділитися своїми враженнями про відвідування нашого медцентру. Завжди готові надати якісну медичну допомогу в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день. Дуже засмучений обслуговуванням Адміністратора. Старший Адміністратор Баран Катерина. 16.03.2021 прийшов по запису на загальний аналіз крові по страховці. Попередньо страхова вислала гарантійний лист за день (15.03.2021). Прийшов заздалегідь за 50 хвилин. Призначений час був на 9.50. За цей час Катерина не змогла толком нічого ні пояснити, ні підказати. Катерина змогла знайти і підтвердити гарантійний лист після обурень. На цей момент я прочекав більше години до 10.10, та й тут все не закінчилося. Катерина просила карту, але попередньо перед записом просили взяти код і паспорт. (Страхова підтвердила що є її клієнтом), на що Катерині було байдуже. У підсумку мені довелося записатися на інший день. Катерина показала себе як некомпетентний Адміністратор. У неї була перевага до пацієнтів, які платили через касу (що і мені пропонувала)! Прошу звернути увагу і розібратися.
Дмитро
Миколаїв, 16.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Дмитре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт для пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг в нашій клініці - одне з пріоритетних завдань. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки. Кожен співробітник націлений надати максимальне сприяння у вирішенні питань пацієнта в межах повноважень та у робочих алгоритмів. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Бажаємо здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже розчарована. Майже ідентичні ситуації - у жовтні телефонувала на гарячу лінію за інформацією про вакцинацію від грипу, цікавило питання про можливість використання вакцини під час вагітності, оператор сказала, що не володіє інформацією, дізнається і зателефонує пізніше, але більше ніхто не перетелефонував. Сьогодні хотіла дізнатися про сроки та ціни на ПЛР-тест, зателефонувала за номером з сайту, мені сказали, що за питаннями щодо досліджень допомогти не можуть, цим займається інша лінія, мої дані їм передадуть і мені зателефонують пізніше. Протягом дня ніхто не перетелефонував. Неприємо вражена рівнем обслуговування і ставленням медичного центру.
Віра
Миколаїв, 04.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Віро. Вдячні Вам за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт для пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг в нашій клініці - одне з пріоритетних завдань. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки. За дану ситуацію приносимо вибачення. Більш детально інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Миколаїв, вул. Велика Морська, 74/3

ОН Клінік Миколаїв
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 19:30, Сб - Нд: 8:00 - 18:00
Запис по телефону: 0 800 30 17 33 Цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.