Logo
0 800 30 11 77
Все добре
Інна
Миколаїв, 05.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Інно. Вдячні за позитивний відгук. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були у 3 місяці на прийомі у невролога Бойка. На прийомі вона не запитала, чи втомлена дитина (дитина сильно хотіла спати) а просто поставила діагноз кривошия тому що він на животі не повернув у її бік голову. Нормальних рекомендацій як проводити масаж і гімнастику не було дано, хоча на запитання нам варто звернутися до професійного масажисту відповіді не було, ви самі впораєтеся. По факту ніякої кривошиї у дитини не було і слава богу що мені трапився ІНШИЙ фахівець який це сказав до того як я почала б виправляти НЕ ІСНУЮЧУ кривошею.
Олександра
Миколаїв, 27.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Александра. Дякуємо за надану можливість з Вами поспілкувать та уточнити деталі. Службою контролю якості було проведено комплексну оцінку ситуації на підставі медичної документації. Лікарем було виконано необхідний обсяг огляду для корректної оцінки неврологічного стану та надані рекомендації з урахуванням клініко-анамнестичних даних. Нам прикро, що у Вас первинно склалось таке враження та сподіваємось що після нашого з Вами діалогу буде продовження співпраці. Бажаємо Вам та Вашому малюку здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Наша сім’я постійні клієнти клініки і коли з’явилася донька, то авжеж відвідували у вас і всі типи узд і педіатра і окуліста і невролога. В останнє окуліст оглянувши, порекомендував відвідати невролога, в дитини пересихало око із-за того, що частково відкрите повіко під час сну. Ми записались просто на найближчий запис, не чекаючи нашого попереднього невролога і дарма. 2022 рік протоколи МОЗ, асоціація педіатрів США і так далі чітко вказують, що дитина може вчитися сідати до 9 місяців, ваша лікарка оглянувши дитину 5 хвилин сказала, що 7 місяців не сідає - це відставання моторного розвитку, в 8 вона має стати у опори (НЕ має!!) і потрібні негайні заходи. Я рекомендую клініці, якщо вам потрібен такий невролог, оплатити їй елементарний курс войта або інших реабілітацій або хоча б комунікувати з Миколаївським центром реабілітації, бобат терапевтами, до яких я негайно звернулася і тільки отримала підтвердження після огляду, що це брєд, дитина не має сідати в 7 місяців в неї є ще час. Ці слова підтверджує директор реабілітаційного центру, інший невролог, 2 педіатра один з них з київського центру. Це добре, що мені є до кого звернутися і я не втрачаю голову, але мені шкода батьків, які потраплять до такого відсталого не сучасного лікаря і вийдуть з інфарктом.
Вікторія
Миколаїв, 26.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Вікторія. Дякуємо за вибір нашої клініки. Для нас важливий кожен відгук від наших пацієнтів. Згодні з Вами, фахівці мають постійно вдосконалювати свій професійний рівень. Усі лікарі нашого закладу приділяють велику увагу підвищенню рівня кваліфікації, розширенню та вдосконаленню професійних знань. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги пацієнту. Ми прагнемо, щоб у розв'язанні проблеми, з якою пацієнт звернувся до лікаря, було досягнуто максимально ефективний результат. Зазначаємо, що у своїй роботі лікарі керуються чинними нормативними документами МОЗ України. Під час профільної консультації лікар робить висновок про стан здоров'я пацієнта на момент звернення та надає рекомендації щодо подальших дій. Ми поважаємо Вашу думку, кожен пацієнт має право погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Також кожен фахівець має право на свою професійну думку, за яку несе відповідальність. Завжди раді допомогти у разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим рідним.
Служба контролю якості ОН Клінік
Мій син був на прийомі у невролога, проблеми з лицьовим нервом. Дитину дивилася лікар хвилини 2, 3 розповідала про жахи та необхідність госпіталізації. Чи не поцікавилася здавали ми якісь аналізи чи ні. Були даремно витрачені час, нерви та гроші. В результаті сина вилікували у полікліннику на космонавтів безкоштовно.
Ларіна Катерина
Миколаїв, 26.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Катерино. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Лікар пропонує тактику дій згідно з виявленою патологією, за якої у дитячому віці дійсно рекомендовано стаціонарне лікування. Якщо візит був дискомфортним для Вас - вибачаємося. Будемо раді Вас бачити у клініці на наступних візитах. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були з сином у дитячого невролога Михайленко Аріадни Іванівни. Дуже приємна, чемна, пані лікар. Зрозуміло відповіла на всі мої питання, не поясненою не залишилось жодна з проблем, та жодне з призначень.
Ольга
Миколаїв, 06.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ольго. Для нас важливо, щоб кожен наш пацієнт відчував себе комфортно, і ми докладаємо максимум зусиль, щоб відповідати цим стандартам. Дякуємо за відгук. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулися з 4-х місячною дитиною до невролога Бойко Тетяни Василівни на плановий огляд. Лікар дуже ввічлива і приємна жінка і хороший фахівець. Дала тлумачні рекомендації. Ми залишилися задоволені. Будемо звертатися.
Марія
Миколаїв, 18.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Маріє. Нам приємно, що в особі нашого лікаря Ви знайшли фахівця, якому змогли довірити здоров'я Вашої дитини. Раді, що Ви залишилися задоволені якістю медичного обслуговування. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
В ОН Клінік звернулася для планового огляду своєї доньки. Прийомом лікарів невролога та ортопеда залишилась задоволена. Пояснили все доступно та з повагою. Дуже Вам вдячні за прийом!
Дарья
Миколаїв, 09.07.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Вдячні за позитивний відгук. Раді, що Ви задоволені результатом звернення до нашої клініки та якістю медичного обслуговування. Бажаємо міцного здоров’я Вам і Вашим рідним.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідуванням клініки залишає після себе позитивні емоції. Персонал привітливий, уважній, ввічливій, професійний. Обслуговування на високому рівні. Гарне враження навіть від зовнішнього вигляду клініки (світлі, яскраві кабінети, ігровий куточок для яскравих пацієнтів). Оцінюю клініку на відмінно.
Наталя
Миколаїв, 19.06.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук. Ми раді, що звернення до нашої клініки пройшло для Вас на позитивній ноті. Надання кваліфікованої медичної допомоги в комфортних умовах один з головних принципів роботи наших медичних центрів, а завдяки зворотному зв'язку від наших пацієнтів ми можемо постійно покращувати якість медичного обслуговування. Бажаємо міцного здоров'я та гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу сказати велике спасибі лікарю Михайленко Аріадні Іванівні, а також лікарю Козаковій Марині Генриховні за кваліфіковану допомогу та теплий прийом. Взагалі всі працівники клініки дуже привітні і ввічливі. Приємно, коли тобі посміхаються. Дуже тепла атмосфера, дитяча кімната сприяє розслабленню дитини і їй вже не так страшно. Дякую за допомогу.
Юлія
Миколаїв, 16.06.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Згодні з Вами, у нас працюють тільки кваліфіковані спеціалісти, які у своїй роботі використовують сучасні методики та обладнання. Також ми створили максимально комфортні умови для кожного пацієнта, що дає змогу отримати якісну медичну допомогу в позитивній атмосфері. Завжди раді допомогти в разі необхідності та бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звертаємося до клініки всією сім'єю більше року. Подобається, що без черг, прийом завжди в призначений час. Адекватні ціни. Чисто. У дитячому відділенні хороші, чисті іграшки. Це дуже важливо, коли ти з дитиною, яка не вміє спокійно чекати. Останній наш візит був до невролога Бойко. Лікар не призначала купу ліків, добре роз'яснила, що робити і чому дитина так себе веде.
Ірина
Миколаїв, 20.05.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ірина. Дякуємо Вам за позитивний відгук про наш фахівця. Ми раді, що перебування в клініці пройшло для вас на позитивній ноті і в комфортній атмосфері. Хочемо зазначити, що у нас працюють тільки кваліфіковані фахівці і ми прагнемо постійно вдосконалювати якість медичного обслуговування. Завжди готові допомогти в разі потреби Вам і Вашим близьким. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Приношу велику подяку центру ОН Клінік за добросовісну роботу. Дуже гарно зустрічають, є іграшки для дітей. А особлива подяку спеціалісту Бойко Тетяні Василівни. Дуже коректно провела огляд дитини, усе зрозуміло розповіла. Від тепер будемо звертатися тільки сюди. Я як мама, дуже хочу щоб в цій клініці з’явився ще дитячий ендокринолог, так як в нас є проблема з цим. Всім велике дякую.
Аліна
Миколаїв, 15.05.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Аліно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Згодні з Вами, у нас працюють тільки кваліфіковані спеціалісти, які в своїй роботі використовують сучасні методики та обладнання. Також ми створили максимально комфортні умови для кожного пацієнта, що дає змогу отримати якісну медичну допомогу в позитивній атмосфері. Завжди раді допомогти в разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні були з донькою на прийомі у невролога Бойко. Залишилися дуже задоволені уважним ставленням лікаря до дитини і нашої проблеми. Окреме спасибі клініці за швидке реагування на відгуки пацієнтів і усунення виниклих проблем. Видно, що Ви дорожите кожним клієнтом. Дитина, наляканий лікарями, завдяки компетентності даного невролога знову посміхалася і навіть грала з доктором. Крім того, лікар дуже уважно вивчила все аспекти, необхідні для правильної оцінки і постановки діагнозу. Надалі будемо звертатися тільки до цього невролога!
Ольга
Миколаїв, 13.05.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ольга. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт для пацієнтів при зверненні в клініку - одне з пріоритетних завдань. Якщо на прийомі не відбувся контакт лікар-пацієнт на психологічному рівні-в клініці завжди є можливість змінити лікаря. Ми раді, що запропонована альтернативна консультація пройшла на позитивній ноті і Ви отримали вичерпну інформацію з усіх питань. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.